Pagina 1 din 2

pierdere antigel

Scris: Dum 25-Ian-2009 22:16
de Andrei Anghel
dupa cum se vede in pozele urmatoare, am pierderi masive, nu stiu de unde curge, nu stiu cat e de grav ... o fi fost apa in vreun furtun, a inghetat, si s-a fisurat?...
Imagine
Imagine

Masinii i-am turnat acum niste timp vreo 3 litri de antigel concentrat, ca am crezut ca n-a prea vazut in ultimul timp ... din care a pierdut o parte, si am senzatia ca pierde imediat cum il torn ...

de asemenea, dupa niste timp in care motorul merge, apar niste aburi la radiator, si intra si in interiorul masinii, prin gurile de ventilatie.

Scris: Mie 28-Ian-2009 21:57
de razzwan
fa niste poze mai deaproape la motor din diverse unghiuri...si la radiator ... poate observam vro ceva ....

Scris: Mie 28-Ian-2009 22:11
de cbx
vezi in spatele motorului

Scris: Joi 29-Ian-2009 10:08
de cosmin_bogdan_s
Ala seamana cu LHM. Presupun ca daca nu ti-au spus ceilalti inseamna ca te cunsoc si stii ce zici.

Scris: Joi 29-Ian-2009 10:23
de dj01fad
nu este lhm pentru ca in instalatie are altceva, mi se pare ca hydraurincage...

Scris: Joi 29-Ian-2009 10:39
de cosmin_bogdan_s
dj01fad scrie:nu este lhm pentru ca in instalatie are altceva, mi se pare ca hydraurincage...


Ce naiba este aia?

Scris: Joi 29-Ian-2009 11:13
de cbx
solutia de curatat instalatia hidraulica

Scris: Joi 29-Ian-2009 12:03
de cata_30
ai demontat roata.. dreapta fata sa vezi daca nu este spart returul care iese din radiator// ? sa nu fie ,,frecat,, de catre bieleta antiruliu sau bara de torsiune//..

Scris: Joi 29-Ian-2009 12:20
de Andrei Anghel
ala NU este lhm, stiu si eu cum arata. masina nu avea lhm in ea, avea (cred) h46, si acum i-am turnat hydraurincage d-ala.

nu vrea sa salte ca sa pot demonta roata ...

si mi-e frica sa o mai pornesc ca sa ma uit la diverse

Scris: Joi 29-Ian-2009 13:44
de razzwan
am avut si eu antigel verde....e antigel ...
am auzit k ai pus altceva ca aveai h46 in instalatia hidraulica .... ai incarcat instalatia hidraulica ?

Scris: Joi 29-Ian-2009 16:04
de nicum
dj01fad scrie:nu este lhm pentru ca in instalatie are altceva, mi se pare ca hydraurincage...


Hydraurincage e portocaliu ;)

Sincer, din poze pare LHM.
Later edit: din poze motorul pare a fi 1.9 GTi (8 valve) si nu 16V :roll:

Scris: Joi 29-Ian-2009 16:24
de abarth_mcm
pe el scrie 16V.,,vazut live
nu are unde sa fie lhm pt ca masina nu are lhm in ea.probabil e antigelul concentrat....de aceea are culoarea asta atat de intensa.
trebuie vazut de unde curge antigelul...in stanga probabil e un furtun mare care duce de la radiator la motor...

Scris: Joi 29-Ian-2009 17:14
de razzwan
chiar nu vrea nimeni sa se deplaseze la bbietul om sa vada ce are ... ?

Scris: Joi 29-Ian-2009 18:19
de dj01fad
ca sa reusesti sa o faci sa se ridice, trebuie sa scoti de la vas furtunul care vine de la pompa, si sa il umplii cu lhm sau ce ai tu acolo. fa treaba asta si poate se amorseaza. sa desfaci si surubul de la disjunctor o tura completa, si il strangi dupa un minut in care merge motorul.
poti sa o tii pornita cam 10 minute, chiar daca nu ai apa deloc in ea. nu se va incinge asa de tare.... daca nu reusesti nimic, o mai repornesti cand se va raci detot... si eu mizez tot pe furtunul ala de trece pe sub capacul de la distributie, care ori e spart ori e sarit.

Scris: Joi 29-Ian-2009 18:33
de abarth_mcm
furtunul ala are o pozitie f nasoala.../adica unde intra in motor...te cam chinui sa il schimbi sau sa il strangi...
cum am mai zis si eu..doar amorsata manual se va ridica..altfel in niciun caz.
sper dupa sesiune sa ne vedem.multa bafta.