SERVICE IN BRASOV????? Mi-a inghetat motorina

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

madil
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mar 30-Dec-2008 20:38
Localitate: Cluj

SERVICE IN BRASOV????? Mi-a inghetat motorina

Mesajde madil » Mar 30-Dec-2008 20:48

Salut, sunt in Brasov pana dupa Rev, mi-a inghetat motorina in conducta. Am vrut sa-i bag motorina printr-un furtun dintr-un PET de 5L insa acum nu porneste motorul orice-as face. Au fost si -20 de grade pe aici, nu mai stiu ce sa fac. Stiti vreau serviceman in Brasov? Marcel 0766333531

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 30-Dec-2008 21:32

Anu trecut am patit si eu la fel...si de atunci m-am invatat minte..curat periodic rezervorul..schimb mai des filtrul, am pompa de amorsare noua, si am taiat un pic si din tevuta care trage din rezervor motorina(a. i. daca raman 3-4 l pe fundul rezervorului eu sa nu ii pot trage)..plus ca iarna folosesc doar motorina de iarna.
Trebuie sa iti porneasca din bidon. (baga si returul in pet ca altfel in 5-10 min iti consuma tot bidonul).
Mie asta iarna mi-a pornit din bidon. Trage tu cu gura din bidon si baga imediat furtunul in pompa de injectie.Adevarul e ca pompa de injectie se cam da peste cap daca o fatai mult..dar isi revine..
Daca tot nu porneste, sa NU incerci s ail pornesti cu spray! trebuie experienta altfel spargi motorul. Poti incerca cu o mica flacara la filtrul de aer.....e mai putin periculos.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Service-man

Mesajde toro » Mar 30-Dec-2008 21:53

0723704572 cu Dan Ilies. Trimis de Tibi Toro. Te rezolva !
Peace on earth ... War under the blanket !

gab1tzu
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 09-Aug-2007 00:14
Localitate: Suceava

Mesajde gab1tzu » Mar 30-Dec-2008 22:58

poti incerca altfel. incearca sa faci rost de un compresor cu care sa sufli furtunasul de alimentare cu motorina din dreptul filtrului de motorina sa scoti dopul de gheata, ca sa nu stai cu bidonasul.
deconecteaza bujiile, ca sa nu iti mai faca compresie, scoate tevile din injectoare si din pompa de injectie, apoi da la automat pana iesa motorina pe toate 4 gaurile din pompa de unde ai scos tevile. Dupa ce iesa motorina pe acolo pui tevile inapoi in pompa si mai dai pana ajunge motorina si in celalat capat. Apoi reconectezi tevile la injectoare si bujiile si apoi ar trebui sa porneasca. Ti-a prins aer si poti sa chemi si popa si nu mai porneste pana nu scoti tot aerul din pompa.
Ai nevoie de o fixa de 17 pt tevile de la injectoare si de una de 8 parca pentru bujii.
Mult noroc, am patit asta anu trecut de cel putin 5 ori si vara asta de 2 ori.
La mine a functionat perfect si nu am mai omorat 3-4 baterii degeaba.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 31-Dec-2008 09:11

caut-ti un filtru pina atunci.suna-l pe om cind se mai incalzeste afara.bafta , la multi ani !!!
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 31-Dec-2008 11:20

pune turul si returul in bidon, incarca bine bateria, si cand te apuci sa ii dai la cheie, toarna o galeata de apa fiarta pe pompa de injectie ca sa se dezghete. la mine asta a fost singura metoda cu care am reusit sa o pornesc cand a inghetat motorina. daca reusesti sa o pornesti, incearca sa o duci undeva intr-un garaj ca sa se dezmorteasca pe dedesupt si inceaca sa torni un litru de gaz in rezervor... dar mai bine mergi la un service sa ii faci o curatare. nu da cu spray de pornire, daca vrei, poti sa ii dai cu flacara, dar se pune torta direct in admisie, nu inainte de filtrul de aer :idea:

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 31-Dec-2008 12:46

tot de la dj01fad am primit si eu sfaturi anu trecut si masina a pornit la primul automat...in conditiile in care aveam si chiuloasa un pic ciupita pe vremea aia.
Deci eu zic ca trebuie sa iti porneasca. Bidonul de 5 l il poti pune unde e spalatorul de parbriz. E un loc fff sigur...chiar daca s-ar rasturna, nu e niciun pericol acolo...dar il legi si tu bine.O sa stea un pic cam culcat...deci o sa ai cam 4 litri..dar e ok si asa.Nu uita sa bagi returul..altfel ramai in 5 min maxim fara motorina.
Cumpara alte doua furtune ca sa nu le strici pe ale masinii. Merg furtune de dacia pe injectie (se gasesc mai usor de aia zic)...ia si un colier sanatos (e cel putin 10 lei unul bunicel)
Si la serice ce crezi ca iti face...iti schmba filtrul...baga cel mult motorina fiarta in rezervor probabil si cam atata..Dar cel mai probabil iti da jos pe unde trage motorina ca acolo ai dop sigur de gheata, Insa iar o sa iti inghete sigur sigur. Trebuie curatat TOT rezervorul si la servici nu cred ca au aia rabdarea asta ...sa fim seriosi....(dureaza ceva pana scoti toata motorina...cureti fff bine...)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 01-Ian-2009 04:19

cand am spus curatare, m-am referit la faptul ca trebuie dat jos rezervorul si curatat - de fapt golit definitiv, clatit si pus la loc.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Ian-2009 18:11

abarth_mcm scrie:... si am taiat un pic si din tevuta care trage din rezervor motorina(a. i. daca raman 3-4 l pe fundul rezervorului eu sa nu ii pot trage)...


gresit, poate trage aer la viraje sau la frinare daca mai ai putina motorina in rezervor. nu ar fi trebuit sa faci asta. in plus, peste teava de tur trebuia sa fie o sita mai grosiera, aia era de ajuns

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 01-Ian-2009 18:34

Eu am taiat putin... in caz ca se formeaza gheata(ai vazut ca la bx se formeaza gheata in rezervor exact in acel loc in gaura aia...aici se strane apa apropo ) eu sa pot trage motorina.Doar daca gheata e prea mare..
Pai nu prea are cum sa traga aer...pt simplul motiv ca nu ma deplasez cu masina daca am putina motorina.Nici macar nu o pornesc daca nu am cel putin 10-15 litri..mai ales iarna... Deci pt mine solutia e ff buna .
Stiu...daca ai putina motorina e riscant ..ca se formeaza si condens..dar daca ai mai mereu motorina in el destula e f ok.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Ian-2009 18:44

am BX de vreo 10 ani, cu intermitente, nu mi-a inghetat niciodata motorina si nici nu am avut prob cu filtrul sau altele. din contra, am patit-o cu CX-ul diesel, la -30 grC (Botosani) si cu motorina neaditivata, dar prostia se plateste :roll:

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 01-Ian-2009 18:50

E..la mine persoana care a avut-o inainte a pus vreun an de zile motorina cu sticla..nici macar filtrata...
Din cauza asta, s-a format apa din motorina proasta. Apa se strange in acel loc de unde bx-ul trage motorina(e o gaura asa pe fundul rezervorului...e interesant rezervorul bx-ului pt ca nu e chiar plat.)..
Stiu sigur ude face gheata pt ca am vazut cu ochii mei din nefericire....
:(
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 01-Ian-2009 20:38

offtopic: pana la ce temp rezista motorina de duzina? eu pun lukoil.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 01-Ian-2009 20:44

faza e ca acum cativa ani, cei care au avut masinile noastre nu alimentau de la peco...intelegeti voi...eu asa banuiesc.Mai ales in anii '90 se tot gasea motorina mai peste tot...Si motorina proasta ingheata cam la -5.E motorina de -5 in termeni populari,.
@mbc - lukoil-ul are cam cea mai proasta motorina din benzinariile din tara
offtopic:s-a scos euro4, nu? Am si eu o intrebare...sprintdiesel de la omv mai e cu acelasi pret?ca e un produs destul de bun..de aceea zic..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 01-Ian-2009 20:48

eu am facut un plin de lukoil euro4 in 30 dec cred ca. de ce e cea mai proasta motorina la lukoil? mi se pare ca masina merge mai bine decat cu petrom, rompetrol sau mol.
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh