SERVICE IN BRASOV????? Mi-a inghetat motorina
Moderator: Echipa Tehnica
SERVICE IN BRASOV????? Mi-a inghetat motorina
Salut, sunt in Brasov pana dupa Rev, mi-a inghetat motorina in conducta. Am vrut sa-i bag motorina printr-un furtun dintr-un PET de 5L insa acum nu porneste motorul orice-as face. Au fost si -20 de grade pe aici, nu mai stiu ce sa fac. Stiti vreau serviceman in Brasov? Marcel 0766333531
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Anu trecut am patit si eu la fel...si de atunci m-am invatat minte..curat periodic rezervorul..schimb mai des filtrul, am pompa de amorsare noua, si am taiat un pic si din tevuta care trage din rezervor motorina(a. i. daca raman 3-4 l pe fundul rezervorului eu sa nu ii pot trage)..plus ca iarna folosesc doar motorina de iarna.
Trebuie sa iti porneasca din bidon. (baga si returul in pet ca altfel in 5-10 min iti consuma tot bidonul).
Mie asta iarna mi-a pornit din bidon. Trage tu cu gura din bidon si baga imediat furtunul in pompa de injectie.Adevarul e ca pompa de injectie se cam da peste cap daca o fatai mult..dar isi revine..
Daca tot nu porneste, sa NU incerci s ail pornesti cu spray! trebuie experienta altfel spargi motorul. Poti incerca cu o mica flacara la filtrul de aer.....e mai putin periculos.
Trebuie sa iti porneasca din bidon. (baga si returul in pet ca altfel in 5-10 min iti consuma tot bidonul).
Mie asta iarna mi-a pornit din bidon. Trage tu cu gura din bidon si baga imediat furtunul in pompa de injectie.Adevarul e ca pompa de injectie se cam da peste cap daca o fatai mult..dar isi revine..
Daca tot nu porneste, sa NU incerci s ail pornesti cu spray! trebuie experienta altfel spargi motorul. Poti incerca cu o mica flacara la filtrul de aer.....e mai putin periculos.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Service-man
0723704572 cu Dan Ilies. Trimis de Tibi Toro. Te rezolva !
Peace on earth ... War under the blanket !
poti incerca altfel. incearca sa faci rost de un compresor cu care sa sufli furtunasul de alimentare cu motorina din dreptul filtrului de motorina sa scoti dopul de gheata, ca sa nu stai cu bidonasul.
deconecteaza bujiile, ca sa nu iti mai faca compresie, scoate tevile din injectoare si din pompa de injectie, apoi da la automat pana iesa motorina pe toate 4 gaurile din pompa de unde ai scos tevile. Dupa ce iesa motorina pe acolo pui tevile inapoi in pompa si mai dai pana ajunge motorina si in celalat capat. Apoi reconectezi tevile la injectoare si bujiile si apoi ar trebui sa porneasca. Ti-a prins aer si poti sa chemi si popa si nu mai porneste pana nu scoti tot aerul din pompa.
Ai nevoie de o fixa de 17 pt tevile de la injectoare si de una de 8 parca pentru bujii.
Mult noroc, am patit asta anu trecut de cel putin 5 ori si vara asta de 2 ori.
La mine a functionat perfect si nu am mai omorat 3-4 baterii degeaba.
deconecteaza bujiile, ca sa nu iti mai faca compresie, scoate tevile din injectoare si din pompa de injectie, apoi da la automat pana iesa motorina pe toate 4 gaurile din pompa de unde ai scos tevile. Dupa ce iesa motorina pe acolo pui tevile inapoi in pompa si mai dai pana ajunge motorina si in celalat capat. Apoi reconectezi tevile la injectoare si bujiile si apoi ar trebui sa porneasca. Ti-a prins aer si poti sa chemi si popa si nu mai porneste pana nu scoti tot aerul din pompa.
Ai nevoie de o fixa de 17 pt tevile de la injectoare si de una de 8 parca pentru bujii.
Mult noroc, am patit asta anu trecut de cel putin 5 ori si vara asta de 2 ori.
La mine a functionat perfect si nu am mai omorat 3-4 baterii degeaba.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pune turul si returul in bidon, incarca bine bateria, si cand te apuci sa ii dai la cheie, toarna o galeata de apa fiarta pe pompa de injectie ca sa se dezghete. la mine asta a fost singura metoda cu care am reusit sa o pornesc cand a inghetat motorina. daca reusesti sa o pornesti, incearca sa o duci undeva intr-un garaj ca sa se dezmorteasca pe dedesupt si inceaca sa torni un litru de gaz in rezervor... dar mai bine mergi la un service sa ii faci o curatare. nu da cu spray de pornire, daca vrei, poti sa ii dai cu flacara, dar se pune torta direct in admisie, nu inainte de filtrul de aer 

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
tot de la dj01fad am primit si eu sfaturi anu trecut si masina a pornit la primul automat...in conditiile in care aveam si chiuloasa un pic ciupita pe vremea aia.
Deci eu zic ca trebuie sa iti porneasca. Bidonul de 5 l il poti pune unde e spalatorul de parbriz. E un loc fff sigur...chiar daca s-ar rasturna, nu e niciun pericol acolo...dar il legi si tu bine.O sa stea un pic cam culcat...deci o sa ai cam 4 litri..dar e ok si asa.Nu uita sa bagi returul..altfel ramai in 5 min maxim fara motorina.
Cumpara alte doua furtune ca sa nu le strici pe ale masinii. Merg furtune de dacia pe injectie (se gasesc mai usor de aia zic)...ia si un colier sanatos (e cel putin 10 lei unul bunicel)
Si la serice ce crezi ca iti face...iti schmba filtrul...baga cel mult motorina fiarta in rezervor probabil si cam atata..Dar cel mai probabil iti da jos pe unde trage motorina ca acolo ai dop sigur de gheata, Insa iar o sa iti inghete sigur sigur. Trebuie curatat TOT rezervorul si la servici nu cred ca au aia rabdarea asta ...sa fim seriosi....(dureaza ceva pana scoti toata motorina...cureti fff bine...)
Deci eu zic ca trebuie sa iti porneasca. Bidonul de 5 l il poti pune unde e spalatorul de parbriz. E un loc fff sigur...chiar daca s-ar rasturna, nu e niciun pericol acolo...dar il legi si tu bine.O sa stea un pic cam culcat...deci o sa ai cam 4 litri..dar e ok si asa.Nu uita sa bagi returul..altfel ramai in 5 min maxim fara motorina.
Cumpara alte doua furtune ca sa nu le strici pe ale masinii. Merg furtune de dacia pe injectie (se gasesc mai usor de aia zic)...ia si un colier sanatos (e cel putin 10 lei unul bunicel)
Si la serice ce crezi ca iti face...iti schmba filtrul...baga cel mult motorina fiarta in rezervor probabil si cam atata..Dar cel mai probabil iti da jos pe unde trage motorina ca acolo ai dop sigur de gheata, Insa iar o sa iti inghete sigur sigur. Trebuie curatat TOT rezervorul si la servici nu cred ca au aia rabdarea asta ...sa fim seriosi....(dureaza ceva pana scoti toata motorina...cureti fff bine...)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
abarth_mcm scrie:... si am taiat un pic si din tevuta care trage din rezervor motorina(a. i. daca raman 3-4 l pe fundul rezervorului eu sa nu ii pot trage)...
gresit, poate trage aer la viraje sau la frinare daca mai ai putina motorina in rezervor. nu ar fi trebuit sa faci asta. in plus, peste teava de tur trebuia sa fie o sita mai grosiera, aia era de ajuns
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Eu am taiat putin... in caz ca se formeaza gheata(ai vazut ca la bx se formeaza gheata in rezervor exact in acel loc in gaura aia...aici se strane apa apropo ) eu sa pot trage motorina.Doar daca gheata e prea mare..
Pai nu prea are cum sa traga aer...pt simplul motiv ca nu ma deplasez cu masina daca am putina motorina.Nici macar nu o pornesc daca nu am cel putin 10-15 litri..mai ales iarna... Deci pt mine solutia e ff buna .
Stiu...daca ai putina motorina e riscant ..ca se formeaza si condens..dar daca ai mai mereu motorina in el destula e f ok.
Pai nu prea are cum sa traga aer...pt simplul motiv ca nu ma deplasez cu masina daca am putina motorina.Nici macar nu o pornesc daca nu am cel putin 10-15 litri..mai ales iarna... Deci pt mine solutia e ff buna .
Stiu...daca ai putina motorina e riscant ..ca se formeaza si condens..dar daca ai mai mereu motorina in el destula e f ok.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
E..la mine persoana care a avut-o inainte a pus vreun an de zile motorina cu sticla..nici macar filtrata...
Din cauza asta, s-a format apa din motorina proasta. Apa se strange in acel loc de unde bx-ul trage motorina(e o gaura asa pe fundul rezervorului...e interesant rezervorul bx-ului pt ca nu e chiar plat.)..
Stiu sigur ude face gheata pt ca am vazut cu ochii mei din nefericire....

Din cauza asta, s-a format apa din motorina proasta. Apa se strange in acel loc de unde bx-ul trage motorina(e o gaura asa pe fundul rezervorului...e interesant rezervorul bx-ului pt ca nu e chiar plat.)..
Stiu sigur ude face gheata pt ca am vazut cu ochii mei din nefericire....

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
faza e ca acum cativa ani, cei care au avut masinile noastre nu alimentau de la peco...intelegeti voi...eu asa banuiesc.Mai ales in anii '90 se tot gasea motorina mai peste tot...Si motorina proasta ingheata cam la -5.E motorina de -5 in termeni populari,.
@mbc - lukoil-ul are cam cea mai proasta motorina din benzinariile din tara
offtopic:s-a scos euro4, nu? Am si eu o intrebare...sprintdiesel de la omv mai e cu acelasi pret?ca e un produs destul de bun..de aceea zic..
@mbc - lukoil-ul are cam cea mai proasta motorina din benzinariile din tara
offtopic:s-a scos euro4, nu? Am si eu o intrebare...sprintdiesel de la omv mai e cu acelasi pret?ca e un produs destul de bun..de aceea zic..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh