Prezentare
Setea de adrenalina si tentatia de a deveni un adevarat pilot de raliuri are de un an de zile un nume cu rezonanta la Cluj-Napoca, Scoala de Pilotaj Motorhome Napoca. Nascuta din dorinta lui Daniel Ungur si Sebastian Itu, ambii sportivi activi in campionatul national de specialitate, de a transmite mai departe pasionatilor tehnicile de pilotaj scoala porneste la drum si in 2008. De la noul nume, NAPOCA RALLY SCHOOL, pana la materialul pentru cursuri, <fabrica de piloti de la Cluj> demareaza intr-un nou proiect, mult mai dinamic si elaborat, de pregatire a celor interesati de a deveni piloti de raliu.
Logistica
NAPOCA RALLY SCHOOL isi are baza tehnica si experienta dobandita de catre pilotul Daniel Ungur si navigatorul Sebastian Itu in campionatul national de raliuri, in timp ce expertul in regulamente al scolii e Mihai Avram . Materialul automobilistic al scolii e unul de top: un Subaru Impreza STi, de grupa N, dar si un Logan special echipat. Lor li se adauga conditii optime de studiu, aici incluzandu-se chiar si catering pe timpul cursurilor. Pentru elevii ce dovedesc reale calitati de piloti, NAPOCA RALLY SCHOOL ofera un bonus: PARTICIPAREA INTR-O ETAPA DE CVCR SAU RALLY SPRINT.
Durata
Cursul scolii de pilotaj intesiv este de 2 zile (sambata si duminca, in serii de 5 elevi )
Ziua 1: teorie 3 h, pauza, practica 5 h
Ziua 2: teorie 3 h, pauza, practica 5 h
Date de contact
Daniel Ungur - +40724. 358.333
office@motorhomenapoca.ro
daniel.ungur@4drive.ro
Asta ar fi pentru cei din Ardeal. Din cate stiu eu si tarfifele practicate de Danny Ungur si NRS sunt semnificativ mai mici decat celel a lui Titi
Tehnici de pilotaj...setari ale masinii...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 91
- Membru din: Lun 10-Dec-2007 10:17
- Localitate: bucuresti
cauta si scoala lui Stefan Vasile. dupa mine, este cea mai buna si cred ca cea mai ieftina.
oricum daca nu exista material de concurs, mai bine te lipsesti.
tot dupa parerea mea, daca vrei sa te "dai" cel mai bine este sa ai mai intai masina. pe asta faci si scoala de pilotaj, te poti antrena zilnic, poti invata cel mai bine. in cateva ore de condus sportiv, nu ai cum sa deprinzi tehnicile de pilotaj, acolo deprinzi doar cateva notiuni.
oricum daca nu exista material de concurs, mai bine te lipsesti.
tot dupa parerea mea, daca vrei sa te "dai" cel mai bine este sa ai mai intai masina. pe asta faci si scoala de pilotaj, te poti antrena zilnic, poti invata cel mai bine. in cateva ore de condus sportiv, nu ai cum sa deprinzi tehnicile de pilotaj, acolo deprinzi doar cateva notiuni.
- tataie2010
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
- Localitate: Cluj Napoca
Scoala de pilotaj Stefan Vasile
este prima data cand aud de dinsul, dar vad ca are un palmares foarte bogat ca pilot tinand cont de conditiile de care dispunea la momentul acela. fiind mai tanar stiam doar de titi si de danny
DESFASURARE CURSURI:
Desfasurare:
Cursurile se desfasoara pe suprafete acoperite cu iarba pentru invatarea mai usoara a tehnicilor de pilotaj cat si pentru menajarea masinilor.
Programare/Inscriere:
Ca regula generala, cursurile au loc sambata si duminica, in acele date care nu se suprapun cu etapele din Campionatul de Raliuri al Romaniei (vezi calendar CRR 2008).
Pe timp ploios nu se tin cursuri datorita faptului ca iarba uda are aderenta prea scazuta pentru a se insusi corect tehnicile de pilotaj. In caz de vreme nefavorabila, cursurile se reprogrameaza.
Inscrierile se fac telefonic sau prin e-mail iar programarile respecta ordinea inscrierii.
Licenta FRAS:
La absolvirea cursurilor de Copilot Raliu sau Pilot Raliu, scoala elibereaza o adeverinta pe baza careia cursantii obtin licenta de copilot de raliu sau pilot debutant VTM de la FRAS.
Masini de scoala:
Dacia Nova GTi de grupa H clasa 1600 echipata de curse
(rollbar, centuri cu fixare in 4 puncte, sistem contra incendiu etc.)
--------------------------------------------------------------------------------
Copilot Raliu
Durata: 2 zile
Teorie 1 zi - 5 ore
Practica - 1 zi - combinat cu ultima zi a cursului pentru Piloti Raliu
Pret: 150 Euro
--------------------------------------------------------------------------------
Pilot Raliu
Grupa: 4 - 7 persoane
Durata: 2 zile
Ziua 1 - teorie 3 ore + practica 5 ore
Ziua 2 - teorie 2 ore + practica 6 ore
Descriere:
Aspecte generale Regulament + desfasurare Raliu si Viteza in Coasta
Aspecte generale de pregatire a masinii de competitie
Pozitie corecta la volan
Folosirea corecta a volanului
Alegerea corecta a anvelopelor
Tehnici de pilotaj:
- Modalitati de abordare viraje
- Tehnici de franare
- Transferul de mase
- Tehnici de derapaj controlat
- Folosirea franei de mana
- Folosirea denivelarilor si a gropilor in avantaj propriu
- Saritori
- Franare cu stangul
Aprecierea virajelor
Scriere de probe speciale
Diferenta intre pilotaj pe macadam, asfalt si zapada
Tehnica de abordare a virajelor pe asfalt
Recunoastere si scriere de proba speciala
Conducere pe PS cu dictare
Pret: 300 Euro - cu masina personala (Se accepta doar masini echipate de curse!)
400 Euro - cu masina scolii
--------------------------------------------------------------------------------
Training personal
Conditii de participare:
Cursul se adreseaza exclusiv pilotilor cu licenta.
Descriere:
Cursul consta in zile de antrenament individual intensiv in vederea perfectionarii in pilotajul auto sau de reintrare in forma inaintea inceperii sezonului competitional sau dupa o perioada de inactivitate sportiva.
Locul de desfasurare:
Pe PS la alegere din CNR.
Pret: in functie de durata si zona geografica
--------------------------------------------------------------------------------
Hobby
Grupa: 5-7 persoane
Durata: 2 zile
Descriere:
Ziua 1
Pozitie corecta la volan
Folosirea coracta a volanului
Conducere defensiva
Tehnici de pilotaj:
- Modalitati de abordare viraje
- Tehnici de franare
- Transferul de mase
Ziua 2
Analiza zilei precedente
Alegerea corecta a anvelopelor
Diferenta intre conducere pe asfalt si zapada
Tehnici de pilotaj:
- Tehnici de derapaj controlat
- Folosirea franei de mana
- Franare cu stangul
- Tehnica de abordare a virajelor pe asfalt
- Tehnica de abordare a virajelor pe suprafete cu aderenta scazuta
Pret: 350 Euro - cu masina scolii
siteul e http://www.pilotaj-auto.ro/
Contact:
Tel:+40 722 529 783 (Stefan VASILE)
Tel:+40 722 260 274 (Radu VASILE)
Fax:+40 21 413 04 56
E-mail: contact@pilotaj-auto.ro
DESFASURARE CURSURI:
Desfasurare:
Cursurile se desfasoara pe suprafete acoperite cu iarba pentru invatarea mai usoara a tehnicilor de pilotaj cat si pentru menajarea masinilor.
Programare/Inscriere:
Ca regula generala, cursurile au loc sambata si duminica, in acele date care nu se suprapun cu etapele din Campionatul de Raliuri al Romaniei (vezi calendar CRR 2008).
Pe timp ploios nu se tin cursuri datorita faptului ca iarba uda are aderenta prea scazuta pentru a se insusi corect tehnicile de pilotaj. In caz de vreme nefavorabila, cursurile se reprogrameaza.
Inscrierile se fac telefonic sau prin e-mail iar programarile respecta ordinea inscrierii.
Licenta FRAS:
La absolvirea cursurilor de Copilot Raliu sau Pilot Raliu, scoala elibereaza o adeverinta pe baza careia cursantii obtin licenta de copilot de raliu sau pilot debutant VTM de la FRAS.
Masini de scoala:
Dacia Nova GTi de grupa H clasa 1600 echipata de curse
(rollbar, centuri cu fixare in 4 puncte, sistem contra incendiu etc.)
--------------------------------------------------------------------------------
Copilot Raliu
Durata: 2 zile
Teorie 1 zi - 5 ore
Practica - 1 zi - combinat cu ultima zi a cursului pentru Piloti Raliu
Pret: 150 Euro
--------------------------------------------------------------------------------
Pilot Raliu
Grupa: 4 - 7 persoane
Durata: 2 zile
Ziua 1 - teorie 3 ore + practica 5 ore
Ziua 2 - teorie 2 ore + practica 6 ore
Descriere:
Aspecte generale Regulament + desfasurare Raliu si Viteza in Coasta
Aspecte generale de pregatire a masinii de competitie
Pozitie corecta la volan
Folosirea corecta a volanului
Alegerea corecta a anvelopelor
Tehnici de pilotaj:
- Modalitati de abordare viraje
- Tehnici de franare
- Transferul de mase
- Tehnici de derapaj controlat
- Folosirea franei de mana
- Folosirea denivelarilor si a gropilor in avantaj propriu
- Saritori
- Franare cu stangul
Aprecierea virajelor
Scriere de probe speciale
Diferenta intre pilotaj pe macadam, asfalt si zapada
Tehnica de abordare a virajelor pe asfalt
Recunoastere si scriere de proba speciala
Conducere pe PS cu dictare
Pret: 300 Euro - cu masina personala (Se accepta doar masini echipate de curse!)
400 Euro - cu masina scolii
--------------------------------------------------------------------------------
Training personal
Conditii de participare:
Cursul se adreseaza exclusiv pilotilor cu licenta.
Descriere:
Cursul consta in zile de antrenament individual intensiv in vederea perfectionarii in pilotajul auto sau de reintrare in forma inaintea inceperii sezonului competitional sau dupa o perioada de inactivitate sportiva.
Locul de desfasurare:
Pe PS la alegere din CNR.
Pret: in functie de durata si zona geografica
--------------------------------------------------------------------------------
Hobby
Grupa: 5-7 persoane
Durata: 2 zile
Descriere:
Ziua 1
Pozitie corecta la volan
Folosirea coracta a volanului
Conducere defensiva
Tehnici de pilotaj:
- Modalitati de abordare viraje
- Tehnici de franare
- Transferul de mase
Ziua 2
Analiza zilei precedente
Alegerea corecta a anvelopelor
Diferenta intre conducere pe asfalt si zapada
Tehnici de pilotaj:
- Tehnici de derapaj controlat
- Folosirea franei de mana
- Franare cu stangul
- Tehnica de abordare a virajelor pe asfalt
- Tehnica de abordare a virajelor pe suprafete cu aderenta scazuta
Pret: 350 Euro - cu masina scolii
siteul e http://www.pilotaj-auto.ro/
Contact:
Tel:+40 722 529 783 (Stefan VASILE)
Tel:+40 722 260 274 (Radu VASILE)
Fax:+40 21 413 04 56
E-mail: contact@pilotaj-auto.ro
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO