ulei 2T adaugat in motorina

Scoala si biblioteca, tutoriale. Sau, cum sa...

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 21-Apr-2009 19:12

ce mi se pare relevant e ca persoana in cauza nu are nimic de castigat prin prezentarea acestor fapte. Cu alte cuvinte, comentariul cu pricina este unul relativ obiectiv. Eu as incerca asa ceva in masina mea. Dupa ce incerc, postez aici rezultate.
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 21-Apr-2009 19:13

"If in doubt, flat out!"

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mie 22-Apr-2009 13:08

Si eu cred ca am sa incerc la urmatorul plin. Din ce am citit in link-ul dat de nicum se recomanda sa nu puneti ulei full sintetic ci numai semisintetic sau mineral - cu urmatoarele norme JASCO "FC" sau ISO L-E "GC" sau "GD". Nu mi-e clar de ce nu se recomanda cel sintetic.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 22-Apr-2009 17:07

"din cauza pretului mai mare si pentru ca nu e necesar pentru acest scop"
"If in doubt, flat out!"

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mar 28-Apr-2009 09:18

Eu am pus deja, ulei 2t de la Mol, este jaso fc si costa doar 10.2 roni 600 ml. Nu am vazut nici un efect negativ. Am doar 100 de km de cand l-am pus si am impresia ca masina trage mai bine decat inainte - poate o fi doar efect placebo, nu stiu. Prietena mea zice si ca motorul e mai silentios, eu nu stiu ce sa zic, pana acum porneam mereu cd playerul cand ma urcam in masina si mi-e greu sa fac o comparatie dar parca in mers se aude mai putin decat inainte.

Ca si concluzie voi pune in continuare ulei la fiecare alimentare cu motorina.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 28-Apr-2009 09:33

Foarte interesenta topicul prezentat de nicum. Acum ar fi interesant un sondaj de opinie, pro si contra. Pare interesant, desi putin incomod sa stai mereu cu bidonul de ulei. dar daca spune toata lumea, poate ma apuc si eu de aceasta practica.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
adyreptila
pasionat
Mesaje: 329
Membru din: Lun 10-Mar-2008 12:57
Localitate: zalau

Mesajde adyreptila » Joi 30-Apr-2009 08:22

sal all, lucrez intr-o benzinarie in zalau, de cand cu motorina asta euro cu cifre tot mai mari euro 4, 5 si ce o mai fi, foarte multi soferi profesionisti se plangeau ca nu se mai incadreaza in consumul care il aveau impus de patronii lor, deoarece motorina este foarte uscata, de ceva vreme am vazut aceiasi soferi care se plangeau ca nu se incadreaza in consum, ca baga la un rezervor de camion de 600 de litri un litru de ulei 2T si nu OMV ca ceva romanesc, lubri... si nu mai stiu cum, uleiul 2T este un ulei mai subtire pentru motoare in 2 timpi, am intrebat respectivii soferi ce modificari s-au petrecut de cand baga acest ulei in rezervor si mi-au spus ca se incadreaza foarte bine in consumul impus. Dupa cateva luni cade pompa de injectie de la un actros de la noi de la firma, o duce undeva la Camuplung sau cam asa ceva la reparat, dupa ce o repara, baietii de la service i-au spus soferului sa bage un litru de ulei 2T la un plin. De atunci am vazut multa lume care baga ulei in rezervorul cu motorina. La masini mici nu stiu ce sa zic... nu am vazut pe nimeni sa faca asemenea cocktail, eu unu nu as baga, mai ales ca de la 1 ianuarie am inteles ca se baga 5% biodiesel in motorina direct in rafinarii sau ma rog, in depozitele mari.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 01-Mai-2009 17:22

citind postul tau incep sa ma intreb ce e in bidoanele alea de se gasesc la benzinarii in Germania pe care scrie ceva de genul Bluetec. inteleg ca e un aditiv pentru camioanele Mercedes (parca) ce se pune intr-un rezervor separat (cam ca serinul pentru fap) si care le face sa devina Euro5. daca e ulei 2T cred ca Mercedes piere in scandalul ce va urma, nu de alta, dar un bidon din ala costa o avere!

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Sâm 02-Mai-2009 07:55

Ce credeti ca ar spune reprezentantul fabricantului despre introducerea in combustibil a aditivilor sau orice alte lichide? Tinand cont si despre faptul ca proprietatile combstbililors-au modificat de-a lungul timpului iar acum nu se gaseste decat motorina euro 5.
Nu de alta dar in manualul de intretinere al masinii scrie ca este interzis adaugarea oricaror "aditivi" cel putin la diesel.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 02-Mai-2009 16:13

Pai tocmai aici este smecheria, daca nu ar mai cadea nimic pe la instalatia de alimentare cu combustibil baietii cu cravate de la service ar avea ceva probleme , un set de placute de frana , o distributie o mai schimbi si pe la un service cu pretentii financiare modeste, dar injectoarele, pompa de injectie si alti senzori de pe la motor trebuie sa ii vezi cu lexia si uite asa marchezi o caruta de bani daca ai ghinionul sa iti crape ceva . Pe de alta parte este adevarat ca nu trebuie sa punem nici un fel de aditiv in motorina, daca ai fi cittit cu atentie toata discutia de pe link-ul dat de nicum la un moment dat zicea autorul ca nici un fel de aditiv din comert nu a dat rezultate, dar uleiul 2T chiar nu este aditiv poate fi catalogat mai degraba ca un agent catalizator, eu unul am pus deja am vreo 300 Km si sunt multumit de cum merge astept sa fac vreo 600 sa vad daca a dat rezultate si la consum .
MESERIAS

Avatar utilizator
adyreptila
pasionat
Mesaje: 329
Membru din: Lun 10-Mar-2008 12:57
Localitate: zalau

Mesajde adyreptila » Sâm 02-Mai-2009 18:18

sa aveti grija ca motorina euro 5 are 5% biodiesel care este de fapt tot un ulei doar ca este din rapita, euro 5 la asta se refera ca are in continut biodoesel nu ca ar fi mai buna, este de fapt euro 4 plus 5% biodiesel=euro5

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Sâm 02-Mai-2009 21:19

Cred ca mai sus se vorbea de Lubrifin de la Lubrifin lubricants Brasov parte a grupului Total. Ar trebui sa fie cel mai ieftin...numai sa indeplineasca standardele de care se mentiona in topicul amintit de nicum.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

laurb
pasionat
Mesaje: 165
Membru din: Lun 15-Oct-2007 16:30
Localitate: Iasi

Mesajde laurb » Dum 03-Mai-2009 20:30

Am pus si eu sa vad ce se intampla cam 20 ml de ulei la 35 l motorina ( mai putin decat ati recomandat). Sigur motorul e mai silentios - restul 'om vedea . Probabil voi incerca procentajul recomand data viitoare.

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

ulei 2T adaugat in motorina

Mesajde cornelioan » Dum 03-Mai-2009 20:45

Adblue este uree lichida. Se foloseste la motoare euro5 pentru camion sau autocar,autoturismele nu folosesc asa ceva.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 04-Mai-2009 07:38

laurb scrie:Am pus si eu sa vad ce se intampla cam 20 ml de ulei la 35 l motorina ( mai putin decat ati recomandat).


20 de ml inseamna foarte putin. Nu cred ca 20 de ml pot influenta ceva.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Tips/Tricks”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw