audio c5
Scris: Dum 28-Mai-2006 08:39
pentru cei interesati sa monteze statie la c5
eu am una de 250 W cu bass reflex 300 W real.
cu clarionul masinii si boxele originale se aude ok.
ar trebui sa gasesc o solutie pentru izolarea mai buna a difuzoarelor din portiere.
sfaturi de montaj:
la c5/2003 este imposibil de trecut cablul de alimentare pentru statie catre baterie de aceea cei de la psa au lasat un cablu de alimentare +(bleo gros cca. 4mm diam) in aer langa cutia de sigurante acest cablu are un soclu pentru siguranta in blocul de sigurante de sub capota motor (stanga mai sus de baterie) dar acesta este ascuns cu celelalte sigurante de putere.
trebuie demontat capacul protector si ulterior partea superioara a ansamblului urmareste firul de + la plecarea din baterie sigur va ve-ti da seama unde se duce.
se verifica firul cu soclul corespondent, se fac legaturile la +ul din bord, la statie si se monteaza siguranta (atentie sunt sigurante de dimensiuni mari dar se gasesc, aveti grija sa alegeti amp. corect)
[b]demontati + de la baterie inainte de orice pentru a nu avea surprize.[/b]
firul de alimentare se trece relativ usor pe sub pragurile de la portiera stanga (fata si spate) prin laterala dinspre interiorul masinii fara a o demonta.
aceasta operatie nu are nici un efect asupra calculatorului (multiplex, imobilizare) dupa ce ati incheiat montati bornele bateriei si puneti cheia pe contact lasati calculatorul sa verifice sistemele (trebuie refacute setarile ora,data etc. dupa aceea).
auditie placuta.
sper ca am fost de ajutor.
eu am una de 250 W cu bass reflex 300 W real.
cu clarionul masinii si boxele originale se aude ok.
ar trebui sa gasesc o solutie pentru izolarea mai buna a difuzoarelor din portiere.
sfaturi de montaj:
la c5/2003 este imposibil de trecut cablul de alimentare pentru statie catre baterie de aceea cei de la psa au lasat un cablu de alimentare +(bleo gros cca. 4mm diam) in aer langa cutia de sigurante acest cablu are un soclu pentru siguranta in blocul de sigurante de sub capota motor (stanga mai sus de baterie) dar acesta este ascuns cu celelalte sigurante de putere.
trebuie demontat capacul protector si ulterior partea superioara a ansamblului urmareste firul de + la plecarea din baterie sigur va ve-ti da seama unde se duce.
se verifica firul cu soclul corespondent, se fac legaturile la +ul din bord, la statie si se monteaza siguranta (atentie sunt sigurante de dimensiuni mari dar se gasesc, aveti grija sa alegeti amp. corect)
[b]demontati + de la baterie inainte de orice pentru a nu avea surprize.[/b]
firul de alimentare se trece relativ usor pe sub pragurile de la portiera stanga (fata si spate) prin laterala dinspre interiorul masinii fara a o demonta.
aceasta operatie nu are nici un efect asupra calculatorului (multiplex, imobilizare) dupa ce ati incheiat montati bornele bateriei si puneti cheia pe contact lasati calculatorul sa verifice sistemele (trebuie refacute setarile ora,data etc. dupa aceea).
auditie placuta.
sper ca am fost de ajutor.