Pagina 1 din 2

Se poate trece deja pe cauciucuri de iarna (noiembrie)

Scris: Mar 11-Noi-2008 10:34
de franciscf1
ce ziceti? Se poate trece pe cauciuc de iarna?
Azi dimineata erau -4 la Cluj. Dupamasa urca la +12..

Ceva de genu: dimineatza cu cauciucuri de iarna, dupamasa cu de vara.. :lol:

Scris: Mar 11-Noi-2008 11:01
de alexd
poti trece deja, mazga are toate conditiile sa se formeze. In plus va fi mai liber pe la vulcanizari...

Scris: Mar 11-Noi-2008 15:07
de franciscf1
ar fii o treaba.

Dezavantaje ar fii: uzura pneurilor daca e mai cald afara..
si ca ala din spatele meu cu cauciucuri de vara poate nu reactioneaza asa bine si ma poate pupa ;)

Daca pun de acum pana in martie ar fii cam 5 luni pe anvelope de iarna..

Scris: Mar 11-Noi-2008 18:31
de abarth_mcm
Trebuie sa fie sub 7 grade afara sa pui cauciucuri de iarna. Si eu i-am luat azi doua pt fata :)

Scris: Mie 12-Noi-2008 07:57
de franciscf1
am pus cauciucurile in portbagaj. azi fac rocada. nu vreau sa prind cozile alea infernale de anul trecut.

Scris: Vin 14-Noi-2008 09:15
de franciscf1
gata.
revizie 20k, cauciucuri iarna si lichid de parbriz de iarna.
Nebunia poate incepe.. Poate scap si iarna asta fara sa fiu lovit.

Scris: Vin 14-Noi-2008 09:27
de abarth_mcm
Ce marca de cauciucuri ai luat?

Scris: Vin 14-Noi-2008 09:33
de franciscf1
Dunlop Winter M2, dim: 175/70/14 la 220RON/buc anul trecut tot pe vremea asta. Deci am scos o iarna. Per total cam 5 luni a fost incaltat de iarna.
In afara de faptul ca e mult mai zgomotos fata de cel de vara, sunt multumit.
Atat pe drum umed cat si pe zapada se comporta bine.

Scris: Vin 14-Noi-2008 10:55
de andreistn01
franciscf1 scrie:gata.
revizie 20k, cauciucuri iarna si lichid de parbriz de iarna.
Nebunia poate incepe.. Poate scap si iarna asta fara sa fiu lovit.


Deja mi-au inghetat geamurile la masina.

Poate anul asta avem si noi strazi curatate.

Scris: Dum 16-Noi-2008 17:15
de abarth_mcm
Se cunosc deja efectele cauciucurilor de iarna. Desi am pus doar pe fata(sapt asta iau si pe spate), masina a devenit mult mult mai stabila mai ales in curbe.Cele de vara pe care le avea erau noi, dar daca afara e temperatura sub 8 grade, se intaresc si nu mai au aderenta.Cele de iarna se lipesc de astfalt si sunt mult mai moi pe masura ce temperatura de afara scade...din cauza siliciului.
Recomand sa folositi cauciucuri de iarna, insa NUMAI noi. E mare prostie sa iei S-H, chiar daca pretul e la jumatate.
Eu mi-am pus Kleber Krisalp HP 3 luate de la Michelin. Cred ca cele mai bune sunt Michelin Alpin 3, dar pretul e destul de mare. mAi exista insa multe marci bune.

Scris: Dum 16-Noi-2008 20:45
de mbc
atentie mare fratilor!! Daca pui cauciucuri de iarna / mai bune / mai putin uzate doar pe o axa, acestea se vor pune pe SPATE!!! intotdeauna, chiar daca aveti tractiune fata. in plus, va zic ca e degeaba daca ai cauciucuri de iarna pe fata numai. ok, ai tractiune, dar intr-o curba sau ceva daca nu e aderenta buna, ai pus-o.. esti in decor.

Scris: Dum 16-Noi-2008 20:48
de abarth_mcm
La mine nu e asa. Adica nu am simtit deloc ce ai spus tu. Pe spate am noi -dar de vara..si pe fata de iarna--tot noi... E mult mai bine cu cele de iarna pe fata, chiar daca am de vara pe spate.
Oricum, ii voi lua si de iarna si pe spate...saptamana care vine.

Scris: Dum 16-Noi-2008 21:36
de razzwan
sustin parerea lui @mbc ... s-au facut o gramada de teste pe tema asta .....

Scris: Lun 17-Noi-2008 07:09
de mbc
abarth_mcm scrie:La mine nu e asa. Adica nu am simtit deloc ce ai spus tu. Pe spate am noi -dar de vara..si pe fata de iarna--tot noi... E mult mai bine cu cele de iarna pe fata, chiar daca am de vara pe spate.
Oricum, ii voi lua si de iarna si pe spate...saptamana care vine.


:) posibil ca masina ta face exceptie de la toate regulile :)

Scris: Lun 17-Noi-2008 07:20
de razzwan
cel mai bine e sa iei o curba in forta si ai sa intelegi ....muta cauciucurile pe spate si ai sa marea diferinta ....