NOUL C5
Moderator: Echipa Tehnica
@XENON Da stii ca nu tre sa te enervezi si nu sunt rautacios pentru ca spun un adevar.Chiar seamna foarte mult si orice ai zice tot asa va ramane, asta e nu am facut-o eu.De exemplu C4 este si a fost altfel, nu semana cu nimic de pe piata ca sa nu mai zicem de interior.Daca voi avea un c5 voi fi comfundat cu un ford si probabil invers, deci cam dispare dorinta de a avea altceva.Cat despre concernul vag si asemanarile intre ei treaba lor, dar de concernul ford care cuprinde citroien si peugeot nu am auzit, doar renault- nissan care nu prea seamna intre ele.Cu c-crosser am pentru ca in ciuda faptului ca e faina e un mitzubishi cu botu schimbat atat.
dar nu m-am enervat chiar deloc. asa raspund eu de obicei, mai argumentat
. si C1 al meu e o aygo cu moaca de citroen, dar l-am preferat fiindca desi este aceeasi masina, e mai ieftina cu aprox. 1000eu.
daca si c-crosser e un outlander cu moaca de citroen dar si cu cateva mii de euroi in minus, prefer citroenul. oricum e mai frumos decat 4007, cum e si c1 fata de 107

daca si c-crosser e un outlander cu moaca de citroen dar si cu cateva mii de euroi in minus, prefer citroenul. oricum e mai frumos decat 4007, cum e si c1 fata de 107

http://www.presaonline.com/stire/noul-c ... 95938.html lansarea noului c5
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Nu ai cum sa faci c6 dupa c-metise. C-metise e o masina sport, mica, etc. C6 este exact opusul. este o masina mare, o limuzina fara pretentii de sportivitate. Chiar nu sunt in stare cei de la citroen / peugeot sa scoata un motor de vreo 300 -400 cp sa intre si ei in cadrul limuzinelor cu valeitati de sportiv? Nu cred ca e imposibil.
"If in doubt, flat out!"
Cu noul C5, Citroen doreste sa ocupe o pozitie puternica pe segmentul premium al clasei medii, segment unde principalele caracteristici urmarite sunt: prestanta, performanta, statutul si calitatea.
Noul C5 combina o personalitate puternica, cu performante dinamice, statut si calitate. Respectand linia de design a acestui segment, Citroen a dezvoltat doua versiuni: o berlina ale carei linii fluide exprima stilul si statutul acestui model si un break dinamic care pune accent pe partea emotionala, fara a uita insa de functionalitatea unui astfel de model. Cu noul C5, Citroen satisface cerintele celor mai exigenti clienti in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea.
Deopotriva in versiunea berlina si versiunea break, noul C5 se remarca printr-un stil distinctiv si o personalitate eleganta. Liniile sale dinamice si mai ales linia mediana scoasa mult in evidenta fac ca aceasta masina sa fie remarcata imediat. La interior, un design luxos si calitatea premium a materialelor, contribuie la confortul pasagerilor. Toate acestea fac din noul C5 o masina rafinata si plina de distinctie.
Dimensiunile noului C5 berlina (4.78m lungime, 1.86m latime si 1.45m inaltime) plaseaza masina in topul celor mai spatioase masini din acest segment Stilul sau distinctiv exprima prestigiu si performanta. Caracterul puternic al acestei berline este exprimat de liniile sofisticate, de proportiile moderne si de stilul original al caroseriei. In functie de unghiul din care este privit, C5 poate parea fie un coupe, fie o berlina foarte eleganta. Noul C5 provoaca emotii inca de la prima vedere.
Partea frontala sugereaza forta, cu priza de aer generoasa si farurile incisive prelungite pe aripi. Farurile e pozitionate pe capota e flancheaza chevronul cromat care reprezinta identitatea Citroen. Profilul reflecta efortul de a optimiza aerodinamica. Linia extinsa a plafonului subliniaza proportiile cu liniile fluide ale caroseriei. Suprafata vitrata foarte mare, ce include si cel de-al treilea geam lateral, ilumineaza natural habitaclul marind senzatia de spatiu. Linia mediana pronuntata si pasajele rotilor scoase mult in evidenta fac din C5 o masina cu un status impozant. De asemenea, ampatamentul de 2.82 m sugereaza un habitaclu generos in ceea ce priveste spatiul.
Luneta cu forma concava aminteste de cea folosita pe limuzina de clasa mare C6. Stopurile, in forma de bumerang, confera partii din spate un aspect distinctiv.
In ceea ce priveste break-ul, Citroen a vrut sa creeze o masina la fel de sofisticata ca si berlina, dar care sa ofere un spatiu mult mai generos. C5 break combina eleganta si dinamica stilului exterior, parte frontala fiind identica cu cea a berlinei, spatele fiind conturat foarte puternic. Profilul fluid al lui C5 break exprima un echilibru perfect. Masina are 4.83 m lungime, 1.86 m latime si 1.48 m inaltime. Proportiile sunt generoase, dar volumul suplimentar nu are nici un impact asupra liniilor elegante ale masinii.
La drum, soferul se bucura de senzatii exceptionale, iar pasagerii beneficiaza de un confort sporit. Si asta gratie celor doua tipuri de suspensie care pot echipa noul C5: suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus si suspensia normala. Configuratia celor doua tipuri de suspensie este preluata de pe limuzina C6. Suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus este dedicata clientilor care vor sa beneficieze de ultimele inovatii Citroen in ceea ce priveste tehnologia, confortul si siguranta, in timp ce suspensia standard ofera un feed back mai bun pentru sofer pastrand in acelasi timp confortul specific pentru Citroen.
Interiorul opulent si sofisticat al noului C5 este practic o invitatie la calatorie. Bordul este sofisticat sugereaza calitate datorita formelor sale solide. Disociat de consola centrala, bordul mareste impresia de spatiu si confort. Designul panourilor laterale reflecta si ele imaginea eleganta a masinii.
Noul C5 este echipat cu a doua generatie a volanului cu centru fix. Functiile utilizate frecvent (limitator de viteza/cruise control, radio, telefon, etc) sunt amplasate la indemana soferului. Amplasarea acestor functii pe volan mareste ergonomia si sporteste confortul in timpul condusului. Toate butoanele corespunzatoare acestor functii sunt dispuse in mod logic. Tabloul de bord reflecta, prin designul sau atractiv, nivelul avansat de tehnologie.
Noul C5 este dotat in standard cu cruise control si limitator de viteza, iar versiunile echipate cu suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus sunt echipate cu frana de stationare cu comanda electrica si asistenta la plecare in panta. Asistenta la parcare, Lane Departure Warning System (LDWS) sau noua generatie a sistemului NaviDrive, sunt doar doua exemple de dotari optionale care confirma clasa noului C5.
Si in ceea ce priveste siguranta activa si pasiva, noul C5 tine pasul cu concurenta din acest segment. Rezultatele testelor EuroNCAP au scos in evidenta nivelul ridicat de protectie al pasagerilor. Noul C5 este prima masina din acest segment echipata, in functie de nivelul de dotari, cu un pedalier pliabil. In cazul unui impact, pedalele de frana si ambreiaj se pliaza, reducand astfel posibilitatea unei accidentari la picioare a soferului. De asemenea, in functie de nivelul de echipare, C5 este disponibil cu pana la noua airbag-uri.
Noul C5 este disponibil cu trei motorizari pe benzina (127 CP DIN 1.8i 16V, 143 CP DIN 2.0i 16V, 215 CP DIN 3.0i V6) si patru motorizari Hdi dotate cu filtru de particule (HDi 110 DPFS, HDi 138 DPFS, HDi 173 DPFS, HDi V6 208 DPFS)
De asemenea este disponibila si o gama variata de cutii de viteze, manuale sau atuomate, in functie de motorizare si nivelul de echipare.
Noul C5 combina o personalitate puternica, cu performante dinamice, statut si calitate. Respectand linia de design a acestui segment, Citroen a dezvoltat doua versiuni: o berlina ale carei linii fluide exprima stilul si statutul acestui model si un break dinamic care pune accent pe partea emotionala, fara a uita insa de functionalitatea unui astfel de model. Cu noul C5, Citroen satisface cerintele celor mai exigenti clienti in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea.
Deopotriva in versiunea berlina si versiunea break, noul C5 se remarca printr-un stil distinctiv si o personalitate eleganta. Liniile sale dinamice si mai ales linia mediana scoasa mult in evidenta fac ca aceasta masina sa fie remarcata imediat. La interior, un design luxos si calitatea premium a materialelor, contribuie la confortul pasagerilor. Toate acestea fac din noul C5 o masina rafinata si plina de distinctie.
Dimensiunile noului C5 berlina (4.78m lungime, 1.86m latime si 1.45m inaltime) plaseaza masina in topul celor mai spatioase masini din acest segment Stilul sau distinctiv exprima prestigiu si performanta. Caracterul puternic al acestei berline este exprimat de liniile sofisticate, de proportiile moderne si de stilul original al caroseriei. In functie de unghiul din care este privit, C5 poate parea fie un coupe, fie o berlina foarte eleganta. Noul C5 provoaca emotii inca de la prima vedere.
Partea frontala sugereaza forta, cu priza de aer generoasa si farurile incisive prelungite pe aripi. Farurile e pozitionate pe capota e flancheaza chevronul cromat care reprezinta identitatea Citroen. Profilul reflecta efortul de a optimiza aerodinamica. Linia extinsa a plafonului subliniaza proportiile cu liniile fluide ale caroseriei. Suprafata vitrata foarte mare, ce include si cel de-al treilea geam lateral, ilumineaza natural habitaclul marind senzatia de spatiu. Linia mediana pronuntata si pasajele rotilor scoase mult in evidenta fac din C5 o masina cu un status impozant. De asemenea, ampatamentul de 2.82 m sugereaza un habitaclu generos in ceea ce priveste spatiul.
Luneta cu forma concava aminteste de cea folosita pe limuzina de clasa mare C6. Stopurile, in forma de bumerang, confera partii din spate un aspect distinctiv.
In ceea ce priveste break-ul, Citroen a vrut sa creeze o masina la fel de sofisticata ca si berlina, dar care sa ofere un spatiu mult mai generos. C5 break combina eleganta si dinamica stilului exterior, parte frontala fiind identica cu cea a berlinei, spatele fiind conturat foarte puternic. Profilul fluid al lui C5 break exprima un echilibru perfect. Masina are 4.83 m lungime, 1.86 m latime si 1.48 m inaltime. Proportiile sunt generoase, dar volumul suplimentar nu are nici un impact asupra liniilor elegante ale masinii.
La drum, soferul se bucura de senzatii exceptionale, iar pasagerii beneficiaza de un confort sporit. Si asta gratie celor doua tipuri de suspensie care pot echipa noul C5: suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus si suspensia normala. Configuratia celor doua tipuri de suspensie este preluata de pe limuzina C6. Suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus este dedicata clientilor care vor sa beneficieze de ultimele inovatii Citroen in ceea ce priveste tehnologia, confortul si siguranta, in timp ce suspensia standard ofera un feed back mai bun pentru sofer pastrand in acelasi timp confortul specific pentru Citroen.
Interiorul opulent si sofisticat al noului C5 este practic o invitatie la calatorie. Bordul este sofisticat sugereaza calitate datorita formelor sale solide. Disociat de consola centrala, bordul mareste impresia de spatiu si confort. Designul panourilor laterale reflecta si ele imaginea eleganta a masinii.
Noul C5 este echipat cu a doua generatie a volanului cu centru fix. Functiile utilizate frecvent (limitator de viteza/cruise control, radio, telefon, etc) sunt amplasate la indemana soferului. Amplasarea acestor functii pe volan mareste ergonomia si sporteste confortul in timpul condusului. Toate butoanele corespunzatoare acestor functii sunt dispuse in mod logic. Tabloul de bord reflecta, prin designul sau atractiv, nivelul avansat de tehnologie.
Noul C5 este dotat in standard cu cruise control si limitator de viteza, iar versiunile echipate cu suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus sunt echipate cu frana de stationare cu comanda electrica si asistenta la plecare in panta. Asistenta la parcare, Lane Departure Warning System (LDWS) sau noua generatie a sistemului NaviDrive, sunt doar doua exemple de dotari optionale care confirma clasa noului C5.
Si in ceea ce priveste siguranta activa si pasiva, noul C5 tine pasul cu concurenta din acest segment. Rezultatele testelor EuroNCAP au scos in evidenta nivelul ridicat de protectie al pasagerilor. Noul C5 este prima masina din acest segment echipata, in functie de nivelul de dotari, cu un pedalier pliabil. In cazul unui impact, pedalele de frana si ambreiaj se pliaza, reducand astfel posibilitatea unei accidentari la picioare a soferului. De asemenea, in functie de nivelul de echipare, C5 este disponibil cu pana la noua airbag-uri.
Noul C5 este disponibil cu trei motorizari pe benzina (127 CP DIN 1.8i 16V, 143 CP DIN 2.0i 16V, 215 CP DIN 3.0i V6) si patru motorizari Hdi dotate cu filtru de particule (HDi 110 DPFS, HDi 138 DPFS, HDi 173 DPFS, HDi V6 208 DPFS)
De asemenea este disponibila si o gama variata de cutii de viteze, manuale sau atuomate, in functie de motorizare si nivelul de echipare.
alte imagini cu noul c5
http://ro.topspeed.com/masini/stiri-des ... 46407.html

- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO