CITROEN in presa romaneasca !

Zvonuri si noutati despre informatiile prezentate de Citroën

Moderator: Echipa Tehnica

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 24-Oct-2013 16:56

http://www.automarket.ro/stiri/toyota-s ... 53602.html

Toyota Âşi PSA reduc producĂžia la fabrica lui 107, C1 Âşi Aygo

Toyota Âşi PSA au decis sĂŁ reducĂŁ producĂžia la uzina din Cehia, responsabilĂŁ pentru modelele 107, C1 Âşi Aygo pentru a se alinia la cererea ĂŽnregistratĂŁ pentru cele trei citadine.

Esential = 332.489 unitĂŁĂži a produs fabrica Toyota-PSA din Cehia ĂŽn 2009.

Toyota, Citroen ºi Peugeot au decis sã reducã cu 15.000 de unitãþi producþia fabricii lor din Cehia. Joint-venture-ul celor trei mãrci produce modelele Aygo, 107 ºi C1, dar cele trei modele suferã de scãderea semnificativã a vânzãrilor, aºa cã partenerii sunt nevoiþi sã reducã producþia pentru a evita formarea stocurilor. În 2009, anul de vârf al vânzãrilor de 107, C1 ºi Aygo, fabrica respectivã a produs 332.489 unitãþi, dar anul 2013 se va încheia cu aproximativ 200.000 de unitãþi produse.

Vorbim despre o scãdere de 15.000 de unitãþi faþã de rezultatul din 2012. În primele opt luni ale anului curent, Peugeot a înregistrat o scãdere de 30% a vânzãrilor lui 107, iar Citroen a avut o scãdere de 11% pentru C1, pe când vânzãrile lui Toyota Aygo au scãzut cu 14%, potrivit datelor furnizate de JATO Dynamics. Scãderea vânzãrilor celor trei modele este explicatã de reprezentanþii parteneriatului prin faptul cã întregul segment A a scãzut în Europa în decursul respectivei perioade, semn cã aceste modele nu mai înregistreazã aceeaºi cerere precum în anii precedenþi.



Radek Knava, purtãtorul de cuvânt al fabricii din Cehia care produce tripleta citadinã Toyota-PSA, a declarat cã anul 2013 va fi cel mai scãzut punct al producÞiei acestor modele. Pentru 2014, reprezentanÞii uzinei se aºteaptã la un nivel similar al producÞiei, În timp ce anul 2015, moment În care Înlocuitorii celor trei modele vor fi deja disponibili pe piaÞã, va marca o creºtere a producÞiei. Momentul revenirii la vechile volume este incert pentru reprezentanÞii fabricii din Cehia.

Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)

=================

http://www.automarket.ro/stiri/probleme ... 53596.html

Probleme ĂŽn alianĂža GM-PSA: colaborarea pe segmentul B este reevaluatĂŁ

Potrivit Automotive News, francezii de la PSA reevalueazĂŁ colaborarea cu General Motors ĂŽn privinĂža dezvoltĂŁrii succesorilor lui 208 Âşi C3 cu o platformĂŁ comunĂŁ alĂŁturi de General Motors.

Colaborarea dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen ar putea sã-ºi reducã anvergura, informeazã cei de la Automotive News. Potrivit unor zvonuri, General Motors ºi PSA ar putea sã renunÞe la ideea construirii unui succesor comun al modelelor Corsa, 208 ºi C3, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliilor de conducere ale celor douã companii. Cei de la PSA au emis deja un comunicat de presã În care au confirmat faptul cã posibilitatea dezvoltãrii unei platforme comune pentru modelele de segment B este discutatã În cadrul consiliului de conducere. O sursã din cadrul concernului francez le-a spus celor de la Automotive News cã dezvoltarea unei platforme de segment B În parteneriat cu General Motors nu ar fi eficientã din punct de vedere economic, titreazã publicaÞia de business.

În ciuda acestei potenþiale disensiuni în alianþã, reprezentanþii PSA Peugeot-Citroen au declarat cã sunt hotãrâþi în privinþa dezvoltãrii de crossovere ºi monovolume împreunã cu cei de la General Motors. Cei doi parteneri au o colaborare ºi pe partea de achiziþii, cu ajutorul cãreia PSA a economisit aproape 60 de milioane de euro în decursul anului curent. Unele voci susþineau cã parteneriatul dintre PSA ºi General Motors ar putea fi în pericol din cauza partenerilor din China ai celor douã companii, PSA Peugeot-Citroen având un parteneriat cu Dongfeng, rivalii partenerilor GM din China, SAIC Motor. În plus, francezii de la PSA au încã un joint-venture în China, Changan PSA Automobile, care tocmai a deschis a patra fabricã în China.



Dezvoltarea unei platforme comune cu General Motors pentru segmentul B era un element cheie al parteneriatului dintre americani ºi PSA Peugeot-Citroen. La începutul parteneriatului dintre cele douã companii, au fost anunþate cinci modele dezvoltate în comun, alãturi de o serie de motorizãri care urmau sã fie folosite de ambele pãrþi. Între timp, anumite posibilitãþi de colaborare dintre PSA ºi General Motors au fost reevaluate, cei doi parteneri alegând alte soluþii în cazurile respective.

Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Sâm 26-Oct-2013 07:05

http://www.automarket.ro/stiri/reuters- ... 53643.html

Reuters: "Viitorul Opel Corsa ar putea fi dezvoltat fĂŁrĂŁ ajutorul PSA Peugeot-Citroen"

General Motors ar putea dezvolta independent urmĂŁtoarea generaĂžie a lui Opel Corsa, spun cei de la Reuters. Decizia ar avea rolul de a consolida gama de produse a concernului american.


Opel Corsa ar putea sã nu Împartã platforma cu echivalenÞii din portofoliul PSA Peugeot-Citroen, spun cei de la Reuters. PublicaÞia susÞine cã General Motors plãnuieºte dezvoltarea independentã a viitoarei generaÞii Opel Corsa pentru a-ºi Întãri portofoliul de produse. Noua generaÞie a lui Corsa va folosi o platformã numitã G2XX, care va fi comunã cu cea a viitorului Chevrolet Aveo ºi va ajunge apoi pe viitoarele Buick Encore, Chevrolet Trax ºi Opel Mokka, atunci când aceste modele vor fi Înlocuite. Noul plan al celor de la GM le-ar permite acestora sã-ºi dezvolte singuri viitoarele produse din gama Opel ºi sã aibã un portofoliu eficient din punct de vedere economic.

Reprezentanþii General Motors au confirmat lansarea înlocuitorilor pentru Meriva ºi Zafira în 2017 în baza colaborãrii cu PSA Peugeot-Citroen. Parteneriatul dintre cele douã concerne prevederea dezvoltarea comunã a succesorilor acestor monovolume ºi producþia în aceeaºi uzinã pentru a reduce costurile de ambele pãrþi. Însã, cei de la GM nu au vorbit despre dezvoltarea viitoarei platforme de segment B în colaborare cu cei de la PSA Peugeot-Citroen, aºa cum era anunþat iniþial parteneriatul.



General Motors vrea sã realizeze propria sa platformã modularã, care sã permitã mai multã flexibilitate În materie de design, dimensiuni ºi configuraÞie, fãrã sã necesite componente complet noi În materie de ºasiu ºi motorizãri. Modulele rezultate ar putea fi reglate ulterior pentru a fi potrivite pe pieÞele cãrora le sunt destinate, permiÞând configuraÞii diferite pentru un model global ºi realizând economii de scarã.

Via Reuters

================

http://www.automarket.ro/wrc/citroen-ar ... 53642.html

Citroen are cinci piloĂži pe lista scurtĂŁ pentru sezonul 2014

Citroen a confirmat vineri cĂŁ Mikko Hirvonen, Dani Sordo, Kris Meeke, Robert Kubica Âşi Mads Ostberg luptĂŁ pentru cele douĂŁ locuri disponibile la echipĂŁ pentru sezonul 2014 al WRC.

Esential - 5 este numarul pilotilor care lupta pentru cele doua locuri disponibile la Citroen in 2014

Citroen va aborda sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri cu numai trei maÂşini de uzinĂŁ, dintre care una este rezervatĂŁ pentru Khalid Al Qassimi ca parte a contractului de sponsorizare cu Abu Dhabi.

Pentru celelalte douĂŁ locuri se luptĂŁ ĂŽnsĂŁ alĂži cinci piloĂži, Mads Ostberg, Robert Kubica Âşi Kriss Meeke fiind pe lista scurtĂŁ alĂŁturi de piloĂžii titulari din acest an, Mikko Hirvonen Âşi Dani Sordo.

ªeful Yves Matton a admis Însã cã nu ºtie exact când va lua o decizie finalã În privinÞa liniei de piloÞi ºi nu crede cã aceasta va fi stabilitã integral Înainte de finalul sezonului.

Sper sã am un pilot Înainte de Raliul Marii Britanii, dar nu cred cã voi avea un rãspuns final În privinÞa ambilor piloÞi pânã la finalul acelui raliu.
Yves Matton
Sef Citroen Racing

"Niciun contract nu a fost semnat, dar vã pot spune cã avem o listã scurtã de cinci piloþi: Ostberg, Meeke ºi Kubica, pe lângã Sordo ºi Hirvonen. În acest moment nu am luat o decizie finalã. Lucrãm la asta, dar sper sã am un pilot înainte de Raliul Marii Britanii (n.r - ultima etapã a sezonului, din 17 noiembrie). Dar nu cred cã voi avea un rãspuns final în privinþa ambilor piloþi pânã la finalul acelui raliu", a precizat francezul pentru site-ul oficial al Campionatului Mondial de Raliuri.

Matton a exclus posibilitatea de a semna un contract cu Thierry Neuville, Întrucât belgianul a declinat oferta În mijlocul speculaÞiilor cã a semnat cu Hyundai.

"Managerii lui Neuville mi-au spus cĂŁ nu sunt interesaĂži de ofertĂŁ. Nu vĂŁ voi explica natura ofertei, dar se pare cĂŁ nu sunt interesaĂži sĂŁ negocieze", a adĂŁugat el.

Via WRC
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Dum 03-Noi-2013 09:05

http://www.incont.ro/auto/masina-de-ora ... titie.html

Masina de oras, mini sau SUV? Modele care isi pastreaza valoarea in timp vs. masini care reprezinta o investitie proasta

Cand vine vorba de cumpararea unei masini, exista o multime de informatii referitoare la pret si aspectul acesteia. Daily Mail isi propune sa raspunda insa si la o intrebare mai spinoasa: Cat de bine se va comporta autovehiculul odata achizitionat, daca va avea nevoie de multe vizite in service si cat de scumpe vor fi reparatiile.

Pe baza criteriilor de mai sus, cotidianul britanic Daily Mail a publicat un top al masinilor, rezultat in urma votului a 16.000 de persoane.

Cercetarea a fost realizata de revista WhatCar? si analistii de la JD Power, care au intervievat soferii a 116 modele, pentru a vedea cat de multumiti sunt de masinile lor.

MASINI DE ORAS:

Castigator: Volkswagen Fox
Pret pentru masina noua: 9.612 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 5.478 euro

Locul al doilea: Toyota Aygo
Pret pentru masina noua: 9.389 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 6.547 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Chevrolet Spark

SUPERMINI:

Castigator: Citroen DS3
Pret pentru masina noua: 14.915 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 11.662 euro

Locul al doilea: Honda Jazz
Pret pentru masina noua: 13.735 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 7.968 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Alfa Romeo Mito

MASINI MICI DE FAMILIE:

Castigator: Toyota Prius
Pret pentru masina noua: 25.232 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 16.776 euro

Locul al doilea: Skoda Octavia
Pret pentru masina noua: 19.718 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 13.664 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Alfa Romeo Giulietta

MASINI DE FAMILIE CLASA COMPACTA:

Castigator: Skoda Superb
Pret pentru masina noua: 22.502 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 12.167 euro

Locul al doilea: Volkswagen Passat CC
Pret pentru masina noua: 28.251 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 14.557 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Citroen C5

CLASA EXECUTIVE:

Castigator: Jaguar XF
Pret pentru masina noua: 35.168 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 21.703 euro

Locul al doilea: Mercedes-Benz Clasa E
Pret pentru masina noua: 38.051 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 20.587 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Audi A6

MPV-URI:

Castigator: Mercedes-Benz Clasa B
Pret pentru masina noua: 25.450 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 13.353 euro

Locul al doilea: Ford C-Max
Pret pentru masina noua: 20.963 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 10.963 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Volkswagen Touran

SUV-URI COMPACTE:

Castigator: Skoda Yeti
Pret pentru masina noua: 17.892 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 10.963 euro

Locul al doilea: Kia Sportage
Pret pentru masina noua: 20.323 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 15.479 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: BMW X1

SUV-URI MARI:

Castigator: Lexus RX
Pret pentru masina noua: 52.256 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 37.317 euro

Locul al doilea: BMW X5
Pret pentru masina noua: 53.489 euro
Pret pentru masina la mana a doua: 31.310 euro

Ce model din aceasta clasa nu isi merita banii: Audi Q7
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Mar 10-Dec-2013 20:04

http://www.automarket.ro/stiri/tuv-sud- ... 54397.html

Rezultate slabe pentru CITROEN C4 la TUV SUD Germania

Raportul anual al organizaþiei TÜV SÜD din Germania a indicat o ratã ridicatã a defectelor pentru Dacia Logan, modelul având clasãri slabe în categoria maºinilor cu o vechime cuprinsã între 3 ºi 7 ani.

Esential = 4.2 unitãÞi Opel Meriva dintr-o sutã de exemplare verificate au avut un defect care a stârnit atenÞia TUV.
45.1 la sutĂŁ este cea mai mare ratĂŁ de defect ĂŽnregistratĂŁ ĂŽn acest studiu, aferentĂŁ unui Chrysler PT Cruiser de 11 ani vechime.

OrganizaĂžia germanĂŁ TÜV SÜD a publicat rezultatele analizei inspecĂžiilor tehnice fĂŁcute ĂŽn perioada iulie 2012 – iunie 2013, realizatĂŁ ĂŽn parteneriat cu publicaĂžia AutoBild. EdiĂžia 2013 a analizei a venit cu laude pentru Opel Meriva, Toyota Prius Âşi Porsche 911, ĂŽn timp ce modelele Dacia Logan, Citroen C4, Chevrolet Matiz Âşi Fiat Panda s-au clasat la polul opus al competiĂžiei. Opel Meriva a fost campionul ediĂžiei din acest an, având o ratĂŁ de defect de numai 4.2 la sutĂŁ (4.2% dintre maÂşinile verificate au fost depistate cu defecte), depĂŁÂşind Mazda2 Âşi Toyota iQ. La fel ca ĂŽn fiecare an, rezultatele au fost obĂžinute ĂŽn urma analizĂŁrii tuturor inspecĂžiilor tehnice derulate ĂŽn atelierele TÜV din Germania. Aceste inspecĂžii sunt echivalentul german al ITP-ului din România Âşi defectele din studiu vizeazĂŁ doar incompatibilitĂŁĂžile vehiculului testat cu normele rutiere germane, neimplicând o defecĂžiune care a cauzat imobilitatea vehiculului.

În perioada menþionatã mai sus, au fost verificate 7.9 milioane de maºini ºi aproape un sfert dintre acestea au avut cel puþin un defect, cu 4.9 la sutã mai multe decât în cazul anului precedent. Nemþii de la TÜV SÜD spun cã problema nu este din cauza maºinilor mai puþin bine îngrijite, ci din cauza noilor reglementãri privind iluminarea vehiculelor, acestea fiind mai stricte ºi incluzând reglarea incorectã a farurilor ca defect care obligã ºoferul sã se întoarcã ulterior pentru o nouã inspecþie. Lista de defecte comune a implicat ºi elemente precum sistemul de direcþie, sistemul de frânare, planetarele ºi eventuale scurgeri de ulei.

Newsletter Eºti curios de ceea ce se întâmplã în lumea auto? Îþi trimitem ºtirile zilei direct pe e-mail.
Din pãcate pentru maºina naþionalã, analiza din acest an a adus douã clasãri pe ultimul loc pentru Dacia Logan, la categoriile Maºini mai vechi de trei ani ºi Maºini mai vechi de cinci ani, alãturi de o clasare pe penultimul loc la categoria Maºini mai vechi de ºapte ani. Un alt model care a reuºit performanþa negativã de a obþine douã clasãri pe ultimul loc la rata de defect este Chrysler PT Cruiser, la categoria maºinilor mai vechi de ºapte, respectiv 11 ani. În cazul maºinilor mai vechi de nouã ani, Mercedes-Benz ML a avut cea mai mare ratã de defect: 42.7 procente dintre maºinile testate de TUV au avut defecte.

În materie de rate reduse de defect, pe lângã Opel Meriva (4.2 procente) meritã sã enumerãm modelul Toyota Prius, câºtigãtorul a douã categorii (maºini mai vechi de 5 ani ºi mai vechi de 7 ani), alãturi de Porsche 911, laureat al altor douã categorii, respectiv maºinile mai vechi de 9 ºi de 11 ani. În cazul fiecãrei categorii de vechime a vehiculelor, modelele germane ºi japoneze au ocupat primele cinci poziþii, cu o singurã excepþie: Ford Kuga.

REZULTATE POZITIVE (PRIMUL LOC ESTE CEL MAI BUN)
Maºini cu vechimea de pânã la 3 ani

PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Opel Meriva 4.2
2 Mazda2 4.6
3 Toyota iQ 4.8
4 Porsche 911 5.2
5 BMW Z4 5.5
5 Audi Q5 5.5
7 Audi A3 5.6
8 Mercedes-Benz GLK 5.6
9 Toyota Avensis 5.7
9 Mazda3 5.7

Maºini cu vechimea de pânã la 5 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Toyota Prius 7.3
2 Ford Kuga 7.8
3 Porsche Cayenne 8.1
3 Volkswagen Golf Plus 8.1
5 Volkswagen Passat CC 8.4
6 Audi A4 8.7
7 Volkswagen Tiguan 8.8
8 Toyota Auris 9.1
9 Porsche 911 9.2
10 Mazda2 9.3

Maºini cu vechimea de pânã la 7 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Toyota Prius 9.9
2 Porsche 911 11.1
3 Mazda2 12.1
4 Volkswagen Golf Plus 12.4
5 Mazda MX-5 12.8
6 Toyota Corolla Verso 13.4
7 Toyota RAV4 13.6
8 Honda Civic 13.8
9 Toyota Yaris 13.9
10 Mercedes SLK 14.3

Maºini cu vechimea de pânã la 9 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Porsche 911 10.3
2 Toyota Corolla Verso 14.5
3 Toyota RAV4 16.2
4 Volkswagen Golf Plus 17.5
5 Toyota Avensis 17.9
6 Honda Jazz 18.2
7 Mazda MX-5 19.0
8 Toyota Corolla 19.4
9 Mercedes SLK 19.5
10 Ford C-Max 19.6

Maºini cu vechimea de pânã la 11 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)
1 Porsche 911 12.8
2 Toyota RAV4 18.5
3 Toyota Corolla 21.5
4 Toyota Yaris 22.4
5 Honda Jazz 23.1
6 Mazda MX-5 23.4
7 Mercedes SLK 24.4
8 Volkswagen Golf IV 25.4
9 Ford Fusion 27.5
10 Audi TT 27.8


REZULTATE NEGATIVE (ULTIMUL LOC ESTE CEL MAI SLAB)

Maºini cu vechimea de pânã la 3 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)

121 Fiat Punto 14.5
121 Chevrolet Aveo 14.5
123 Volkswagen Sharan 14.7
124 Citroen C4 Picasso 15.2
125 Alfa Romeo 159 15.4
126 Fiat Bravo 15.7
127 Chevrolet Matiz 16.1
128 Citroen C4 16.6
129 Fiat Panda 17.1
130 Dacia Logan 19.4

Maºini cu vechimea de pânã la 5 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)

113 Chevrolet Captiva 22.1
114 Ford Ka 22.8
115 Fiat Panda 23.3
116 Renault Kangoo 23.8
117 Citroen Berlingo 24.2
117 Seat Ibiza 24.2
119 Chevrolet Matiz 24.7
120 Fiat Doblo 25.3
121 Citroen C4 25.5
122 Dacia Logan 28.9

Maºini cu vechimea de pânã la 7 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)

104 Alfa Romeo 147 29.7
105 Renault Megane 29.9
106 Fiat Punto 30.4
107 Peugeot 307 30.6
108 Renault Laguna 32.6
108 Fiat Stilo 32.6
110 Renault Kangoo 33.2
111 Dacia Logan 33.8
112 Fiat Doblo 33.9
113 Chrysler PT Cruiser 37.7

Maºini cu vechimea de pânã la 9 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)

86 Renault Kangoo 36.8
87 Chevrolet Matiz 37.0
88 Volkswagen Sharan 37.3
89 Ford Galaxy 37.5
90 Alfa Romeo 147 37.9
91 Alfa Romeo 156 38.2
92 Renault Laguna 38.9
93 Chrysler PT Cruiser 40.3
94 Fiat Stilo 41.2
95 Mercedes ML 42.7

Maºini cu vechimea de pânã la 11 ani
PoziĂžie MarcĂŁ Âşi model Procentul maÂşinilor cu defecte (%)

69 Alfa Romeo 147 41.9
70 Renault Kangoo 42.1
71 Renault Laguna 42.2
72 Alfa Romeo 156 42.5
73 Mini 42.6
74 Volkswagen Sharan 42.9
75 Ford KA 43.3
76 Fiat Stilo 43.8
77 Ford Galaxy 44.2
78 Chrysler PT Cruiser 45.1

Via TÜV SÜD


====================

http://www.informatiiauto.ro/ds-world-p ... 13139.html

http://www.informatiiauto.ro/psa-vrea-s ... 13173.html

si o veste buna:

http://www.informatiiauto.ro/peugeot-va ... 13151.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 12-Dec-2013 20:43

http://www.automarket.ro/stiri/general- ... 54441.html

General Motors ºi PSA anunÞã o nouã restrângere a parteneriatului

Oficialii General Motors Âşi PSA Peugeot-Citroen au anunĂžat cĂŁ nu vor mai dezvolta ĂŽmpreunĂŁ o platformĂŁ de segment B Âşi vor elimina motoarele turbo de cilindree micĂŁ din parteneriatul lor.


Parteneriatul dintre General Motors ºi PSA Peugeot-Citroen trece din nou prin ape agitate. De data aceasta, reprezentanÞii celor douã pãrÞi au anunÞat renunÞãrea la colaborarea privind o nouã platformã de clasã micã, completând confirmarea care a venit În urma zvonurilor care anunÞau analize interne privind potenÞialul acestei colaborãri. Pe lângã dispariÞia platformei de clasã micã de pe masa celor doi parteneri, motorizaãrile turbo de cilindree micã au ieºit ºi ele din discuÞie, anunÞã reprezentanÞii celor douã companii.

Singurele colaborãri dintre GM ºi PSA Peugeot-Citroen rãmase În picioare sunt cele legate de vehiculele comerciale de segment B ºi dezvoltarea ºi producÞia "la comun" a unul C-CUV (vehicul utilitar compact crossover) la fabrica din Sochaux. ReprezentanÞii celor doi parteneri au refuzat sã explice definiÞia ºi destinaÞia acestui model, dar este aºteptat un succesor al lui Opel Zafira Tourer. Al treilea plan pe care GM ºi PSA Îl vor duce la sfârºit este cel legat de fabrica Opel din Zaragoza, Spania, unde urmau sã fie produse Împreunã modelele Opel Meriva ºi Citroen C3 Picasso.



Înlocuitorul lui Opel Corsa trebuia sã primeascã platforma respectivã în 2018, pe care ar fi împãrþit-o cu succesorul lui Peugeot 208 ºi Citroen C3. Pânã la urmã, GM va dezvolta propria sa platformã de maºini de segment B, numtã Global Gamma sau G2XX, în timp ce Peugeot ºi Citroen vor merge pe propriul lor drum. Înainte ca generaþia 2018 a lui Opel Corsa sã fie lansatã, producãtorul german va lansa în ultima parte a lui 2014 o versiune semnificativ modificatã a subcompactei sale.

Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Dum 15-Dec-2013 13:17

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 54464.html

Citroen DS3 Cabrio Racing va fi lansat ĂŽn luna ianuarie a anului viitor

Citroen va adĂŁuga și o versiune cabrio de serie pentru modelul DS3 Racing. Versiunea cabrio a fost anunțatĂŁ de conceptul DS3 Cabrio Racing prezentat ĂŽn varĂŁ la Goodwood.


Citroen va lansa ĂŽn luna ianuarie a anului viitor o versiune decapotabilĂŁ a puternicului DS3 Racing. Acest model a fost deja anunțat de un concept prezentat de Citroen la Goodwood Festival of Speed ĂŽn acest an. Acest concept (foto deschidere) este foarte aproape de modelul de serie, spun jurnaliștii britanici de la Auto Express. Multe dintre elementele de design prezente pe automobil concept vor fi pĂŁstrate pe modelul de serie, inclusiv vopseaua matĂŁ Moondark ce oferĂŁ textura pielii de rechin la atingere.

Interiorul pĂŁstreazĂŁ elemente unice din DS3 Racing ca scaunele sport finisate cu piele Nappa. Sub capotĂŁ vom regĂŁsi același motor de 1.6 litri turbo ce produce 205 CP și permite un sprint de la 0 la 100 km/orĂŁ ĂŽn 6.5 secunde. Spre deosebire de varianta hatchback a modelului DS3 Racing, decapotabila va cântĂŁri cu 25 kg mai mult.


Pentru a ĂŽmbunĂŁtĂŁți ținuta de drum, DS3 Cabrio Racing are frâne mai mari și amortizoare mai ferme. Citroen va fabrica doar o serie limitatĂŁ de 400 de unitĂŁți pentru acest model decapotabil.

Via Auto Express
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Dum 15-Dec-2013 15:46

http://www.informatiiauto.ro/psa-si-don ... 13199.html

PSA Âşi Dongfeng au ajuns la un acord


PSA Peugeot Citroen Âşi Grupul Dongfeng Motor au ajuns la un acord pe marginea principalilor termeni ai unei alianĂže susĂžinutĂŁ de un capital de 3-4 miliarde de euro, conform publicaĂžiei Financial Times.


PSA Âşi Dongfeng sunt ĂŽn discuĂžii pentru a-Âşi extinde parteneriatul existent pentru cooperarea pe alte pieĂže Âşi majorarea capitalului Peugeot prin cumpĂŁrarea de acĂžiuni de cĂŁtre Dongfeng Âşi guvernul francez, conform unor surse.

Financial Times scrie, citând surse anonime, cã cei doi producãtori plãnuiesc un joint-venture pentru a produce maºini mici pentru pieÞele din sud-estul Asiei, contra unui transfer de tehnologii, nespecificate.

ReprezentaĂžii PSA nu au comentat aceste informaĂžii.

Grupul francez are nevoie sã-ºi reducã dependenÞa de piaÞa auto europeanã, aflatã În declin ºi fãrã perspective de revenire prea curând. Peugeot a Închis În acest an o fabricã mare, pentru prima oarã În ultimii 30 de ani, ºi a redus forÞa de muncã, În condiÞiile În care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Mar 17-Dec-2013 17:04

Grupul PSA are 2 masini in finala de 7, la COTY 2014 Europa:

http://www.automarket.ro/stiri/au-ramas ... 54497.html

Au rĂŁmas 7! Acestea sunt maÂşinile finaliste ĂŽn European Car of the Year 2014

BMW i3 Âşi Tesla Model S au reuÂşit sĂŁ se califice ĂŽntre cele Âşapte modele finaliste ale ediĂžiei 2014 Car of the Year. Celelalte modele cu Âşanse la victorie sunt Citroen C4 Picasso, Mazda3, Peugeot 308, Skoda Octavia Âşi Mercedes-Benz S-Klasse.

Esential = 30 de maºini erau eligibile pentru titlul COTY 2014 Înainte de anunÞarea finaliºtilor. Din cele ºapte rãmase, va rãmâne un singur câºtigãtor.

Juriul competiÞiei europene Car of the Year a decis cele ºapte maºini finaliste ale ediÞiei 2014 a prestigiosului concurs. Cu un amestec interesant de segmente, concepte ºi propulsii, European Car of the Year (COTY) 2014 se anunÞã o competiÞie interesantã cu un câºtigãtor imposibil de ghicit chiar ºi de ochii avizaÞi ai jurnaliºtilor auto.

În finala competiþiei au rãmas, astfel, trei modele compacte, dar de concepte diferite (Mazda3, Peugeot 308 ºi Skoda Octavia), un monovolum compact (Citroen C4 Picasso), o limuzinã de lux (Mercedes-Benz S-Klasse) ºi douã maºini electrice de asemenea foarte diferite: citadina BMW i3 ºi Tesla Model S, cea mai scumpã maºinã cu motor electric de pe piaþã.

CompetiÞia se anunÞã cu atât mai strânsã cu cât majoritatea concurenÞilor care au ajuns În aceastã fazã a competiÞiei au primit review-uri eminamente pozitive din partea jurnaliºtilor, iar rezultatele din vânzãri sunt peste aºteptãrile iniÞiale ale constructorilor.

NUMELE MARI ELIMINATE


Poate mai interesantã decât lista finaliºtilor este cea a modelelor eliminate pânã În aceastã fazã a competiÞiei. Vorbim de nume mari ale industriei ºi de maºini care au atras foarte multã atenÞie din partea publicului, precum BMW X5, Toyota Auris ºi Corolla, Seat Leon, Renault Captur, Range Rover Sport, Mercedes-Benz CLA, Lexus IS, Jaguar F-Type, Hyundai i10 sau Ford Kuga.

Câºtigãtorul competiÞiei COTY 2014 va fi anunÞat În luna martie, În cadrul Salonului Auto de la Geneva.

via COTY
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 19-Dec-2013 08:52

VOTEAZA ZILNIC - CITROEN & C4 PICASSO => http://masinanr1.ro/ranking.php
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Mar 31-Dec-2013 16:37

A cumparat cineva nr pe decembrie de la revistle AUTO BILD sau AMS, care au calendarul noutatilor pe 2014 in Romania?

Stie cineva ce modele CITROEN vin la noi? multumesc frumos!
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Sâm 18-Ian-2014 15:53

http://www.business24.ro/auto/noutati-a ... ro-1540806

Peugeot negociaza cu statul francez si cu un partener chinez o investitie de un mld. de euro

Conducerea constructorului auto francez PSA Peugeot Citroen va analiza o posibila investitie de un miliard euro din partea companiei auto chineze Dongfeng si a guvernului de la Paris, in contextul pierderilor si vanzarilor slabe.

Dongfeng, partenerul chinez al Peugeot, si guvernul francez ar investi cate 500 de milioane de euro fiecare, urmand sa preia in schimb participatii de cate 10%, au declarat surse apropiate situatiei pentru Bloomberg.

Peugeot ar vinde ulterior actiuni pentru a atrage alte 2 miliarde de euro.

Decizia privind valoarea emisiunii de actiuni nu a fost luata, iar intalnirea conducerii, programata pentru duminica, ar putea sa nu conduca la un acord, au adaugat sursele citate.

Peugeot are o companie mixta cu Dongfeng in China

Grupul are deja o companie mixta de succes cu Dongfeng in China, dar este inca in urma unor companii concurente precum Fiat si Volkswagen pe piete ca America de Sud si Renault-Nissan pe pietele din Asia de Sud-Est.

Producatorii auto recurg tot mai mult la aliante si companii mixte pentru a-si extinde operatiunile si a eficientiza costurile, dar un acord intre Peugeot si General Motors pentru fabricarea si utilizarea in comun a unor produse si furnizori nu a adus rezultatele scontate.

Dongfeng, cu sediul in Wuhan, in centrul Chinei, este unul dintre cei mai mari producatori auto din aceasta tara, cu venituri anuale de 63 de miliarde de dolari. Grupul chinez detine deja o companie mixta cu Peugeot si alte trei cu Honda, Kia si Nissan, iar saptamana trecuta a semnat un acord pentru o companie mixta cu Renault.

Peugeot realizeaza 60% din productia de automobile a Frantei, unde are aproape 100.000 de angajati. Anul trecut, a inchis an o fabrica mare, pentru prima oara in ultimii 30 de ani, si a redus forta de munca, in conditiile in care anul trecut a cheltuit 3 miliarde de euro din resurse proprii.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Dum 19-Ian-2014 14:52

http://www.informatiiauto.ro/psa-vrea-s ... 13339.html

PSA vrea sĂŁ construiascĂŁ o nouĂŁ uzinĂŁ ĂŽn China

PSA Peugeot Citroen ia În considerare construirea celei de-a patra uzine de maºini În China, cu partenerul sãu Dongfeng Motor, pentru a face faÞã cererii În creºtere pe aceastã piaÞã.

PSA a anunĂžat cĂŁ este ĂŽn discuĂžii cu Dongfeng pentru a mĂŁri capacitatea de producĂžie a companiei joint-venture ca parte a planului producĂŁtorului francez de a-Âşi mĂŁri vânzĂŁrile ĂŽn aceastĂŁ ĂžarĂŁ. „Este logic sĂŁ construim a patra uzinĂŁ”, a declarat pentru Automotive News Europe, un reprezentat al companiei.

PSA ºi Dongfeng opereazã trei uzine de asamblare În China, la Wuhan. Oficialul francez nu a precizat unde va fi localizatã a 4-a uzinã, dar media localã spune cã localitatea Chengdu, În vestul Þãrii, este luatã În calcul. Procesul de selectare a locaÞiei este Încã În desfãºurare, conform sursei oficiale.

Purtãtorul de cuvânt al companiei a mai spus cã firma francezo-chinezã a vândut 550.000 unitãÞi În 2013 ºi sperã sã vândã 650.000 maºini În 2014.

PSA a fost lovitã puternicã pe piaÞa europeanã ºi are În vedere sã-ºi internaÞionalizeze afacerile. Compania cautã sã strângã fonduri de 4,8 miliarde de dolari pentru majorarea de capital ce ar face Dongfeng ºi guvernul FranÞei sã preia controlul producãtorului francez de automobile.

PSA a deschis prima uzinĂŁ cu al doilea partener chinez, Changan Automobile Group, pe 28 septembrie, la Shenzhen. Uzina are o capacitate anualĂŁ de 200.000 maÂşini Âşi construieÂşte versiunea chinezĂŁ a modelului Citroen DS5.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Mar 21-Ian-2014 17:21

Inmatriculari auto noi si SH pe 2013 in raport cu 2012:

http://www.automarket.ro/stiri/analiza- ... 54794.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 23-Ian-2014 15:49

http://www.automarket.ro/stiri/psa-conf ... 54895.html

PSA confirmã negocierile cu chinezii de la Dongfeng ºi se gândeºte la 1.500 de concedieri

Francezii de la PSA Peugeot-Citroen iau În considerare o alianÞã cu chinezii de la Dongfeng. Pânã atunci, sindicaliºtii PSA spun cã se discutã un nou val de disponibilizãri.

Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au emis un comunicat de presã prin care au confirmat negocierile pentru o alianÞã industrialã ºi comercialã cu Dongfeng Motor Corporation. La scurtã vreme de la aceastã veste, sindicaliºtii PSA au anunÞat cã este discutatã o nouã campanie de disponibilizare, care vizeazã 1.500 de angajaÞi, titreazã Automotive News. La fel ca ºi pânã acum, disponibilizãrile ar fi necesare pentru a reduce pierderile concernului, deoarece capacitatea de producÞie depãºeºte cu mult vânzãrile mãrcii. Veºtile privind potenÞiala disponibilizare a 1.500 angajaÞi PSA peste cei 11.200 deja programaÞi În vederea eliminãrii din organigrama PSA nu au fost confirmate de reprezentanÞii mãrcii.

Esential = 3 miliarde de euro este infuzia de capital doritĂŁ de francezii de la PSA Peugeot-Citroen.

Planurile de alianÞã cu Dongfeng ar viza, spun sursele din cadrul mãrcii, o infuzie de capital din partea chinezilor În schimbul unor acÞiuni PSA Peugeot-Citroen. Statul francez ar putea participa la rândul sãu la aceastã infuzie de capital, urmând sã beneficieze de aceleaºi condiÞii pe care le vor primi ºi chinezii. Dacã totul va merge ca pe roate pentru francezi, constructorul va primi aproximativ trei miliarde de euro, spun sursele. Primele informaÞii din interior anunÞã cã poziÞia oficialã privind parteneriatul va fi publicatã pe 19 februarie 2014.

Sindicaliºtii PSA Peugeot-Citroen au negociat dur cu conducerea companiei În 2013 ºi au pornit ºi o grevã pentru a preveni campania de restructurare a concernului. Aceºtia au Încercat ºi cãile legale de acÞiune Împotriva PSA Peugeot-Citroen, Însã demersurile lor nu au avut succes. PSA pregãteºte o creºtere de trei miliarde de euro a capitalului pentru a dezvolta modele noi ºi a-ºi stabiliza afacerea, dupã ce a pierdut aproximativ patru miliarde de euro În Europa pe fondul vânzãrilor slabe.

Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Lun 03-Feb-2014 08:19

Mie imi "miroase" a miscare TRUST MOTORS, in ultima saptamana, PEUGEOT 308 / Peugeot, au castigat 8-12 %, si cum mai sunt 3 saptamani de vot, sa nu avem surprize:

Clasament Masina Nr. 1

1. Citroen C4 Picasso 62.66%
2. Peugeot 308 17.21%
3. BMW X5 3.90%


Clasament Marca Nr. 1

1. Citroen 57.38%
2. Lancia 14.43%
3. Peugeot 11.15%

"baietii" voteaza la ora fixa, de genul 24 ore + 1 minut, in jurul amiezii :)
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/


Înapoi la “Noutati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973