Carlos Tavares,fostul COO Renault,ar putea deveni Âşeful PSA
Scris: Mar 26-Noi-2013 08:05
Carlos Tavares, fostul COO Renault, ar putea deveni Âşeful PSA Peugeot-Citroen
http://www.automarket.ro/stiri/carlos-t ... 54137.html
Carlos Tavares, fostul Chief Operating Officer de la Renault, ar putea sã-l Înlocuiascã pe Philippe Varin, actualul CEO al PSA Peugeot-Citroen, Începând cu anul 2014.
Esential = 2014 este anul din care se anunÞã schimbarea conducerii PSA Peugeot-Citroen.
Carlos Tavares ar putea sã conducã destinele PSA Peugeot-Citroen din 2014, spun cei de la Bloomberg. Potrivit surselor citate de Bloomberg, fostul Chief Operating Officer al Renault ar putea sã conducã fostul rival principal al mãrcii, concernul PSA. ReprezentanÞii PSA Peugeot-Citroen au refuzat sã comenteze acest zvon, În timp ce Carlos Tavares nu a rãspuns Întrebãrile adresate de Bloomberg ºi Automotive News. Tavares a pãrãsit marca Renault În luna august a anului curent, declarând la vremea respectivã cã κi doreºte sã conducã un producãtor de automobile, fãrã sã-ºi anunÞe preferinÞele.
Sursele din cadrul mãrcii Peugeot citate de Bloomberg susÞin cã Tavares Încã nu a semnat un contract cu grupul PSA, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliului de conducere. Planul anunÞat de cei de la Bloomberg ar viza Înlocuirea actualului CEO PSA Peugeot-Citroen, Philippe Varin, odatã ce acesta se va retrage din funcÞia de conducere. Varin conduce concernul PSA din 2009 ºi a primit o extindere a contractului În luna martie a anului curent, dar acesta este aºteptat sã se pensioneze În 2014, având 61 de ani ÎmpliniÞi.
Ăn cazul ĂŽn care va prelua conducerea PSA, Carlos Tavares va trebui sĂŁ redreseze compania din actuala situaĂžie. ProducĂŁtorul francez a avut o pierdere operaĂžionalĂŁ de 510 milioane de euro ĂŽn prima jumĂŁtate a anului curent Âşi ĂŽncearcĂŁ sĂŁ se redreseze printr-un parteneriat ĂŽn China cu cei de la Dongfeng Âşi o alianÞã ĂŽn Europa cu General Motors. Pe lângĂŁ pierderile operaĂžionale, cei de la PSA Peugeot-Citroen sunt nevoiĂži sĂŁ ĂŽnchidĂŁ o fabricĂŁ, sĂŁ elimine 11.200 de angajaĂži Âşi sĂŁ reducĂŁ supracapacitatea industrialĂŁ pentru a reveni la profit.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.) | Bloomberg
http://www.automarket.ro/stiri/carlos-t ... 54137.html
Carlos Tavares, fostul Chief Operating Officer de la Renault, ar putea sã-l Înlocuiascã pe Philippe Varin, actualul CEO al PSA Peugeot-Citroen, Începând cu anul 2014.
Esential = 2014 este anul din care se anunÞã schimbarea conducerii PSA Peugeot-Citroen.
Carlos Tavares ar putea sã conducã destinele PSA Peugeot-Citroen din 2014, spun cei de la Bloomberg. Potrivit surselor citate de Bloomberg, fostul Chief Operating Officer al Renault ar putea sã conducã fostul rival principal al mãrcii, concernul PSA. ReprezentanÞii PSA Peugeot-Citroen au refuzat sã comenteze acest zvon, În timp ce Carlos Tavares nu a rãspuns Întrebãrile adresate de Bloomberg ºi Automotive News. Tavares a pãrãsit marca Renault În luna august a anului curent, declarând la vremea respectivã cã κi doreºte sã conducã un producãtor de automobile, fãrã sã-ºi anunÞe preferinÞele.
Sursele din cadrul mãrcii Peugeot citate de Bloomberg susÞin cã Tavares Încã nu a semnat un contract cu grupul PSA, decizia finalã fiind Încã discutatã În rândul consiliului de conducere. Planul anunÞat de cei de la Bloomberg ar viza Înlocuirea actualului CEO PSA Peugeot-Citroen, Philippe Varin, odatã ce acesta se va retrage din funcÞia de conducere. Varin conduce concernul PSA din 2009 ºi a primit o extindere a contractului În luna martie a anului curent, dar acesta este aºteptat sã se pensioneze În 2014, având 61 de ani ÎmpliniÞi.
Ăn cazul ĂŽn care va prelua conducerea PSA, Carlos Tavares va trebui sĂŁ redreseze compania din actuala situaĂžie. ProducĂŁtorul francez a avut o pierdere operaĂžionalĂŁ de 510 milioane de euro ĂŽn prima jumĂŁtate a anului curent Âşi ĂŽncearcĂŁ sĂŁ se redreseze printr-un parteneriat ĂŽn China cu cei de la Dongfeng Âşi o alianÞã ĂŽn Europa cu General Motors. Pe lângĂŁ pierderile operaĂžionale, cei de la PSA Peugeot-Citroen sunt nevoiĂži sĂŁ ĂŽnchidĂŁ o fabricĂŁ, sĂŁ elimine 11.200 de angajaĂži Âşi sĂŁ reducĂŁ supracapacitatea industrialĂŁ pentru a reveni la profit.
Via AutomotiveNews (ĂŽnreg.) | Bloomberg