NOUL C5

Zvonuri si noutati despre informatiile prezentate de Citroën

Moderator: Echipa Tehnica

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Sâm 03-Noi-2007 22:30

@XENON Da stii ca nu tre sa te enervezi si nu sunt rautacios pentru ca spun un adevar.Chiar seamna foarte mult si orice ai zice tot asa va ramane, asta e nu am facut-o eu.De exemplu C4 este si a fost altfel, nu semana cu nimic de pe piata ca sa nu mai zicem de interior.Daca voi avea un c5 voi fi comfundat cu un ford si probabil invers, deci cam dispare dorinta de a avea altceva.Cat despre concernul vag si asemanarile intre ei treaba lor, dar de concernul ford care cuprinde citroien si peugeot nu am auzit, doar renault- nissan care nu prea seamna intre ele.Cu c-crosser am pentru ca in ciuda faptului ca e faina e un mitzubishi cu botu schimbat atat.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 04-Noi-2007 02:49

dar nu m-am enervat chiar deloc. asa raspund eu de obicei, mai argumentat :D. si C1 al meu e o aygo cu moaca de citroen, dar l-am preferat fiindca desi este aceeasi masina, e mai ieftina cu aprox. 1000eu.
daca si c-crosser e un outlander cu moaca de citroen dar si cu cateva mii de euroi in minus, prefer citroenul. oricum e mai frumos decat 4007, cum e si c1 fata de 107 :lol:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 04-Noi-2007 21:10

daca va uitati atenti la prototipul Citroen C-Airscape veti obs ca nu este diferenta intre el si c5 e cam aceeasi masina vorbind de exterior si dac ac6-ele lar face dupa metisse ar fi o treaba 8) 8)

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 04-Noi-2007 21:15


mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 04-Noi-2007 21:17

Nu ai cum sa faci c6 dupa c-metise. C-metise e o masina sport, mica, etc. C6 este exact opusul. este o masina mare, o limuzina fara pretentii de sportivitate. Chiar nu sunt in stare cei de la citroen / peugeot sa scoata un motor de vreo 300 -400 cp sa intre si ei in cadrul limuzinelor cu valeitati de sportiv? Nu cred ca e imposibil.
"If in doubt, flat out!"

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 04-Noi-2007 21:24

ma refeream la partea exterioara ;)

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 04-Noi-2007 21:35

Cu noul C5, Citroen doreste sa ocupe o pozitie puternica pe segmentul premium al clasei medii, segment unde principalele caracteristici urmarite sunt: prestanta, performanta, statutul si calitatea.
Noul C5 combina o personalitate puternica, cu performante dinamice, statut si calitate. Respectand linia de design a acestui segment, Citroen a dezvoltat doua versiuni: o berlina ale carei linii fluide exprima stilul si statutul acestui model si un break dinamic care pune accent pe partea emotionala, fara a uita insa de functionalitatea unui astfel de model. Cu noul C5, Citroen satisface cerintele celor mai exigenti clienti in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea.


Deopotriva in versiunea berlina si versiunea break, noul C5 se remarca printr-un stil distinctiv si o personalitate eleganta. Liniile sale dinamice si mai ales linia mediana scoasa mult in evidenta fac ca aceasta masina sa fie remarcata imediat. La interior, un design luxos si calitatea premium a materialelor, contribuie la confortul pasagerilor. Toate acestea fac din noul C5 o masina rafinata si plina de distinctie.
Dimensiunile noului C5 berlina (4.78m lungime, 1.86m latime si 1.45m inaltime) plaseaza masina in topul celor mai spatioase masini din acest segment Stilul sau distinctiv exprima prestigiu si performanta. Caracterul puternic al acestei berline este exprimat de liniile sofisticate, de proportiile moderne si de stilul original al caroseriei. In functie de unghiul din care este privit, C5 poate parea fie un coupe, fie o berlina foarte eleganta. Noul C5 provoaca emotii inca de la prima vedere.
Partea frontala sugereaza forta, cu priza de aer generoasa si farurile incisive prelungite pe aripi. Farurile e pozitionate pe capota e flancheaza chevronul cromat care reprezinta identitatea Citroen. Profilul reflecta efortul de a optimiza aerodinamica. Linia extinsa a plafonului subliniaza proportiile cu liniile fluide ale caroseriei. Suprafata vitrata foarte mare, ce include si cel de-al treilea geam lateral, ilumineaza natural habitaclul marind senzatia de spatiu. Linia mediana pronuntata si pasajele rotilor scoase mult in evidenta fac din C5 o masina cu un status impozant. De asemenea, ampatamentul de 2.82 m sugereaza un habitaclu generos in ceea ce priveste spatiul.
Luneta cu forma concava aminteste de cea folosita pe limuzina de clasa mare C6. Stopurile, in forma de bumerang, confera partii din spate un aspect distinctiv.
In ceea ce priveste break-ul, Citroen a vrut sa creeze o masina la fel de sofisticata ca si berlina, dar care sa ofere un spatiu mult mai generos. C5 break combina eleganta si dinamica stilului exterior, parte frontala fiind identica cu cea a berlinei, spatele fiind conturat foarte puternic. Profilul fluid al lui C5 break exprima un echilibru perfect. Masina are 4.83 m lungime, 1.86 m latime si 1.48 m inaltime. Proportiile sunt generoase, dar volumul suplimentar nu are nici un impact asupra liniilor elegante ale masinii.
La drum, soferul se bucura de senzatii exceptionale, iar pasagerii beneficiaza de un confort sporit. Si asta gratie celor doua tipuri de suspensie care pot echipa noul C5: suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus si suspensia normala. Configuratia celor doua tipuri de suspensie este preluata de pe limuzina C6. Suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus este dedicata clientilor care vor sa beneficieze de ultimele inovatii Citroen in ceea ce priveste tehnologia, confortul si siguranta, in timp ce suspensia standard ofera un feed back mai bun pentru sofer pastrand in acelasi timp confortul specific pentru Citroen.
Interiorul opulent si sofisticat al noului C5 este practic o invitatie la calatorie. Bordul este sofisticat sugereaza calitate datorita formelor sale solide. Disociat de consola centrala, bordul mareste impresia de spatiu si confort. Designul panourilor laterale reflecta si ele imaginea eleganta a masinii.
Noul C5 este echipat cu a doua generatie a volanului cu centru fix. Functiile utilizate frecvent (limitator de viteza/cruise control, radio, telefon, etc) sunt amplasate la indemana soferului. Amplasarea acestor functii pe volan mareste ergonomia si sporteste confortul in timpul condusului. Toate butoanele corespunzatoare acestor functii sunt dispuse in mod logic. Tabloul de bord reflecta, prin designul sau atractiv, nivelul avansat de tehnologie.
Noul C5 este dotat in standard cu cruise control si limitator de viteza, iar versiunile echipate cu suspensia pneumatica Hydractive 3 Plus sunt echipate cu frana de stationare cu comanda electrica si asistenta la plecare in panta. Asistenta la parcare, Lane Departure Warning System (LDWS) sau noua generatie a sistemului NaviDrive, sunt doar doua exemple de dotari optionale care confirma clasa noului C5.
Si in ceea ce priveste siguranta activa si pasiva, noul C5 tine pasul cu concurenta din acest segment. Rezultatele testelor EuroNCAP au scos in evidenta nivelul ridicat de protectie al pasagerilor. Noul C5 este prima masina din acest segment echipata, in functie de nivelul de dotari, cu un pedalier pliabil. In cazul unui impact, pedalele de frana si ambreiaj se pliaza, reducand astfel posibilitatea unei accidentari la picioare a soferului. De asemenea, in functie de nivelul de echipare, C5 este disponibil cu pana la noua airbag-uri.
Noul C5 este disponibil cu trei motorizari pe benzina (127 CP DIN 1.8i 16V, 143 CP DIN 2.0i 16V, 215 CP DIN 3.0i V6) si patru motorizari Hdi dotate cu filtru de particule (HDi 110 DPFS, HDi 138 DPFS, HDi 173 DPFS, HDi V6 208 DPFS)
De asemenea este disponibila si o gama variata de cutii de viteze, manuale sau atuomate, in functie de motorizare si nivelul de echipare.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 04-Noi-2007 21:36


razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 04-Noi-2007 21:53


REY
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Mar 14-Noi-2006 22:15
Localitate: BUCURESTI

Mesajde REY » Lun 05-Noi-2007 23:55

dar niste preturi? cand aflam si noi cam pe unde se invarte? oricum nu cred ca va fi vreo echipare sub 20k! voi ce credeti?

consmat
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Dum 02-Dec-2007 23:05
Localitate: Constanta
Contact:

Mesajde consmat » Mar 12-Feb-2008 23:03

A aparut pe site-ul citroen din franta configuratorul la noul C5. Acum putem sa ne facem si noi o idee de preturi ;)

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mie 13-Feb-2008 12:06

frumoasa rau de tot 8)
YOU"LL NEVER WALK ALONE

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mie 13-Feb-2008 12:51

O masina superba. Imi place foarte mult break-ul(asta va fi lansat in iunie).
Berlina va fi lansata in martie.Preturile pentru berlina sunt cuprinse intre 21500 si 37950 Euro :shock: TTC-nu stiu dc inseamna toate taxele incluse.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Vin 15-Feb-2008 11:22

ram84 scrie:O masina superba. Imi place foarte mult break-ul(asta va fi lansat in iunie).
Berlina va fi lansata in martie.Preturile pentru berlina sunt cuprinse intre 21500 si 37950 Euro :shock: TTC-nu stiu dc inseamna toate taxele incluse.


TTC = toutes taxes comprises; toate taxele incluse

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 09-Mai-2008 19:51

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ULShy6LZYRo[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nJMuxM2xqSI[/youtube]


Înapoi la “Noutati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187662
    Total subiecte 18613
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru catalinos