Statii emisie receptie pro sau contra?

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 19-Iul-2011 22:39

Nu stiam despre walki talki.
Totusi amintea cineva de statii portabile - m-ar interesa exemple).
Cel putin la noi in tara se foloseste canalul 22 si pare a fi de ajuns.
Trebuie sa precizez ca nu sunt genul care merg cu 100 prin centrul localitatilor. Problema este ca ultimele doua amenzi le-am luat cu 79 la ora una pe Iuliu maniu la iesire din bucuresti la 3 noaptea si una la iesire din zalau deasemenea intr-o zona fara picior de pieton deci nu mi se pare corect.
In concluzie parerile se cam stiu, ramane sa primesc recomandari privind marca si modelul de statie. Se spune ca statiile Cobra nu sunt bune de nimic, este adevarat?
PS De masina am grija in masura in care pot. Ma cam descurajez insa cand realizez ca pt a pune la punct niste maruntisuri trebuie o galeata de bani (gen grila aerare bord 270 lei, priza aer fata 440lei nevopsita, covorase originale xsara nu mai exista, radio cd nou 1600lei etc....), deci sunt nevoit sa ma carpesc.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 19-Iul-2011 22:56

Si ca sa glumim putin..si sa imit o reclama tampita. Reconditioneaza puntea cu 2000lei si iti raman bani si pentru o statie Alan 52 cu antena CB Wilson Little Will (570lei). :evil:
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

STATII CB

Mesajde iliescu sorin » Mie 20-Iul-2011 08:47

Eu lucrand in domeniul logistic nu vad cum ar fi o zi fara statii ( cantare RAR, filtre atat pe sosea cat si la intrarile in port ,radare ,controale de la Drumuri Judetene , blocaje in trafic , GPS ,.........).
Eu am montat statia pe XM mergand zilnic la munca cu ea si cu toate ca pe C5 am radarul in bara , la sfarsit de saptamana mut statia pe C5 .

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 20-Iul-2011 09:33

Iti spun eu cum... mergand legal, avand toate taxele platite si incarcatura maxima respectata. Problema este ca in domeniul in care lucrezi, nerespectarea acestor prevederi este practica standard, respectiv:
-majoritatea nu au taxa de drum platita
-majoritatea incarca pe camion / remorca mai mult decat este legal
-majoritatea nu respecta viteza maxima

Deci...
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 20-Iul-2011 13:28

Nu-i asa de simplu.
In tara asta daca respecti toate regulile dai faliment in maxim 6 luni. Dar asta ar fi alta discutie pentru alt topic si probabil alt forum.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

STATII

Mesajde iliescu sorin » Mie 20-Iul-2011 19:48

mbc , observ atat dupa profilul tau cat si cum ai intervenit in domeniu transportului auto greu ca nu intelegi fenomenul .Autobasculanta 8 x 4 Mercedes Actros 4141 ( tara 14470 kg ) a fost proiectata cu o bena de 22 m.c. = 33-35 TO ( functie de greutatea specifica a agregatului transportat). Legislatia in vigoare imi permite sa merg cu maxim 7,5 to pe axa ( inclusiv tara masini ).Inteligent ar fi sa stabileasca taxa de drum ca sa pot merge cu minim 11 to pe axa.
Acum intelegi cum neamtul reuseste sa fie eficient ( economisand carburant ,anvelope , consumabile si chiar manopera ) ,iar noi amortizam aceste masini intr-o perioada mai lunga cu 30 % ?
Ma opresc aici cu corectitudinea in Romania si afirm cu tarie : statia radio CB este "sfanta "atat pt profesionisti cat si pentru amatori !!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 20-Iul-2011 20:53

se face ca cunosc aceste mici probleme existente. nu cunosteam numere, dar stiu de aceste limitari aparent prost gandite. Problema este ca in Romania, in loc sa se protesteze pentru acestea, sa se iasa in strada, alte boicoturi se face totul pe sub mana. Nu ar fi fost mai corect sa lucrati (voi, cei care sunteti de mult in acest domeniu) sa protestati pentru schimbarea legii?

Neamtul, ca tot veni vorba de el, respecta cu strictele legea / regulile / limitarile impuse de autoritati. Nu are rost sa comparam romanul cu neamtul.

Deci, cu tot respectul, imi pastrez si eu pozitia.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 20-Iul-2011 21:39

Sunt de acord sa se respecte legea, dar sa fie lege pentru toti. ceea ce nu se va intampla niciodata in Romania. Ar trebui sa se se ia o masura de genul...de la 1 ianuarie 2012 toata lumea va respecta legea nu conteaza ce ai facut inainte dar de aici incolo gata. Fortele de ordine si de control se vor tripla, iar pedepsele vor consta si in confiscarea averii rudelor, munca in folosul comunitatii serviciu militar obligatoriu in Afganistan (cunoscatorii stiu ce inseamna asta). Doar asa s-ar putea ajunge la nivelul nemtilor.
Dar la noi ce se intampla, garda financiara si politia se injumatatesc, iar controlati sunt doar fraierii fara pile sau bani de cotizat sau statii etc..
In plus statiile sunt bune dar daca am avea si noi sistemul din italia nu am mai putea exagera cu viteza ..adica poza cand intri pe un tronson de drum si cand iesi cu ora. Un calcul simplu te tradeaza daca nu este ok.
Referitor la greutatea pe osie ar trebui facut ca in ungaria parca ( ma scuzati daca gresesc) in anumite puncte deviaza permanent tot traficul greu spre cantare ce cantaresc non stop.
dar chiar daca se implementeaza aceste masuri, eu daca am statie tot o sa stiu cand este blocata valea oltului sau cand o dacie papuc circula la mijlocul noptii fara lumini pe autostrada transilvania (cum a fost cazu acu vreo luna)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep