(Ne)Pornire la rece (-16 grade)
Moderator: Echipa Tehnica
Pacat ca nu stiu cum sa va arat niste recomandari din partea Ford, sau Renault, a produselor Metabond. Le am intr-un folder si nu stiu cum sa le postez.
Cine chiar este curios, poate intreba si la Service Mercedes in Brasov. Aia chiar sunt nebuni incat sa accepte asemenea produse, zise aditivi?
Eu vreau doar sa ii ajut pe cei care nu sunt asa de porniti impotriva noului. Cine vrea sa injure iarna, n-are decat sa o faca. Pe ceilalti ii felicit.
Vad ca multi se plang datorita faptului ca au dopuri de gheata sau gome pe conducte. Eu de ce nu am asa ceva? Si folosesc ori ce fel de motorina, ieftina sa fie. Imi asum toata raspunderea pentru motorul meu. Si cand ma gandesc ca merge asa de bine...chiar imi pare rau pentru altii.
Cine chiar este curios, poate intreba si la Service Mercedes in Brasov. Aia chiar sunt nebuni incat sa accepte asemenea produse, zise aditivi?
Eu vreau doar sa ii ajut pe cei care nu sunt asa de porniti impotriva noului. Cine vrea sa injure iarna, n-are decat sa o faca. Pe ceilalti ii felicit.
Vad ca multi se plang datorita faptului ca au dopuri de gheata sau gome pe conducte. Eu de ce nu am asa ceva? Si folosesc ori ce fel de motorina, ieftina sa fie. Imi asum toata raspunderea pentru motorul meu. Si cand ma gandesc ca merge asa de bine...chiar imi pare rau pentru altii.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
paga scrie:O sa tin minte, in cazul in care se mai intampla. Mersi pentru sfaturi.
Acum nu mai pot da inapoi pentru am facut deja vorbele pentru platforma.
Sper sa fie numai asta!
Sa ne spui ce avea si cum ai rezolvat-o...Posibil ca daca o lasi intr-un service vreo 5-6-7 ore,la temperatura peste 0 grade,fara sa se atinga nimeni cu nimic de ea,sa porneasca singura fara probleme.Inainte de a desface ceva,incearca si varianta asta...
pornire
si a mea a pornit la prima cheie (-24 'C IASI) dar a invartit de mai multe ori electromotorul cam 6 turatii complete ..oricum dadea semne de pornire de la prima invartire . faza nasoala e ca nu statea la relanti ...la -10'C statea la 1500 ture dar vad ca azi nu a vrut sa isi faca treaba socul termic de pe chiuloasa
PS : noroc ca cu 3 zile in urma am pus 30 litri motorina petrom "Nordic" care zic ei ca ingheata la -30
PS : noroc ca cu 3 zile in urma am pus 30 litri motorina petrom "Nordic" care zic ei ca ingheata la -30
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Se pare ca gerul s-a mai inmuiat. Ieri, desi masina a pornit, motorina cred ca era ca iaurtul si nu se alimenta. Vreo 10 minute, pana s-au incalzit conductele sau filtrul de motorina, se oprea, pornea din nou, era instabila. Dupa 10 minute a mers f bine.
Rusii cum or porni oare dieselurile, la - 35 de grade?
Rusii cum or porni oare dieselurile, la - 35 de grade?

- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 33
- Membru din: Mar 11-Oct-2005 09:57
- Localitate: Bucuresti
Eu la diesel aplic o alta metoda(o fi buna,o fi rea dar merge):pun contact,astept stingerea martorului de la bujii si repet manevra de vreo 2-3 ori dupa care invart motorul.Azi,cu metoda asta dizaloaica de la firma a pornit la sfert.Ieri fiindca ma grabeam si n-am mai facut ritualul n-a fost chip.Si pana la urma tot de vreo 3 ori am asteptat dupa bujii.
ma simt norocos: in buc nu stiu exact ce temperatura a fost zilele astea dar masina a pornit de la prima cheie (mai lunga) in cond. in care aveam motorina normala si socul automat defect. si nici nu a dat semne sa se opreasca dupa pornire. si hidraulica s-a comportat la fel de exemplar, masina s-a ridicat imediat iar frina si servodirectia au functionat satisfacator (se simtea totusi ca e gros uleiul). niste sfaturi pentru cine doreste: bujiile nu se pun decit o data inainte de a da la cheie. daca nu porneste se repeta operatiunea dupa 10 secunde. o folosire repetata le scurteaza f mult viata. e bine sa fie apasat ambreiajul de la bun inceput, altfel electromotorul are de invirtit si marmelada din cutie. ulei de preferat 5W40, daca nu macar 10W sau 15W40. aditivii de carburant ajuta mult atita vreme cit au ca principal scop prevenirea inghetului. dupa pornire e recomandabil sa se plece imediat, fara reprize de "incalzire" a motorului, care mai mult ii dauneaza decit sa il ajute. pentru o incalzire mai rapida a acestuia si pentru evitarea uzurilor se recomanda ca schimbarea treptelor de viteza (pentru cei care pot face asta
) sa se faca la turatii max de 2000-2500 pentru diesel si 2500-3000 pentru benzina, fara acceleratii puternice si pastrind la turatie constanta motorul mai mult timp pina la schimbarea urmatoarei trepte de viteza. de aplicat in primii 2-3 km de la plecare. bafta!

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO