(Ne)Pornire la rece (-16 grade)

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 26-Ian-2006 09:07

Chestia cu plecatul imediat de pe loc, dupa pornire, nu o stiam. Eu imi imaginam ca invers, ca e bine sa lasi motorul pornit la relanti o vreme, sa se incalzeasca putin uleiul si abia apoi sa se plece. Poti explica de ce nu e asa? Si inca ceva: vara cum se face, se pleaca la fel de repede sau trebuie lasat motorul sa se incalzeasca? Si ce inseamna acest "repede" - cateva secunde sau...?
Merci!

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Joi 26-Ian-2006 09:30

Mi-a pornit masina !!!! Si i-am facut si plinul (rompetrol euro4) plus un sfert de tub de aditiv 2+2.
Mai avea vreo 8 litri de motorina si banuiesc ca asta a fost cauza ca nu a pornit acum 2 zile. :Hangman:
Azi dimineata la -13 grade (Buc) a plecat la o cheie putin mai lunga.
:)
Alta viata...

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Joi 26-Ian-2006 10:25

Si eu am reusit sa pornesc masinutza... :D , aseara, dupa indelungi rugaminti, dupa doua zile in care nici nu m-am uitat la ea, cu ajutorul unui vecin care are un opel diesel, i-am pus clesti de la bateria lui la a mea si intr-un final am pornit.
Problema nu cred ca a fost de la un dop de gheata, ci mai degraba de la faptul ca fisele sunt vechi si nu dadeau scanteie pe toate bujiile. Azi l-am trimis pe tata sa cumpere fise si bujii noi. Sper sa nu mai am probleme dupa ce le schimb.
Aaaa...si am uitat sa va spun ca dupa ce am pornit-o intrerupea ceva de groaza, dar dupa vreo 5 minute la ralanti si-a revenit, dar in mers, intre 2000 si 3000 rpm, tot intrerupea....
Azi dimineata, a pornit la prima cheie, fara nici un fel de probleme.
Sa vad care o sa fie reactia dupa ce o sa-i schimb fisele si bujiile.... va tin la curent.... :D

catalin_lupu
simpatizant
Mesaje: 33
Membru din: Mar 11-Oct-2005 09:57
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin_lupu » Joi 26-Ian-2006 12:31

flipkp scrie:Nu stiu daca este adevarat, nu am patit-o, dar mi s-a spus ca a face asa ceva poate duce la arderea unei bujii. Mare atentie. Poti sa ne spui de cand aplici metoda?


Metoda o aplic de vreo 12 ani dar nu pe o singura masina si nu intotdeauna;nu in fiecare zi sunt minus multe grade.Nu m-am gandit la faza cu arsul,recunosc.Oricum se arde,se arde,mai bine bujia decat demarorul. :wink:

PS.Dizaloaica proprietate personala,nu am avut,nu am si nici nu o sa am,iar cele de la firma trebuie sa functioneze ca nu exista nici un sef care sa-l intereseze de ce nu ai facut tu treaba.Poti sa-i spui ca n-ai pornit rasnita ca ai vrut sa-i protejezi bujiile sau ca ai intarziat o juma de ora ca ai stat sa o pornesti protejat?

Adrian Musat
pasionat
Mesaje: 420
Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
Localitate: Ploiesti

Pornire la rece

Mesajde Adrian Musat » Joi 26-Ian-2006 13:23

Fratilor,
M-am chinuit si eu cu pornirea diesel-ului meu (bag euro4 de la ROMPETROL). Am schimbat filtrul si surpriza: in capacul de jos strat de gheata. Am facut plinul la rezervor si cu filtrul schimbat nu mai am probleme.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 26-Ian-2006 14:30

Si eu m-am chinuit ieri sa pornesc CX-ul, tot cu motorina Euro4 de la ROMPETROL.
De sambata nu mai pornisem masina, marti dimineata am vrut sa vad daca porneste dupa o noapte de frig, am chinuit-o de cateva ori si nu a pornit. Am lasat-o considerand ca din cauza frigului nici bateria nu a fost in parametri.
Ieri dimineata am vrut sa o pornesc neaparat pt ca am avut nevoie de masina, am adus o alta baterie care statuse in casa la caldurica.
Am pus-o, am pompat la pompa de amorsare (nu ca ar trage aer dar asa m-a invatat cineva). Nu a pornit si bateria incepuse sa dea semne de oboseala. Am pus-o din nou pe cea care fusese pe masina si a luat-o imediat.
Dupa cateva minute de mers pe loc, s-a oprit. A pornit din nou dupa o cheie destul de lunga.
Bateria campioana este Fulmen de 70 sau 75A, cumparata din Metro, care a pornit de doua ori masina veche si apoi a stat un an si jumatate nefolosita si neincarcata. Asadar, toata stima pt Fulmen.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 26-Ian-2006 19:16

Eu zic sa nu va spoeriati atata de tare ...a fost fff frig ..masina ...si toate componentele ei reactioneaza ...la frigul asta de afara si e nomal ...sa se intample asa ...asteptati sa se mai dezghete un pic ....
Cutie de viteze care freaca ... cat ai mers cu ea (masina) dupa o noapte de stat in frig (-20 grade) conteaza ca daca ai mers pana la paine si inapoi e normal ca sa nu`si dea drumul dupa nopti ff geroase ...

pava
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 24-Apr-2005 18:41
Localitate: Galati

Mesajde pava » Joi 26-Ian-2006 21:02

Masina din semnatura a pornit la -19 C fara probleme . Am observat ca porneste mai repede daca apas pe accleratie ! Motorina este Alpine Diesel .

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

g

Mesajde Teo-Onesti » Joi 26-Ian-2006 21:33

XM-ul meu a pornit la -21 de grade la prima invartire a electromotorului(e adevarat,e pe benzina),si nu a fost absolut nici o problema cu relantiul.Doar ca s-a ridicat mai greu(cam in 5 min).Cutia de viteze a reactionat excelent.Continua ,totusi,sa ma deranjeze faptul ca,cu motorul cald,porneste cam greu(invarte de vreo 7-8-9 ori).E un fel de paradox...Eu cred ca motorul asta are peste 250.000 km!...


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats