On topic: ce conteaza cine invarte roata? fie si diesel si benzina dar sa o invarta fara zgomot! Atata incrancenare pentru ce?
Diesel vs. Benzina & poll
Moderator: Echipa Tehnica
Va fi minunat cand nu vom avea decat mijloace de transport cu motoare cu impuls pentru deplasari "interne" si warp pentru deplasari intergalactice. Dar poate si atunci vor aparea polluri WARP vs WORMHOLE . Ehee.
On topic: ce conteaza cine invarte roata? fie si diesel si benzina dar sa o invarta fara zgomot! Atata incrancenare pentru ce?
On topic: ce conteaza cine invarte roata? fie si diesel si benzina dar sa o invarta fara zgomot! Atata incrancenare pentru ce?
@Tracer nu fac pe niznaiul numai ca eu am inteles din postul tau urmatorul lucru:
Avantaj dieselul ca nu il turezi, datorita cuplului mare la turatie joasa,si atunci ai aderenta mai buna.
Dezavantaj benzina ca trebuie sa o turezi datorita cuplului care il obtii la turatie mai mare si atunci nu mai ai aderenta...
Nu mi-ai raspuns la niste intrebari...
1. Ai condus diesel pana acum? de preferat unul turbo
2. Care e cuplul la roata la 4000 ture benzina, si 2000 diesel..
Nu sunt intrebari ironice etc...dar daca te bazezi pe afirmatiile de mai sus, ar trebui sa sti si raspunsul la intrebarile astea.
Avantaj dieselul ca nu il turezi, datorita cuplului mare la turatie joasa,si atunci ai aderenta mai buna.
Dezavantaj benzina ca trebuie sa o turezi datorita cuplului care il obtii la turatie mai mare si atunci nu mai ai aderenta...
Nu mi-ai raspuns la niste intrebari...
1. Ai condus diesel pana acum? de preferat unul turbo
2. Care e cuplul la roata la 4000 ture benzina, si 2000 diesel..
Nu sunt intrebari ironice etc...dar daca te bazezi pe afirmatiile de mai sus, ar trebui sa sti si raspunsul la intrebarile astea.
Ca sa nu ma laud eu, intrebati-l pe nicum cum merge Xsara cu un "biet" motor pe benzina de 110CP. Iar consumul e in jur de 7,2l la drum lung si sub 10l in Bucuresti. Acum, de ex., ca tocmai ce m-am intors de la masina, pe 1300Km facuti NUMAI in B. si cu AC-ul pornit nonstop, am o medie de 9%.
Daca as merge cuminte in afara, cred ca as scoate cu usurinta ceva in jur de 6%.
Daca as merge cuminte in afara, cred ca as scoate cu usurinta ceva in jur de 6%.
- am avut ocazia sa merg cu tdi 90cp si 115cp golf / passat. nu prea mult totusi, nefiind masinile mele.
- intrebarea cu valoarea cuplului la roata nu iti pot raspunde. nu stiu la ce motoare te referi. daca imi precizezi detaliul acesta eu iti pot oferi valorile oficiale.
- de fapt cuplul la volanta este unul aproximativ calculat pe baza unor formule cand masina e pusa pe dyno. sigr poti sa stii pe un banc de probe de motoare, unde respectivul bloc motor este conectat direct din ax la un dyno. ceea ce este 99% imposibil sa facut in viata de zi cu zi. sa zicem merci ca ni se ofera si dyno sheet-urile (o varianta simplificata) la citroen de catre acesta. la alti producatori auto te multumesti doar cu cifrele.


- intrebarea cu valoarea cuplului la roata nu iti pot raspunde. nu stiu la ce motoare te referi. daca imi precizezi detaliul acesta eu iti pot oferi valorile oficiale.
- de fapt cuplul la volanta este unul aproximativ calculat pe baza unor formule cand masina e pusa pe dyno. sigr poti sa stii pe un banc de probe de motoare, unde respectivul bloc motor este conectat direct din ax la un dyno. ceea ce este 99% imposibil sa facut in viata de zi cu zi. sa zicem merci ca ni se ofera si dyno sheet-urile (o varianta simplificata) la citroen de catre acesta. la alti producatori auto te multumesti doar cu cifrele.


[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
confirm ce a spus si alexd ... chiar atat de mult conteaza cine invarte roate in ceea ce priveste aderenta?
mie nu mi se pare ... toate sunt date de transmiterea treptata la pneuri a puterii motorului ( ca sa nu rupa aderenta) indiferent la ce turatie lucreaza acesta si bineinteles de calitatea pneului ...
si diferentele intre diesel si benzina sunt comparabile sau mai bine zis vizibile la masinile mai vechi ...
in momentul actual diesel-ul il recunosti dupa un anumit "rontait" specific ... si nimic altceva ... asa ca ...
mie nu mi se pare ... toate sunt date de transmiterea treptata la pneuri a puterii motorului ( ca sa nu rupa aderenta) indiferent la ce turatie lucreaza acesta si bineinteles de calitatea pneului ...
si diferentele intre diesel si benzina sunt comparabile sau mai bine zis vizibile la masinile mai vechi ...
in momentul actual diesel-ul il recunosti dupa un anumit "rontait" specific ... si nimic altceva ... asa ca ...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@tracer: cind o masina e pusa pe dyno, valorile care se masoara sint cele la roata. Cind un producator da puterea unei masini, valorile sint cele de la arbore. Ca sa afli valorile reale mai scazi aprox 20 CP.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady




