duralube vs metabond
Moderator: Echipa Tehnica
duralube vs metabond
tocmai am facut schimbul de ulei si ma gandeam la un tratament pt ulei. Metabondul este mai putin cunoscut dar am vazut o prezentate f convingatoare (ca si la duralube dealtfel). Sau puate topicul trebuia sa sune ceva de genul "pro sau contra". Deci...?
am postat in thread-ul respectiv cateva impresii imediate dupa ce am folosit SLIK50 si acum ma simt dator sa revin cu specificatii:
acum am aproape 8000 km cu aditivul si am trecut deja peste un schimb de ulei iar motorul merge impecabil, porneste la prima tura de motor dimineata , nu papa ulei, nu da fum, nu scapa compresie in baie, becul de presiune se stinge la secunda!
cat despre bataia cu pricina, s-a dovedit a fi un biet injector care a tacut odata cu...inlocuirea!
am schimbat garnitura de qlasa acum 1500km (nu a fost o surpriza...era pusa a 4-a oara ''provizoriu'') si am observat ca nu avea depuneri de calamina pe pistoane sau cilindrii.
motorul meu a avut probleme serioase inainte sa devina functional, printre care si o biela decalibrata careia i-am schimbat doar capacul pe motiv de ...lene!
acum motorul nu are batai si asta e mare lucru pt. un diesel .
imi place sa cred ca si SLIK50 isi are meritul lui!
am bagat slick50 de o saptamana (aprox.150km) si, sincer, singura modificare notabila este la portofel! mai subtirel cu 1mil !
inca il tin sub observatie (motorul nu portofelul) sa vaz ceva minunat !
inca din ziua in care l-am bagat, pe el, slick50-ul, am sesizat o usoara bataie de biela la acceleratie moderata spre mica in gol.
acum am aproape 8000 km cu aditivul si am trecut deja peste un schimb de ulei iar motorul merge impecabil, porneste la prima tura de motor dimineata , nu papa ulei, nu da fum, nu scapa compresie in baie, becul de presiune se stinge la secunda!
cat despre bataia cu pricina, s-a dovedit a fi un biet injector care a tacut odata cu...inlocuirea!
am schimbat garnitura de qlasa acum 1500km (nu a fost o surpriza...era pusa a 4-a oara ''provizoriu'') si am observat ca nu avea depuneri de calamina pe pistoane sau cilindrii.
motorul meu a avut probleme serioase inainte sa devina functional, printre care si o biela decalibrata careia i-am schimbat doar capacul pe motiv de ...lene!
acum motorul nu are batai si asta e mare lucru pt. un diesel .
imi place sa cred ca si SLIK50 isi are meritul lui!
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats