Saptamana trecuta am inceput dezmembrarea masinii. Cu ajutorul lui Draku, al lui nicum si inca catva prieteni am extras motorul si l-am depozitat la loc sigur.
Luni si Marti am mai demontat ce am mai crezut ca poate fi folositor iar Miercuri am condus-o pe ultimul drum, la REMAT Berceni. Din cortegiu a facut parte doar FordV6 cu al sau CX 2400GTI.
Pe la ora 9:30 am ajuns la REMAT si am constatat ca era o coada de ~15 masini pentru predarea in schimbul bonusului de 30.000.000.
Eu care predam masina doar pentru a o putea radia de la Circa Financiara am avut prioritate.
Chiar inaintea mea cineva a predat un Fiat 600 aprope perfect pentru a isi cumpara Logan. Pacat de el.
Cu toate ca in lista de preturi afisata era scris ca tabla se cumpara cu 2000lei/kg iar masina mea era doar caroseria, fara nimic nemetalic, mi-a fost platita cu 1200lei/kg. Caroseria a cantarit 500kg si a fost evaluata la 600.000lei din care mi s-a oprit nu stiu ce taxa de mediu si pretul a doua copii xerox si in final am primit 530 si ceva de mii lei. 500.000lei m-a costat platforma (cu relatii).
Dezamagirea mare a fost pt FordV6 care avea nevoie de pragurile de la caroseria mea, masina lui fiind cam "suferinda". Eu nu am putut sa le demontez acasa, asa ca am crezut ca dupa ce predau caroseria, se poate aranja sa le taie cineva de acolo si sa le cumpere oficial de la REMAT. Ei bine, nu s-a putut!
Poate peste cateva zile, daca nu cumva caroseria va ajunge intre timp balot, sa se poata, dar atunci, imediat nu au vrut.
Dupa "inmormantare", m-am dus la Udriste. De ce? Deoarece masina era radiata si neimatriculata dar luata in evidenta la Circa Financiara si pentru a o putea radia trebuie sa obtin de la Brigada de Politie rutiera o adeverinta precum ca nu este imatriculata pe numele meu. Asta se obtine doar dupa ce intri in audienta la comandant.
Am intrat si mi s-a cerut sa ma duc pana vizavi la CEC si sa achit o taxa de "Furnizare date" in valoare de ............ 5000lei!!!
Apoi mi s-au oprit actele acolo si voi primi adeverinta prin posta in termen de 30 de zile!!
Astfel s-a incheiat existenta unei masini dar va trai pentru totdeauna in amintirea mea prin organele furnizate
