DuraLube - tratament pentru motor
Moderator: Echipa Tehnica
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
Nu mai fiti asa pesimisti.Cam la fel m-am lamurit si eu,insa nu din auzite,ci din propria experienta.Intr-adevar,motoarele sunt mai sprintene.Daca doar auzeam sau citeam undeva ca e bun sau nu duralube,nici nu mai scriam nimic aici!
Mbc,experienta mea a fost asemanatoare.Am simtit o crestere de cuplu iar motorul a devenit semnificativ mai silentios.
Bafta!
Mbc,experienta mea a fost asemanatoare.Am simtit o crestere de cuplu iar motorul a devenit semnificativ mai silentios.
Bafta!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
alexd: eu cred ca am pastrat un ton decent, fara cea mai mica tentativa da "a face misto" de cineva. as prefera sa pastrezi si tu acest ton. ce am scris sus este exact ce am experimentat. inainte am avut mai multe incercari pentru ca aveam drum prin zona respectiva o data la 3 zile timp de vreo 2 luni.
referitor la sunetul motorului, masina mea e destul de bine izolata fonic fata de exterior si imi mai si merge muzica tot timpul. nu imi dau seama daca s-a redus sunetul motorului.
cat despre ulei, uleiul este acelasi care l-am pus si la ultimul schimb: total 9000 5w400, un ulei full sintetic.
referitor la sunetul motorului, masina mea e destul de bine izolata fonic fata de exterior si imi mai si merge muzica tot timpul. nu imi dau seama daca s-a redus sunetul motorului.
cat despre ulei, uleiul este acelasi care l-am pus si la ultimul schimb: total 9000 5w400, un ulei full sintetic.
"If in doubt, flat out!"
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7669
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ieri tocmai am descoperit la un motor ca nu ii mai urca ulei la rampa culbutorilor... poate suna putin offtopic, dar ce e cert e ca motorul a beneficiat de aditivi. nu mai retin de care, dar o sa aflu pt ca fostul proprietar trebuie sa stie. presiune la ulei este, dar sus nu urca... o sa desfac sa vad ce s-a intamplat, dar mecanicul a spus la prima vedere ca din cauza depunerilor s-a obturat canalul... cam greu de crezut dar o sa verific.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
@dj01fad ... am auzit si eu chestii dintr-astea si sunt perfect adevarate ... rampa infundata cu depuneri din oloi si aditivi (sau gudroane formate din reactia acestora)
... revenind on topic la Xsara nu am folosit si nu voi folosi niciodata aditivi incluzand Duralube
... in schimb la Ford am folosit (motor batran am zis eu hai sa-i dau un pic de doctorie sa mai invie calutii aia morti) si asa am pus Castrol Magnatec in combinatie cu Duralube ... rezultatul? nada ... consumul nu a scazut, frecarea nu s-a imputinat, in doua cuvinte masina mergea la fel.
... putin off topic: dupa aventura duralube am facut schimbul cu ulei MOTUL 5W40 si l-am schimbat asa cum au spus ei ... adica inainte de schimbul propriu zis am facut o clatire cu un detergent pentru motor MOTUL care costa jumatate cat am dat pe ulei... nu va puteti imagina ce a iesit din motor ... balauri nu alta ... atunci in adevar s-a simtit o imbunatatire a mersului motorului (relanti silentios, demaraj mai vioi, consum un pic mai mic, ulei curat chiar si dupa vreo 2000 km)
... revenind on topic la Xsara nu am folosit si nu voi folosi niciodata aditivi incluzand Duralube
... in schimb la Ford am folosit (motor batran am zis eu hai sa-i dau un pic de doctorie sa mai invie calutii aia morti) si asa am pus Castrol Magnatec in combinatie cu Duralube ... rezultatul? nada ... consumul nu a scazut, frecarea nu s-a imputinat, in doua cuvinte masina mergea la fel.
... putin off topic: dupa aventura duralube am facut schimbul cu ulei MOTUL 5W40 si l-am schimbat asa cum au spus ei ... adica inainte de schimbul propriu zis am facut o clatire cu un detergent pentru motor MOTUL care costa jumatate cat am dat pe ulei... nu va puteti imagina ce a iesit din motor ... balauri nu alta ... atunci in adevar s-a simtit o imbunatatire a mersului motorului (relanti silentios, demaraj mai vioi, consum un pic mai mic, ulei curat chiar si dupa vreo 2000 km)
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
ms jgr1001 de link ca mi-am schimbat parerea
inainte stiam ca aditivii sunt de kko dar credeam ca duralube face ceva treaba apoi am citit si parerea asociatiei americane de protectie a consumatorilor si m-am convins ca nu merita sa arunci banii pe fereastra mai bine schimbi uleiul mai des si de calitate.
inainte stiam ca aditivii sunt de kko dar credeam ca duralube face ceva treaba apoi am citit si parerea asociatiei americane de protectie a consumatorilor si m-am convins ca nu merita sa arunci banii pe fereastra mai bine schimbi uleiul mai des si de calitate.
Just me , my car and the road to hell!
alexd - Scuze!Nu am mai urmarit subiectul.
Da!Asta e marele pacat!!!Naivitatea dusa la extrem.
mbc - De ce nu ti-ai pus intrebarea, daca nu cumva, responsabil pt.castigul de putere sau cuplu, e noul ulei pus???E mai plauzibil..
Sau poate faptul ca in acea zi, ai alimentat cu o motorina mai buna.Nu???
Stiu!Am mers si eu cu o Dacia 1400, careia i se facuse un astfel de tratament si care era destul de sprintena si demara foarte bine.Dar e irelevanta treaba, fiindca e posibil sa fi fost in perioada de maxim a motorului (avea 20-30.000 Km) si mai avea si ulei Castrol in motor.
In schimb, acel tratament, nu l-a scutit pe proprietar de schimbarea setului (la 100-110 Km) de rectificarea arborelui.....
Oameni buni!!!Hai sa analizam fenomenul! Ce se intampla in motor???
In momentul in care nu exista intre piesele in miscare, o pelicula suficient de rezistenta de ulei, apar frecarile si implicit uzurile excesive.
Daca exista presiune suficienta de ulei si pelicula de ulei e suficient de rezistenta, practic, piesele nu mai ajung in contact direct, ci raman suspendate pe pelicula de ulei.Aici intervine calitatea uleiului.Daca in motor, e un ulei prost, va exista acea pelicula, dar care la solicitari intense (ma refer la forta de apasare dintre piese, dar si la solicitarile termice, adica temperaturi inalte) se va intrerupe(fie prin strivire, fie prin ardere).In acel punct apar uzuri.
Daca in motor este un ulei de inalta performantza, pelicula creata de acel ulei, nu se va intrerupe nici la solicitarile cele mai intense.
Si aici e important ca uleiul sa urce repede in rampa, la pornirile la rece (deci sa aiba vascozitatea la rece cat mai mica....prima cifra din indicele scris pe bidon) si sa ramana aproape la fel de vascos la 100-130 grd.C(a doilea indice inscris pe bidon) (deci sa asigure presiune de ulei si implicit acea perna de ulei, intre piese).Asta e tot.
Iar garantia ca acesti doi factori se respecta (sant conformi cu specificatiile de pe ambalaj) o reprezinta marca.
...........................................................................................................
Nu am incredere in produsele americane, care s-au dovedit de cele mai multe ori, a fi cacialma. Nu am incredere decat in Castrol, Mobil 1 si Motul.Le-am testat si m-am convins.Le-am testat cam pe toate, dar numai aceste marci, mi-au dovedit ca sant serioase.
A zis cineva ceva de Motul....E super-ulei.Noi in reteaua Honda, nu vindem si nu punem in motoare, decat Motul.
L-am testat si pe Oltcit si e fenomenal.Pe un motor, care la 80 grd.C, nu ridica presiune, mai mult de 1,5-2,0 Atm. si de la 1800 de rotatii in jos, aprindea becul de ulei, vreau sa va spun ca am pus un ulei scos dintr-o motocicleta (care a rulat cu el 3000 Km) si brusc s-au cam terminat problemele cu presiunea de ulei, sau nu au mai fost suparatoare.Si asta, punand in acel motor, un ulei deja folosit (ca nu merita mai mult) nici dupa ce se incingea motorul, nu mai aprindea becul de ulei.Astfel am mai stat linistit, inca un an, pana am schimbat motorul cu totul.Trageti voi concluziile de aici, referitor la protectia pe care o ofera acel ulei.Si nu era decat un 10W40 semisintetic.Dar exista si full-sintetic.Va dati seama cum se comporta acela???
Clar!E o marca care merita tot respectul!Plus ca si celelalte produse, sant tot de inalta clasa!Sa vedeti cum curata spray-ul de curatat carburatoare!!!
.........................................................................................................
Revenind la subiectul uzuri/ungere, daca acei 2 factori sant indepliniti, nu mai e nevoie de alte "licori miraculoase" in motor.
Cu siguranta, un ulei performant, asigura o protectie excelenta motorului.
Un lucru e sigur!Nimic nu e nemuritor!
Si eu vreau sa tin si sa folosesc masina asta, mai multi ani, dar daca o fi sa se strice ceva in motor, asta e!E ceva firesc si nu am cum sa impiedic asta, cu "licori miraculoase".Voi cumpara piese noi, originale, o voi repara ca la carte si va fi din nou ca noua.
Consider banii dati pe aditivi si tratamente de motor, bani aruncati pe fereastra!
Da!Asta e marele pacat!!!Naivitatea dusa la extrem.
mbc - De ce nu ti-ai pus intrebarea, daca nu cumva, responsabil pt.castigul de putere sau cuplu, e noul ulei pus???E mai plauzibil..
Sau poate faptul ca in acea zi, ai alimentat cu o motorina mai buna.Nu???
Stiu!Am mers si eu cu o Dacia 1400, careia i se facuse un astfel de tratament si care era destul de sprintena si demara foarte bine.Dar e irelevanta treaba, fiindca e posibil sa fi fost in perioada de maxim a motorului (avea 20-30.000 Km) si mai avea si ulei Castrol in motor.
In schimb, acel tratament, nu l-a scutit pe proprietar de schimbarea setului (la 100-110 Km) de rectificarea arborelui.....
Oameni buni!!!Hai sa analizam fenomenul! Ce se intampla in motor???
In momentul in care nu exista intre piesele in miscare, o pelicula suficient de rezistenta de ulei, apar frecarile si implicit uzurile excesive.
Daca exista presiune suficienta de ulei si pelicula de ulei e suficient de rezistenta, practic, piesele nu mai ajung in contact direct, ci raman suspendate pe pelicula de ulei.Aici intervine calitatea uleiului.Daca in motor, e un ulei prost, va exista acea pelicula, dar care la solicitari intense (ma refer la forta de apasare dintre piese, dar si la solicitarile termice, adica temperaturi inalte) se va intrerupe(fie prin strivire, fie prin ardere).In acel punct apar uzuri.
Daca in motor este un ulei de inalta performantza, pelicula creata de acel ulei, nu se va intrerupe nici la solicitarile cele mai intense.
Si aici e important ca uleiul sa urce repede in rampa, la pornirile la rece (deci sa aiba vascozitatea la rece cat mai mica....prima cifra din indicele scris pe bidon) si sa ramana aproape la fel de vascos la 100-130 grd.C(a doilea indice inscris pe bidon) (deci sa asigure presiune de ulei si implicit acea perna de ulei, intre piese).Asta e tot.
Iar garantia ca acesti doi factori se respecta (sant conformi cu specificatiile de pe ambalaj) o reprezinta marca.
...........................................................................................................
Nu am incredere in produsele americane, care s-au dovedit de cele mai multe ori, a fi cacialma. Nu am incredere decat in Castrol, Mobil 1 si Motul.Le-am testat si m-am convins.Le-am testat cam pe toate, dar numai aceste marci, mi-au dovedit ca sant serioase.
A zis cineva ceva de Motul....E super-ulei.Noi in reteaua Honda, nu vindem si nu punem in motoare, decat Motul.
L-am testat si pe Oltcit si e fenomenal.Pe un motor, care la 80 grd.C, nu ridica presiune, mai mult de 1,5-2,0 Atm. si de la 1800 de rotatii in jos, aprindea becul de ulei, vreau sa va spun ca am pus un ulei scos dintr-o motocicleta (care a rulat cu el 3000 Km) si brusc s-au cam terminat problemele cu presiunea de ulei, sau nu au mai fost suparatoare.Si asta, punand in acel motor, un ulei deja folosit (ca nu merita mai mult) nici dupa ce se incingea motorul, nu mai aprindea becul de ulei.Astfel am mai stat linistit, inca un an, pana am schimbat motorul cu totul.Trageti voi concluziile de aici, referitor la protectia pe care o ofera acel ulei.Si nu era decat un 10W40 semisintetic.Dar exista si full-sintetic.Va dati seama cum se comporta acela???
Clar!E o marca care merita tot respectul!Plus ca si celelalte produse, sant tot de inalta clasa!Sa vedeti cum curata spray-ul de curatat carburatoare!!!
.........................................................................................................
Revenind la subiectul uzuri/ungere, daca acei 2 factori sant indepliniti, nu mai e nevoie de alte "licori miraculoase" in motor.
Cu siguranta, un ulei performant, asigura o protectie excelenta motorului.
Un lucru e sigur!Nimic nu e nemuritor!
Si eu vreau sa tin si sa folosesc masina asta, mai multi ani, dar daca o fi sa se strice ceva in motor, asta e!E ceva firesc si nu am cum sa impiedic asta, cu "licori miraculoase".Voi cumpara piese noi, originale, o voi repara ca la carte si va fi din nou ca noua.
Consider banii dati pe aditivi si tratamente de motor, bani aruncati pe fereastra!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
dan, chiar mi-ar placea sa citesti posturile inainte de a-l scrie pe al tau.
1. motorina pun aceeasi de mai mult timp si de cele mai multe ori de la aceeasi benzinarie. incercarile in trecut au fost mai multe de una- doua
2. uleiul a fost aceeasi. una dintre incercarile trecute a fost chiar dupa schimbul de ulei
bineinteles, chestiile astea le-am zis si mai devreme, dar...
inca ceva: chiar credeti ca ma plictisesc toata ziua si inventez situatii cum ca duralube e ok? si eu am destule cu americanii, dar chestia asta se pare ca e de bine. DA, chiar cred ca e de bine.
1. motorina pun aceeasi de mai mult timp si de cele mai multe ori de la aceeasi benzinarie. incercarile in trecut au fost mai multe de una- doua
2. uleiul a fost aceeasi. una dintre incercarile trecute a fost chiar dupa schimbul de ulei
bineinteles, chestiile astea le-am zis si mai devreme, dar...
inca ceva: chiar credeti ca ma plictisesc toata ziua si inventez situatii cum ca duralube e ok? si eu am destule cu americanii, dar chestia asta se pare ca e de bine. DA, chiar cred ca e de bine.
"If in doubt, flat out!"
Ok!Sper sa nu te fi deranjat ce am scris eu!Daca tu esti convins ca e bun, e Ok.Fiecare face ce vrea cu motorul masinii sale.
Am citit tot ce s-a scris pe acest subiect, dar asta s-a intamplat la momentul la care s-a scris.Scuze! Am omis aceste amanunte, fiindca mi-e creierul in o mie de parti...serviciu, casa...
Nu vreau sa combat punctul tau de vedere, dar nu am incredere in DuraLube si consider ca un ulei bun (full-sintetic, de marca) e arhisuficient pentru un motor.Si asta nu din zgarcenie, fiindca si eu sant suficient de nebun, incat pot da 240 RON, pe un schimb de ulei, cata vreme am multe alte lucruri foarte importante si urgente de facut.Ci pur si simplu, fiindca nu e nevoie de mai mult decat un ulei bun.Asta lasand la o parte, calitatile discutabile ale acestui asazis "tratament de motor".
Asta nu o spun eu, ci s-au facut teste oficiale si s-a dovedit contrariul.Atat ca uzura a motorului, cat si celelalte "avantaje".Asta o spun expertii de la mai multe institute de motoare precum si producatorii de uleiuri.
De ce crezi tu ca prima data (cand a aparut cu ani in urma pe piatza, DuraLube) si au iesit discutii legate de calitatea si "avantajele" acestui produs, oficialii firmei care il producea, brusc, nu au mai fost de gasit?!?
Daca ar fi fost o chestie pe bune, nu aveau de ce sa se ascunda.Dar nu e decat o porcarie tipic americana si nu aveau cu ce sa sustina, ce promiteau pe ambalaj.
Acum, incet-incet, iar au intrat pe piata din Est...o piata care inghite toate gunoaiele, fara probleme, fara procese, din care sa aiba de platit sume care i-ar baga in faliment si merg "pe burta", cu profit mai mic, dar sigur.
Nu are sens sa ne mai "certam"pe subiectul acesta, fiindca tu esti convins de acest produs.Dar iti spun ca nu e OK, sau e cel putin inutil.
Daca gasesc articolul de la vremea respectiva, il scanez si incarc paginile pe YouTube.
Si inca ceva...Si eu, cand am schimbat uleiul vechi si am pus Castrol 10 W 60, am sesiuzat ca s-a schimbat zgomotul motorului si a inceput sa tureze mai bine si mai usor. Si o spun cat se poate de serios! Nu e in bascalie!Deci treaba cu zgomotul motorului, e irelevanta.Sincer.
Am citit tot ce s-a scris pe acest subiect, dar asta s-a intamplat la momentul la care s-a scris.Scuze! Am omis aceste amanunte, fiindca mi-e creierul in o mie de parti...serviciu, casa...
Nu vreau sa combat punctul tau de vedere, dar nu am incredere in DuraLube si consider ca un ulei bun (full-sintetic, de marca) e arhisuficient pentru un motor.Si asta nu din zgarcenie, fiindca si eu sant suficient de nebun, incat pot da 240 RON, pe un schimb de ulei, cata vreme am multe alte lucruri foarte importante si urgente de facut.Ci pur si simplu, fiindca nu e nevoie de mai mult decat un ulei bun.Asta lasand la o parte, calitatile discutabile ale acestui asazis "tratament de motor".
Asta nu o spun eu, ci s-au facut teste oficiale si s-a dovedit contrariul.Atat ca uzura a motorului, cat si celelalte "avantaje".Asta o spun expertii de la mai multe institute de motoare precum si producatorii de uleiuri.
De ce crezi tu ca prima data (cand a aparut cu ani in urma pe piatza, DuraLube) si au iesit discutii legate de calitatea si "avantajele" acestui produs, oficialii firmei care il producea, brusc, nu au mai fost de gasit?!?
Daca ar fi fost o chestie pe bune, nu aveau de ce sa se ascunda.Dar nu e decat o porcarie tipic americana si nu aveau cu ce sa sustina, ce promiteau pe ambalaj.
Acum, incet-incet, iar au intrat pe piata din Est...o piata care inghite toate gunoaiele, fara probleme, fara procese, din care sa aiba de platit sume care i-ar baga in faliment si merg "pe burta", cu profit mai mic, dar sigur.
Nu are sens sa ne mai "certam"pe subiectul acesta, fiindca tu esti convins de acest produs.Dar iti spun ca nu e OK, sau e cel putin inutil.
Daca gasesc articolul de la vremea respectiva, il scanez si incarc paginile pe YouTube.
Si inca ceva...Si eu, cand am schimbat uleiul vechi si am pus Castrol 10 W 60, am sesiuzat ca s-a schimbat zgomotul motorului si a inceput sa tureze mai bine si mai usor. Si o spun cat se poate de serios! Nu e in bascalie!Deci treaba cu zgomotul motorului, e irelevanta.Sincer.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer