super tare. ar fi miÂşto dacĂŁ ar avea drum cineva si la muzeul citroen sĂŁ facĂŁ niÂşte poze.
apropo, are cineva ceva date despre el? localitate, adresĂŁ, etc...
Muzeul BMW
Moderator: Echipa Tehnica
- tataie2010
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
- Localitate: Cluj Napoca
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Citroen nu are un muzeu destinat publicului din pacate.
"Le Conservatoire" este un loc unde este conservata istoria marcii incluzand arhivele si aproximativ 300 de modele din toate timpurile. Accesul este permis numai membrilor diferitelor organizatii afiliate marcii.
Este localizat in incinta fabricii din Aulnay-sous-Bois.
"Le Conservatoire" este un loc unde este conservata istoria marcii incluzand arhivele si aproximativ 300 de modele din toate timpurile. Accesul este permis numai membrilor diferitelor organizatii afiliate marcii.
Este localizat in incinta fabricii din Aulnay-sous-Bois.
WLD scrie:Citroen nu are un muzeu destinat publicului din pacate.
"Le Conservatoire" este un loc unde este conservata istoria marcii incluzand arhivele si aproximativ 300 de modele din toate timpurile. Accesul este permis numai membrilor diferitelor organizatii afiliate marcii.
Este localizat in incinta fabricii din Aulnay-sous-Bois.
Vezi...eu consider asta unul din motivele pt care masinile germane au un "feed-back" mai bun la consumatori. La muzeul BMW intra oricine are 12.5 euro de dat pt bilet, iar in unele zile ale saptamanii se viziteaza si fabrica care este chiar langa muzeu

Iar din cate stiu muzeul Mercedes e la fel de deschis...
http://www.citroen.com/CWW/en-US/HISTORY/CONSERVATOIRE/
citat :
Is Le Conservatoire a museum ?
No, the aim of Le Conservatoire is to provide a place where we can store and maintain the objects and documents forming the heritage of the Marque. It will not be open to the public.
citat :
Is Le Conservatoire a museum ?
No, the aim of Le Conservatoire is to provide a place where we can store and maintain the objects and documents forming the heritage of the Marque. It will not be open to the public.
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu
- tataie2010
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
- Localitate: Cluj Napoca
ce prostie...
e o prostie. nu pot sa inteleg! chiar nu au nevoie de clienti sau ce?
cineva zicea mai sus ca nemtii se pricep mai bine la partea asta de marketing si chiar are dreptate. initial mi se parea ca doar in Romania marketingul Citroen e deficitar cu toate spoturile lor de la tv si asa mai departe si credeam ca e din cauza ca prim-motocilistul tarii nu are timp sa se ocupe cum trebuie de citroen, dar vad ca treaba asta persista in Romania si se pare ca nici Citroen-mama nu sta mai bine.
Se pare ca asta e si motivul pentru care unica tara unde Citroen e lider de piata e Spania, in ciuda masinilor care au un pret civilizat si un raport calitate/pret destul de bun...
cineva zicea mai sus ca nemtii se pricep mai bine la partea asta de marketing si chiar are dreptate. initial mi se parea ca doar in Romania marketingul Citroen e deficitar cu toate spoturile lor de la tv si asa mai departe si credeam ca e din cauza ca prim-motocilistul tarii nu are timp sa se ocupe cum trebuie de citroen, dar vad ca treaba asta persista in Romania si se pare ca nici Citroen-mama nu sta mai bine.
Se pare ca asta e si motivul pentru care unica tara unde Citroen e lider de piata e Spania, in ciuda masinilor care au un pret civilizat si un raport calitate/pret destul de bun...
Mi se pare o idee f tare ca nu e deschis pt public.Publicul are la dispozitie masinile.Spatiul ala este un sanctuar al marcii si nu e pt public.Nu prin expunerea unei masini din 1900 toamna iti creezi strategia de marketing sa iti vinzi noul C5...nu cumpara nimeni masinile noi ca a vazut muzeul.Mi se pare ok ca tin pt putini ochi toata treaba...asa se creeaza mitul excusivitatii si unicitatii.
cat despre liderul de piata Citroen, ar trebui bagat peste tot la gramada cu Peugeot.E aceeasi firma totusi.E ca si cum ai vrea ca Lexus sau Infinity sa fie lider de piata in tarile unde activeaza si Toyota.Citroen a incetat sa fie de sine statatoare de ceva vreme...e doar o divizie a PSA.
cat despre liderul de piata Citroen, ar trebui bagat peste tot la gramada cu Peugeot.E aceeasi firma totusi.E ca si cum ai vrea ca Lexus sau Infinity sa fie lider de piata in tarile unde activeaza si Toyota.Citroen a incetat sa fie de sine statatoare de ceva vreme...e doar o divizie a PSA.
- tataie2010
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
- Localitate: Cluj Napoca
daca tot primeam o replica ma asteptam ca ea macar sa fie avizata...
marketing nu inseamna doar vanzarea noului C5, inseamna multe alte activitati si materiale promotionale. de exemplu, ca si client sau poential client te simti bine sa fi invitat sau sa ai acces in muzeu. cand iti vei cumpara urmatoarea masina (peste 1 an sau 10) te vei gandi si la citroen, inevitabil, chiar daca tinta ta era un HA6 sau un E-Klasse, tocmai pentru ca ti-a ramas in minte acel muzeul si cel putin vei cere oferta si pentru C6. Daca nu ai vazut un muzeu cu istoria marcii si cunosti doar modelele de la Xsara pana in zilele noaste, sunt mari sanse ca pe langa reprezentanta Audi si Mercedes sa o mai vizitezi doar pe cea BMW pentru referinte, iar reprezentanta Citroen sa o ignori total. E o chestie de strategie, de a te face prieten cu marca, etc...intelegi?
apoi referitor la mitul excusivitatii si unicitatii marci: - ti se pare ca vreo masina actuala de serie mare, mai e ceva deosebit? intradevar citroen vine cu un design special fata de concurenta si cu tehnica suspensiei intotdeuna cu 5 clase superioara concurentei, dar astazi este o marca comerciala. ei trebuie sa vanda ca sa supravietuiasca concurentei acerbe de pe piata. trebuie sa vanda orice, de la masini si piese pana la materiale promotionale ca brelocuri, tricouri si perinite cu sigla marcii...
referitor la chestia cu PSA:
nu se pot baga in aceeasi oala cu Peugeot. Citroen e o companie care trebuie sa inregistreze profit. In lumea asta, tot ce nu merge se inchide. Deci fi linistit ca daca Peugeot inregistreaza profit si Citroen pierdere se iau masuri de restructurare doar in sectorul Citroen.
Cu Lexus si Toyota e alta poveste. Lexus nu a fost creeat ca sa concureze pe Toyota si nu a fost creat pentru a fi lider de piata. Lexus a fost creeat pentru a putea vinde masini al caror cost de productie e doar cu putin mai mare decat costul Toyota, maxim 8-10%, la preturi cu mult mai mari deci cu marje mult mai bune. Clientul lor tinta are venituri cu mult mai mari decat clientul tinta al Toyota, deci se adreseaza altui segment de piata.
In cazul PSA, Citroen si Peugeot se concureaza una pe alta, pe principiul ca daca unui om nu ii place Citro, ii luam banii pe Pejo, daca nu ii place Pejo ii vindem Citro. Ele ataca acelasi segment de piata, deci clientul tip are aceleasi venituri in cazul ambelor marci. La finalul anului se trage linie si se observa ca una dintre marci a fost mult mai productiva pentru grup decat cealalta si incet-incet trebuie luate masuri...si se vor lua...
imi cer scuze ca sunt cam offtopic, dar discutia a curs incet incet in directia asta...
marketing nu inseamna doar vanzarea noului C5, inseamna multe alte activitati si materiale promotionale. de exemplu, ca si client sau poential client te simti bine sa fi invitat sau sa ai acces in muzeu. cand iti vei cumpara urmatoarea masina (peste 1 an sau 10) te vei gandi si la citroen, inevitabil, chiar daca tinta ta era un HA6 sau un E-Klasse, tocmai pentru ca ti-a ramas in minte acel muzeul si cel putin vei cere oferta si pentru C6. Daca nu ai vazut un muzeu cu istoria marcii si cunosti doar modelele de la Xsara pana in zilele noaste, sunt mari sanse ca pe langa reprezentanta Audi si Mercedes sa o mai vizitezi doar pe cea BMW pentru referinte, iar reprezentanta Citroen sa o ignori total. E o chestie de strategie, de a te face prieten cu marca, etc...intelegi?
apoi referitor la mitul excusivitatii si unicitatii marci: - ti se pare ca vreo masina actuala de serie mare, mai e ceva deosebit? intradevar citroen vine cu un design special fata de concurenta si cu tehnica suspensiei intotdeuna cu 5 clase superioara concurentei, dar astazi este o marca comerciala. ei trebuie sa vanda ca sa supravietuiasca concurentei acerbe de pe piata. trebuie sa vanda orice, de la masini si piese pana la materiale promotionale ca brelocuri, tricouri si perinite cu sigla marcii...
referitor la chestia cu PSA:
nu se pot baga in aceeasi oala cu Peugeot. Citroen e o companie care trebuie sa inregistreze profit. In lumea asta, tot ce nu merge se inchide. Deci fi linistit ca daca Peugeot inregistreaza profit si Citroen pierdere se iau masuri de restructurare doar in sectorul Citroen.
Cu Lexus si Toyota e alta poveste. Lexus nu a fost creeat ca sa concureze pe Toyota si nu a fost creat pentru a fi lider de piata. Lexus a fost creeat pentru a putea vinde masini al caror cost de productie e doar cu putin mai mare decat costul Toyota, maxim 8-10%, la preturi cu mult mai mari deci cu marje mult mai bune. Clientul lor tinta are venituri cu mult mai mari decat clientul tinta al Toyota, deci se adreseaza altui segment de piata.
In cazul PSA, Citroen si Peugeot se concureaza una pe alta, pe principiul ca daca unui om nu ii place Citro, ii luam banii pe Pejo, daca nu ii place Pejo ii vindem Citro. Ele ataca acelasi segment de piata, deci clientul tip are aceleasi venituri in cazul ambelor marci. La finalul anului se trage linie si se observa ca una dintre marci a fost mult mai productiva pentru grup decat cealalta si incet-incet trebuie luate masuri...si se vor lua...
imi cer scuze ca sunt cam offtopic, dar discutia a curs incet incet in directia asta...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187774
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats