"Capra vecinului"...

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Vin 18-Iul-2008 08:15

Deci este adevarat; fiecare are un vecin caruia trebuie sa-i moare capra. Dar ce facem pt. ca mai este aia cu "capul plecat sabia nu-l taie" ?
Tataie, stii de cate ori a crescut numarul masinilor in Bucuresti din 90 incoace? Daca il stii, intereseaza-te de cate ori a crescut numarul masinilor in Beijing in aceeasi perioada. Dupa ce le compari, poate vei afla raspunsul la multe din necunoscutele tale.
Pe de alta parte, cum puteti numi voi circulatie miscarea asta browniana din Bucuresti ? Eu as numi-o cursa ( la pas ) cu obstacole.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Vin 18-Iul-2008 21:17

Sunt de acord cu ceea ce au mentionat XENON si MICHOO. Fara disciplina in trafic nu facem nimic. Disciplina se poate instaura si fara infrastructura. Ne putem spune opiniile fara sa ne jignim.
Din pacate exista destui teribilisti si in cadrul clubului nostru si cred ca nu trebuiesc luati in considerare. Ei sunt pericolul in Bucuresti pentru ceilalti participanti la trafic. Daca pe un sait se manifesta in acest mod nu imi este greu sa-mi imaginez ce fac in trafic.

Avatar utilizator
bebe
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Vin 03-Iun-2005 13:02
Localitate: Targoviste
Contact:

Mesajde bebe » Sâm 19-Iul-2008 08:32

Si tot atat de adevarat este ca fiecare are un vecin, pe care asteapta sa-l vada mort pentru a-i lua capra.... :(
CX-ul meu? O pasiune pentru mine. C1-masina perfecta pentru o zi intreaga! Parerea mea.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 19-Iul-2008 11:05

da voi de ce nu lasati frate masina acasa daca va tot plingeti? eu nu o las pentru ca ar trebui sa car in spate echipament care cintareste 17 kile si e si voluminos. ca sa nu zic ca am alt traseu in fiecare zi. daca fac o pirueta in metrou cad 10 babe ca iese f tare inafara cocoasa! dati-mi alta solutie!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 19-Iul-2008 21:36

pai tu ai motive sa o folosesti, dar alti isi cara zi de zi... portofelul aiurea fara nici o noima :lol: noi cam la aia ne referim. eu am si mentionat mai sus, ca daca nu am ceva de carat, si plec doar asa... sa spunem aiurea 8) , ma gandesc daca e mai rentabil cu cotetzul sau fara...

Avatar utilizator
tataie2010
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde tataie2010 » Mar 29-Iul-2008 15:12

Mishoo: poate ca am exagerat si imi cer scuze pentru asta. Personal sunt satul sa aud lectiile de viata pe care le dau toti emigrantii. De prea multe ori auzi de la taranul cu 'A ses' cat de bine e mai la vest. Lor ce poti sa le spui? Le spui sa ramana in Spania, Italia, Franta, Germania lor si sa traiasca linistiti, ca tot emigranti vor ramane. Nu mai spun ca multi traiesc chiar mai rau decat acasa.
Referitor la chestia cu aglomeratia din Paris: - nu pretind ca stiu Parisul ca pe buzunarul meu, dar de cate ori am fost, zonele unde am fost erau foarte aglomerate, iar locuri de parcare se mai gaseau in parcarile supra/subetajate. Tot referitor la infrastructura, daca tot stai in Paris, spune numarul de locuri de parcare din Paris si il raportam la numarul de locuitori. Apoi facem acelasi lucru pentru orice oras vrei tu din Romania (Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta etc). Metroul din Paris cate linii are? Cel din Bucuresti are 4...in restul oraselor nu este. SNCF are cea mai dezvoltata retea din Europa, CFRul sta destul de rau. Air France are 256 de avioane active si e cea mai mare companie din Europa, Tarom are doar 21 de avioane active. Nu am mai bagat in calcul KLMul care e detinut tot de Air France si nu am numarat nici operatorii low-cost...
Nu sunt adeptul mersului cu masina pana la coltul strazii dupa franzela. Trebuie insa sa tii cont ca de prea multe ori nu te poti deplasa altfel. De la mine de acasa pana la locul de munca fac 15 min cu masina si 1,5-2 ore cu autobuzul pentru ca trebuie sa schimb linia, iar una dintre ele circula doar din ora in ora. Altfel as merge la munca cu placere, cu altceva, atunci cand nu am de dus cu mine obiecte prea voluminoase. Dar ce facem cu distribuitorii? Ii punem sa duca 3-4 m3 de marfa in mana? Nu putem...trebuie gasita o solutie si pentru asta pentru ca aglomereaza orasele si mai sunt nevoiti sa si parcheze neregulamentar.
Spui ca esti convins ca depasesc coloane pe contrasens, dar in Cluj in ultimul an cele mai mutle strazi centrale au devenit sensuri unice, deci nici daca as vrea nu as putea. Totusi nu imi statea in fire sa fac asta nici cand se putea. ;)
Nu cred ca ai inteles cum am pus problema, am fost de accord ca regulile trebuie respectate si ca nu ne putem bate joc unii de altii in trafic, dar asa cum spuneam si mai sus, de multe ori cei care parcheaza neregulamentar, o fac pentru ca nu au ce face, nu au o alternativa viabila. Sunt convins ca multi din cei care 'omoara' traficul, nu ar mai face asta daca ar avea alternativa. Oricum, in Cluj cel putin, orice masina parcata neregulamentar pe artere cat de cat importante se ridica in maximul 15 minute, iar ca sa o iei inapoi costa destul de mult. Personal, ma deranjeaza si nu prea lipsa locurilor de parcare. Eu ma deplasez si pe jos si cu mijloacele de transport in comun.
Spui ca nu in parcari s-a investit in Franta, ci in construirea centurilor si asa mai departe. - Eu nu sustineam ca in parcari sta toata problema, ci ca e doar una dintre ele. Spun ca e necesar ca din banii pe care noi ii tot platim la bugetul statului s-ar putea construi parcari / centuri ocolitoare / piste de biciclete, s-ar putea cumpara avioane pentru a avea si noi o viata mai confortabila, nu doar cei care 'lucreaza cu statul'.
Tot asa, cu titlu de informare, pentru tur 13.08, retur 16.08
Cluj-Bucuresti-Cluj, 360USD + taxe, 4 zboruri Tarom pe zi
Paris CDG-Lyon-Paris, 197USD + taxe, 8 zboruri Air France pe zi
Cum suna?

XENON in pretul de la pompa al carburantului cea mai mare pondere o au taxele, mai precis acciza, ceea ce e frustrant. Adica atunci cand bagi 1l de benzina, platesti 4.03lei, din care 19% TVA (0,77lei/litru de benzina), acciza 425,06EURO pe tona (1.53lei/litru), taxa de drum 125EURO / tona (0.45lei/litru), etc. Deci din benzina pentru care noi platim 4.03lei, statul incaseaza 2.75lei. La un calcul simplu ne dam seama ca statul incaseaza de 2 ori mai mult decat producatorii si distribuitorii care si asa fac profituri uriase...Inca un lucru ciudat e ca platim TVA pe acciza. Unde s-a mai pomenit asa ceva? Adica platim taxa pe taxa. Si cu toate taxele astea, noi tot 250km de autostrada avem, CFRul tot nu are bani, Taromul a cumparat 4 avioane de 108locuri si cu asta a facut toate investitiile posibile pentru urmatorii 5 ani. Unde se duc toti banii astia? Asa cum spuneam si mai sus, nu trebuie parcursi fiecare 20m cu masina, dar pentru ca slanina sa ajunga in farfuria noastra se ard ceva litri de carburant cumparat la preturile astea aberante.

Dan Popa, sincer nu vad legatura dintre ce spui tu si ce se discuta...

seridan: 1. spune-mi te rog cum 'instaurezi' tu disciplina? :))
2. incearca sa iti scoti din cap ideea ca intre Bucuresti si Romania este semnul egal. Stiu ca nu a fost cu intentie....asa esti tu. Ca sa intelegi mai bine, ajung la Bucuresti o data la 2 saptamani, de cele mai multe ori cu WizzAirul si mai rar cu masina, cam greu sa fiu un pericol pentru participantii la trafic din Bucuresti (poate doar ca pieton) ;) Si de unde pana unde ai ajuns tu la concluzia ca sunt teribilist? :)) Iti dau mai jos explicatia din DEX, poate te ajuta sa iti imbogatesti cunostintele:
-TERIBILÍ//ST ~stã (~ºti, ~ste) m. ºi f. Persoanã care þine sã parã teribilã. /teribil + suf. ~ist
-TERIBILÍST, -Ã, teribiliÂşti, -ste, adj., s.m. Âşi f. (PersoanĂŁ) care vrea sĂŁ parĂŁ extraordinarĂŁ, teribilĂŁ, grozavĂŁ; (om) excentric, extravagant. – Teribil + suf. -ist.

Avatar utilizator
tataie2010
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde tataie2010 » Mar 29-Iul-2008 15:21

XENON scrie:eu sunt de parere ca "emigrantul", asa cum spune Tataie are dreptate. am iesit din cacatu' comunist si ne-am vazut toti cu curu' in masina in drum spre supermarket sau mall. in loc sa ne facem griji ca nu sunt destule locuri de parcare, mai bine ne-am face griji cum sa transformam autobuzele si tramvaiele in locuri civilizate (fara aurolaci si hoti de buzunare), ca sa mearga cat mai multa lume cu transportul in comun in conditi decente, sa facem peste tot piste de biciclete, sa mai respiram un aer cat de cat curat si sa ajungem la timp acolo unde avem nevoie. ceea ce mi-as dori enorm (daca nu ar afecta si preturile, ceea ce e imposibil :!: ) ar fi sa vad benzina si motorina vreo 4eu/litru, sa vedem atunci cum isi scot romani aerele din capetele alea seci si mai vin si pe jos la servici/cumparaturi/furat etc.


1. cred ca am spus exact acelasi lucru, despre transportul in comun si pistele de biciclete...
2. despre pretul carburantului am scris in alt comentariu.
3. cand am iesit din comunism ai avut tu masina? daca ai avut, esti printre putinii...chiar si asa, chiar nu mai tii minte inainte de 2002-2003, cati dintre vecinii si prietenii tai aveau masina? pariez ca nu prea multi...cati au astazi? aproapte toti... nu are numarul de masini si traficul legaturi prea multe cu iesirea din comunism.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Mar 29-Iul-2008 17:32

Mishoo: poate ca am exagerat si imi cer scuze pentru asta. Personal sunt satul sa aud lectiile de viata pe care le dau toti emigrantii. De prea multe ori auzi de la taranul cu 'A ses' cat de bine e mai la vest. Lor ce poti sa le spui? Le spui sa ramana in Spania, Italia, Franta, Germania lor si sa traiasca linistiti, ca tot emigranti vor ramane. Nu mai spun ca multi traiesc chiar mai rau decat acasa.


Ok, am inteles insa frustrarile tale vis-a-vis de unii nu ar trebui a le defulezi pe altii care nu au nimi cin comun cu respectivii emigranti.
[/quote]
Referitor la chestia cu aglomeratia din Paris: - nu pretind ca stiu Parisul ca pe buzunarul meu, dar de cate ori am fost, zonele unde am fost erau foarte aglomerate, iar locuri de parcare se mai gaseau in parcarile supra/subetajate.


In zonele f aglomerate gasesti locuri doar in parcarile subterane pt ca acolo nu intra lumea decat in caz de forta majora.Afara mai ai o sansa daca nu platesti parcarea, sa nu iti iei amenda, insa in parcarile subterane daca nu platesti nu poti sa iti scoti masina...

Tot referitor la infrastructura, daca tot stai in Paris, spune numarul de locuri de parcare din Paris si il raportam la numarul de locuitori. Apoi facem acelasi lucru pentru orice oras vrei tu din Romania (Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta etc)


Parisul are 2.000.000 de locuitori (aglomerarea urbana are 15 milioane insa orasul ca atare are doar 2)la o suprafata mult mai mica decat Bucurestiul astfel incat este cel mai dens populat oras din Europa, 25.000 de oameni pe km2.Parcarile nu sunt mai multe ca in Bucuresti(ei nu au spatele blocurilor unde e parcare pt riverani, si-o lasa in strada pe locurile cu plata sau in cele subterane)

Metroul din Paris cate linii are? Cel din Bucuresti are 4...in restul oraselor nu este. SNCF are cea mai dezvoltata retea din Europa, CFRul sta destul de rau.


Aici ai dreptate insa oamenii din Bucuresti urla dupa locuri de parcare si nu dupa linii de metrou sau de RATB...In plus ti-as putea spune ca in Paris ffff multi oameni merg cu bicicleta sau cu scooterul care printre altele nu e trocarici de ala paraitorr ci de minim 125 cm3...

Air France are 256 de avioane active si e cea mai mare companie din Europa, Tarom are doar 21 de avioane active. Nu am mai bagat in calcul KLMul care e detinut tot de Air France si nu am numarat nici operatorii low-cost...


Cursele interne in Franta sunt falimentare din cauza TGV-ului...in anii trecuti 2-3 companii low-cost au dat faliment din cauza ca distanta era parcursa in acelasi timp cu trenul(la avion in timpul respectiv intrau si asteptatul dupa bagaje, dusul si intorsul de la aeroprt ca nu e in mijlocul orasului ca o gara)

In esenta la ei asta face diferenta...infrastructura insa nu infrastructura din oras gen parcari si latit strada la x benzi.Unde au vazut ca nu mai merge cu strada cat de lata e pt nr de masini au facut-o cu sens unic si au terminat povestea.Ia imaginati-va sens unic pe magheru sau pe bulevardul unirii de la muncii la unirii si sens unic invers pe chei-goga-dudesti...
De la mine de acasa pana la locul de munca fac 15 min cu masina si 1,5-2 ore cu autobuzul pentru ca trebuie sa schimb linia, iar una dintre ele circula doar din ora in ora.


Ai incercat bicicleta sau mersul pe jos? Daca un bucurestean ar face 15 min cu masina pana la servici in ce trafic e, ar insemna cam 3 kilomteri maxim....in juma de ora ar ajunge pe jos la pas sau de plimbare 45 de minute.
Economisesti bani si mai faci o miscare.

Altfel as merge la munca cu placere, cu altceva, atunci cand nu am de dus cu mine obiecte prea voluminoase. Dar ce facem cu distribuitorii? Ii punem sa duca 3-4 m3 de marfa in mana? Nu putem...trebuie gasita o solutie si pentru asta pentru ca aglomereaza orasele si mai sunt nevoiti sa si parcheze neregulamentar.


Distribuitorii sa faca livrerile dupa ora 8...In Paris masina de gunoi trece intre ora 20 si 24...

Spui ca esti convins ca depasesc coloane pe contrasens, dar in Cluj in ultimul an cele mai mutle strazi centrale au devenit sensuri unice, deci nici daca as vrea nu as putea. Totusi nu imi statea in fire sa fac asta nici cand se putea. Wink


M-a facut sa spun asta modul tau de a gandi ca nu ai nevoie de sfaturi...indiferent de unde vin ele, asculta-le si fac cum crezi.Intotdeauna ai ceva de invatat chiar si de la cine nu te astepti.Modul de a gandi ca stii tot si nu ai nevoie sa te invete pe tine cineva ceva m-a dus cu gandul la cei care depasesc coloana tocmai pt ca ei stiu totul si sunt "the best".

Nu cred ca ai inteles cum am pus problema, am fost de accord ca regulile trebuie respectate si ca nu ne putem bate joc unii de altii in trafic, dar asa cum spuneam si mai sus, de multe ori cei care parcheaza neregulamentar, o fac pentru ca nu au ce face, nu au o alternativa viabila.


In Paris oameni care au ajuns la concluzia ca ii costa prea mult parcarea si intretinerea masinii in general, au vandut-o merg la servici cu bicicleta sau transportul in comun iar in concedii inchiriaza masina pt o luna.Exista solutii pt toti oamenii...daca spui "nu am unde sa parchez masina si deci o las in drum neregulamentar" eu iti spun asa: Daca nu ai conditii sa circuli cu masina nu mai merge cu ea!

Spui ca nu in parcari s-a investit in Franta, ci in construirea centurilor si asa mai departe. - Eu nu sustineam ca in parcari sta toata problema, ci ca e doar una dintre ele. Spun ca e necesar ca din banii pe care noi ii tot platim la bugetul statului s-ar putea construi parcari / centuri ocolitoare / piste de biciclete, s-ar putea cumpara avioane pentru a avea si noi o viata mai confortabila, nu doar cei care 'lucreaza cu statul'.


In franta toate autostrazile sunt cu taxa, in medie 10 euro/100km.de ce?Pt ca statul nu construieste autostrazi si nici nu le intretine.Statul concesioneaza terenul pt autostrada pe o perioada de x ani unei firme care se ocupa de tot de la construit pana la trasat marcaje.Se construiesc din banii firmelor care apoi baga taxa sa isi scoata banul.La terminarea perioadei de concesiune autostrada devine bun al statului. Daca la noi s-ar face asa ar urla toti ca hotii pun taxa pe autostrada...

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Mar 29-Iul-2008 18:27

Tataie, e un lucru pozitiv faptul ca ti-ai facut lectiile. Daca incepeai asa, nu s-ar fi pierdut timpul cu lamuriri si tensiuni inutile. In orice caz, vad ca ai inteles foarte bine despre ce ti-am povestit.
Sunt intrutotul de acord cu ce spui acum, numai ca asta este situatia peste tot in lumea asta si cu globalizarea... Mai vorbim ...

Avatar utilizator
tataie2010
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde tataie2010 » Mie 30-Iul-2008 12:47

1. nu cred ca e frustrare. E doar un sentiment ciudat care te incearca cand auzi pe unii vorbindu-si de rau tara si conationalii pe unde apuca…
2. cunosc acest fapt si e normal sa platesti daca iti permiti luxul de a umbla cu masina. Totusi acele parcari iti stau la dispozitie daca ai nevoie de ele. In primul comentariu spuneai ca ele sunt doar pentru riverani si aici te-am contrazis, poate intra oricine, evident contracost.
3. intradevar, mai relevanta este aglomeratia urbana decat populatia in sine. Pe buna dreptate parcarea din spatele blocului nu exista peste tot fiind construit ceva din cauza densitatii, dar riveranul are unde sa parcheze, daca isi permite luxul asta.
4. de acord, dar daca ai oferi omului alternative de a ajunge oriunde in oras cu metroul sau alt mijloc de transport in comun in timp rezonabil si in conditii decente, atunci i-ai putea pune si niste taxe de parcare mai mari, el ajungand sa isi dea seama ca masina e un lux, nu o necesitate.
5. Am si spus ca vorbesc doar despre Air France despre care am date, nu si despre SNCF. Chiar mentionam ca SNCF are cea mai dezvoltata retea din Europa. Parerea mea e ca diferenta o face infrastructura in general, atat din orase cat si din afara lor. Iar pentru dezvoltarea infrastructurii, populatia in general nu prea are ce face. Cei mai multi isi platesc taxele, dar alte personaje isi bat joc de banul public…Basescu vrea un Airbus 330 nou ca 707le e invechit, Tariceanu vrea alt Airbus 330 nou ca BAC 1-11le e si el cam vechi, Vacaroiu poarta o escorta de vreo 10 masini dupa el, cand ar putea merge doar cu o masina de politie care sa ii deschida drumul. Si astea sunt chestii minore, vizibile pentru oricine. Se fac gainarii mult mai mari insa cu banul public, nu poti acuza populatia de astea…ce sa faca? Sa faca greve ca in Franta? E mult mai rau, creezi niste probleme economice teribile.
6. sunt vreo 14-15 km, strabat tot orasul. am uitat sa specific ca fac aprox 15 minute la ore foarte matinale, mai tarziu as face vreo 30 min. Cu bicicleta e putin dificil, Clujul fiind un oras de deal. Ar merita incercat dar nefiind pista de biciclete imi cam risc viata. Scuterul chiar ar fi o alternative viabila, dar la fel…imi cam risc viata cu el. Pentru miscare inca imi mai fac timp si din fericire fac inca destul de multa.
7. In Franta merge treaba cu livrarile dupa 8, pentru ca, din cauza pauzei de pranz lumea mai lucreaza la ora 8, dar in Romania la ora 8 nu mai lucreaza nimeni. Aici e o problema de traditie.
Gunoierii si in Cluj lucreaza noaptea, mai ales in centru.
8. Romania si romanii au preluat atatea chestii proaste si interpretate gresit de la vest, incat mi s-a cam facut sila de sfaturile de acolo. Daca vrei exemple, pot scrie si o carte, dar cred ca le stii si tu.
9. Corect, dar au alternative. Plus ca parcarea neregulamentara te costa cam mult, deci e si civilizare cu forta, cum spuneam. Nu oamenii in sine sunt mai civilizati ca asa i-a facut mama lor, ci au fost si sunt constrasi.
10. Stiu situatia din Franta referitor la taxare, dar daca informatiile mele sunt corecte si statul pune jumatate din suma global luata (deci terenul plus o anumita suma de bani) si tot daca informatiile mele sunt corecte, preturile la taxarea pe autostrada sunt aceleasi si daca ea e in perioada de amortizare si daca a trecut acea perioada.
Asa cum stii si tu bine si in Franta sunt destule greve din cauza nivelului taxelor pe autostrada, nu doar noi am fi mai cu mot daca am comenta ;)
La noi statul a refuzat astfel de initiative si prin 99 si prin 2002 si in 2005 cand au avut oferte. Oare de ce?
Partial e normal sa le sara lumea in cap, pentru ca deja se plateste taxa de drum de 2 ori. O data inclusa in carburant si inca o data rovinieta. Trei taxe diferite ar fi chiar o bataie de joc. Sincer vorbind ori la cea din carburant ori la rovinieta ar trebui renuntat si ar trebui platita autostrada, ori pe model bariera (Italia, Franta, Spania), ori pe odel vinieta (Austria, Elvetia, Ungaria…). Mai cinstit pare totusi cel cu vinieta.

Avatar utilizator
tataie2010
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde tataie2010 » Mie 30-Iul-2008 12:53

Dan Popa scrie:Tataie, e un lucru pozitiv faptul ca ti-ai facut lectiile. Daca incepeai asa, nu s-ar fi pierdut timpul cu lamuriri si tensiuni inutile. In orice caz, vad ca ai inteles foarte bine despre ce ti-am povestit.
Sunt intrutotul de acord cu ce spui acum, numai ca asta este situatia peste tot in lumea asta si cu globalizarea... Mai vorbim ...


pe tine chiar nu te-am inteles ce ai vrut sa spui, cred ca scrii doar pentru tine. nu am inteles ideea nici la primul tau comentariu si nici acum.
ce sens avea comparatia cu Beijingul cand noi vorbeam de Europa? apoi cu ce crezi tu ca e mai bine in China? vrei sa iti trimit niste poze cu traficul dintr-un oras Chinez? Stiai ca in China pe trecerea de pietoni, pietonul nu are prioritate ci are doar dreptul de a traversa si o face pe riscul lui?
iar despre globalizare cine vorbea pe aici? eu in mod sigur nu...

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Mie 30-Iul-2008 17:52

In Franta merge treaba cu livrarile dupa 8, pentru ca, din cauza pauzei de pranz lumea mai lucreaza la ora 8, dar in Romania la ora 8 nu mai lucreaza nimeni. Aici e o problema de traditie.


in Franta dupa ora 18 nu e mai nimic deschis insa livrarile sa fac dimineata devreme pe la 6, cand se deschide deja s-a rezolvat cu aprovizionarea.Am zis ca masina de gunoi trece intre 20 si 24, la noi am vazut si in miezul zilei

Avatar utilizator
tataie2010
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde tataie2010 » Mie 30-Iul-2008 22:55

Mishoo scrie:
In Franta merge treaba cu livrarile dupa 8, pentru ca, din cauza pauzei de pranz lumea mai lucreaza la ora 8, dar in Romania la ora 8 nu mai lucreaza nimeni. Aici e o problema de traditie.


in Franta dupa ora 18 nu e mai nimic deschis insa livrarile sa fac dimineata devreme pe la 6, cand se deschide deja s-a rezolvat cu aprovizionarea.Am zis ca masina de gunoi trece intre 20 si 24, la noi am vazut si in miezul zilei


magazinele centra;e nu sunt deschide mai tarziu?
masina de gunoi intradevar inca mai trece si ziua in unele orase, dar in multe dintre ele deja li s-a interzis. in Cluj lucreaza in general noaptea si daca nu mai insel asa e si in Bucuresti acum...

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Mie 30-Iul-2008 22:58

Magazinele centrale sunt putine raportat la nr de magazine din tot orasul.Alea centrale sunt pt turisti.

Avatar utilizator
tataie2010
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Lun 07-Iul-2008 10:54
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde tataie2010 » Joi 31-Iul-2008 08:47

spune-mi te rog daca sunt corecte informatiile mele referitoare la finantarea autostrazilor franceze.


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO