XENON scrie:nu inteleg cum de un om care a condus un C1 poate sa se gandeasca la un asemenea gen de masina.chiar atat de mult ti-a displacut C1?
OFF-Topic: ai dat C1? masina din semnatura sper ca e a familiei, nu a ta personala...
C1 mi-a placut foarte mult, dar atat cat m-am limitat la drumuri scurte. Dupa ce am facut drumul in Croatia m-am convins ca am nevoie de o masina mai mare sau cel putin mai confortabila, pentru ca m-a deranjat foarte mult confortul oferit, mai ales pe portiunea din Romania. C1 e o masina foarte buna dar pentru ce a fost gandita, adica drumuri scurte/oras. Suspensia foarte rigida insa nu prea isi are loc in Romania...Pot spune ca m-a cam dezamagit la capitolul acesta. In rest numai de bine de masinuta mai ales la motor si stabilitate(aici fiind partea buna a suspensiei rigide).
Momentan nu am masina personala, Nissan Note fiind masina familiei. Pot spune ca pentru o masina din clasa imediat urmatoare fata de C1 avand cu 65 cm mai mult in lungime confortul este net superior, nemaivorbind de motor care cere 6000rpm la fel ca C1. Diferenta de pret merita fiind vorba de doar 4000 Euro intre ele. A, si desi are o garda de 17cm!!! si o inaltime de 155cm nu se simt atat de rau curbele ca in C1. Aici sunt de vina si scaunele cu o sustinere laterala mai buna.
Nissan Note nu e o masina extraordinara dar pe mine ma aranjeaza mai bine ca Citroen C1. C1 va ramane totusi prima iubire, fiind prima mea masina personala

P.S. Mi-ar place de exemplu ca viitoare masina Suzuki SX4, Toyota Urban Cruiser dar nu-i stiu pretul inca, Nissan Qashqai - prea scumpa. Sper sa mai apara cate ceva in aceasta clasa cu SX4. O alternativa mai scumpa ar fi un Citroen C4 Picasso Exclussive la 22.400 Euro care pe albastrul din prezentare arata bestial. Daca nu m-as uita la bani si as si avea atat de multi mi-as lua o Mazda CX-7 la 33.000 Euro cu TVA fara sa ma gandesc.
