
GPL la Oltcit
Moderator: Echipa Tehnica
@sorin, cred ca e cam periculos, teava de esapament are citeva sute de grade iar gazul ia foc pe la 450-500 gr C singur, chiar ai vrea asta?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
gazul arde singur si fara scinteie (se autoaprinde) pe la 450-500 gr C, asa cum spuneam, iar teava de esapament la iesirea din motor are cam 900 gr C (+-) in regim de mers normal spre sportiv. incearca sa pui mina pe teava de esapament in spate, dupa ultima toba, dupa ce ai mers cu masina prin oras, si ai sa vezi ca si aia are peste 100 grC (la 80 grC poti tine inca mina pe ea). cred ca iti dai seama cam cit are linga motor!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=2055
Aici e descrierea montarii instalatiei...deocamdata raman pe pompa electrica ... daca nu mai apar probleme nu o schimb dar cum pica (da doamne sa nu) o schimb cu una de GSA si incalzesc cu ulei ...
Oricum multam tuturor de ajutor
Aici e descrierea montarii instalatiei...deocamdata raman pe pompa electrica ... daca nu mai apar probleme nu o schimb dar cum pica (da doamne sa nu) o schimb cu una de GSA si incalzesc cu ulei ...
Oricum multam tuturor de ajutor

[b:e7daf22da7]Citroen BX 14[/b:e7daf22da7] (socramiu)[b:e7daf22da7]Oltcit Club 11R[/b:e7daf22da7] (personal)
am o singura observatie: daca ai fi pus alimentarea cu gaz in tubul de plastic care aduce aer la carburator ai fi avut alimentare pentru ambele camere. nicum, care nu are Oltcit, dar care are instalatie de gaz si tot carburator dublu corp, are teava de gaz infipta in tubul de admisie a aerului dintre filtru si carburator. nu cred ca e tirziu sa incerci. ma gindesc ca daca merge la el, ar trebui sa mearga si la tine. gaura din carburator cred ca merge astupata cu un scoci
mai rezistent, acolo aerul raceste tot timpul corpul si nu cred ca va fi vreo problema

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Multam de idee - deocamdata o sa il las asha: am o propunere dar ashtept si schite sa incerc un alt mod de alimentare. La BX lu' socramiu are infipt in capacul care vine pe carburator 2 tevi si alimenteaza si TR 1 si TR 2 dar deocamdata ashtept schite pentru a incerca cu totul altceva - o sa va anunt atunci daca merge si cum e treaba 

[b:e7daf22da7]Citroen BX 14[/b:e7daf22da7] (socramiu)[b:e7daf22da7]Oltcit Club 11R[/b:e7daf22da7] (personal)
solutia cea mai buna insa e alta, ce ti-am spus eu e ceva de compromis, daca vrei. daca il intrebi pe wld o sa-ti explice ce are el pus deasupra carburatorului
. din pacate nu stiu unde ai putea gasi 


http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Imbinarea dintre furtunele de gaz si tubul de admisie se etanseaza cu silicon. Pina la urma cel mai bine e o flansa cum are Catalin (WLD) si probabil draku. In nici un caz sa nu faci cum am vazut la o dacie cu carburator dublu corp: camera a doua era anulata.
Intre timp neuronii mei cei putini au facut un efort, s-au adunat si au ajuns la urmatoarea concluzie: nu poti pune un plamin normal in care sa bagi ulei pt ca dincolo de temperatura mai mare la care il supui, il vei supune si la o presiune mai mare
Intre timp neuronii mei cei putini au facut un efort, s-au adunat si au ajuns la urmatoarea concluzie: nu poti pune un plamin normal in care sa bagi ulei pt ca dincolo de temperatura mai mare la care il supui, il vei supune si la o presiune mai mare

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
@NICUM, presiunea de ulei nu creste deoarece debitul de ulei, raportat la dimensiunea canalizatiei din paman si a tubului de retur, este mic. Daca se foloseste uleiul din motor, trebuie folosita o duza pentru a nu produce un furt prea mare al presiunii. La oltcit se poate introduce tubul de gaz direct in spatele carcasei filtrului de aer, realizandu-se o mai buna evaporare a gazului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats