GPL la Oltcit

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

rc
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Mar 09-Aug-2005 14:19
Localitate: BUCURESTI

Mesajde rc » Mar 06-Sep-2005 15:16

Faci cum vrei dar pentru 20 euro (cat e un pulmon la second) nu merita munca si nervi pe care tii faci daca nu merge ok. :evil:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 06-Sep-2005 16:51

@sorin, cred ca e cam periculos, teava de esapament are citeva sute de grade iar gazul ia foc pe la 450-500 gr C singur, chiar ai vrea asta?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 06-Sep-2005 17:16

Ca sa ia foc trebuie sa aiba oxigen si o scanteie.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 06-Sep-2005 17:43

rc scrie:Faci cum vrei dar pentru 20 euro (cat e un pulmon la second) nu merita munca si nervi pe care tii faci daca nu merge ok. :evil:


stii unde se gasesc piese pentru instalatii de gaz 2-nd ?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 07-Sep-2005 12:19

gazul arde singur si fara scinteie (se autoaprinde) pe la 450-500 gr C, asa cum spuneam, iar teava de esapament la iesirea din motor are cam 900 gr C (+-) in regim de mers normal spre sportiv. incearca sa pui mina pe teava de esapament in spate, dupa ultima toba, dupa ce ai mers cu masina prin oras, si ai sa vezi ca si aia are peste 100 grC (la 80 grC poti tine inca mina pe ea). cred ca iti dai seama cam cit are linga motor!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 11-Sep-2005 17:44

Si totusi ca GPL-ul sa arda ii trebuie oxigen (limita de inflamabilitate a gpl este de 1.5-9.6% in aer)

Avatar utilizator
bbeu
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Mie 08-Sep-2004 12:10
Localitate: Ploiesti

Mesajde bbeu » Lun 12-Sep-2005 08:19

http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=2055

Aici e descrierea montarii instalatiei...deocamdata raman pe pompa electrica ... daca nu mai apar probleme nu o schimb dar cum pica (da doamne sa nu) o schimb cu una de GSA si incalzesc cu ulei ...

Oricum multam tuturor de ajutor :wink:
[b:e7daf22da7]Citroen BX 14[/b:e7daf22da7] (socramiu)[b:e7daf22da7]Oltcit Club 11R[/b:e7daf22da7] (personal)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 12-Sep-2005 10:23

am o singura observatie: daca ai fi pus alimentarea cu gaz in tubul de plastic care aduce aer la carburator ai fi avut alimentare pentru ambele camere. nicum, care nu are Oltcit, dar care are instalatie de gaz si tot carburator dublu corp, are teava de gaz infipta in tubul de admisie a aerului dintre filtru si carburator. nu cred ca e tirziu sa incerci. ma gindesc ca daca merge la el, ar trebui sa mearga si la tine. gaura din carburator cred ca merge astupata cu un scoci :lol: mai rezistent, acolo aerul raceste tot timpul corpul si nu cred ca va fi vreo problema
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
bbeu
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Mie 08-Sep-2004 12:10
Localitate: Ploiesti

Mesajde bbeu » Lun 12-Sep-2005 11:38

Multam de idee - deocamdata o sa il las asha: am o propunere dar ashtept si schite sa incerc un alt mod de alimentare. La BX lu' socramiu are infipt in capacul care vine pe carburator 2 tevi si alimenteaza si TR 1 si TR 2 dar deocamdata ashtept schite pentru a incerca cu totul altceva - o sa va anunt atunci daca merge si cum e treaba :lol:
[b:e7daf22da7]Citroen BX 14[/b:e7daf22da7] (socramiu)[b:e7daf22da7]Oltcit Club 11R[/b:e7daf22da7] (personal)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 12-Sep-2005 13:41

solutia cea mai buna insa e alta, ce ti-am spus eu e ceva de compromis, daca vrei. daca il intrebi pe wld o sa-ti explice ce are el pus deasupra carburatorului :!: . din pacate nu stiu unde ai putea gasi :cry:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
bbeu
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Mie 08-Sep-2004 12:10
Localitate: Ploiesti

Mesajde bbeu » Lun 12-Sep-2005 13:54

Solutia cea mai buna e alta ..deocamdata ashtept schitele si o sa ma lamuresc ce si cum....o sa va anunt ....asta pe care o ashtept GARANTAT e cea mai buna solutie :lol:
[b:e7daf22da7]Citroen BX 14[/b:e7daf22da7] (socramiu)[b:e7daf22da7]Oltcit Club 11R[/b:e7daf22da7] (personal)

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Lun 12-Sep-2005 14:49

eu am montata o flansa, deasupra carburatorului dublucorp, prin care gazul este distribuit la cele 2 "corpuri" ale carbului, prin niste fante laterale (ceva in genul "ochiurilor" de aragaz)
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 12-Sep-2005 19:09

Imbinarea dintre furtunele de gaz si tubul de admisie se etanseaza cu silicon. Pina la urma cel mai bine e o flansa cum are Catalin (WLD) si probabil draku. In nici un caz sa nu faci cum am vazut la o dacie cu carburator dublu corp: camera a doua era anulata.
Intre timp neuronii mei cei putini au facut un efort, s-au adunat si au ajuns la urmatoarea concluzie: nu poti pune un plamin normal in care sa bagi ulei pt ca dincolo de temperatura mai mare la care il supui, il vei supune si la o presiune mai mare :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 12-Sep-2005 20:36

@NICUM, presiunea de ulei nu creste deoarece debitul de ulei, raportat la dimensiunea canalizatiei din paman si a tubului de retur, este mic. Daca se foloseste uleiul din motor, trebuie folosita o duza pentru a nu produce un furt prea mare al presiunii. La oltcit se poate introduce tubul de gaz direct in spatele carcasei filtrului de aer, realizandu-se o mai buna evaporare a gazului.


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats