Noutati: http://www.hotnews.ro/articol_63732-Cur ... legala.htm
Citat:
Polonia a modificat legea in decembrie 2006 astfel ca acciza nu mai depinde nici de varsta vehiculului si nici de provenienta lui.
Jos taxele Sulfinei!
Moderator: Echipa Tehnica
Uitati ce am citit pe hotnews, la cometarii:
Eu am sa scriu forurilor europene, nu se mai poate cu hotii astia locali!
Scrieti si voi, nu e greu deloc, si astfel vom castiga partida!
"Fratilor, puneti mina si scrieti la urmatoarele adrese. Nimeni nu o sa o faca in locul nostru.
Din ceea ce s-a scris aici in forum si din Cotidianul, iata adresele unde deduc ca trebuie sa scriem si sa reclamam la UE (5 adrese/ institutii):
1) Comisia Petitii a Parlamentului UE
Parlement europeen Commission des petitions Secretariat, Rue Wiertz B-1047 BRUXELLES, e-mail: petitions@europarl.europa.eu
2) Comisia Europeana
Commission of the European Communities (Attn: Secretary-General), B-1049 Brussels, Belgium e-mail: SG-PLAINTES@ec.europa.eu.
3) Comisarul pt taxe si vami, dl Laszlo Kovacs, la Comisia european, e-mail: Laszlo.Kovacs@ec.europa.eu
4) Curtea de Justitie a Comunitatilor Europene
Palais de la Cour de Justice, Boulevard Konrad Adenauer Kirchberg L-2925 Luxembourg, tel.: (352) 4303.1,
fax: (352) 4303.2600, Internet: http://curia.europa.eu/
Scrieti in loc sa va lamentati la nesfirsit. Daca Ungaria a fost condamnata, inseamna ca exista jurisprudenta si hotii nostrii de la guvernare pot fi pusi la punct. Se poate scrie in limba romana si probabil si direct pe mail".
Eu am sa scriu forurilor europene, nu se mai poate cu hotii astia locali!
Scrieti si voi, nu e greu deloc, si astfel vom castiga partida!
"Fratilor, puneti mina si scrieti la urmatoarele adrese. Nimeni nu o sa o faca in locul nostru.
Din ceea ce s-a scris aici in forum si din Cotidianul, iata adresele unde deduc ca trebuie sa scriem si sa reclamam la UE (5 adrese/ institutii):
1) Comisia Petitii a Parlamentului UE
Parlement europeen Commission des petitions Secretariat, Rue Wiertz B-1047 BRUXELLES, e-mail: petitions@europarl.europa.eu
2) Comisia Europeana
Commission of the European Communities (Attn: Secretary-General), B-1049 Brussels, Belgium e-mail: SG-PLAINTES@ec.europa.eu.
3) Comisarul pt taxe si vami, dl Laszlo Kovacs, la Comisia european, e-mail: Laszlo.Kovacs@ec.europa.eu
4) Curtea de Justitie a Comunitatilor Europene
Palais de la Cour de Justice, Boulevard Konrad Adenauer Kirchberg L-2925 Luxembourg, tel.: (352) 4303.1,
fax: (352) 4303.2600, Internet: http://curia.europa.eu/
Scrieti in loc sa va lamentati la nesfirsit. Daca Ungaria a fost condamnata, inseamna ca exista jurisprudenta si hotii nostrii de la guvernare pot fi pusi la punct. Se poate scrie in limba romana si probabil si direct pe mail".
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Noutati: http://www.hotnews.ro/articol_63864-Com ... culare.htm
Comisia Europeana nu vrea micsorarea taxei de prima inmatriculare, ci eliminarea ei completa. Este declaratia pentru HotNews.ro a unei surse de la varful Comisiei Europene, care a dorit sa-si pastreze anonimatul. O alta sursa, de data aceasta din Ministerul Finantelor, sustine ca autoritatile romane sunt constiente de faptul ca prevederile din Codul Fiscal incalca legislatia comunitara.
A dovedit-o si Sebastian Bodu, unul dintre criticii taxei, demis de Tariceanu din functia de sef al Fiscului dupa o critica deschisa pe aceasta tema.
Conform sursei amintite, Comisia Europeana se pregateste se demareze procedurile impotriva Romaniei pe aceasta tema, in ciuda asigurarilor date de Guvern, care sustine ca taxa este una conforma cu legislatia comunitara. A anuntat acest lucru chiar comisarul european Leonard Orban.
Nici macar exemplul Poloniei - care a fost nevoita sa elimine taxa similara din Codul Fiscal, sau cel al Ungariei - impotriva careia Comisia a declansat procedurile, nu determina Guvernul sa renunte la aceasta taxa atat de blamata.
Guvernul nu renunta la taxa nici macar cand exista perspectiva de a inapoia toti banii colectati de la populatie, precum si plata unei amenzi substantiale pentru incalcarea legislatiei europene.
Motivele mentinerii taxei: lobby sau calcul economic
Motivele „incapatanarii” Guvernului Tariceanu nu sunt cunoscute 100%, dar surse din Ministerul Finantelor Publice sustin ca ar fi vorba despre doua tipuri posibile motivatii. Prima ar fi colectarea taxei si amanarea, cat mai mult timp posibil, a inapoierii sumelor catre populatie, ceea ce ar face ca banii colectati sa poat fi utilizati pana atunci in diferite scopuri.
Al doilea motiv posibil al mentinerii taxei ar putea fi, in opinia sursei HotNews.ro, presiunea importatorilor si dealer-ilor de automobile noi. Este vorba despre un grup de lobby extrem de puternic, care si-a manifestat public de cateva ori sustinerea pentru aceasta taxa.
Si acum pentru cei din asociatie: poate reusim sa ne intilnim si sa facem ceva concret, nu sa fim doar un nume in registrul asociatiilor.
Comisia Europeana nu vrea micsorarea taxei de prima inmatriculare, ci eliminarea ei completa. Este declaratia pentru HotNews.ro a unei surse de la varful Comisiei Europene, care a dorit sa-si pastreze anonimatul. O alta sursa, de data aceasta din Ministerul Finantelor, sustine ca autoritatile romane sunt constiente de faptul ca prevederile din Codul Fiscal incalca legislatia comunitara.
A dovedit-o si Sebastian Bodu, unul dintre criticii taxei, demis de Tariceanu din functia de sef al Fiscului dupa o critica deschisa pe aceasta tema.
Conform sursei amintite, Comisia Europeana se pregateste se demareze procedurile impotriva Romaniei pe aceasta tema, in ciuda asigurarilor date de Guvern, care sustine ca taxa este una conforma cu legislatia comunitara. A anuntat acest lucru chiar comisarul european Leonard Orban.
Nici macar exemplul Poloniei - care a fost nevoita sa elimine taxa similara din Codul Fiscal, sau cel al Ungariei - impotriva careia Comisia a declansat procedurile, nu determina Guvernul sa renunte la aceasta taxa atat de blamata.
Guvernul nu renunta la taxa nici macar cand exista perspectiva de a inapoia toti banii colectati de la populatie, precum si plata unei amenzi substantiale pentru incalcarea legislatiei europene.
Motivele mentinerii taxei: lobby sau calcul economic
Motivele „incapatanarii” Guvernului Tariceanu nu sunt cunoscute 100%, dar surse din Ministerul Finantelor Publice sustin ca ar fi vorba despre doua tipuri posibile motivatii. Prima ar fi colectarea taxei si amanarea, cat mai mult timp posibil, a inapoierii sumelor catre populatie, ceea ce ar face ca banii colectati sa poat fi utilizati pana atunci in diferite scopuri.
Al doilea motiv posibil al mentinerii taxei ar putea fi, in opinia sursei HotNews.ro, presiunea importatorilor si dealer-ilor de automobile noi. Este vorba despre un grup de lobby extrem de puternic, care si-a manifestat public de cateva ori sustinerea pentru aceasta taxa.
Si acum pentru cei din asociatie: poate reusim sa ne intilnim si sa facem ceva concret, nu sa fim doar un nume in registrul asociatiilor.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Exemplu, de cum se pune pe la altii problema: http://www.recallgraydavis.com/FiveReasons.asp
Imi place punctul 2.
Imi place punctul 2.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Aruncati o privire si pe forumul 4x4mania.ro
Ei sint mult mai putini, dar au facut infinit mai mult ca noi, care nu am facut nimic.
Ei sint mult mai putini, dar au facut infinit mai mult ca noi, care nu am facut nimic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum scrie:Aruncati o privire si pe forumul 4x4mania.ro
Ei sint mult mai putini, dar au facut infinit mai mult ca noi, care nu am facut nimic.
am intrat pe siteul care lai postat ...si la inceput mia sarit ceva in .. si anume : daca nu posteaza userii abia inscrisi in max. 48 de ore li se sterge userul .. si uitete asa au facut si : "Hai Sa Ne Cunoastem"


nicum..pai lol..la ei motoarele sub 3l nu valoreaza...4l, 6l, alea alea. cred si eu sa ii intereseze mult mai mult
am vazut pe autovit un escalade 2005 de vanzare care cica are euro4 ... inmatricularea 8000euro

am vazut pe autovit un escalade 2005 de vanzare care cica are euro4 ... inmatricularea 8000euro



[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
De acord ca pe ei ii lovesc foarte tare impozitele si poate de aceea s-au miscat asa repede.
Insa dincolo de asta e o problema de mentalitate. Mentalitatea caprei vecinului, mentalitatea drobului de sare, mentalitatea "pe mine nu ma afecteaza, am scapat", etc. In Franta cind au vrut sa dea legea primei angajari, aia au paralizat pur si simplu tara, si legea aia afecta mult mai putini oameni decit afecteaza aceste taxe. Inutil de precizat ca cei care ne conduc speculeaza la maxim mentalitatea "Prea fricos sa fure, prea mandru sa ceara, multumit sa indure" (Parazitii).
Insa dincolo de asta e o problema de mentalitate. Mentalitatea caprei vecinului, mentalitatea drobului de sare, mentalitatea "pe mine nu ma afecteaza, am scapat", etc. In Franta cind au vrut sa dea legea primei angajari, aia au paralizat pur si simplu tara, si legea aia afecta mult mai putini oameni decit afecteaza aceste taxe. Inutil de precizat ca cei care ne conduc speculeaza la maxim mentalitatea "Prea fricos sa fure, prea mandru sa ceara, multumit sa indure" (Parazitii).

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Mda, cam asa e, suntem prea slabi.
Dar gasim solutii! Alexd stie un dealer bulgar care aduce masini pentru romani, ca a aflat de taxa. Se poate circula linistit cu procura.
In orice caz, smecherii de la APIA nu se pot pune cu intreaga Europa, taxele vor cadea definitiv, asta vrea Comisia Europeana - si astia sunt mai tari decat catarii de Ianculesco, Brent Valmar, Tariceanu si alta plevusca autohtona cu bani.
Dar gasim solutii! Alexd stie un dealer bulgar care aduce masini pentru romani, ca a aflat de taxa. Se poate circula linistit cu procura.
In orice caz, smecherii de la APIA nu se pot pune cu intreaga Europa, taxele vor cadea definitiv, asta vrea Comisia Europeana - si astia sunt mai tari decat catarii de Ianculesco, Brent Valmar, Tariceanu si alta plevusca autohtona cu bani.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
de caderea taxelor aberante va fi sigur fara doar si poate ....
in nici o tara civilizata din lumea asta nu exista aberatii de genul ca daca e mai veche de 8 ani nu o inmatriculezi ...ca daca e nu stiu ce trea sa faci pe dracu in patru sa le dai lor asa pe ochi frumosi jdemii de euro ca sunt ei buricul pamantului ... asta sub nici o forma ... ca tre sa fie un ITP foarte exigent ca TUV-ul din germania ... nimic de comentat ... insa altele restul sunt ABERATII ...
in definitiv, revenind la semipropunerea facuta de nicum, ne intalnim si noi cumva la un brain-sorming sa facem si noi o chestie?
in nici o tara civilizata din lumea asta nu exista aberatii de genul ca daca e mai veche de 8 ani nu o inmatriculezi ...ca daca e nu stiu ce trea sa faci pe dracu in patru sa le dai lor asa pe ochi frumosi jdemii de euro ca sunt ei buricul pamantului ... asta sub nici o forma ... ca tre sa fie un ITP foarte exigent ca TUV-ul din germania ... nimic de comentat ... insa altele restul sunt ABERATII ...
in definitiv, revenind la semipropunerea facuta de nicum, ne intalnim si noi cumva la un brain-sorming sa facem si noi o chestie?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats