Maine ma apuc de scris textul si va trimit varianta, sa mai adaugati/scoateti ce vreti voi.
Pana la urma, important e sa fie semnat de niste oameni si sa fie in numele asociatiei.
Va fi interesant ca numele Citroen va aparea contra directiei Tariceanu.
De unde se vede ca tara reala difera mult de tara legala, cum ar zice batranul Eminescu...
Jos taxele Sulfinei!
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
De acord. Paco poate sa faca un draft de text, scurt si la obiect si mai ales argumentat. Argumentele trebuie sa vizeze atit "apartenenta" la Europa a taxei, cit si pe cei care sint in spatele ei si care isi vad afacerile amenintate.
Va mai propun sa facem o intilnire duminica, dedicata acestei probleme.
Acest protest, e bine sa fie difuzat in mass-media, impactul va fi mult mai mic, daca il dam pe alte forumuri impactul va fi minor. Aici poate ne ajuta khan.
Va mai propun sa facem o intilnire duminica, dedicata acestei probleme.
Acest protest, e bine sa fie difuzat in mass-media, impactul va fi mult mai mic, daca il dam pe alte forumuri impactul va fi minor. Aici poate ne ajuta khan.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Verticalitatea textului este data tocmai de abtinera de la comentarii colaterale, cum ar fi grupurile de interese, afaceri amenintate. Acestea nu sunt treaba noastra si nu trebuie sa facem acuzatii nedovedite daca vrem sa fim luati in seama. Noi nu urmarim decat eliminarea taxei, nu si desfiintarea afacerilor celor ce au mosit-o.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Da si nu... idee e ca trebuie sa aratam limpede ca e vorba nu de protectia mediului natural, ci de protectia mediului de afaceri. Cu exceptia programului Rabla, nu au facut nimic: in Germania poti sa-ti montezi catalizator pe masina si ai gata, daca vrei sa iti pui GPL pe masina, statul te subventioneaza, etc.
Aici statul iti ia bani si atit.
Aici statul iti ia bani si atit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Daca-mi dati voie, eu am sa pedalez pe realitatile interne. Adica intr-o tara cu nivel de trai cvasiinuman, cum poti taxa cu criminalitate un fapt care tine de esenta ideii europene, anume aducerea unei masini dintr-o tara in alta?
Ce uniune mai e in Europa, daca eu NU POT, datorita acestei taxe, sa am o masina mai buna decat am acum?
Ce uniune mai e in Europa, daca eu NU POT, datorita acestei taxe, sa am o masina mai buna decat am acum?
Crezi ca nu conteaza DELOC ca oamenii sunt impotriva acestei taxe aberante?
Eu nu cred.
Oricat ar fi Taricenii de tari, tot li se inmoaie genunchii cand afla ca nu-i mai voteaza nici dracu daca nu scot aberatia asta.
Toate lumea e contra, nu e evident?
Ei inoata contra curentului, dar se vor ineca curand, au calculat gresit miscarea.
De fapt, romanul asteapta de la Europa un singur lucru: masini (in diferite forme, de la automobile, pana la frigidere).
Restul sunt povesti.
Eu nu cred.
Oricat ar fi Taricenii de tari, tot li se inmoaie genunchii cand afla ca nu-i mai voteaza nici dracu daca nu scot aberatia asta.
Toate lumea e contra, nu e evident?
Ei inoata contra curentului, dar se vor ineca curand, au calculat gresit miscarea.
De fapt, romanul asteapta de la Europa un singur lucru: masini (in diferite forme, de la automobile, pana la frigidere).
Restul sunt povesti.
WLD scrie:ok, haideti s-o facem si pe asta
1. protestam impotriva taxei, nu a cuantumului acesteia.
Catalin, daca protestam impotriva taxei de prima inmatriculare in sine, am pierdut din start, asa ceva exista in 16 din 27 tari din UE.
Daca exercitam presiune pe tema protectionismului mascat, poate s-ar putea obtine modificarea parametrilor.
Dar s-o elimine de tot.. nu cred..
deci se redacteaza vreun text? sau nu
chiar daca sunt mai izolat ca oras, sustin ideea...si, dupa cum au zis corect unii colegi ai clubului, cuntumul taxei trebuie atacat. acesta tinde spre infinit. este complet aiurea sa platesti o taxa de inmatriculare poate chiar tripla cat valoarea masinii cumparate.
presimt ca ceea ce a auzit dj01fad sa se adevereasca...daca nu vor putea influenta aducerea in circulatie a masinilor mai vechi, atunci vor lovi in circulatia efectiva a acestora. oricum 90% din masinile noi sunt euro4, asa ca vor putea lovi in cele euro 3 fara grija...
dar am o mica intebare legata de acest calculator al primei inmatriculari
el prezinta valori de depoluare conforme noneuro-euro4....euro ce se face cu el? nu se inmatriculeaza? sau e gratis?
http://www.honda.com.ro/civic4d/fisatehnica/
[...] Norme de poluare EU2005 (EURO V) [...]
chiar daca sunt mai izolat ca oras, sustin ideea...si, dupa cum au zis corect unii colegi ai clubului, cuntumul taxei trebuie atacat. acesta tinde spre infinit. este complet aiurea sa platesti o taxa de inmatriculare poate chiar tripla cat valoarea masinii cumparate.
presimt ca ceea ce a auzit dj01fad sa se adevereasca...daca nu vor putea influenta aducerea in circulatie a masinilor mai vechi, atunci vor lovi in circulatia efectiva a acestora. oricum 90% din masinile noi sunt euro4, asa ca vor putea lovi in cele euro 3 fara grija...
dar am o mica intebare legata de acest calculator al primei inmatriculari
el prezinta valori de depoluare conforme noneuro-euro4....euro ce se face cu el? nu se inmatriculeaza? sau e gratis?
http://www.honda.com.ro/civic4d/fisatehnica/
[...] Norme de poluare EU2005 (EURO V) [...]
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Am scris o forma a protestului, interveniti si voi cum credeti de cuviinta:
Protest
Noi, membrii Clubului Citroen România, organizaÞie neafiliatã politic, protestãm În mod categoric Împotriva taxei de primã Înmatriculare introdusã de Guvernul României dupã 1 ianurie 2007 ºi cerem, În consecinÞã, desfiinÞarea acesteia.
Argumentele invocate pentru introducerea acestei taxe sunt demagogice Âşi nu Ăžin seama de interesul majoritĂŁĂžii populaĂžiei de a achiziĂžiona la preĂžuri decente maÂşini second hand din Europa. AceastĂŁ taxĂŁ protejeazĂŁ unilateral interesele APIA, ale cĂŁrei ieÂşiri publice ĂŽn favoarea taxei sunt binecunoscute.
Taxa nu poate fi susÞinutã nici de consideraÞiile proecologiste, devreme ce parcul auto actual din România este extrem de Îmbãtrânit ºi majoritar sub nivelul tehnic ºi de poluare al maºinilor second hand europene. Considerãm cã eliminarea taxei ar duce la ÎmbunãtãÞirea semnificativã a parcului auto românesc În segmentul extrem de larg al posesorilor de maºini care nu κi permit achiziÞionarea unui autoturism nou.
Taxa este total nepopularã, dovadã fiind numeroasele comentarii negative la adresa ei de pe toate forumurile auto din Þarã. MenÞionãm cã desfiinÞarea taxei (care contravine flagrant art. 90 al Tratatului de Aderare, aºa cum au menÞionat oficialii Comisiei Europene, printre care ºi comisarul român Leonard Orban) este una dintre direcÞiile de acÞiune viitoare ale Comisiei Europene. Prin urmare, România riscã sã devinã, din acest punct de vedere, o Þarã anacronicã ºi antieuropeanã, În care protecÞionismul brutal nu poate reprezenta o opÞiune viabilã.
Data SemneazĂŁ
Protest
Noi, membrii Clubului Citroen România, organizaÞie neafiliatã politic, protestãm În mod categoric Împotriva taxei de primã Înmatriculare introdusã de Guvernul României dupã 1 ianurie 2007 ºi cerem, În consecinÞã, desfiinÞarea acesteia.
Argumentele invocate pentru introducerea acestei taxe sunt demagogice Âşi nu Ăžin seama de interesul majoritĂŁĂžii populaĂžiei de a achiziĂžiona la preĂžuri decente maÂşini second hand din Europa. AceastĂŁ taxĂŁ protejeazĂŁ unilateral interesele APIA, ale cĂŁrei ieÂşiri publice ĂŽn favoarea taxei sunt binecunoscute.
Taxa nu poate fi susÞinutã nici de consideraÞiile proecologiste, devreme ce parcul auto actual din România este extrem de Îmbãtrânit ºi majoritar sub nivelul tehnic ºi de poluare al maºinilor second hand europene. Considerãm cã eliminarea taxei ar duce la ÎmbunãtãÞirea semnificativã a parcului auto românesc În segmentul extrem de larg al posesorilor de maºini care nu κi permit achiziÞionarea unui autoturism nou.
Taxa este total nepopularã, dovadã fiind numeroasele comentarii negative la adresa ei de pe toate forumurile auto din Þarã. MenÞionãm cã desfiinÞarea taxei (care contravine flagrant art. 90 al Tratatului de Aderare, aºa cum au menÞionat oficialii Comisiei Europene, printre care ºi comisarul român Leonard Orban) este una dintre direcÞiile de acÞiune viitoare ale Comisiei Europene. Prin urmare, România riscã sã devinã, din acest punct de vedere, o Þarã anacronicã ºi antieuropeanã, În care protecÞionismul brutal nu poate reprezenta o opÞiune viabilã.
Data SemneazĂŁ
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats