xantia sau R25???
Moderator: Echipa Tehnica
Va multumesc pentru raspunsuri.
Sa fiu sincer, am gasit doua bucati in provincie, unel la Roman, la 3000 euro (din 92, diesel, zice ca impecabil) si altul la Mures, tot diesel, din 93, tot impecabil. La al doilea am si poze, masina a fost adusa din Germania in 2003 (da, nu e eroare), asa ca e f bine intretinuta. Vrea cam 3500 pe ea.
Ar mai fi ceva din 88, tot diesel (in Alexandria), dar la 1800 euro (normal, tot impecabila! - dar am impresia ca e cam exagerata ideea, e mai veche, totusi).
Cam astea ar fi variantele. In Bucuresti nu e nimic deocamdata. Normal, daca ma hotarasc la vreuna, va mai cer sfatul, ca singur nu ma descurc. Insa, inca odata, e nevoie sa dau BX-ul.
Stiti pe cineva dornic?
Il dau ieftin...
Ideea e ca ar trebui sa-mi vand BX-ul. Si nu cred ca va fi usor
Sa fiu sincer, am gasit doua bucati in provincie, unel la Roman, la 3000 euro (din 92, diesel, zice ca impecabil) si altul la Mures, tot diesel, din 93, tot impecabil. La al doilea am si poze, masina a fost adusa din Germania in 2003 (da, nu e eroare), asa ca e f bine intretinuta. Vrea cam 3500 pe ea.
Ar mai fi ceva din 88, tot diesel (in Alexandria), dar la 1800 euro (normal, tot impecabila! - dar am impresia ca e cam exagerata ideea, e mai veche, totusi).
Cam astea ar fi variantele. In Bucuresti nu e nimic deocamdata. Normal, daca ma hotarasc la vreuna, va mai cer sfatul, ca singur nu ma descurc. Insa, inca odata, e nevoie sa dau BX-ul.
Stiti pe cineva dornic?
Il dau ieftin...
Ideea e ca ar trebui sa-mi vand BX-ul. Si nu cred ca va fi usor
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vezi ca notiunea de "impecabil" are mari variatii pentru unii...
Tipul care si-a adus in 2003 R25-ul din Germania, probabil ca a facut recarosare, nu?...
Tipul care si-a adus in 2003 R25-ul din Germania, probabil ca a facut recarosare, nu?...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cred ca da, de ce, e vreo problema?
Mai mult, are si motorul schimbat (era V6 benzina, acum e 2100 diesel). Dar zice ca actele sunt in regula. masina e pe firma, insa. Sper sa nu fie buclucuri...
Oricum, a ridicat pretul, ceea ce ma cam enerveaza, de unde pot sti ca nu se razgandeste si in ultimul moment?
Ma rog, cred ca daca dau BX-ul, sunt destule R25 bune. In Ro Renaultul e destul de frecvent, din fericire.
Mai mult, are si motorul schimbat (era V6 benzina, acum e 2100 diesel). Dar zice ca actele sunt in regula. masina e pe firma, insa. Sper sa nu fie buclucuri...
Oricum, a ridicat pretul, ceea ce ma cam enerveaza, de unde pot sti ca nu se razgandeste si in ultimul moment?
Ma rog, cred ca daca dau BX-ul, sunt destule R25 bune. In Ro Renaultul e destul de frecvent, din fericire.
Da, e posibil.
Alfa - da, imi place, dar ma tem ca nu e fiabila! Asa se aude, nu?, ca astea itaiene ar fi slabe...
Peugeot-ul e cam scump, bate spre 5000 euro si nu prea merita, e la fel de depasit ca R25, deci e cu 50% mai scump fara sa fie (se pare) si mai bun.
Nu stiu exact ce sa fac.
Acuma, sincer, daca stiti vreo masina f buna din zona asta, nu ezitati sa-mi spuneti. N-am prejudecati la marca, numai sa fie buna si...mare!
Alfa - da, imi place, dar ma tem ca nu e fiabila! Asa se aude, nu?, ca astea itaiene ar fi slabe...
Peugeot-ul e cam scump, bate spre 5000 euro si nu prea merita, e la fel de depasit ca R25, deci e cu 50% mai scump fara sa fie (se pare) si mai bun.
Nu stiu exact ce sa fac.
Acuma, sincer, daca stiti vreo masina f buna din zona asta, nu ezitati sa-mi spuneti. N-am prejudecati la marca, numai sa fie buna si...mare!
oleeeeeeoooo!!! isi ia paco bemweu sau mertzan si cind afla cit costa o placuta de frina te stringe de git!!! e periculos sa faci recomandari din astea! unde mai pui ca o sa fie mai scumpa si parcarea, ca, deh, daca ai mertzan inseamna ca te tine punga!!! din pacate asta e mentalitatea, nu multi stiu ca un mertzan second mai ales din anii aia nu e chiar asa scump
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Je suis un posesor de R25. Si nu de unul ci de 2 ( pe langa BX - ul 14, care e asa, de dat prin oras) Nu pot spune decat ca R25 sunt niste masini superbe, impresionante ca si confort , dotari ( A/C, computer bord, scaune electrice, geamuri electrice, pilot automat....etc), fiabilitate. am un R25 Baccara (B293) negru, manual, editie pt Arabia 9 fara computer vb) si un R25 TXV6 (B29F), automat, computer de bord, de asemenea fara vorbitor. De Baccara trag zilnic, aproximativ 50km, si de un an incoace nu i-am schimbat nimic ( incepe sa ceara si ea una-alta) Tx-ul il folosesc in concedii, este o masina care la 130km/h iti da senzatia de confort total - se aude un bazait infundat doar de la calea de rulare....asta si datorita cutiei automate, mult mai silentioasa in mers. Consumul nu este dramatic, dar nici infiorator - 16-17 oras aglomerat, 13 oras liber, 8-9 la 120km/h autostrada . Am uitat sa precizez ca motorul la ambele este de 2849 cm, V6 de dupa 90 ( ale mele sunt din 91) au avut doar aceasta cilindree ( motor z7w) . Turbourile V6 , desi adevarate rachete sunt nerecomandabile, intretinerea lor fiind aproape imposibila la noi ( cunosc cate va "turbouri" care nu mai beneficiaza de propulsia turbo, in concluzie au ramas doar un v6 mai slab si mai gurmand)
Recomand cu sinceritate oricui un R25, este o masina aproape invincibila, mult peste seria 5 BMW ( bineinteles din acelasi an). Credeti-ma ca stiu ce spun, m trecut la R25 dupa cativa ani buni de posesie a unui 735 din 88 impecabil. 25-ul nu este cu nimic mai prejos, poate chear mai confortabil.
Recomandarea mea este ca achizitia unei astfel de masini sa fie facuta cu oarece precautie si documentare prealabila. Nu recomand dieselul, fiind galagios si slab la acest model, poate doar un exemplar turbo-dx dar sunt foarte rare. Motorul cel mai bun este v6-le , apoi cel de 2100 injectie, iarasi de evitat motorul multisupapa, care este slab si consuma mai ceva decat v6. De asemenea, total neindicat este sa cumperi un 25 cu motorul schimbat din v6 pe diesel . Nici nu iti imaginezi ce sistem electric complicat au masinile astea, iar o astfel de schimbare este practic o condamnare la nefunctionare a bordului. Cu cat mai originala este masina, cu atat va fi mai buna si mai mult timp alaturi de tine.
Nu te uita decat dupa Phase 2 adica dupa an de fabricatie 89-92. Cele 84-88 sunt mai putin confortabile, suspensia trecand printr-o majora revizuire. Atentie la modelele 88, sunt multe care arata ca Phase 2 dar au componente de Phase 1. De evitat acest an incert.
Problemele cu rugina sunt minore, pot aparea dezlipiri inofensive ale contraaripii fata de lonjeron la motorul V6, lucru datorat greutatii in special. "Boala" nu avanseaza.
As mai scrie, dar astept sa ma mai intrebi tu, sunt o "enciclopedie" in materie de 25...
P.S. Am un preten din clubul 25 care si-ar cam vinde v6-le ( copil, probleme...trece pe olsit
) Culoare bleu-ciel metalizat, abs/ aer/ geamuri/ comp bord/ foarte bine intretinuta - defecte : o planetara cu usoara bataie la curba totala, dar o are asa de cativa ani, a vrut s-o schimbe dar i-a fost frica sa nu se strice reglajul ABS.....
Recomand cu sinceritate oricui un R25, este o masina aproape invincibila, mult peste seria 5 BMW ( bineinteles din acelasi an). Credeti-ma ca stiu ce spun, m trecut la R25 dupa cativa ani buni de posesie a unui 735 din 88 impecabil. 25-ul nu este cu nimic mai prejos, poate chear mai confortabil.
Recomandarea mea este ca achizitia unei astfel de masini sa fie facuta cu oarece precautie si documentare prealabila. Nu recomand dieselul, fiind galagios si slab la acest model, poate doar un exemplar turbo-dx dar sunt foarte rare. Motorul cel mai bun este v6-le , apoi cel de 2100 injectie, iarasi de evitat motorul multisupapa, care este slab si consuma mai ceva decat v6. De asemenea, total neindicat este sa cumperi un 25 cu motorul schimbat din v6 pe diesel . Nici nu iti imaginezi ce sistem electric complicat au masinile astea, iar o astfel de schimbare este practic o condamnare la nefunctionare a bordului. Cu cat mai originala este masina, cu atat va fi mai buna si mai mult timp alaturi de tine.
Nu te uita decat dupa Phase 2 adica dupa an de fabricatie 89-92. Cele 84-88 sunt mai putin confortabile, suspensia trecand printr-o majora revizuire. Atentie la modelele 88, sunt multe care arata ca Phase 2 dar au componente de Phase 1. De evitat acest an incert.
Problemele cu rugina sunt minore, pot aparea dezlipiri inofensive ale contraaripii fata de lonjeron la motorul V6, lucru datorat greutatii in special. "Boala" nu avanseaza.
As mai scrie, dar astept sa ma mai intrebi tu, sunt o "enciclopedie" in materie de 25...

P.S. Am un preten din clubul 25 care si-ar cam vinde v6-le ( copil, probleme...trece pe olsit

Merci mult de sfaturi!
Ce fac daca vreau totusi diesel? M-am obisnuit cu dieselul...Chiar nu e de luat motorul de 2068 de cmc? Nu ma deranjeaza deloc zgomotul, nici BX-ul meu actual nu e mai silentios. Important e sa consume putin...
Inca ceva. Tipul care a facut schimbarea din V6 in diesel zice ca a facut-o la un service si ca toate componentele masinii (adica cele de bord) sunt in regula. E chiar imposibil sa le fi nimerit la un service ca lumea? Eu eram destul de convins de masina aia, arata bine. E drept, nu trec la un alt model de masina fara sa intre ce si cum...
Ar mai fi unul la Roman, care cred ca e diesel de la mama lui (din 92), 3100 de euro. Cum ar suna?
Astept raspunsuri, sunt cam...incurcat!
Si multumesc inca odata!
P.S. E certa urcarea de calitate intre BX si R25, nu?
Ce fac daca vreau totusi diesel? M-am obisnuit cu dieselul...Chiar nu e de luat motorul de 2068 de cmc? Nu ma deranjeaza deloc zgomotul, nici BX-ul meu actual nu e mai silentios. Important e sa consume putin...
Inca ceva. Tipul care a facut schimbarea din V6 in diesel zice ca a facut-o la un service si ca toate componentele masinii (adica cele de bord) sunt in regula. E chiar imposibil sa le fi nimerit la un service ca lumea? Eu eram destul de convins de masina aia, arata bine. E drept, nu trec la un alt model de masina fara sa intre ce si cum...
Ar mai fi unul la Roman, care cred ca e diesel de la mama lui (din 92), 3100 de euro. Cum ar suna?
Astept raspunsuri, sunt cam...incurcat!
Si multumesc inca odata!
P.S. E certa urcarea de calitate intre BX si R25, nu?
Uita de cel cu motorul schimbat ! Este foarte mult de explicat ce poate "merge" nasol la o astfel de modificare majora - daca era V6, avea sigur comp de bord, cu consum instantaneu, litrometru integrat, etc, Doar daca a avut componente noi si complete putea sa faca lucrul asta foarte bine. Prieteneste iti spun - UITA .
Mie nu mi-a placut motorul diesel nici sa ma pici cu ceara ( la 25 ma refer), cel de 2068 transforma masina dintr-o gazela eleganta intr-un tarctor cu vibratii. Tine cont ca nu au fost motoare diesel de generatie prea avansata, se gaseau mai bune la alti constructori. Doar modelul Turbo-DX, recognoscibil dupa farurile dublu element, se ridica la standardele masinii. La dieselul de 25 s-a observat un fenomen invers: merg mai mult cele pe benzina ca si numar de kilometrii - esista benzinare cu 6-700k km fara interventii la motor de nici un fel. Si nu te astepta sa consume prea putin dieselul de 25...
CAuta un GTX de dupa 89, are dotari din plin, sau , mai fiabilul TX.
TIP : vezi uzura reala a masinii si dupa grupul de trei butoane din stanga volanului, de pe bord. Intotdeauna cele obosite au butoanele acelea sterse....(asta daca nu au fost schimbate)
Bx-ul are savoarea lui, 25 este o limuzina..... clase diferite.
Mie nu mi-a placut motorul diesel nici sa ma pici cu ceara ( la 25 ma refer), cel de 2068 transforma masina dintr-o gazela eleganta intr-un tarctor cu vibratii. Tine cont ca nu au fost motoare diesel de generatie prea avansata, se gaseau mai bune la alti constructori. Doar modelul Turbo-DX, recognoscibil dupa farurile dublu element, se ridica la standardele masinii. La dieselul de 25 s-a observat un fenomen invers: merg mai mult cele pe benzina ca si numar de kilometrii - esista benzinare cu 6-700k km fara interventii la motor de nici un fel. Si nu te astepta sa consume prea putin dieselul de 25...
CAuta un GTX de dupa 89, are dotari din plin, sau , mai fiabilul TX.
TIP : vezi uzura reala a masinii si dupa grupul de trei butoane din stanga volanului, de pe bord. Intotdeauna cele obosite au butoanele acelea sterse....(asta daca nu au fost schimbate)
Bx-ul are savoarea lui, 25 este o limuzina..... clase diferite.
UUff, ce ma fac?
M-am cam dezumflat.
In fine, sa spun tot ce stiu: individul cu motorul schimbat zice ca merge in continuare comp vorbitor, de limba germana. Nu stiu daca e semn bun, dar el asa declara.
Pe de alta parte, proprietarii declara ca dieselul nu consuma mai mult de 7 (in oras, banuiesc), 5-6 afara. Mint sau exagereaza?
In ultima vreme mi-au fugit ochii si dupa Xantii, dar sunt asa putine, ca innebunesc. Crezi ca ar fi mai bine...o Xantie?
M-am cam dezumflat.
In fine, sa spun tot ce stiu: individul cu motorul schimbat zice ca merge in continuare comp vorbitor, de limba germana. Nu stiu daca e semn bun, dar el asa declara.
Pe de alta parte, proprietarii declara ca dieselul nu consuma mai mult de 7 (in oras, banuiesc), 5-6 afara. Mint sau exagereaza?
In ultima vreme mi-au fugit ochii si dupa Xantii, dar sunt asa putine, ca innebunesc. Crezi ca ar fi mai bine...o Xantie?
Eu nu m-as dezumfla in locul tau, ba din contra, as incerca sa explorez "terenul fara pb". Comp vorbitor este de sine statator, el poate vorbi si daca il dai jos de pe masina, dar vorbeste aiurea....Comp vb este un modul simplu, care este conectat la martorii de pe bord cat si la senzorii de usi ( inchis-deschis). Un alt amic de-al meu, are un GTX din 85, foarte frums, dar la cre cand face plinul, vocea electronica incepe sa urle : Attention, niveau carburant minimum....sa nu-i dai una in cap...? Sau cand semnalizeaza, : Attention, arrete iminante, defection electrique - verrifiez courrois alternateur...asta fara sa fie sustinut de martorii de bord, si fara un real defect. Asa ca fara vorbitor este mai bine.
Nu stiu Xantia cum este, nu am utilizat modelul, dar din cate stiu este urmasa bx-ului. Este clar sub un 25 bun. Parerea mea. HAC!
Eu zic sa cauti un 25 ca lumea, di orase mari preferabil...era unul verde diesel in Buc de vanzare, cam chel modelul, doar gemuri pe fata avea, dar foarte frumos... Este o masina mare, bine gandita ergonomic, foarte odihnitoare. De exemplu, am fost cu 25-ul meu auto in Elvetia, am condus 14 ore /zi fara intrerupere, si dupa 2 zile eram mai odihnit decat am plecat ( nu am depasit 125km/h, si am folosit pilotul automat)
Daca vrei, in week-and iti pot arata colectia mea de 25-uri...
Nu stiu Xantia cum este, nu am utilizat modelul, dar din cate stiu este urmasa bx-ului. Este clar sub un 25 bun. Parerea mea. HAC!
Eu zic sa cauti un 25 ca lumea, di orase mari preferabil...era unul verde diesel in Buc de vanzare, cam chel modelul, doar gemuri pe fata avea, dar foarte frumos... Este o masina mare, bine gandita ergonomic, foarte odihnitoare. De exemplu, am fost cu 25-ul meu auto in Elvetia, am condus 14 ore /zi fara intrerupere, si dupa 2 zile eram mai odihnit decat am plecat ( nu am depasit 125km/h, si am folosit pilotul automat)
Daca vrei, in week-and iti pot arata colectia mea de 25-uri...

- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Nu stiu Xantia cum este, nu am utilizat modelul, dar din cate stiu este urmasa bx-ului. Este clar sub un 25 bun. Parerea mea. HAC!
Pai daca nu stii de ce iti dai cu parerea?R25 este un model care se poate compara cu Cx-ul fiind din aceeasi generatie iar la comfort pierde ceva puncte in favoarea cx-ului.
Xantia este un model destul de fiabil si elegant.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats