paco, asta e parerea mea. Poate matrixu are alta parere decit mine. Pina una alta:
- la motorina HDi e clar peste TDI. Pe linga zgomotul semnficativ redus, Mugurel a explicat intr-un post si argumentele de natura tehnica. Aici pot sa recunosc ca motoarele diesel au progresat mult fata de cele Otto.
- la benzina VAG si-a cam dat cu stingul in dreptul cu injectia FSi, care consuma mai putin in afara si mai mult in oras. In plus, fiind motoare mai comprimate (aproximativ 12:1) sint si pretentioase la benzina.
volkswagen cu motor 1.4 si 170 cp
Moderator: Echipa Tehnica
mi s-ar fi parut mai normal si mai fiabil sa adaptezi toata povestea asta la un motor mare, unde ai spatiu sa proiectezi corespunzator toate masurile de protectie avind in vedere puterea mare dezvoltata, dar nu la un 1,4 la care nu mai incape nici un virf de ac intre camasi de exemplu, a caror ranforsare nu poate fi una decenta vind in vedere spatiul existent, e un argument pertinent cred. sa nu se inteleaga ca sint impotriva lucrurilor de acest gen, ca doar la masina mea am modificat destul de mult, dar in limite decente, insa 170 CP din 1,4 chiar mi se pare mai mult decit poate duce. nu va tine doar 10.000 km, asta e clar, dar nici nu cred ca poate sari cu mult de 150.000 km
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Khan dupa cum stii in ziua de azi ciclul de inoire a produselor (fie si ele masini) e mult mai scurt.
Adica nu se fac pentru performante (putere/consum/etc) si nu pentru calitate.
In alta ordine de idei, probabil ca au scos modelul de 1,4 ca test de piata deocamdata.
Daca vor avea succes foarte probabil vor scoate si modelul de 2L cu o putere mult mai mare.
Adica nu se fac pentru performante (putere/consum/etc) si nu pentru calitate.
In alta ordine de idei, probabil ca au scos modelul de 1,4 ca test de piata deocamdata.
Daca vor avea succes foarte probabil vor scoate si modelul de 2L cu o putere mult mai mare.
1,4 benzina la 170 de cai e mult. Asa o fi. Dar atunci 2,0 diesel de 175 de cai nu e cam la fel? Asta va fi noul DCI de la Renault, si sunt sigur ca lucrurile nu vor sta pe loc. Si nu cred ca astfel de motoare vor tine numai 150.000. Daca vom compara puterea maxima actuala de la un DCI (cel de 3,0 l de 177 de cai de pe Velsatis), vom vedea ca a scazut capacitatea cu 1000cmc, dar puterea a ramas aceeasi.
Concluzia e ca motoarele sunt din ce in ce mai fortate (si, probabil, mai putin fiabile), dar nu cred ca pierd la fiabilitate chiar 100% (adica de la 300-400 de mii, la 150 de mii).
Concluzia e ca motoarele sunt din ce in ce mai fortate (si, probabil, mai putin fiabile), dar nu cred ca pierd la fiabilitate chiar 100% (adica de la 300-400 de mii, la 150 de mii).
Mai oameni buni, voi credeti ca grupul VAG a scos motorul asta pentru Romania? De ce nu intelegeti ca in Europa o masina e schimbata la 3-4 ani si la max. 100.000Km?
In aceste conditii, ce interes au ei sa scoata un motor care sa tina 300.00Km, cand, peste 2-3ani, vor fi cu totul alte cerinte?
Ce rost are sa ne cramponam atat de faptul ca va rezista sau nu "n" km?
Sunt convins ca atunci cand l-au proiectat, s-au gandit foarte bine si carui target este destinat. Asa ca, nu va mai faceti atatea griji: cine vrea senzatii tari sau are bani de aruncat, il va lua....cine nu, nu! Si cu asta basta.
In aceste conditii, ce interes au ei sa scoata un motor care sa tina 300.00Km, cand, peste 2-3ani, vor fi cu totul alte cerinte?
Ce rost are sa ne cramponam atat de faptul ca va rezista sau nu "n" km?
Sunt convins ca atunci cand l-au proiectat, s-au gandit foarte bine si carui target este destinat. Asa ca, nu va mai faceti atatea griji: cine vrea senzatii tari sau are bani de aruncat, il va lua....cine nu, nu! Si cu asta basta.
Da, dar...totusi! Masina e schimbata in 2-3 ani, dar nu dezmembrata...Asa ca ar trebui sa tina ceva mai mult. Or fi ei grabiti sa schimbe masinile vesticii, dar nici nu sunt tampiti sa dea multi bani pentru o minune care tine trei zile.
Asa ca nu impartasesc scepticismul lui khan. Plus ca, din cate stiu eu, motoarele pe benzina VW sunt f fiabile...
Asa ca nu impartasesc scepticismul lui khan. Plus ca, din cate stiu eu, motoarele pe benzina VW sunt f fiabile...
pai nu, hai sa privim un pic mai in ansamblu problema, un motor fortat pierde fara doar si poate din fiabilitate, asta e dincolo de orice indoiala, un exemplu extrem fiind motorul de F1 care e fier vechi cind se termina cursa, problema e ca daca e condus preponderent in forta va rezista chiar si mai putin, sau odata aparuta o problema, fie de racire, fie de alta natura, va distruge echilibrul fragil in care functioneaza si va rezulta intr-un damage serios si rapid. e ca si cum timpul s-ar misca mai repede pentru acest tip de motor, din cauza ducerii lui la limita, fiecare chestie in neregula il va afecta mult mai mult decit ar face-o in cazul unui motor obisnuit. nu ma gindeam in nici un caz ca o sa se supere europeanu, care-o fi el, ca n-a reusit sa mearga mai mult de nu stiu citi km cu motorul asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
keos scrie:Khan dupa cum stii in ziua de azi ciclul de inoire a produselor (fie si ele masini) e mult mai scurt.
In alta ordine de idei, probabil ca au scos modelul de 1,4 ca test de piata deocamdata.
Daca vor avea succes foarte probabil vor scoate si modelul de 2L cu o putere mult mai mare.
VW nu e prima data cand scoate un motor de litraj mic dar cu putere mare. A mai facut miscarea asta in Brazilia unde a scos cu ceva ani in urma un motor de 1L care avea aceeasi putere ca un 1.6 16V. De ce? Pentru ca taxele pt motoarele de 1L erau mici iar pt cele mai mari de 1L si un pic erau enorme. Nu acelasi lucru se intampla in EU, taxele incep sa creasca de la 2500 cm cubi in sus, dar probabil ca experienta braziliana i-a ajutat sa scoata motorul decare vorbim noi si sa incerce, iarasi sa rupa gura targului dupa semiesecul FSI.
Fun Citroen
@Matrixu@ - multumim pentru feedback-ul tau vis'a'vis de micutul TSI. eu sunt fost posesor de golf masina care mi-a placut tare la vremea ei. ideea unei masini propulasat de un motoras mic care inseamna accize si taxe mici deoarece taxele se platesc la capacitate cilindrica nu la cai putere aduce o masina cu care sa mergi "normal" la un cost "normal" iar daca vrei sa simti putina adrenalina sa ai cu ce. este o masina tipica pentru trendul european la care carcotasii din romania imediat ii gasesc hibe si probleme. nevoia de a avea niste cai putere in plus pe care nu trebuie neaparat sa-i folosesti tot timpul este exact ca nevoie de a avea un card de credit cu 10.000 euro si cu dobanda mica care sa nu-l folosesti neaparat dar sa te faca sa zambesti cand il ai in buzunar.
inca odata, germanii si-au aratat pragmatismul si gandirea clara, iar succesul de piata este ceva ce ei miros foarte bine de cand se stiu.
parerea mea ca astfel de jucarioare sunt excelente pentru un target 25-35 ani, care nu au inca bani sa tina un super-sport dar pot incerca sa traiasca senzatia.
intotdeauna caiutzii dati de turbina si compresor stiu sa alerge mai "repede" decat cai aspirati. matematic sunt aceeasi dar in masina, turbina (indiferent ca e montata pe benzina sau diesel) da un feeling aparte.
as vrea sa vad un tsi pe polo ...ala ar fi un experiment frumos ! din cate stiu e disponibil momentan doar pentru golf
inca odata, germanii si-au aratat pragmatismul si gandirea clara, iar succesul de piata este ceva ce ei miros foarte bine de cand se stiu.
parerea mea ca astfel de jucarioare sunt excelente pentru un target 25-35 ani, care nu au inca bani sa tina un super-sport dar pot incerca sa traiasca senzatia.
intotdeauna caiutzii dati de turbina si compresor stiu sa alerge mai "repede" decat cai aspirati. matematic sunt aceeasi dar in masina, turbina (indiferent ca e montata pe benzina sau diesel) da un feeling aparte.
as vrea sa vad un tsi pe polo ...ala ar fi un experiment frumos ! din cate stiu e disponibil momentan doar pentru golf
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats