volkswagen cu motor 1.4 si 170 cp

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 20-Iun-2006 16:27

paco, asta e parerea mea. Poate matrixu are alta parere decit mine. Pina una alta:
- la motorina HDi e clar peste TDI. Pe linga zgomotul semnficativ redus, Mugurel a explicat intr-un post si argumentele de natura tehnica. Aici pot sa recunosc ca motoarele diesel au progresat mult fata de cele Otto.
- la benzina VAG si-a cam dat cu stingul in dreptul cu injectia FSi, care consuma mai putin in afara si mai mult in oras. In plus, fiind motoare mai comprimate (aproximativ 12:1) sint si pretentioase la benzina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 21-Iun-2006 10:42

mi s-ar fi parut mai normal si mai fiabil sa adaptezi toata povestea asta la un motor mare, unde ai spatiu sa proiectezi corespunzator toate masurile de protectie avind in vedere puterea mare dezvoltata, dar nu la un 1,4 la care nu mai incape nici un virf de ac intre camasi de exemplu, a caror ranforsare nu poate fi una decenta vind in vedere spatiul existent, e un argument pertinent cred. sa nu se inteleaga ca sint impotriva lucrurilor de acest gen, ca doar la masina mea am modificat destul de mult, dar in limite decente, insa 170 CP din 1,4 chiar mi se pare mai mult decit poate duce. nu va tine doar 10.000 km, asta e clar, dar nici nu cred ca poate sari cu mult de 150.000 km
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Mie 21-Iun-2006 10:45

Khan dupa cum stii in ziua de azi ciclul de inoire a produselor (fie si ele masini) e mult mai scurt.

Adica nu se fac pentru performante (putere/consum/etc) si nu pentru calitate.

In alta ordine de idei, probabil ca au scos modelul de 1,4 ca test de piata deocamdata.

Daca vor avea succes foarte probabil vor scoate si modelul de 2L cu o putere mult mai mare.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 21-Iun-2006 11:03

Eu imi mentin in continuare parerea ca VW nu e Automobile Dacia Pitesti, si nu ar scoate pe piata un motor care sa crape repede.
Eu cred ca au stiut aia ce au stiut cand au conceput motorul ala, cat despre consumul la FSI-uri....ca la orice masina...cum mergi asa iti si consuma.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 21-Iun-2006 11:26

1,4 benzina la 170 de cai e mult. Asa o fi. Dar atunci 2,0 diesel de 175 de cai nu e cam la fel? Asta va fi noul DCI de la Renault, si sunt sigur ca lucrurile nu vor sta pe loc. Si nu cred ca astfel de motoare vor tine numai 150.000. Daca vom compara puterea maxima actuala de la un DCI (cel de 3,0 l de 177 de cai de pe Velsatis), vom vedea ca a scazut capacitatea cu 1000cmc, dar puterea a ramas aceeasi.
Concluzia e ca motoarele sunt din ce in ce mai fortate (si, probabil, mai putin fiabile), dar nu cred ca pierd la fiabilitate chiar 100% (adica de la 300-400 de mii, la 150 de mii).

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 21-Iun-2006 11:38

Mai oameni buni, voi credeti ca grupul VAG a scos motorul asta pentru Romania? De ce nu intelegeti ca in Europa o masina e schimbata la 3-4 ani si la max. 100.000Km?
In aceste conditii, ce interes au ei sa scoata un motor care sa tina 300.00Km, cand, peste 2-3ani, vor fi cu totul alte cerinte?
Ce rost are sa ne cramponam atat de faptul ca va rezista sau nu "n" km?
Sunt convins ca atunci cand l-au proiectat, s-au gandit foarte bine si carui target este destinat. Asa ca, nu va mai faceti atatea griji: cine vrea senzatii tari sau are bani de aruncat, il va lua....cine nu, nu! Si cu asta basta.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 21-Iun-2006 11:42

Da, dar...totusi! Masina e schimbata in 2-3 ani, dar nu dezmembrata...Asa ca ar trebui sa tina ceva mai mult. Or fi ei grabiti sa schimbe masinile vesticii, dar nici nu sunt tampiti sa dea multi bani pentru o minune care tine trei zile.
Asa ca nu impartasesc scepticismul lui khan. Plus ca, din cate stiu eu, motoarele pe benzina VW sunt f fiabile...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 21-Iun-2006 13:31

pai nu, hai sa privim un pic mai in ansamblu problema, un motor fortat pierde fara doar si poate din fiabilitate, asta e dincolo de orice indoiala, un exemplu extrem fiind motorul de F1 care e fier vechi cind se termina cursa, problema e ca daca e condus preponderent in forta va rezista chiar si mai putin, sau odata aparuta o problema, fie de racire, fie de alta natura, va distruge echilibrul fragil in care functioneaza si va rezulta intr-un damage serios si rapid. e ca si cum timpul s-ar misca mai repede pentru acest tip de motor, din cauza ducerii lui la limita, fiecare chestie in neregula il va afecta mult mai mult decit ar face-o in cazul unui motor obisnuit. nu ma gindeam in nici un caz ca o sa se supere europeanu, care-o fi el, ca n-a reusit sa mearga mai mult de nu stiu citi km cu motorul asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 21-Iun-2006 13:41

Matrixu scrie:dar nu cred ca pierd la fiabilitate chiar 100% (adica de la 300-400 de mii, la 150 de mii).


300(400) - 100% * 300(400) = zero

bine ca ai explicat in paranteza ca altfel ma bagai in ceata complet.

:lol:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 21-Iun-2006 14:05

Eram eu.
Merci de corectura!
Era 50%...

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 21-Iun-2006 19:27

keos scrie:Khan dupa cum stii in ziua de azi ciclul de inoire a produselor (fie si ele masini) e mult mai scurt.


In alta ordine de idei, probabil ca au scos modelul de 1,4 ca test de piata deocamdata.

Daca vor avea succes foarte probabil vor scoate si modelul de 2L cu o putere mult mai mare.


VW nu e prima data cand scoate un motor de litraj mic dar cu putere mare. A mai facut miscarea asta in Brazilia unde a scos cu ceva ani in urma un motor de 1L care avea aceeasi putere ca un 1.6 16V. De ce? Pentru ca taxele pt motoarele de 1L erau mici iar pt cele mai mari de 1L si un pic erau enorme. Nu acelasi lucru se intampla in EU, taxele incep sa creasca de la 2500 cm cubi in sus, dar probabil ca experienta braziliana i-a ajutat sa scoata motorul decare vorbim noi si sa incerce, iarasi sa rupa gura targului dupa semiesecul FSI.
Fun Citroen

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Joi 22-Iun-2006 10:44

@Matrixu@ - multumim pentru feedback-ul tau vis'a'vis de micutul TSI. eu sunt fost posesor de golf masina care mi-a placut tare la vremea ei. ideea unei masini propulasat de un motoras mic care inseamna accize si taxe mici deoarece taxele se platesc la capacitate cilindrica nu la cai putere aduce o masina cu care sa mergi "normal" la un cost "normal" iar daca vrei sa simti putina adrenalina sa ai cu ce. este o masina tipica pentru trendul european la care carcotasii din romania imediat ii gasesc hibe si probleme. nevoia de a avea niste cai putere in plus pe care nu trebuie neaparat sa-i folosesti tot timpul este exact ca nevoie de a avea un card de credit cu 10.000 euro si cu dobanda mica care sa nu-l folosesti neaparat dar sa te faca sa zambesti cand il ai in buzunar.

inca odata, germanii si-au aratat pragmatismul si gandirea clara, iar succesul de piata este ceva ce ei miros foarte bine de cand se stiu.

parerea mea ca astfel de jucarioare sunt excelente pentru un target 25-35 ani, care nu au inca bani sa tina un super-sport dar pot incerca sa traiasca senzatia.

intotdeauna caiutzii dati de turbina si compresor stiu sa alerge mai "repede" decat cai aspirati. matematic sunt aceeasi dar in masina, turbina (indiferent ca e montata pe benzina sau diesel) da un feeling aparte.

as vrea sa vad un tsi pe polo ...ala ar fi un experiment frumos ! din cate stiu e disponibil momentan doar pentru golf

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 22-Iun-2006 11:23

mai era si "motorasul" rotativ al celor de la mazda de pe RX8 de peste 200 CP si numai 1.4 ...vad ca mai nou pe site`ul lor nu mai este acest motor .

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 22-Iun-2006 11:39

Pretul este aproapte cat al uni GTI(200Cp), deci nu prin pret vor incerca ei sa atraga lumea, ci tocmai prin acel consum mic de combustibil, combinat cu putere mare 170 de caluti.
Eu nu prea pot sa sufar golful dar cand vine vorba de GTI,R32 sau chiar micutul TSI, nu am nimic de comentat.

pesteimputit
pasionat
Mesaje: 109
Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
Localitate: Bucuresti

Mesajde pesteimputit » Lun 26-Iun-2006 10:52

din cate stiu eu mazda rx8 are motor de 1.3
asta complet offtopic, dar motorul ala e Foarte mare ca dimensiuni


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats