eu nimic batman, batman
cea mai profunda parere despre proiectul tau!
toti au cum nu se poate mai multa dreptate .
trebuie sa modifici mult prea multe in motorul tau ca sa suporte supraalimentarea si nu cred ca merita de vreme ce gasesti deja fabricat unul.
tu ai intrebat cam ce presiune de aer suporta motorul tau aspirat...
eu cred ca intrebarea era incompleta de vreme ce jumatatea importanta era intrebarea: si la ce debit de aer?
daca vrei sa faci o turbina electrica probabil ca poti copia designul unei suflante de climatizare de la masina, trebuie doar sa folosesti un material mai rezistent la turatia mult mai mare pe care ar trebui s-o imprimi suflantei tale si sa gasesti un motor capabil sa ti-o obtina alimentat la 12v (14.4v).
la o turatie mai mica ar trebui sa maresti diametrul suflantei dar forta centrifuga ar deveni adevarata problema ca si echilibratul.
tocmai recostruiesc o turbina de NISSAN Patrol care s-a rupt din cauza unei saibe de centrare si , daca vrei, o poti studia daca te ajuta cu ceva.
ai la vedere ambele rotoare cu tot cu designul lor special.
cum spunea si @01DJfad, ar fi de preferat un compresor antrenat de curea pentru ca presiunea ar creste progresiv odata cu turatia si ai scapa si problema propulsiei.
dar, asta inseamna , poate, 10% din proiectul tau, restul de 90% constand in modificarile motorului ca sa suporte supraalimentarea !
in rest... bafta si nu te descuraja
