DanT scrie:dragul meu, daca vrei sa vezi care sunt conditiile astea de racire a unei incinte si ce implica transferul de energie termica, ele sunt tratate in manualul de fizica termodinamica si caldura in clasa a X-a.
ca sa poti ajunge la o temperatura ambientala a unei incinte de la 45-55 C la 22 C vei vedea de fapt ca are care trebuie sa intre in incinta ar trebui sa fie undeva intre 10-12 C judecand dupa debit si pentru a face fata si pierderilor.
masina nu este construita dintr-un invelis cvasi-adiabatic cum s-ar dori de fapt si cum poate fi cazul unei case bine facute, cam au pierderi la capitolul izolatie termica.
in concluzie, daca tu primesti in masina 22 C de la AC (ii putem spune frigider ca metoda de comanda este un detaliu ..) vei avea probail in masina aprox 28-29 de grade Celsius.
sa stii ca nu intoteaduna metodele empirice sunt cele mai bune, insa ele pot confirma o teorie
am inteles si sunt sigur ca ai dreptate (ca e destul de logic), dar discutia pornise de la diferenta intre aer conditionat cu reglare manuala si Climatic, si respectiv Clima automata cu aspect retro (gen E-klasse) si Clima automata cu afisaj digital.
