Jos taxele Sulfinei!

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 05-Feb-2007 12:20

nustiu dar parerea mea este ca nu vor face nimic cu aceasta taxa o vor lasa asa , daca e so micsoreze o va face atunci cand vin alegerile sa spuna si ei ca au facut ceva in favoarea noastra si unii ca orbii ii voteaza tot pe ei ca spun uite la guvernu nostru le pasa de soarta noastra :twisted: :minigun:

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Jos taxele Sulfinei!

Mesajde Dan Popa » Lun 05-Feb-2007 15:57

Sigur ca uniti dar, daca trimitem numai petitii si nu iesim in strada va fi egal cu zero.
Problema cu Dacia este o alta diversiune ca sa abata atentia de la problema principala. Solutia celor de la Pitesti este foarte simpla; au fost scutiti de taxe pe o perioada de nu stiu cati ani, pretul de cost al unui Logan este sub 3000 E, de ce nu il ieftinesc ca sa se vanda? Cum sa inchida si sa plece cand vor sa cumpere si Craiova ca sa largeasca gama!

Vorba lui Paco : "Fratilor !!!" nu ati invatat nimic din marea imbulzeala din 89.
( iar nu o sa avem club)

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 05-Feb-2007 17:41

eu am prezentat un eventual urmator pas la intimidare propus de renault. pana una alta renault e printre putinele firme nationale care produs pt export bine. daca nu avem dacia s-a dus dreacu din pib-ul nostru...si asa zisa economie nationala. ...ei se tot lauda cu o crestere economica, dar tot mai multa lume consuma importuri. in modul asta ne ducem jos de tot. si pe ideea asta se bazeaza scarnavia aia de francez...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 05-Feb-2007 19:16

din actiunea frantuzului ce deducem? e clar ca a recunoscut singur in fata natiunii ca vinde o masina de kkt pe care lumea o cumpara din obligatie, si nu de placere, ca daca vindea ceva competitiv nu ii era frica. nemtii nu o sa faca asa ceva niciodata dupa parerea mea. dar vorba lui dan popa, asta este facuta ca sa ne atraga noua atentia de la alte probleme pe care ar trebui sa fim concentrati. trist este ca romanul, nu a reusit sa invete nimic din ce i s-a intamplat in ultimii 17 ani. TRIST.

bogdanel
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Mie 18-Mai-2005 11:22
Localitate: iasi

Mesajde bogdanel » Lun 05-Feb-2007 19:39

stiu sigur ca in franta nu se plateste aceasta taxa!!!se plateste ceva dar infim!!!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 06-Feb-2007 10:03

domnilor, cred ca toti putem afirma in cor ca ceva este puterd in tara asta. ca e condusa de niste spagari si niste idioti putem spune asta si se vede de la o posta. este clar ca sunt mai multe grupuri de interese care trag in jos orice se incearca sa se faca cum trebuie pe aici pe la noi.

in aceste conditii, cum ar trebui procedat? se iese in strada pe 9 februarie?exista, sau mai bine zis, vede cineva o alternativa viabila pentru incompetentii care cred ei ca sunt conducatorii acestei natii?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 06-Feb-2007 10:12

Eu, unul, nu inteleg de ce nu se finalizeaza macar treaba cu protestul.
Eu l-am scris, WLD a promis ca-l mai perie, dar nu a mai dat nici un semn de atunci.
De aici deduc ca forumul nu mai are o conducere, sau e asa de discreta incat nu se vede!
Sau, cine stie, poate conducerea forumului e de acord cu taxele lui Tariceanu?

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 08-Feb-2007 17:06

Unii parlamentari se agita sa schimbe:


"Deputatul PSD Vasile Puºcaº, fost negociator ºef al României cu UE, a declarat, joi, cã taxa de primã Înmatriculare este discriminatorie ºi anticoncurenÞialã, a cãrei unicã necesitate e satisfacerea grupurilor de interese ale actualui Guvern.

'Taxa Tãriceanu-Vlãdescu e una de capriciu, legatã de grupul de interese ale Guvernului ºi mai puÞin de interesul cetãÞenilor români. Ea e discriminatorie, anticonstituÞionalã ºi greu de suportat din punct de vedere social', a arãtat Vasile Puºcaº Într-o conferinÞã de presã.

Fostul negociator al României cu UE din timpul guvernãrii Nãstase a arãtat cã statele UE intenÞioneazã sã introducã o asemenea taxã din 2012 ºi ºi-a exprimat nedumerirea de ce doreºte Guvernul României sã facã pionierat cu aceastã mãsurã. Puºcaº a mai criticat ºi intenÞia Guvernului de a introduce altã taxã pentru deÞinãtorii de autoturisme, taxa de mediu. 'Suportabilitatea socialã a acestor taxe va fi foarte dificilã', considerã deputatul PSD, europarlamentar.

Împotriva taxei de primã înmatriculare s-au mai exprimat ºi reprezentanþii PLD ºi PC. Cei de la PC au anunþat chiar cã intenþioneazã sã propunã printr-un proiect legislativ eliminarea acesteia."

Sursa:

http://new.themoneychannel.ro/stiri/Int ... atorie.htm


Da' ce de treaba sunt astia de la PSD, de ce i-om fi schimbat oare ? :lol:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 08-Feb-2007 17:43

De fraieri!
E mai bun Basescu decat Nastase?
Hai sa fim seriosi!
Sau Tariceanu?
Macar aia furau mai discret, mai "social-democrat", astria sunt de o nesimtire vecina cu disperarea, cel putin treaba cu taxa a dovedit ca merita sa dispara acest rahat numit PNL, "partid istoric".
Sa le fie rusine!

Daca se agita si partidele e bine, inseamna ca nu am tipat de pomana pe-aici. Vom scapa de hiene curand!

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 08-Feb-2007 18:22

lasa ca si PNTcd era partid istoric si acum este....istorie.

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mar 13-Feb-2007 08:59

Ultima iesire la rampa a magarilor de la renault, santaj in toata regula:

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/ ... da-pe-fata

[...]
Concernul Renault a avertizat oficial ca, daca guvernul va reduce taxa pentru prima inmatriculare in Romania a autovehiculelor, va fi nevoit, din cauza posibilei scaderi a vanzarilor, sa-si restranga productia Logan cu cel putin o treime.

Si o treime din total vor reprezenta si disponibilizarile de personal - adica vreo 35.000 de lucratori - de pe platforma de la Pitesti si din firmele adiacente care lucreaza direct pentru Logan. S-a mai amenintat ca s-ar putea sa se renunte la proiectatele noi investitii ale grupului Renault in Romania. Cum s-ar spune, santaj in toata regula!
[...]
Fun Citroen

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Feb-2007 09:55

Povestea e mai veche, intre timp presedintele cacanarilor de la Renault, Ghosn, a anuntat ca vor face un Logan de 2000-4000 de euro. Inseamna ca si-au dat seama ca nu vor putea tine taxa mai mult decat guvernul Puliceanu.
Declaratia lui Ghosn ma face sa cred ca omul nu e tampit, chiar stie ca asta e viitorul pietelor emergente, masini pana in 5000 de euro, cum anuntasera si ei initial.
In schimb, acest cuptor de la munte (Four-mont) e un bou provincial, care ar trebui trimis acasa. Nici o companie nu poate sa faca declaratii atat de agresive pe teritoriul altui stat, ca risca un sut in spate.

eugenro2001 wrote: @paco mai usor cu epitetele! Sa ne mentinem in cadrul unui limbaj civilizat.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mar 13-Feb-2007 11:05

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:34 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Feb-2007 13:11

Eu am auzit voci de la PC si PSD, dar nu au tipat destul, e adevarat.
E clar ca daca ar fi campanie electorala, ar fi alti decibeli in joc.
Oricum, Tariceanu nu mai are nici o sansa la viitoarele alegeri, el acum se ocupa doar de mentinerea unui echilibru precar intre viituri. Face pe durul, dar se sprijina pe PSD si pe intentia acestuia de a-l suspenda pe Basescu. In rest, nimic.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 13-Feb-2007 17:10

Acum reno o zice direct: http://www.curentul.ro/curentul.php?num ... bart=51402

Concernul Renault a avertizat oficial cĂŁ, dacĂŁ guvernul va reduce taxa pentru prima ĂŽnmatriculare ĂŽn Romania a autovehiculelor, va fi nevoit, din cauza posibilei scĂŁderi a vanzĂŁrilor, sĂŁ-Âşi restrangĂŁ producĂžia Logan cu cel puĂžin o treime. ÂŞi o treime din total vor reprezenta Âşi disponibilizĂŁrile de personal - adicĂŁ vreo 35.000 de lucrĂŁtori - de pe platforma de la PiteÂşti Âşi din firmele adiacente care lucreazĂŁ direct pentru Logan. S-a mai ameninĂžat cĂŁ s-ar putea sĂŁ se renunĂže la proiectatele noi investiĂžii ale grupului Renault ĂŽn Romania. Cum s-ar spune, Âşantaj ĂŽn toatĂŁ regula!

Sã vedem ce va face guvernul! Dacã stãm bine ºi ne gandim nu trebuie sã-l plangem cã se aflã cumva Între ciocan ºi nicovalã: respectiv Între presiunile Comisiei Europene (care ameninÞã cu sancÞiuni financiare) ºi aºa-numiÞii "investitori strãini". Aºa-numiÞii investitori, pentru cã mãcar Renault face producÞie În Romania, ceea ce i-a ºi dat nas sã iasã la bãtaie, dar majoritatea presiunilor vin din partea cohortei de importatori de maºini strãine! ªi aceastã nicovalã nu prea este tocmai o nicovalã Întrucat, vai!, ºi guvernamentali de rang Înalt, cu decizie În domeniu, sunt implicaÞi În mod direct În problemã, fiind importatori de maºini noi. Aºa cã nu este exclus ca guvernul sã nu cedeze În faÞa presiunilor Comisiei de la Bruxelles acceptand plata amenzilor administrate cã doar nu le va plãti altcineva decat contribuabilul roman! Fraierul de contribuabil roman, atat de fraier Încat va accepta injustiÞia, cu toate cã nu are nu numai nici o vinã, dar chiar nici o implicare! Evident, ar plãti toÞi contribuabilii ºi nu doar automobiliºtii! Cat despre soluÞia evocatã de dl Vlãdescu, a extinderii taxei asupra Înmatriculãrii maºinilor deja Înmatriculate În Romania, o porcãrie mai mare nici cã s-ar putea concepe: sã plãteascã inclusiv niºte amãraÞi pentru supraÎmbuibarea unor ÎmbuibaÞi!

IntervenĂžia ÂşantajistĂŁ a trustului Renault ĂŽn disputa cu privire la taxa pentru prima ĂŽnmatriculare aduce ĂŽn atenĂžie douĂŁ aspecte majore, a cĂŁror evidenĂžiere, chiar dacĂŁ poate nu foloseÂşte la mare lucru, este totuÂşi de interes public.

Pe de-o parte, s-a dovedit fãrã echivocuri cam de pe unde a izvorat ideea taxei pentru prima Înmatriculare: de la producãtorii strãini de automobile În Romania ºi de la importatorii de maºini strãine În Romania, care ºi-au gãsit conivenÞã sau chiar "cointerese" În structurile guvernamentale. Episodul aratã cu ce argumentaÞii-balivernã - de la apãrarea pieÞei interne la combaterea poluãrii - sunt trataÞi bieÞii romani. Marile grupuri industriale ºi financiare vest-europene au susÞinut de fapt aderarea Romaniei la Uniunea Europeanã tocmai În ideea de a face aici ceea ce nu-ºi permit În Þãrile lor de origine, chiar de ar fi sã sfideze În acest scop normele europene.

Pe de altã parte, a apãrut În vãzul lumii cam ce resorturi ghideazã unele - din pãcate, chiar dacã dintre cele cu ºtaif - implicãri investiÞionale În Romania. ªi tot din pãcate, grupul Renault dã un exemplu semnificativ În domeniu. Prinzand la stramtoare Romania, În cel mai prost an postdecembrist, grupul Renault a preluat, În urmã cu aproape un deceniu, uzinele Dacia În condiÞii extrem de avantajoase grupului, În care nu preÞul de achiziÞie a contat, ci facilitãÞile fiscale ºi de altã naturã obÞinute. Strategia a fost clarã: se finanÞeazã din aceste facilitãÞi cercetarea-dezvoltarea unei maºini noi, de clasã ieftinã, În atenÞia Îndeosebi a consumatorilor sãraci din Est. Totul sub egida mãrcii Dacia. Dacã proiectul se dovedea un eºec, acesta rãmanea romanesc. Dacã dimpotrivã avea sã fie un succes, reuºita urma sã fie preluatã treptat de Renault. Ca tipologie de abordare se vrea sã se continue pe aceeaºi linie. Un centru de cercetare-dezvoltare - investiÞia la care oficialul Renault se referea cã ar putea face obiectul unei renunÞãri În cazul reducerii taxei de prima Înmatriculare - este proiectat sã fie implantat În Romania. Potrivit propunerii pãrÞii franceze - agreate se pare la Bucureºti - cercetãtorii-dezvoltatori ar urma sã fie detaºaÞi din FranÞa ºi plãtiÞi doar parÞial de cãtre trust, grosul remunerãrii avand a fi acoperit de partea romanã, prin cheltuieli de sprijinire a cercetãrii -dezvoltãrii, permise de normele europene de ajutor de stat, ceea ce ar Însemna cã activitatea centrului ar fi de fapt finanÞatã de Romania din banul public! Halal investiÞie strãinã!

Un articol de Ilie Serbanescu
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats