Jos taxele Sulfinei!

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mar 13-Feb-2007 19:16

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:33 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 15-Feb-2007 09:58

http://www.adevarulonline.ro/articole/g ... tat/302990

Francezii plãnuiesc investiÞii de 250-300 milioane de euro pe piaÞa româneascã În 2007

Grupul Renault a solicitat guvernului ajutor de stat pentru centrul de proiectare ºi dezvoltare de la Titu, procedurile pentru un acord În acest sens urmând sã fie accelerate, a declarat ministrul finanÞelor, Sebastian Vlãdescu.

"Schemele de ajutor de stat vor fi acordate În conformitate cu regulamentele europene, deci cu acordul Comisiei Europene. Totul trebuie sã se Încadreze În schemele de ajutor de stat aprobate de UE", a spus Vlãdescu. El a precizat cã nu s-a discutat Încã despre volumul ajutorului de stat. Ministrul finanÞelor a menÞionat cã printre solicitãrile companiei Renault mai figureazã ºi dezvoltarea infrastructurii În zona respectivã. Renault intenÞioneazã sã construiascã pe amplasamentul din Titu un centru pentru proiectarea ºi dezvoltarea de modele auto destinate pieÞelor emergente, unitate denumitã Renault Tehnologie Roumanie - RTR. Realizarea proiectului presupune investiÞii de 450 milioane de euro, În perioada 2007 - 2009. Centrul ar urma sã fie amenajat pe un teren de 258 hectare din localitatea Titu-Boteni, În judeÞul DâmboviÞa, aflat În imediata apropiere a unei unitãÞi militare. SuprafaÞa de teren necesarã a fost transferatã În noiembrie 2006, prin hotãrâre de guvern, din domeniul public al statului ºi administrarea Ministerului Apãrãrii NaÞionale (MApN) În domeniul privat al judeÞului DâmboviÞa ºi administrarea Consiliului JudeÞean (CJ), pentru a fi scos la vânzare prin licitaÞie publicã. La licitaÞia organizatã de CJ DâmboviÞa, caietul de sarcini a fost cumpãrat de firmele Renault Technologie Roumanie SRL, Conarg SA, Vienna International Holding SRL, Real Estates Imobiliare SRL ºi Automobile Dacia SA, pentru ca, În final, documentele de participare la licitaÞie sã fie cumpãrate doar de Conarg, Renault Technologie Roumanie ºi Automobile Dacia. Documentele firmei Conarg nu au fost Însã acceptate, deoarece comisia de licitaÞie a considerat cã sinteza planului de afaceri, nu include, În mod concret, un centru de cercetare ºtiinÞificã ºi dezvoltare tehnologicã ºi nu clarificã problema ÎnfiinÞãrii celor peste 2.000 de locuri de muncã În primii trei ani de activitate de la semnarea contractului de vânzare-cumpãrare.

Renault Âşi Dacia liciteazĂŁ pentru acelaÂşi teren

Reprezentanþii celorlalte douã firme, Renault Technologie Roumanie ºi Automobile Dacia, au fost acceptaþi la licitaþie, dar nu au oferit preþul de pornire stabilit. În aceste condiþii, comisia a decis repetarea licitaþiei ºi analizarea posibilitãþii diminuãrii preþului de vânzare cu pânã la 20%. Ciudat este cã, în prezent, singurii ofertanþi rãmaºi în cursã sunt Dacia ºi Renault Technologie Roumanie.

Adevãrul a Încercat sã afle pãrerea celor douã companii, Însã rãspunsul s-a lãsat aºteptat. Nici pânã la Închiderea ediÞiei nu am primit un rãspuns concret pe aceastã temã, ci doar un comunicat de presã al reprezentanÞilor Dacia În care ni precizeazã cã societatea nu are nimic de declarat. Pe de altã parte, reprezentanÞii uzinei din Piteºti au anunÞat, la Începutul lunii februarie, cã Renault ar putea sã renunÞe la o serie de investiÞii programate pentru piaÞa româneascã, dacã vânzãrile Dacia În România se vor reduce la jumãtate, ca efect al scãderii cu 50% a nivelului taxei de primã Înmatriculare. "Am estimat pentru 2007 vânzãri de peste 200.000 de maºini, dintre care mai mult de jumãtate pe piaÞa româneascã. Dacã taxa de primã Înmatriculare ar scãdea la jumãtate, prognozãm cã vânzãrile În România vor ajunge la circa 50.000 de unitãÞi În acest an, ceea ce va avea consecinÞe asupra furnizorilor de subansamble ºi ar putea conduce la renunÞarea la cel de-al treilea schimb de lucru la Automobil Dacia", a declarat, la acel moment, directorul general al companiei, François Fourmont. El a arãtat cã pânã la sfârºitul anului investiÞiile Renault la Automobile Dacia vor ajunge la un miliard de euro. Constructorul francez a programat pentru acest an investiÞii pe piaÞa româneascã de 250-300 de milioane de euro. Potrivit lui Fourmont, 20 de noi furnizori de subansamble se pregãtesc sã vinã În România ca parteneri ai Automobile Dacia

Mi-e sila cum fac astia investitii pe banii statului, adica ai nostrii. Asta in caz ca nu stiati unde se duce taxa de inmatriculare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Jos taxele Sulfinei!

Mesajde Dan Popa » Joi 15-Feb-2007 10:18

Inca o manarie cu o licitatie cu dedicatie si pretentii nemaipomenite din partea celor care l-au pus si il sustin pe manechin Prim ministru. Normal ca pe spatele nostru, nu ? ca doar asta inseamna politica liberala !.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 15-Feb-2007 11:03

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:33 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Joi 15-Feb-2007 11:24

Aiurea... Va impacientati prea tare. Acuma vorbim de razboi civil, ne dam toti peste cap, ne super-agitam pentru taxa asta. Nici eu nu sint de acord cu valoarea ei si cu modul de aplicare, dar hai sa fim seriosi, sint lucruri mai grave in tara decit taxa Sulfinei.
Iar cu taxa dracul nu e atit de negru. Un prieten si-a cumparat un Ford Mondeo pe benzina cu 5800 euro. A platit taxe mici ca e Euro 4. Masina arata si merge foarte bine. Deci daca chiar vrei, poti sa gasesti alternativa la Logan chiar si cu taxa in forma asta.
Nu sint de acord cu liberalizarea totala: masinile non-euro, euro 1 si euro 2 ar trebui taxate. Cele euro 3 si 4 nu. Altfel ajungem din nou cu toate jafurile poluante si periculoase pe strazi.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 15-Feb-2007 11:36

george scrie:.....

, euro 1 si euro 2 ar trebui taxate. Cele euro 3 si 4 nu. Altfel ajungem din nou cu toate jafurile poluante si periculoase pe strazi.


Vezi tu, acesta este un forum unde se regasesc oameni uniti de o pasiune comuna - Citroen. Pentru unii asta inseamna masina noua pe care o vor schimba peste 3 ani, pentru altii inseamna o masina veche de ~20 ani pe care se straduiesc sa o pastreze in stare cat mai buna si mai exista o categorie, a celor care vor sa isi cumpere o masina dar nu au bani de masina noua dar vor neaparat Citroen mai nou sau mai vechi.

Pot sa scriu si eu : Sa se taxeze masinile Euro 4 ca sunt multe si la un loc polueaza, nu am loc pe strada din cauza lor, nu gasesc loc de parcare din cauza lor, etc. Ce zici, ar fi frumos?

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Joi 15-Feb-2007 12:25

zic ca pui problema gresit. Masinile de peste 20 de ani trebuie sa intre la categoria celor de colectie si sa fie scutite de taxe. Oricum, numarul celor pasionati de masini vechi e redus. Nu ei reprezinta problema.
Poate ati uitat chiar prima perioada dupa revolutie cind au intrat in tara toate jafurile, care abea se tineau pe roti... Iar masinile in stare jalnica, de 15 ani vechime sint un pericol pe drumurile publice. Acele masini, fie ca sint Dacii, fie aduse din afara, nu au elemente de siguranta activa, si se afla intr-o stare jalnica, cu directia si suspensia dusa. Uita-te pe sosele patriei si o sa vezi. Eu vad aproape zilnic cum arata victimele accidentelor rutiere in functie de masina in care erau si aflu circumstantele de producere. Si crede-ma ca e mare diferenta.
Imi cer scuze, dar adevaratii pasionati de masini vechi sint putini. Iar legile trebuie sa existe pentru marea masa; pentru cei cu pasiuni si redusi la numar trebuie sa existe exceptii.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 15-Feb-2007 12:43

In primul rand ca masinile istorice sunt cele a caror productie a incetat de cel putin 30 de ani.

In al doilea rand, ceea ce am vrut eu sa subliniez, este ca nu ti-ai ales tocmai bine forumul pe care sa iti demonstrezi "dragostea" pt rable.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 15-Feb-2007 12:49

:wink:
Ultima oară modificat Joi 15-Feb-2007 21:33 de către nitro_od, modificat 1 dată în total.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Jos taxele Sulfinei!

Mesajde Dan Popa » Joi 15-Feb-2007 12:55

George, partial ai dreptate, dar asta este in proportie de 15%. O lege trebuie sa cuprinda pe absolut toata lumea, nu numai o parte. Daca nu mai dai voie sa se inscrie o masina cu Euro 1, 2 sau 3 cum vrei sa-ti inoiesti parcul ? Sa cumpere toata lumea o masina superscumpa- Logan, nu ? Sau o masina noua de la o reprezentanta. si dupa aia sa platesc cat vor ei pe o reparatie si mai rau, cand vor ei. Nu multumesc ! Eu vreau ( vorbesc strict din punctul meu de vedere ) o masina care sa-mi placa, sa fie ieftina, si la intretinere si mai ales sa nu am nevoie de service !!! Si pentru ca sunt f. multi care gandesc similar s-a creeat un curent care nu agreeaza toate gogosile. Si asta cu taxa este numai inceputul, sa vezi ce mai urmeaza. Numai ca atunci va fi prea tarziu.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 15-Feb-2007 12:57

george scrie:Poate ati uitat chiar prima perioada dupa revolutie cind au intrat in tara toate jafurile, care abea se tineau pe roti... Iar masinile in stare jalnica, de 15 ani vechime sint un pericol pe drumurile publice. Acele masini, fie ca sint Dacii, fie aduse din afara, nu au elemente de siguranta activa, si se afla intr-o stare jalnica, cu directia si suspensia dusa. Uita-te pe sosele patriei si o sa vezi. Eu vad aproape zilnic cum arata victimele accidentelor rutiere in functie de masina in care erau si aflu circumstantele de producere. Si crede-ma ca e mare diferenta.


Masinile aduse dupa revolutie erau jafuri pt ca doar jafuri isi permitea lumea sa aduca. Era la fel si cu electronicele SH si cu hainele din ajutoare. Asta era nivelul de atunci. Sunt sigur ca acum lumea nu se mai uita dupa asa ceva (decat in putine cazuri)
Iar daca ce se aducea dupa revolutie erau doar jafuri, sa inteleg ca ce se producea la noi atunci erau doar super masini toate numai una si una ?

Eu am vazut niste studii care aratau ca cu cat e masina mai sigura, mai puternica, mai noua cu atat e soferul mai nesabuit, deci accidentele mai grave - e demonstrat de psihologi ca masina mai "masina" te face sa te simti mai "sofer"(sau pilot)
Masinile mai proaste fac intradevar accidente mai multe dar nu la fel de grave. Cam de fiecare data cand la TV se da un accident cu morti si raniti, e implicata o masina "tare"

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Joi 15-Feb-2007 13:47

eugenro2001 scrie:In primul rand ca masinile istorice sunt cele a caror productie a incetat de cel putin 30 de ani.

In al doilea rand, ceea ce am vrut eu sa subliniez, este ca nu ti-ai ales tocmai bine forumul pe care sa iti demonstrezi "dragostea" pt rable.

e singurul forum pe care activez, asa ca nu am ales

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Joi 15-Feb-2007 14:00

nitro_od scrie:@george zise:
zic ca pui problema gresit. Masinile de peste 20 de ani trebuie sa intre la categoria celor de colectie si sa fie scutite de taxe.


mai georgica, pai noi suntem o tara de colectionari si guvernul ar muri de foame daca ar face cum spui tu!
cred ca ai trait putin pentru a zamisli asemenea reflectii profunde si faptul ca tati ti-a dat bani de o masinuta noua nu te indreptateste sa sustii masurile exclusiviste ale guvernarii asteia hamesita de tot mai mult.
ma indoiesc sincer ca ai fi pasionat pt ca altfel ai pricepe cum stau multe dintre lucrurile de pe forumul asta.


Stimate "nitro_od",
Faptul ca activam pe acelasi forum, ca ne tutuim si ca vorbim deschis unii cu altii (ceea ce apreciez foarte mult) nu cred ca-ti permite sa ma iei la misto. Profunzimea reflectiilor mele poate fi mult prea mica pentru standardele tale, asta e. Iar referitor la tati care mi-a dat bani de masinuta noua ar trebui sa te abtii atita vreme cit nu ma cunosti. Pricep cit pricep "cum stau lucrurile pe forumul asta". Credeam ca am priceput ca pot exista pareri diferite. Daca aceste pareri nu se accepta, rog moderatorii sa-mi spuna si ma retrag.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 15-Feb-2007 14:02

usurel va rog; si asa suntem toti tensionati din cauza lucrurilor care se intampla in tara. v-am mai spus si repet: taxa nu vor sa o scoata, iar daca vor fi obligati cumva sa o scoata o sa bage alta cred ca mai mare si pentru toate masinile, iar dupa aia o sa zica ceva de genu: faceti gat??? daca da, luati de aici :evil:
chiar nu ii intereseaza nemultumirile populatiei;
treaba sta cam asa:
-am intrat in nato, iar asta inseamna baze militare pe teritoriul romaniei, ceea ce nu cred ca era necesar si cred ca e de rau, pentru ca astia numai antrenamente nu fac acolo;
-am intrat in ue, iar asta inseamna nivel de trai mai prost, taxe si preturi mult mai mari si salarii la fel;
acum vin si intreb: chiar e bine??? eu cred ca nu :!:
ne-am prins in hora, iar acum trebuie sa jucam; deja nu mai depinde de noi, poporul, ci de cum se dicteaza din afara tarii; sunt sigur ca nici basescu si cu tariceanu nu au condus tara cum au avut ei chef, ci dupa cum li s-a spus; stam si ne plangem de taxa de inmatriculare pentru rable, si scapam din vedere ca se scumpeste iar gazul si multe altele; astia chiar zic mersi ca ne-au distras atentia ca sa nu mai vedem alte porcarii care se fac. iar taxa de inmatriculare.....aici este mult de discutat; stam aici si ne plangem pentru un lucru care deocamdata nu ne afecteaza direct (decat daca vrem sa ne aducem masina), in loc sa analizam problemele cu adevarat importante.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 15-Feb-2007 14:04

Singura mea obiectie este la faptul ca nu trebuia sa "vorbesti de funie in casa spazuratului" :wink: Adica nu iti exprimi adversitatea fata de masinile vechi pe un forum unde majoritatea membrilor au astfel de masini.


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187774
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats