
Jos taxele Sulfinei!
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
http://www.hotnews.ro/articol_66028-Com ... ele-UE.htm
Conform ultimelor declaratii ale lui vladescu, e clar ca timp de 6 luni guvernanti nu vor face nimic concret, chiar daca purtatorul de cuvint de la finante a declarat ca se negociaza cu UE. Gasca lui tarceanu, brent valmar si dacia au mai cistigat 6 luni, dupa care oricum nu vor plati ei din buzunar penalitatile.
Detalii mai multe se afla aici: http://www.euractiv.ro/uniunea-european ... ulare.html
Un citat relevant: "Forma actuala a taxei trebuie adaptata la cerintele Comisiei Europene. Concret, "legislatia trebuie modificata asa incat sa fie eliminate toate problemele: caracterul discriminatoriu, perioada de depreciere a automobilului si inca un aspect. Este nevoie de un forum legal unde cetatenii sa poata combate deciziile autoritatilor legate de fiscalitate", a explicat Comisarul pentru taxe si impozite."
Cam greu pt mafia obisnuita sa faca ce vrea ea: "Nu vrem sã desfiinÞãm taxa. Nu vrem. Este o decizie politicã a guvernului român."
Conform ultimelor declaratii ale lui vladescu, e clar ca timp de 6 luni guvernanti nu vor face nimic concret, chiar daca purtatorul de cuvint de la finante a declarat ca se negociaza cu UE. Gasca lui tarceanu, brent valmar si dacia au mai cistigat 6 luni, dupa care oricum nu vor plati ei din buzunar penalitatile.
Detalii mai multe se afla aici: http://www.euractiv.ro/uniunea-european ... ulare.html
Un citat relevant: "Forma actuala a taxei trebuie adaptata la cerintele Comisiei Europene. Concret, "legislatia trebuie modificata asa incat sa fie eliminate toate problemele: caracterul discriminatoriu, perioada de depreciere a automobilului si inca un aspect. Este nevoie de un forum legal unde cetatenii sa poata combate deciziile autoritatilor legate de fiscalitate", a explicat Comisarul pentru taxe si impozite."
Cam greu pt mafia obisnuita sa faca ce vrea ea: "Nu vrem sã desfiinÞãm taxa. Nu vrem. Este o decizie politicã a guvernului român."
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Jos taxele Sulfinei!
Si intre timp Ue va institui o taxa in toate tarile membre. Iar noi vom murmura Bye bye love.....ca Bye bye happiness murmuram deja.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Intre timp, premierul-Citroen nu sta degeaba si isi trage un nou sediu: http://www.curentul.ro/curentul.php?num ... &art=50774
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
premierul Citroen
Sigur se gandeste la viata vesnica
O sa avem si 2 guverne in cele 2 sedii?

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Articolul ala se refera la noul sediu ATS, nu la noul sediu al guvernului in care se vor baga de 4 ori mai multi bani decit s-au bagat pt consolidare anti-cutremur in toata tara 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Cititi si va cruciti: http://www.sfin.ro/articol_8044/fabriqu__en_france.html
Inceputul e promitator: Scutiri de taxe si impozite pe un cincinal (mai exact sase ani), subventii directe sau mascate, piata cu potential de crestere imens, posibilitatea obtinerii unui profit net mai mare decat cel brut (!) si amortizarea rapida a investitiei. Asa ar trebui sa arate Raiul investitional. Si chiar asa este Romania pentru unii oameni de afaceri. Din nefericire insa pentru toti ceilalti investitori, numai „alesii“ pot trai in Paradis. Mai regretabil e ca, dupa ce s-au infruptat din fructul interzis, beneficiarii refuza sa coboare cu picioarele pe pamant si devin avocatii unor taxe menite sa le protejeze profiturile. Aceasta este reteta Renault - FabriquĂŠ en France.
Iar partea asta imi place la nebunie: Potrivit presei vremii, in 1998 Renault solicita „interzicerea importurilor masinilor second-hand pana in anul 2005 (o simpla coincidenta, nu poate avea nicio legatura cu taxa pe prima inmatriculare imbratisata acum de conducatorii Automobile Dacia!), scutirea la plata impozitului pe profit pe o perioada de zece ani, scutiri de taxe vamale, acordarea unei prime de export si un decalaj la plata TVA de cinci ani pentru primii cinci ani“. In cele din urma, s-a semnat contractul prin care statul roman vindea Dacia cu 269,7 milioane de dolari. Virtuali, pentru ca doua treimi din suma reprezentau investitiile pe care Renault se angaja sa le faca.
Alt citat: Ultimul cadou pregatit de Guvern pentru Renault este fosta baza militara de la Titu, care are o suprafata totala de 258,4 hectare, 14 cladiri, care ocupa o suprafata totala desfasurata de 6.061 mp (4.723 mp construiti) si un aeroport militar. In urma negocierilor, baza militara a fost transferata, in noiembrie 2006, prin Hotarare de Guvern, din domeniul public al statului si administrarea MApN in domeniul privat al judetului Dambovita si administrarea Consiliului Judetean. Numai ca legislatia prevede organizarea de licitatie, si nu incredintare directa. Chiar daca licitatia se afla in plina desfasurare, ministrul finantelor, Sebastian Vladescu, a recunoscut ca grupul Renault a prezentat Guvernului un set de solicitari privind masuri de ajutor de stat pentru centrul de proiectare si dezvoltare de la Titu. Ca si cum grupul Renault ar fi fost deja proprietarul terenului. Coincidenta - in etapa finala a licitatiei s-au calificat numai doua firme: Renault Technologie si Automobile Dacia. Acestea au refuzat sa plateasca pretul de pornire stabilit initial, la 12 februarie, de 29,1 milioane lei inclusiv TVA. Licitatia a fost reprogramata o saptamâna mai târziu, cu un pret de pornire de 27,6 milioane lei. La aceasta a doua Încercare de vânzare a terenului s-au prezentat tot Renault Technologie si Automobile Dacia, care au refuzat Însa din nou sa achite pretul de pornire. La a treia tentativa, noul pret de pornire a fost de 21,8 milioane lei, inclusiv TVA, din care 1,6 milioane lei pentru vânzarea a noua cladiri, 20 milioane lei pentru achizitia unui teren si circa 200.000 lei pentru retele de utilitati, platforme, drumuri, alte mijloace fixe si obiecte de inventar. La licitatie s-au prezentat aceleasi firme si rezultatul a fost acelasi: au refuzat sa achite pretul de pornire. Motivul: de ce sa platesti cand poti lua ceva gratis? Pentru ca, imediat, Renault a propus Consiliului Judetean Dâmbovita ca terenul de la Titu sa fie atribuit În concesiune pe 49 de ani, si nu vândut prin licitatie publica.
In acest timp, la Bucuresti, conducatorii Renault amenintau cu disponibilizari masive in eventualitatea reducerii la jumatate a taxei pe prima inmatriculare, sosita pe filiera franceza.
Intre timp http://www.gandul.info/articol_32918/%20tariceanu_i_a_informat_pe_europarlamentari_ca_romania_nu_va_renunta_la_taxa_auto%3Cbr%20/%3E.html
Inceputul e promitator: Scutiri de taxe si impozite pe un cincinal (mai exact sase ani), subventii directe sau mascate, piata cu potential de crestere imens, posibilitatea obtinerii unui profit net mai mare decat cel brut (!) si amortizarea rapida a investitiei. Asa ar trebui sa arate Raiul investitional. Si chiar asa este Romania pentru unii oameni de afaceri. Din nefericire insa pentru toti ceilalti investitori, numai „alesii“ pot trai in Paradis. Mai regretabil e ca, dupa ce s-au infruptat din fructul interzis, beneficiarii refuza sa coboare cu picioarele pe pamant si devin avocatii unor taxe menite sa le protejeze profiturile. Aceasta este reteta Renault - FabriquĂŠ en France.
Iar partea asta imi place la nebunie: Potrivit presei vremii, in 1998 Renault solicita „interzicerea importurilor masinilor second-hand pana in anul 2005 (o simpla coincidenta, nu poate avea nicio legatura cu taxa pe prima inmatriculare imbratisata acum de conducatorii Automobile Dacia!), scutirea la plata impozitului pe profit pe o perioada de zece ani, scutiri de taxe vamale, acordarea unei prime de export si un decalaj la plata TVA de cinci ani pentru primii cinci ani“. In cele din urma, s-a semnat contractul prin care statul roman vindea Dacia cu 269,7 milioane de dolari. Virtuali, pentru ca doua treimi din suma reprezentau investitiile pe care Renault se angaja sa le faca.
Alt citat: Ultimul cadou pregatit de Guvern pentru Renault este fosta baza militara de la Titu, care are o suprafata totala de 258,4 hectare, 14 cladiri, care ocupa o suprafata totala desfasurata de 6.061 mp (4.723 mp construiti) si un aeroport militar. In urma negocierilor, baza militara a fost transferata, in noiembrie 2006, prin Hotarare de Guvern, din domeniul public al statului si administrarea MApN in domeniul privat al judetului Dambovita si administrarea Consiliului Judetean. Numai ca legislatia prevede organizarea de licitatie, si nu incredintare directa. Chiar daca licitatia se afla in plina desfasurare, ministrul finantelor, Sebastian Vladescu, a recunoscut ca grupul Renault a prezentat Guvernului un set de solicitari privind masuri de ajutor de stat pentru centrul de proiectare si dezvoltare de la Titu. Ca si cum grupul Renault ar fi fost deja proprietarul terenului. Coincidenta - in etapa finala a licitatiei s-au calificat numai doua firme: Renault Technologie si Automobile Dacia. Acestea au refuzat sa plateasca pretul de pornire stabilit initial, la 12 februarie, de 29,1 milioane lei inclusiv TVA. Licitatia a fost reprogramata o saptamâna mai târziu, cu un pret de pornire de 27,6 milioane lei. La aceasta a doua Încercare de vânzare a terenului s-au prezentat tot Renault Technologie si Automobile Dacia, care au refuzat Însa din nou sa achite pretul de pornire. La a treia tentativa, noul pret de pornire a fost de 21,8 milioane lei, inclusiv TVA, din care 1,6 milioane lei pentru vânzarea a noua cladiri, 20 milioane lei pentru achizitia unui teren si circa 200.000 lei pentru retele de utilitati, platforme, drumuri, alte mijloace fixe si obiecte de inventar. La licitatie s-au prezentat aceleasi firme si rezultatul a fost acelasi: au refuzat sa achite pretul de pornire. Motivul: de ce sa platesti cand poti lua ceva gratis? Pentru ca, imediat, Renault a propus Consiliului Judetean Dâmbovita ca terenul de la Titu sa fie atribuit În concesiune pe 49 de ani, si nu vândut prin licitatie publica.
In acest timp, la Bucuresti, conducatorii Renault amenintau cu disponibilizari masive in eventualitatea reducerii la jumatate a taxei pe prima inmatriculare, sosita pe filiera franceza.
Intre timp http://www.gandul.info/articol_32918/%20tariceanu_i_a_informat_pe_europarlamentari_ca_romania_nu_va_renunta_la_taxa_auto%3Cbr%20/%3E.html
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Tanti Sulfina, cea care murea de grija mediului, declara nonsalanta ca nu exista program de protectie a mediului finantat din taxa cu pricina. In felul asta se recunoaste oficial ca taxa e neconstitutionala.
Detalii aici: http://www.antena3.ro/S-Barbu-nu-are-ce ... 8_ext.html
Detalii aici: http://www.antena3.ro/S-Barbu-nu-are-ce ... 8_ext.html
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Jos taxele Sulfinei!
Citesc topicul asta si ascult cum se cearta presedintele cu primul ministru si mi se pare ca asemanarea este izbitoare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187774
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats