C4 de 518 CP si 2.4s pina la 100km/h

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Sâm 22-Iul-2006 20:56

@tartorul: Nu e nevoie sa te retragi, nu e nevoie sa iti stearga nimeni posturile. O sa urmaresc si eu filemele alea luni la servici.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 24-Iul-2006 23:02

am vizionat filmuletele si testul este real .
nu este o scuza fata de @tartor si nu ma simt vinovat ca am reactionat la un comentariu incisiv la adresa mea dar parerea lui a fost pertinenta!
experimentul trebuie luat exact asa cum a fost facut, fara argumente pro sau contra si mai ales comentarii ca sa iasa , oarecum, favorabil lui Fiat Grande Punto !
altminteri.... este super incorect.
cum orice masina beneficiaza de o c.v. raportata la puterea motorului si destinatia utilizarii, presupunem (fara a gresi foarte mult) ca cutia lui EVO8 este mai lunga si 6 rapoarte !
cum testul era efectuat in "top gear" dupa cum spune si emisiunea, presupun ca EVO avea in treapta a VI-a la 60km/h in jurul a 1000+ rpm max. 1500rpm. facand abstractie de faptul ca vbm despre un turbo, orice benzinar ar sta pe ganduri la kickdown.

in alta ordine de idei, daca ne gandim care era raportul dintre capacitatea motorului si puterea dezvoltata la inceputurile motorizarii, ce avem noi puteau fi lesne catalogate drept strutocamile dopate!
acum sunt doar depasite de tehnologie !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Dum 20-Aug-2006 21:59

Ca o curiozitate, am primit un mail cu ceva noutati in domeniul auto. Printre ele era si

http://www.masini.ro/stiri-detalii,2640 ... maxima.htm

Daca este adevarat este deja de domeniul SF-ului desi am niste dubii mari :)
Fun Citroen

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 21-Aug-2006 09:03

Mie nu mi se pare prea imposibil......Insa sigur tre sa fi pilot de miguri la acceleratiile alea :))

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 21-Aug-2006 09:04

La 1.6s pina la suta, deja ar trebui sa iti faci asigurare de viata. Cred ca exista riscul unor ruperi de organe.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 21-Aug-2006 09:05

Nu ti se rupe nimic in tine...asta ar insemna sa nu mai exista Formula 1, insa unul mai fara chef de adrenalina ar lesina sigur intr-o asemenea masina..

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 21-Aug-2006 09:17

Nu cred ca au pus la punct masina aia. Poate ca au un prototip care sa atinga performantele respective dar pana sa o faca in serie...mai este
Pe Bugatti ani de zile l-au laudat, dar nu a fost disponibil pana in 2005

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Lun 21-Aug-2006 13:57

nitro_od scrie:ca sa lamurim toata povestea asta cu iz de lauda a celor de la citroen.....
sa vedem care e raportul greutate putere pt fiecare din cele 2 ex.:
bugatti bayron: 1890kg / 987bhp = aprox 1.92bhp/kg

C4 : 1200kg / 518bhp = aprox 2.32bhp/kg

la toate acestea adauga ingredientul ''Transmission
4-wheel drive '' si ai sa vezi ca nu mint baietii ! :wink: sunt doar nebuni !


hehehe ...ce matematica rudimentara avem aici. cand se imparte mere la pere rezultatul se exprima in mere/pere nu pere pe mere. corect dupa calculele facute de matale sunt aprox. 2.32kg de carat de fiecare calutz, nu cu 2.32 caluti cara un kg.

daca vrei sa vezi cati cai cara un kg fa socoteala invers adica
518bhp / 1200kg = 0.43 hp/kg.

cam asta e matematica care o cunoastem noi !

in general in sporturile cu motor tot ce trece de 1hp/kg e super-super ! e ca un fel de deziderat. se poate ajunge in general in 3 feluri:
- motoare mari supra-alimentate ce trec lejer de 1500 si pot ajunge si pana 2000 hp - motoare gerele dar care compenseaza prin forta deoasebita.
- motocicletele care se bazeaza pe o greutate redusa si destui hp scosi dintr-un motor mic.
- misinile de f1 care incearca sa optimizeze la maxim balansul dintre greutate si hp. in principiu o masina are spre 700kg si dezvolta spre 1000hp in conditiile in care greutatea motorului este de sub 100kg (vezi mclaren m4-21)


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo