C4 de 518 CP si 2.4s pina la 100km/h
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@tartorul: Nu e nevoie sa te retragi, nu e nevoie sa iti stearga nimeni posturile. O sa urmaresc si eu filemele alea luni la servici.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
am vizionat filmuletele si testul este real .
nu este o scuza fata de @tartor si nu ma simt vinovat ca am reactionat la un comentariu incisiv la adresa mea dar parerea lui a fost pertinenta!
experimentul trebuie luat exact asa cum a fost facut, fara argumente pro sau contra si mai ales comentarii ca sa iasa , oarecum, favorabil lui Fiat Grande Punto !
altminteri.... este super incorect.
cum orice masina beneficiaza de o c.v. raportata la puterea motorului si destinatia utilizarii, presupunem (fara a gresi foarte mult) ca cutia lui EVO8 este mai lunga si 6 rapoarte !
cum testul era efectuat in "top gear" dupa cum spune si emisiunea, presupun ca EVO avea in treapta a VI-a la 60km/h in jurul a 1000+ rpm max. 1500rpm. facand abstractie de faptul ca vbm despre un turbo, orice benzinar ar sta pe ganduri la kickdown.
in alta ordine de idei, daca ne gandim care era raportul dintre capacitatea motorului si puterea dezvoltata la inceputurile motorizarii, ce avem noi puteau fi lesne catalogate drept strutocamile dopate!
acum sunt doar depasite de tehnologie !
nu este o scuza fata de @tartor si nu ma simt vinovat ca am reactionat la un comentariu incisiv la adresa mea dar parerea lui a fost pertinenta!
experimentul trebuie luat exact asa cum a fost facut, fara argumente pro sau contra si mai ales comentarii ca sa iasa , oarecum, favorabil lui Fiat Grande Punto !
altminteri.... este super incorect.
cum orice masina beneficiaza de o c.v. raportata la puterea motorului si destinatia utilizarii, presupunem (fara a gresi foarte mult) ca cutia lui EVO8 este mai lunga si 6 rapoarte !
cum testul era efectuat in "top gear" dupa cum spune si emisiunea, presupun ca EVO avea in treapta a VI-a la 60km/h in jurul a 1000+ rpm max. 1500rpm. facand abstractie de faptul ca vbm despre un turbo, orice benzinar ar sta pe ganduri la kickdown.
in alta ordine de idei, daca ne gandim care era raportul dintre capacitatea motorului si puterea dezvoltata la inceputurile motorizarii, ce avem noi puteau fi lesne catalogate drept strutocamile dopate!
acum sunt doar depasite de tehnologie !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
Ca o curiozitate, am primit un mail cu ceva noutati in domeniul auto. Printre ele era si
http://www.masini.ro/stiri-detalii,2640 ... maxima.htm
Daca este adevarat este deja de domeniul SF-ului desi am niste dubii mari
http://www.masini.ro/stiri-detalii,2640 ... maxima.htm
Daca este adevarat este deja de domeniul SF-ului desi am niste dubii mari

Fun Citroen
nitro_od scrie:ca sa lamurim toata povestea asta cu iz de lauda a celor de la citroen.....
sa vedem care e raportul greutate putere pt fiecare din cele 2 ex.:
bugatti bayron: 1890kg / 987bhp = aprox 1.92bhp/kg
C4 : 1200kg / 518bhp = aprox 2.32bhp/kg
la toate acestea adauga ingredientul ''Transmission
4-wheel drive '' si ai sa vezi ca nu mint baietii !sunt doar nebuni !
hehehe ...ce matematica rudimentara avem aici. cand se imparte mere la pere rezultatul se exprima in mere/pere nu pere pe mere. corect dupa calculele facute de matale sunt aprox. 2.32kg de carat de fiecare calutz, nu cu 2.32 caluti cara un kg.
daca vrei sa vezi cati cai cara un kg fa socoteala invers adica
518bhp / 1200kg = 0.43 hp/kg.
cam asta e matematica care o cunoastem noi !
in general in sporturile cu motor tot ce trece de 1hp/kg e super-super ! e ca un fel de deziderat. se poate ajunge in general in 3 feluri:
- motoare mari supra-alimentate ce trec lejer de 1500 si pot ajunge si pana 2000 hp - motoare gerele dar care compenseaza prin forta deoasebita.
- motocicletele care se bazeaza pe o greutate redusa si destui hp scosi dintr-un motor mic.
- misinile de f1 care incearca sa optimizeze la maxim balansul dintre greutate si hp. in principiu o masina are spre 700kg si dezvolta spre 1000hp in conditiile in care greutatea motorului este de sub 100kg (vezi mclaren m4-21)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo