comparatie CX - XM

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 02-Noi-2007 19:57

Eu am avut si BX-uri foarte proaste, si BX-uri foarte bune. Problema suspensiei hidraulice este ca nu ai mecanici - in primul rand (iar asta se leaga cu intretinerea proasta de care vorbea nicum) - cand iti crapa buza si a doua - ca oricum ai face, e greu sa scapi de spectrul acelei scurgeri de ulei la drumuri foarte lungi. Iar daca se intampla, ai pus-o!
Eu am constatat ca vreo 50% din problemele unui BX BUN decurg din suspensia respectiva.
La o masina normala asa ceva nu exista. Eu nu mi-as mai asuma riscul sa fac, sa zicem, 2000 de km cu un BX, in concediu, cu nevasta si copilul dupa mine...Prin Bucuresti sau pe distante scurte, merge. Dar ce te faci daca te lasa beleaua pe Transfagarasan? Si copilul plange de foame? Ei? 8)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 02-Noi-2007 23:18

nicum scrie:... Parerea mea e ca in vest nu se merita suspensia hidraulica decit daca tii foarte mult la comfort. Insa in RO, se merita din plin. Gindeste-te doar la imensul santier numit Bucuresti. Apoi iesi putin dincolo de centura. Ai sa te iei cu miinile de cap...


si mai e o treaba: sa incerce careva sa mearga cu un passat de care povestea xenon, pe drumul ala de la herculane la timisoara (acum 3 luni cand era decopertat pana la panant si pietroaie) cu 100-140 fara sa te doara capul si sa stai confortabil in masina... sau na, si cu alta masina daca e... inclusiv c5 daca vreti.
pana la urma nicum are dreptate mare: pe drumurile noastre isi face treaba din plin, pe cand afara, poti sa mergi si cu telescoapele sudate ca nu ai treaba. de asta nu se mai foloseste asa ceva, pentru ca e complicat, scump si culmea, e fiabil, deci nu e avantajos pentru producatori :idea:
eu in 3 ani de chinuiala excesiva zi de zi la cx break, nu am spart nici o sfera, nu am stricat nici un amortizor, nu a crapat nici o conducta... un amarat de furtun de retur a cedat parca, dar sa nu va aud comentand pentru ca totusi avea 20 de ani. am bibilit la ea pentru ca asa am vut eu, si am tot schimbat pe la hidraulica pentru ca am vrut sa o fac mai moale, nu pentru ca s-ar fi stricat ceva.
xenon, eu te inteleg si pe tine, ceea ce spui tu e corect: masinile sunt extrem de vechi, iar pentru clasa medie deja nu prea mai merita sa iti iei bx numai ca sa iti faci treaba cu el zi de zi, decat dca ai unul impecabil, altfer risti sa nu iti mai ramana timp sa iti faci treaba.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 02-Noi-2007 23:24

mergi cu ea pe burta...
eu nu (mai)sunt un fan al hidropneumaticii, este in acelasi timp si inger si demon, caracteristic frantzujilor, si-au complicat viata...dar stii tu, ca exista un verb - "a cobi". Eu am facut cam 40.000km in 3 bx-uri si la drum lung nu m-a lasat nici unul, si am facut cu 14-le drum dintr-o bucata mai lung de 2000 km. M-a lasat primul Gti, cel alb, in fata blocului, dar acolo, am dat eu cu o conducta de bordura...Cred ca inseamna foarte mult sa gandesti pozitiv, sa ai o atitudine optimista.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 03-Noi-2007 00:08

poate ai vazut si filmul "The Secret - Law of atraction". :D daca nu, vi-l recomand, apropo de gandirea pozitiva.

revenind la discutiile noastre, recunosc, si mie mi-ar placea o masina cu suspensie hidraulica, fiindca e ceva deosebit care iese in evidenta
dar doar daca ar fi absolut noua, sa o tin 3-4 ani cat nu apar problemele.
sau, varianta a 2-a, o masina simpla de zi cu zi si un CX ca masina de colectie si strict pt. o plimbare scurta de week-end. dar, repet personal nu as folosi frecvent un second-hand cu tehnologia asta, pt. ca cere timp, munca si bani ca sa te poti baza pe ea, nemaivorbind de mecanicii specializati pe treaba asta pe care ii numaram pe degete...
o fi ea fiabila suspensia de noua, dar si cand ii vine sorocul, nu stii de unde sa o apuci: o fi pompa, or fi sferele, o fi nu stiu ce repartitor etc. (daca as trai in Franta, nu mi-ar fi deloc frica dar aici, e o specie rara, iar specialistii adevarati sunt pe cale de disparitie, noroc cu ATS-ul care formeaza noi si noi profesionisti in hidraulica :lol: si alte domenii ale mecanicii auto)


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats