mai bine logan decat citroen
Moderator: Echipa Tehnica
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
da, uite, vorbesc strict de c4 ... exista zeci de posesori carora li s-a defectat ambreiaju la 20.000 km, asta ca sa numesc doar o problema ... nu cred ca s-a inregistrat vreodata un golan cu un asemenea defect... dupa cum ziceam, maruntisuri, greieri, becuri arse ...
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
Vad ca totul se rezuma la o discutie de Citroen versus logan. Poate este mai bine ca multa lume sa se orienteze spre Dacie, in felul asta pierynad din clienti celelalte firme vor oferi reduceri mai mari la vanzare si prin serviceuri pentru a recastiga clienti.
Cat despre logan este o masina foarte buna, daca stii sa o folosesti
spre exemplu trebuie dat periodic drumul la ventilator pe maxim. Altfel
) dupa vro 2-3 luni daca dai din greseala ventilatorul pe viteza maxima esti bombardat cu particule de nisip, frunze..semintele acelea cu aripiare , de artar sunt chiar dureroase cand te izbesc in fata.
Cat despre logan este o masina foarte buna, daca stii sa o folosesti


-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Am citit acest topic si datorita faptului ca in momentul de fata am si Logan si C3 vreau sa imi exprim si eu o parere: cred ca sunt masini de nivel diferit, in sensul ca Loganul este conceputa ca o masina de familie, bazata in special pe utilitate, Citroen-ul in general(nu un model anume!) emana o eleganta si o suplete cum rar gasesti la masinile din ziua de azi... .Poate ca pret, varianta full de la Logan se apropie de preturile de inceput de gama de la Citroen dar calitatea fabricatiei si designul celui din urma nu sufera termen de comparatie. Excluzand elementul "garantie" din ecuatia intretinerii, cred ca fiecare poate sa isi faca si singur o revizie periodica la masina(in masura in care are unde si vrea sa faca singur acest lucru).
Probabil uneori e vorba si de noroc in functionare cand utilizezi o masina, dar eu cred ca e vorba de stilul de condus si de atentia acordata masinii...
Mai intervine in intretinerea masinii si suma optionalelor de pe masina care duc la un cost mai ridicat al reviziei(de exemplu AC-ul =>filtru separat!). Si ca un fapt divers va pot spune ca motorul de 1.4 MPI de pe Logan Berlina este mai lenes si mai gurmand decat motorul de 1.4 MPI de pe Logan-ul Van incarcat cu 300 kg marfa!!! La berlina, consumul in oras este intre 10-11 l/100 km pe cand cu Van-ul abia daca ajungi la 10l/100km in oras!!! Si asta va spun din propria experienta pentru ca am avut amandoua masinile in acelasi timp si am putut sa fac o comparatie intre ele. Despre consumul la C3 1.4 i 16v nu pot inca sa ma pronunt.Masina este noua, am abia vreo 650 km facuti cu ea si nu pot sa apreciez un consum in perioada de rodaj...nici macar la computerul de bord nu am certitudinea ca e consumul indicat...rodajul.....
Probabil uneori e vorba si de noroc in functionare cand utilizezi o masina, dar eu cred ca e vorba de stilul de condus si de atentia acordata masinii...
Mai intervine in intretinerea masinii si suma optionalelor de pe masina care duc la un cost mai ridicat al reviziei(de exemplu AC-ul =>filtru separat!). Si ca un fapt divers va pot spune ca motorul de 1.4 MPI de pe Logan Berlina este mai lenes si mai gurmand decat motorul de 1.4 MPI de pe Logan-ul Van incarcat cu 300 kg marfa!!! La berlina, consumul in oras este intre 10-11 l/100 km pe cand cu Van-ul abia daca ajungi la 10l/100km in oras!!! Si asta va spun din propria experienta pentru ca am avut amandoua masinile in acelasi timp si am putut sa fac o comparatie intre ele. Despre consumul la C3 1.4 i 16v nu pot inca sa ma pronunt.Masina este noua, am abia vreo 650 km facuti cu ea si nu pot sa apreciez un consum in perioada de rodaj...nici macar la computerul de bord nu am certitudinea ca e consumul indicat...rodajul.....
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Logan-ul si el se doreste a fi de sorginte franceza .. din pacate facut de romani care nu vor sa faca ce trebui .. Loganul, ca orice model Renault, pastreaza traditi de pise de schimb exorbitant de scumpe pentru o masina de duzina .. este comparabil cu intretinerea unui BMW entry level ..
insa alege ce vrei .. e cel mai pbine asa .. nu are sens sa te enervezi
insa alege ce vrei .. e cel mai pbine asa .. nu are sens sa te enervezi
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
mai copii, dar de ce nu-i lasati pe baieti sa-si ia logan?...
e o masina buna, kiar f buna...sa-si ia cate doua...de ce nu?
eu am un prieten care are logan si a schimbat caseta la 10000 si ambreajul la 18.000...asa incat, dacia va asteapta, copii...
mie-mi place sa vad mult eloganuri pe strada, ca-s patriot, industria auto romaneasca trebuie sa reziste...
)))
e o masina buna, kiar f buna...sa-si ia cate doua...de ce nu?
eu am un prieten care are logan si a schimbat caseta la 10000 si ambreajul la 18.000...asa incat, dacia va asteapta, copii...
mie-mi place sa vad mult eloganuri pe strada, ca-s patriot, industria auto romaneasca trebuie sa reziste...

-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Nu cred ca exista masina perfecta la iesirea din fabrica. Un defect ascuns poate avea orice componenta a autoturismului si chiar dupa probele din fabrica, nu poate fi descoperit. Va asigur(datorita profesiei si a locului de munca) ca si la masinile din clasa limuzinelor de la 40.000 euro in sus apar probleme in functionare, doar ca nu se afla despre ele decat in cerc restrans. Sigur ca importanta este si bunavointa reprezentantilor respectivei marci de a remedia problema aparuta. Totul e legat de politica interna a respectivei marci si de ce nu....de respectul acordat utilizatorilor acelei marci.
Cred ca o masina este buna in masura in care asteptarile tale de la ea sunt indeplinite....daca ceri putin de la o masina....putin vei primi.
Cred ca o masina este buna in masura in care asteptarile tale de la ea sunt indeplinite....daca ceri putin de la o masina....putin vei primi.
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
razzvan, eu sunt de parere sa limitam ironiile, fiindca omul dintr-un anumit pct. de vedere are perfecta dreptate, si anume tratamentul aplicat clientului. eu am avut ocazia sa vad ce inseamna garantia Dacia in doua serviceuri ale unor firme diferite, respectiv Meridian si Cobalcescu. de fiecare data totul s-a desfasurat ca la carte, fara nici un fel de discutii sau reprosuri, inclusiv tractare gratuita in cazul ruperii cablului de ambreiaj. am asteptat dupa masina de trectare 1 ora pe autostrada A1. nu stiu ce am fi facut daca eram cu Citroen, iarna, tinand cont ca reteaua lor de masini de tractare e ca si inexistenta.
am mai spus si repet: in afara de C1 si C-Crosser care practic nu sunt Citroen-uri, aceasta marca nu sta cu absolut, dar absolut nimic mai bine ca Dacia la capitolul fiabilitate. lumea spune de problemele postate pe forumul Dacia fara sa se gendeasca cat vinde Dacia si cat vinde Citroen in Romania. daca s-ar fi vandut 300.000 C4 intr-un singur an cred ca s-ar fi blocat forumul din cauza numarului prea mare de posturi cu plangeri.
la Logan singura problema "clasica" este aprinderea semnalului spate la apasarea franei sau a becului de frana la actionarea semnalului. in schimb la C4 s-a plictisit lumea sa schimbe tampoane de motor, amortizoare spate si piese de la clima cand baga caldura pe dreapta necontrolat etc.
mie de la o vreme a inceput sa imi para rau si de banii dati pe C1. masinuta asta o fi ea fiabila, dar nu e buna la nimic altceva decat la forja. problema e ca dupa 2 ani m-am plictisit de ea si incep sa vad celelalte "avantaje": finisajele jenante, cutia de viteze care schimba ca berlina, imposibilitatea d a parcurge si drumuri mai "romanesti", pretul IMENS platit pt. confortul oferit etc. etc. cand o sa implinesc 100.000km cu C1 si o sa pot zice ca "n-am schimbat nimic la ea", abia atunci voi putea afirma daca si-a facut sau nu banii. pana atunci pt. mine ramane doar o masina mica, sprintena, dar care costa mai mult decat face.
am mai spus si repet: in afara de C1 si C-Crosser care practic nu sunt Citroen-uri, aceasta marca nu sta cu absolut, dar absolut nimic mai bine ca Dacia la capitolul fiabilitate. lumea spune de problemele postate pe forumul Dacia fara sa se gendeasca cat vinde Dacia si cat vinde Citroen in Romania. daca s-ar fi vandut 300.000 C4 intr-un singur an cred ca s-ar fi blocat forumul din cauza numarului prea mare de posturi cu plangeri.
la Logan singura problema "clasica" este aprinderea semnalului spate la apasarea franei sau a becului de frana la actionarea semnalului. in schimb la C4 s-a plictisit lumea sa schimbe tampoane de motor, amortizoare spate si piese de la clima cand baga caldura pe dreapta necontrolat etc.
mie de la o vreme a inceput sa imi para rau si de banii dati pe C1. masinuta asta o fi ea fiabila, dar nu e buna la nimic altceva decat la forja. problema e ca dupa 2 ani m-am plictisit de ea si incep sa vad celelalte "avantaje": finisajele jenante, cutia de viteze care schimba ca berlina, imposibilitatea d a parcurge si drumuri mai "romanesti", pretul IMENS platit pt. confortul oferit etc. etc. cand o sa implinesc 100.000km cu C1 si o sa pot zice ca "n-am schimbat nimic la ea", abia atunci voi putea afirma daca si-a facut sau nu banii. pana atunci pt. mine ramane doar o masina mica, sprintena, dar care costa mai mult decat face.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
sa nu uitam totusi ca citroen nu sta mai rau ca alti constructori din acelasi segement la fiabilitate. vreau sa zic ca si daca citroen c4 s-ar strica exact la fel de des, sau de rar, precum loganul, si ar avea exact aceleasi probleme, c4 te-ar face sa-ti iei mintile pe la ats, sa dai milioane pe diverse prostii inutile, etc, pe cand la logan ai iesi mai ieftin simtitor ... plus ca ... eu dau 1053 de euro pe an pe casco, e adevarat, e fara franciza, si acopera tot, da' oricum... iar la logan un casco similar nu sare de 15 milioane, sau 400 de euro ...
xenon, posesoru de logan nu se oboseste cu tamponu' chiar daca 1.4 mpi vibreaza ca o cobra diesel... nu tamponu' e marea problema la c4, si nici suspensia spate (care nu se defecteaza, pur si simplu cad niste ciorapei de la amortizoarele spate si trebuie prinsi/lipiti, ca altfel troncane ...), nici controlul climei (care nu e decat la o mana de masini cu probleme), ... ci ambreiajul ... pe care cred eu ca l-au remediat odata cu faceliftul ...
concluzia este ca fiecare alternativa are plusurile si minusurile ei, si trebuie sa stii in primul rand ce-ti doresti tu de la o masina ... loganu' iti ofera costuri mici de intretinere, citroenurile iti ofera o gramada de suflet pentru cat costa ...
xenon, posesoru de logan nu se oboseste cu tamponu' chiar daca 1.4 mpi vibreaza ca o cobra diesel... nu tamponu' e marea problema la c4, si nici suspensia spate (care nu se defecteaza, pur si simplu cad niste ciorapei de la amortizoarele spate si trebuie prinsi/lipiti, ca altfel troncane ...), nici controlul climei (care nu e decat la o mana de masini cu probleme), ... ci ambreiajul ... pe care cred eu ca l-au remediat odata cu faceliftul ...
concluzia este ca fiecare alternativa are plusurile si minusurile ei, si trebuie sa stii in primul rand ce-ti doresti tu de la o masina ... loganu' iti ofera costuri mici de intretinere, citroenurile iti ofera o gramada de suflet pentru cat costa ...
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Referitor la ce a scris razzwan mai sus: eu am si logan si apoi am achizitionat Citroen (C3). E greu sa impui unei persoane un anumit mod de gandire sau o anumita marca de masina...Fiecare isi va lua masina de cati bani are si mai ales se va gandi mereu la masina care-i satisface cel mai bine necesitatile de transport. Credeti ca cineva din mediul rural va cumpara un C4 pentru a cara cartofi cu el? Niciodata! Si viceversa: un doctor,avocat sau mai stiu eu ce alta persoana care are un venit de nivel mediu va cumpara Logan? Cu siguranta ca isi va dori o masina superioara Logan-ului, un C4 sau C5.
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh