Masina noua vs. SH
Moderator: Echipa Tehnica
Matrixu scrie:Hai ma nu mai exagerati atat cu reviziile fabuloase la golf ca nu e chiar asa. Daca 5 mil pentru o revizie e atat de fabulos incat sa iti vinzi un rinichi, da-mi voie sa cred ca, masina sau e furata sau e castigata la loz in plic.
Dau astia la Loz masini de acest gen!!!!!!!! Gata tot salariul acolo se duce

Eu sunt pe cale sa-mi iau un C5, de 3 ani 125000 km, 2.0 Hdi - 110 cp, aproape full options, 10400 euro.
Vroiam un c4 1,6 Hdi tot de 110 cp dar pretul final era de 17000.
Punand in balanta ambele optiuni sper ca voi iesi mai ieftin cu c5-ul, plec din start cu avantaj de 7000 euro, si chiar daca e veche e clasa superioara fata de c4.
Vroiam un c4 1,6 Hdi tot de 110 cp dar pretul final era de 17000.
Punand in balanta ambele optiuni sper ca voi iesi mai ieftin cu c5-ul, plec din start cu avantaj de 7000 euro, si chiar daca e veche e clasa superioara fata de c4.
Evalueaza corect masina , in sensul ca daca mai bagi 7000 de euro in ea s-o repari , 125 mii de km e destul de mult ,la acasta "varsta" incep sa cada multe chestii la o masina ,iar daca nu cad trebuie schimbate .
Ajungi dupa sa-t para rau ca nu ti-ai luat o masina noua !
Avantajul pe care ti-l ofera o masina noua (pe lanaga faptul ca e noua -ai mirosul ala specific de nou ) ar mai fi faptul ca are garantie - un lucru destul de important !!
P.S chiar azi am vazut un C 5 nou cu numere rosii fff drumos e imi place mult de tot !!
Ajungi dupa sa-t para rau ca nu ti-ai luat o masina noua !
Avantajul pe care ti-l ofera o masina noua (pe lanaga faptul ca e noua -ai mirosul ala specific de nou ) ar mai fi faptul ca are garantie - un lucru destul de important !!
P.S chiar azi am vazut un C 5 nou cu numere rosii fff drumos e imi place mult de tot !!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
@kristi: decit sa dai pe un C5 second 10400, mai bine mai faci o fortare si iei o masina noua; 14000 sunt multi bani, si nu cred ca doresti sa ii arunci pe geam; cit o fi el de C5 (si mie imi place), are totusi multi kilometrii, si trebuie sa te gindesti ca in orice moment se poate strica ceva la el; sa nu mi-o iei in nume de rau, dar am constatat pe pielea mea ca o masina second, oricare ar fi ea maninca bani in permanenta si pina la urma cu cit dai pe ea si cu cit mai bagi in ea de-a lungul timpului, ajungi aproape de pretul ei de noua; dupa parerea mea nu merita sa iei o masina second mai scumpa de 4000 euro; deja de la suma asta poti sa te orientezi la o masina noua, chiar si in leasing, pt ca dai banii astia ca avans, iar dupa aceea platesti ratele, iar daca o iei second in loc sa platesti rate stai sa repari la ea; in fine, daca vrem sa ne luam masina de dambla putem sa ne orientam la un SH (iaftin), dar sa nu mergem zi de zi cu ea; in schimb, daca vrem o masina care sa ne tina, sa ne facem treaba cu ea si sa ne duca oriunde si la ori ce ora, parerea mea este ca cea mai potrivita este una noua; eu unul sunt patit si pot sa spun ca am avut citeva masini SH de mai multe marci; la pasiune nu pot sa renunt si o sa imi pastrez un CX care sa il am mai de 'duminica' ,dar vreau sa imi iau o masina noua care sa mearga (si 5 ani va merge!), cu care sa pot sa imi fac treaba linistit, nu sa stau toata ziu sa repar pe la ea! daca as avea 10400 (si ce bine ar fi) m-as duce mai degraba sa imi iau C5 nou in leasing si i-as da pe toti ca avans, decit sa ii dau pe toti pe un C5 SH... cel putin asa gindesc eu si va rog, corectati-ma daca gresesc.
-De ce crezi ca nemtii isi vand masinile dupa 100.000 km ...simplu ptr ca isi pierd garantia si incep sa bage banii in ele,asa prefera s-o vanda si sa-si cumpere alta noua .
-Romanul care e si un pic snob vrea si el sa aiba o masina bazata numai ca una noua nu-si permite asa ca o cumpara pe-a neamtului .
-Povesti gen : nu am avut nici un fel de probleme sute de mii de km ... eu nu le cred sincer ,se poate ca o masina doua la cateva zeci sa mearga sute de mii de km .
-O masina SH poti sa te astepti oricand si in orice moment sa cada ceva dupa ea
P.S kristi daca tii neaparat sa-ti iei SH orienteazate spre firme care se ocupa cu masini sh si care iti mai ofera si garantie 6 luni ,un exemplu ar fi < www.topcars-pipera.ro >
-scuzati greselile dar sunt ff obosit
-Romanul care e si un pic snob vrea si el sa aiba o masina bazata numai ca una noua nu-si permite asa ca o cumpara pe-a neamtului .
-Povesti gen : nu am avut nici un fel de probleme sute de mii de km ... eu nu le cred sincer ,se poate ca o masina doua la cateva zeci sa mearga sute de mii de km .
-O masina SH poti sa te astepti oricand si in orice moment sa cada ceva dupa ea
P.S kristi daca tii neaparat sa-ti iei SH orienteazate spre firme care se ocupa cu masini sh si care iti mai ofera si garantie 6 luni ,un exemplu ar fi < www.topcars-pipera.ro >
-scuzati greselile dar sunt ff obosit
Poate fi o carte castigatoare sau una necastigatoare o masina SH. Totusi, daca are incredere ca masina a fost exploatata corect si intretinuta bine si daca, in plus, nu vrea sa dea mai mult de 10.000 pe o masina, cred ca nu e chiar asa periculos sa ia un SH. 125.000 km nu e foarte mult, o masina ar trebui sa tina 500.000 (ca BX-ul meu!).
Pe de alta parte, la SH ai si avantajul (relativ) ca nu pierzi mult la revanzare. Orice masina noua "se injumatateste" dupa 4-5 ani, ceea ce nu e cazul unui SH.
E bine sa spun ca personal sunt adeptul SH, indiferent de marca sau ani de fabricatie.
Un exemplu: recent, am vazut pe autovit un R25 de vanzare. Stiu ca masina e foarte buna, alexd o stie, e a unui pasionat de Renault, membru in clubul cu pricina. Cere pe ea 3150 si, probabil, o va da sub 3000.
Va garantez ca masina aia e absolut confortabila si de incredere si ca 3-4 ani nu are nevoie de reparatii majore. Plus ca gasesti piese SH etc. Asadar, sunt solutii de masini ieftine si bune, nu noi neaparat.
Si, pentru ca tot am vorbit de acest caz, posesorii de Laguna I din Franta care avusesera inainte R25 se plangeau, spuneau ca Laguna e mult sub fosta lor masina veche...Asadar...
Pe de alta parte, la SH ai si avantajul (relativ) ca nu pierzi mult la revanzare. Orice masina noua "se injumatateste" dupa 4-5 ani, ceea ce nu e cazul unui SH.
E bine sa spun ca personal sunt adeptul SH, indiferent de marca sau ani de fabricatie.
Un exemplu: recent, am vazut pe autovit un R25 de vanzare. Stiu ca masina e foarte buna, alexd o stie, e a unui pasionat de Renault, membru in clubul cu pricina. Cere pe ea 3150 si, probabil, o va da sub 3000.
Va garantez ca masina aia e absolut confortabila si de incredere si ca 3-4 ani nu are nevoie de reparatii majore. Plus ca gasesti piese SH etc. Asadar, sunt solutii de masini ieftine si bune, nu noi neaparat.
Si, pentru ca tot am vorbit de acest caz, posesorii de Laguna I din Franta care avusesera inainte R25 se plangeau, spuneau ca Laguna e mult sub fosta lor masina veche...Asadar...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
paco: tu ai dreptate in ceea ce spui cu renault 25; dar este vorba de cam 3000 de euro, adica ce am spus si eu, iar asta nu e un risc mare; de la o anumita suma in sus spuneam ca nu merita riscul; in orice caz nu se mai fac masini acum (cam de prin 95) care sa reziste in timp ca cele vechi. un mic exemplu: si-a luat cineva un ford focus din 2001 la 110000 km in stare ireprosabila. nu mai stiu cit a dat pe el dar ce stiu e ca la 130000 km a cedat pompa de injectie si... surpriza : 85 milioane una noua sau 1000 euro una second. mie mi se pare cam nasoala faza. masini ca r25, r19, BX, CX, Ford siera, si alte masini din generatia 80-90 sunt facute bine si rezista dar uitati-va ca se plinge lumea de masinile astea facute acum cumparate de noi, dar sa le iei second... iar apropo de C5 ginditi-va numai daca pica un telescop sau niste amarite de bucsi cit costa.
Si asta e adevarat. Masinile noi sunt scumpe rau la subansamblele sofisticate.
Greu de decis...
Eu, unul, n-as da mai mult de 3-4 mii pe o masina, din doua motive: nu am mai mult si al doilea, stiu ca pot s-o patesc.
Dupa umila mea parere, oamenii cu venituri mici-medii ar trebui sa nu "atenteze" la masini mai noi de 10 ani. Sunt masini care mai merg inca atat (daca sunt bine intretinute) si costa f putin.
De ce sa dai 15-20.000 de euro pe o masina care stie sa faca acelasi lucru ca una de 10 ani, care costa 3000?
Chestia cu mirosul de nou mi se pare o copilarie.
Cineva imi spunea ca niste cunoscuti si-au luat in leasing Seat, nu stiu ce model, care va costa 17.000 euro in final.
E o suma colosala, cu care poti sa faci multe alte lucruri (bunaoara, sa construiesti o casa la tara!). Oamenii nu au multi bani, risca, au doi copii, trag de leasing (de aceea se vad atatea cazuri de leasinguri predate!), se vor chinui, numai sa aiba masina noua!!!
Ciudat cum capitalismul le ia mintile unor oameni care nu fac parte din sistem, adica...din zona lui opulenta.
Desigur, cei cu multi bani vor zambi superior. Dar chiar si ei ar trebui sa stea mai mult pe ganduri inainte sa-l imbogateasca pe Brent Valmar sau pe Nicolas Ianculescu si alti guzgani care put a lesie capitalista de la o posta!
Mie, sincer, mi-e sila de lumea asta. Prefer samsarii modesti care vand masini modeste si ieftine decat luxul asta chinuit cu leasinguri, service-uri de rahat si prefacatoria numita "clientul dicteaza". Mi se pare ca-si bat joc de oameni.
Greu de decis...
Eu, unul, n-as da mai mult de 3-4 mii pe o masina, din doua motive: nu am mai mult si al doilea, stiu ca pot s-o patesc.
Dupa umila mea parere, oamenii cu venituri mici-medii ar trebui sa nu "atenteze" la masini mai noi de 10 ani. Sunt masini care mai merg inca atat (daca sunt bine intretinute) si costa f putin.
De ce sa dai 15-20.000 de euro pe o masina care stie sa faca acelasi lucru ca una de 10 ani, care costa 3000?
Chestia cu mirosul de nou mi se pare o copilarie.
Cineva imi spunea ca niste cunoscuti si-au luat in leasing Seat, nu stiu ce model, care va costa 17.000 euro in final.
E o suma colosala, cu care poti sa faci multe alte lucruri (bunaoara, sa construiesti o casa la tara!). Oamenii nu au multi bani, risca, au doi copii, trag de leasing (de aceea se vad atatea cazuri de leasinguri predate!), se vor chinui, numai sa aiba masina noua!!!
Ciudat cum capitalismul le ia mintile unor oameni care nu fac parte din sistem, adica...din zona lui opulenta.
Desigur, cei cu multi bani vor zambi superior. Dar chiar si ei ar trebui sa stea mai mult pe ganduri inainte sa-l imbogateasca pe Brent Valmar sau pe Nicolas Ianculescu si alti guzgani care put a lesie capitalista de la o posta!
Mie, sincer, mi-e sila de lumea asta. Prefer samsarii modesti care vand masini modeste si ieftine decat luxul asta chinuit cu leasinguri, service-uri de rahat si prefacatoria numita "clientul dicteaza". Mi se pare ca-si bat joc de oameni.
Eu am la momentul actual cam 8000 e, restul i-am imprumutat.
La un c5 nou nu ma pot gandi, mi-ar mai trebui cam 14000-15000 euro fara dobanda.
Avantajul la sh ar fi ca mai strang 2500 euro si am terminat cu datoriile.
Daca ar fi sa-mi iau una noua mi-as permite un c4, mi-am facut calculul si la configuratia minima pe care o vreau trebuie sa dau 17000 euro, si as avea mult mai putine optionale fata de ceea ce-mi ofera c5-ul.
Pentru cei 7000 euro in plus la c4 ar trebui sa platesc rate de cam 6 milioane pe luna timp de 5 ani (cu tot cu dobanda aferenta) iar reviziile si consumabilele trebuie sa le platesc tot din banii mei.
La C5 sh nu as mai avea rata de 5,5 milioane pe luna de platit, daca (nu e obligatoriu) mi se strica pompa de injectie sau turbina sau vreun injector, ma va costa la un moment dat probabil vreo 90-100 milioane reparatia (poate mai convenabil daca gasesc piesa sh) dar asta inseamna 2000-3000 euro si nu 8800 cat as avea de paltit in mod sigur la una noua, iar la revanzare voi pierde cel putin 6000-7000 euro. Deci dau in plus 8800 plus pierderea de 6000 sa zicem asta insemnand cam 14000 eur. Nu cred sa ma ajunga intretinerea la c5 la aceasta suma.
Avantaj la cea noua este ca 2 ani de zile nu am de platit decat consumabilele, dar dupa ce iese din garantie mai am 3 ani de platit rate si daca mi se strica atunci vreo piesa scumpa unde ajung?
Alt avantaj la cea sh ar fi ca pot sa o vand si in 2-3 ani, fara sa pierd prea multi bani daca imi vor creste veniturile si voi putea sa-mi permit ceva nou.
Ast a fost socotela mea si de aceea deocamdata raman la convingerea ca pe ansamblu ies mai bine cu un c5 sh.
Nu am o pornit cu ideea sa-mi iau sh (dupa cum am spus la inceput vroiam un c4 nou), iar daca logica mea are vreo eroare spuneti-mi, voi lua in considerare toate parerile (am citit cu mare atentie posturile voastre si am cantarit cu atentie toate argumentele pro si contra sh).
La un c5 nou nu ma pot gandi, mi-ar mai trebui cam 14000-15000 euro fara dobanda.
Avantajul la sh ar fi ca mai strang 2500 euro si am terminat cu datoriile.
Daca ar fi sa-mi iau una noua mi-as permite un c4, mi-am facut calculul si la configuratia minima pe care o vreau trebuie sa dau 17000 euro, si as avea mult mai putine optionale fata de ceea ce-mi ofera c5-ul.
Pentru cei 7000 euro in plus la c4 ar trebui sa platesc rate de cam 6 milioane pe luna timp de 5 ani (cu tot cu dobanda aferenta) iar reviziile si consumabilele trebuie sa le platesc tot din banii mei.
La C5 sh nu as mai avea rata de 5,5 milioane pe luna de platit, daca (nu e obligatoriu) mi se strica pompa de injectie sau turbina sau vreun injector, ma va costa la un moment dat probabil vreo 90-100 milioane reparatia (poate mai convenabil daca gasesc piesa sh) dar asta inseamna 2000-3000 euro si nu 8800 cat as avea de paltit in mod sigur la una noua, iar la revanzare voi pierde cel putin 6000-7000 euro. Deci dau in plus 8800 plus pierderea de 6000 sa zicem asta insemnand cam 14000 eur. Nu cred sa ma ajunga intretinerea la c5 la aceasta suma.
Avantaj la cea noua este ca 2 ani de zile nu am de platit decat consumabilele, dar dupa ce iese din garantie mai am 3 ani de platit rate si daca mi se strica atunci vreo piesa scumpa unde ajung?
Alt avantaj la cea sh ar fi ca pot sa o vand si in 2-3 ani, fara sa pierd prea multi bani daca imi vor creste veniturile si voi putea sa-mi permit ceva nou.
Ast a fost socotela mea si de aceea deocamdata raman la convingerea ca pe ansamblu ies mai bine cu un c5 sh.
Nu am o pornit cu ideea sa-mi iau sh (dupa cum am spus la inceput vroiam un c4 nou), iar daca logica mea are vreo eroare spuneti-mi, voi lua in considerare toate parerile (am citit cu mare atentie posturile voastre si am cantarit cu atentie toate argumentele pro si contra sh).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats