impotriva taxei auto !

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Meresiev
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Lun 01-Dec-2008 11:18
Localitate: Baia Mare

Mesajde Meresiev » Joi 11-Dec-2008 23:01

Baieti, parerea mea este ca va certati degeaba. Va pot spune 100% sigur ca baietii de la Pitesti nu sunt chiar asa prosti si si-au lasat un as in maneca. Pacat ca Loganul nu are un pic de istorie, un pic de vechime, findca daca ar fi asa v-ati linisti toti cei ce sustin ca fabrica va face disponibilizari-credite-lanturi-etc-colaps. Marele lor as din maneca va aparea intr-un an sau doi, cand vor trebui sa produca piese de schimb pentru logan, de vor fi nevoiti sa mai ridice o fabrica langa, urmand sa traiasca si sa mai angajeze forta de munca doar sa poata satisface cererea de piese de schimb (ca de...., stim toti cam care e numarul de meseriasi buni intre ale metalurgiei si prelucrarilor ramasi in Romania):). Si uite asa pe langa metalurgie si prelucrari metale vor mai avea de lucru baietii de la chimicale (ca intra rugina nu de alta) si industria plastica va lucra la maxima capacitate, tinand cont ca jumate de logan e plastic pur, service-urile vor fi mai aerisite tinand cont ca foarte multi posesori de Loganuri abia asteapta sa iasa din garantie). Oricum nu taxa de poluare este solutia pentru scoaterea din criza a Daciei, desi dupa cum se exprima un barosan din conducerea Daciei "daca nu se iau masuri pro Dacia, ne vedem in postura de a lua si alte masuri decat oprirea temporara a productiei", mai bine avea grija din prima sa nu dea exclusivitate de service unor firme capusa ce efectiv sug banii clientilor si fac o treaba de rahat. Sa nu mai punem la numar ca statul a tot ajutat Dacia pana acum, de fiecare localitate din tara e plina in administratie de Loganuri. Sa nu credeti ca am ceva cu masina DCI-ul mi se pare o masina destul de buna pentru romani, dar pe de alta parte trebuie sa fi tampit sa dai 10850 euro pe ea FULL (ma rog, full-ul de la Logan, care la multe alte marci inseamna echiparea standard). Si incep sa cred ca vorba aia veche din batrini e adevarata, adica initialele cuvantului DACIA insemnand "Daca Ai Cap Ia-ti Alta":)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 12-Dec-2008 10:05

problema necumpararii unei masini noi este dubla... un cetatean, cam are 2-3-4000 de euroi pusi la saltea; ca sa isi cumpere masina noua, tre' sa faca credit la banca, iar in modul asta statul a rezolvat 2 probleme: s-a vandut o masina si s-a facut un credit; daca cetateanul ar avea de ales, cu acei 4000 ar da fuga la vecini si si-ar lua o xantia din 96 ca vad ca se tot comenteaza pe tema ei, sau orice alta masina ce ii place, care ii va manca zilele din punctul de vedere al unora; normal ca la cat e taxa, nu mai incape discutie de adus masini...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 12-Dec-2008 18:28

E foarte simplu sa zici ca e o taxa corecta sau ca esti pro taxa daca ai bani sa iti cumperi o masina noua decenta sau ai deja o masina cumparata si te doare fix in cot. E mai greu insa in momentul in care masina pe care o ai este foarte veche si esti constrans sa o schimbi. Logan? am vazut evolutia a 2 loganuri, cele de firma in 2 respectiv 1 an si este jalnica, fara a mai zice ca prestatia lor este una mediocra sau situatii de genul dupa 150 de km ma doare spatele de mor in logan iar in bx am facut 400 fara oprire si nu am avut nici o problema.

Filozofiile de genul "Eu nu sunt de acord cu masinile 2nd hand, iti iei noua, ce iti permiti" sunt spuse din plictiseala cred. De ce as da 11 000 euro pe un logan break echipat decent, cu motor dci de 85 si aer conditionat total ineficient cand se umple masina si sa nu dau 6000 pe o xantia HDI din 2000? Am vazut cum merg amandoua. am vazut cum consuma amandoua. Dacia e de rahat. La dacia nu i se mai inchide usa soferului dupa 2 ani de zile. cd playerul a fost schimbat si pierde antigel fara explicatie. cei de la service nu au gasit motivul. Scaunul pasagerului se misca fata - spate de zici ca a fost rupt cu ranga, nici un plastic nu mai sta la locul lui cum trebuie, cand stropesc parbrizul nu pornesc automat stergatoarele.. as mai continua dar nu mai stiu acum. Eu nu o sa imi iau logan in aceste conditii niciodata.

Nu stiu daca ma insel, dar din cate stiu aceasta taxa incalca libera circulare a marfurilor in UE. Am zis LIBERA circulare a marfurilor, nu CONDITIONATA circulare.

Sa vedem o intrebare: Ce masina noua imi iau eu de pe 3000 de euro? hai 4000. hai 5000. Si daca nu am bani sa imi fac crediti la banca pe nshpe ani? ca sa mananc iaurt pentru a-mi putea plati rata? Eu, sincer, sper sa ma mai tina bx-ul asta ceva timp.

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Vin 12-Dec-2008 19:48

am si eu o nelamurire - am cumparat un logan dci in leasing in luna octombrie prin rci leasing.Acum 2-3 saptamani mi-au venit numerele, masina fiind inmatriculata pe firma de leasing.
Problema este ca ieri mi-au sosit prin posta factura cu taxa de poloare, factura emisa de firma de leasing.Presupun ca aceasta firma a achitat taxa de poluare pentru a putea fi inmatriculata masina.
Credeti ca se pot recupara banii platiti? Din moment ce s-a scos taxa pt loganuri, exista posibilitatea sa se recupereze banii, astfel incat nici eu sa mai fiu nevoit sa achit catre RCI?
Dupa cum obeserv, taxa se achita indiferent ca este autohtona masina sau nu, chiar daca este netriplata...Este clar ca nu prin aceasta taxa se vor rezolva problemele economiei aflata in criza.
Nu se mai vand loganuri, deoarece nu se mai acorda credite in banci si omul nu are efectiv cu ce sa-si achite masina, deorece, poate unore li se pare ieftin, dar un logan costa totusi 8-9000 de euro.
Bancile nu mai acorda credite, loganurile nu se mai vand, fabrica se inchide si pe langa ea au de suferit si celelalte anexe si lantul slabiciunilor s-a format.
De altfel, cel putin in Romania, totul a pornit de la aceste credite care s-au dat fff usor.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 12-Dec-2008 19:58

In primul rand felicitari pentru alegerea facuta cat si pentru curajul de a recunoaste "fapta" ta in fata atator defaimatori al unui produs romanesc.

Din pacate, sunt cateva inconveniente vis-a-vis de taxa in momentul cand ai masina in leasing. Ei sunt obligati sa o plateasca pentru ca este masina lor...tu esti obligat sa o platesti pentru ca ti-ai luat acest angajament semnand contractul...prostia este ca platesti mai mult cu 19%, pentru ca firma de leasing adauga si tva sumei. In cazul absurd al vreunei recuperari (chit ca nu va fi cazul), sumele recuperate se vor deduce din ultima redeventa(rata) sau, dupa caz, din mai multe. Eliminarea taxei pentru auto noi se aplica doar pentru cele ce se vor inmatricula dupa 15 decembrie.

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Vin 12-Dec-2008 20:10

:), n-am vandut xantia..., de fapt nu am cu ce sa o inlocuiesc, imi place prea mult, - poate cu noul C5 exclusive, dar e foarte scumpa.
Loganul e pentru munci...
Am inteles, trebuie sa platesc, in plus si majorat cu TVA :) , merci pentru lamurire - ma gandeam ca pe fodul neintelegerilor acestea poate scapam cumva :)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 12-Dec-2008 21:40

pentru munci e mirifica. si eu voi avea nevoie la firma de o masina mare break cu care sa pot cara scule si prostii, si am de gand sa achizitionez in viitorul apropiat un lagan break dar benzol 16V, pt ca diesel nu mai vreau... alta masina noua la aceeasi bani si cu acelasi spatiu nu am de unde sa iau, este chiar imposibil, iar de second nici nu se pune problema, asa ca... si nu, nu imi e rusine sa recunosc ca apelez la dacia; in schimb, pentru plimbarile personale, prefer xm-ul sau alta masina cel putin la fel de confortabila...
cu toate astea, tot nu mi se pare corect modul de aplicare si de bagare pe gat a taxei. in fine, o sa parlamentam mult si bine, dar degeaba. o sa vedeti...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 13-Dec-2008 06:51

sa stii ca spatiul ala e asa mirific doar teoretic. iti zic eu din practica ca de fapt e mult mai mic. spatiul sa zicem ca este dar nu e distribuit bine. Niste echipamente care distribuitorul le-a descarcat dintr-un VW caddy (nu ca as fi fan) nu au incaput in logan cu bancheta rabatata. Acelasi spatiu? cred ca Berlingo, Partner, Caddy, Transit Connect, cred ca astea ar fi variante mai bune.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 13-Dec-2008 11:52

1.4i
Benzina, pret CIP 9.600 EUR

1.6 HDi
Motorina, pret CIP 10.900 EUR

1.6i
Benzina, pret CIP 11.500 EUR
cam astea sunt preturile la berlingo !

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Sâm 13-Dec-2008 16:45

primul berlingo inca se vinde!

pret diesel promotional 9700 euro (cu tva cu tot) http://ats.ro/model.php/15
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
cos76
pasionat
Mesaje: 239
Membru din: Joi 30-Noi-2006 20:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde cos76 » Sâm 13-Dec-2008 19:57

Foarte bun pretul. Nu cred ca sunt multe masini in segmentul sau care se pot lauda cu un astfel de pret.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 13-Dec-2008 19:59

am uitat sa precizez.. pretul pentru primul logan mcv (cel cu dci de 68 cp) a fost 11000 euro si are aer cond, geamuri fata electrice si oglinzi electrice. Pretul pentru al doilea logan (cel cu dci de 85 cp) a fost un pic peste 12000 euro si are abs, cdplayer mp3 (de toata jena), geamuri el fata, aer cond, samd. asta.. for the record

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Sâm 13-Dec-2008 20:28

... cat despre taxa am spus si o repet: daca ipotetic este pusa spre binele economiei noastre (vremuri de criza cer masuri de criza) atunci o sustin cu placere dar NU APLICATA RETROACTIV! ...pentru ca aceasta aplicare fara nici o noima legala a taxei va atrage cu siguranta o carca de procese pentru recuperarea taxei care vor fi pierdute din start de stat ... procese pierdute inseamna bani pierduti ( si nu ma refer la cei returnati catre contribuabili) plus imagine sifonata care nu stiu cat de mult foloseste la nivel inalt de reprezentare...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 13-Dec-2008 20:33

daca s-ar da drumu la masini fara taxa, ar veni masini bunicele care ar inlocui de exemplu vechiile dacii.. sau alte masini cazute..Este greu pt multa lume sa isi permita sa dea 8000-9000 euro pe un logan , dar de o suma de 3000-4000 euro poate face rost un om cu venituri medii pt romania. Si la 3000-4000, se iau masini bune., corect?
De ce nu vede si guvernul ca daca se aduc masini de afara bune(nu jafuri), rablele adevarate vor disparea.
nu mai zic ca se incalca libera circulatie a marfurilor...lucru expres mentionat de U.E.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 13-Dec-2008 23:10

pai tu nu ai inteles se pare: taxa asta a fost pusa pt sprijinirea productiei interne mai ales, si a vanzarii de masini noi in ro; daca vroiau sa fie chiar protejarea mediului, spuneau ca e interzis sa inmatriculesi masini care nu au cel putin euro 3 sau chiar 4...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11709
    Cel mai nou membru csty41