
mai bine logan decat citroen
Moderator: Echipa Tehnica
- Sergiu-Mihai
- pasionat
- Mesaje: 211
- Membru din: Dum 13-Ian-2008 16:33
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Perfect de acord cu nitro.
Iar pentru baietii care mor de grija industriei auto, ia cititi aici: http://www.businessweek.com/magazine/co ... _mz054.htm
Iar dacia nu va moderniza in veci fabrica de la Mioveni, pentru ca tinind un numar mare de munictori (platiti prost evident) poate santaja foarte usor guvernul ca ii da afara in cazul in care dacia nu e favorizata (si) prin pirghii fiscale gen taxa auto.
Iar pentru baietii care mor de grija industriei auto, ia cititi aici: http://www.businessweek.com/magazine/co ... _mz054.htm
Deutsche Bank (DB ) pegs production costs for the Logan at $1,089 per car, less than half the $2,468 estimate for an equivalent Western auto.
Iar dacia nu va moderniza in veci fabrica de la Mioveni, pentru ca tinind un numar mare de munictori (platiti prost evident) poate santaja foarte usor guvernul ca ii da afara in cazul in care dacia nu e favorizata (si) prin pirghii fiscale gen taxa auto.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
XENON scrie:uite, ca sa ma dau si eu destept (nu ca n-as fi).
cuvantul "salutar" nu inseamna "demn de a fi salutat", cum cred 99% din vorbitori, ci inseamna "salvator".
deci "atitudine salutara" inseamna de fapt atitudine salvatoare, si nu cred ca e cazul in contextul nostru.![]()
la fel ca si in cazul cuvantului "fortuit" care nu inseamna "fortat", ci "intamplator". deci expresia folosita frecvent "am fost fortuit de imprejurari" este un nonsens.
salutar inseamna, intr-adevar salvator, dar nu numai...
mai inseamna si folositor si semnificatia asta se potriveste si in contextul spuselor lui danT...
SALUTĂR, -Ă, salutari, -e, adj. Folositor sĂŁnĂŁtĂŁĂžii, vieĂžii, situatiei, etc.; salvator. ♦ Care este potrivit, adecvat ĂŽntr-o anumitĂŁ ĂŽmprejurare. – Din fr. salutaire, lat. salutaris.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ma bag si eu in seama putin? de ce nu....
daca cineva considera ca e mai buna dacia decat citroen, e liber sa isi ia ce doreste: dacia, opel, mercedes sau fiat. cu toate astea nu e frumos sa spui pe un forum de pasionati ca mai bine logan decat citroen. iti inteleg furia, ai avut probleme, dar sa sti ca nu este vinovat citroenul. cea mai mare vina o poarta incompetentii de la service, si mai ales sistemul pe care se merge la service, adica rupe clientul ca nu are incotro. sa va spun o poveste patita de cineva la rucom-opel in craiova, cu masina de firma: anul trecut i s-a spart un furtun de apa de la radiator. a fost acolo, a asteptat 2 zile sa i-o faca ca era aglomerat, iar reparatia a costat 380 de lei... pentru a inlocui un amarat de furtun de 15 cm cu un cot
; anul asta, mai precis luna trecuta, i s-a rupt mecanismul de la stergatoare; a fost acolo, si surpriza, cand au auzit de problema, l-au invitat pe loc sa bage masina inauntru, au facut-o in 3 ore, si a costat reparatia cu piesa cu tot 150 de lei... deci... am ramas fara cuvinde. ideea e ca dau in preturi cum au ei chef.
eu cred ca loganul e o masina fiabila, dar niciodata nu se va ridica la nivelul unui citroen. absolut toate masinile din ziua de azi sunt gandite si proiectate in asa fel incat sa fie cam de unica folosinta; daca atingi usor un c4 in fata, ramai fara clemele de la bara, si se rup prinderile de la faruri (va poate povesti andrei anghel), dar chestia e ca la toate masinile noi este asa, fie ca e logan sau bmw (cu bmw am patit eu treaba asta); s-au dus vremurile cand intrai cu un cx S1 intr-un cielo si il faceai elicopter, apoi plecai acasa linistit cu citroenul cu 2 zgarieturi pe bara de inox...
in concluzie, ai mare dreaptate cu partea de service, mai avem multe de invatat de la altii, dar nu poti spune ca mai bine dacia decat citroen.
daca cineva considera ca e mai buna dacia decat citroen, e liber sa isi ia ce doreste: dacia, opel, mercedes sau fiat. cu toate astea nu e frumos sa spui pe un forum de pasionati ca mai bine logan decat citroen. iti inteleg furia, ai avut probleme, dar sa sti ca nu este vinovat citroenul. cea mai mare vina o poarta incompetentii de la service, si mai ales sistemul pe care se merge la service, adica rupe clientul ca nu are incotro. sa va spun o poveste patita de cineva la rucom-opel in craiova, cu masina de firma: anul trecut i s-a spart un furtun de apa de la radiator. a fost acolo, a asteptat 2 zile sa i-o faca ca era aglomerat, iar reparatia a costat 380 de lei... pentru a inlocui un amarat de furtun de 15 cm cu un cot

eu cred ca loganul e o masina fiabila, dar niciodata nu se va ridica la nivelul unui citroen. absolut toate masinile din ziua de azi sunt gandite si proiectate in asa fel incat sa fie cam de unica folosinta; daca atingi usor un c4 in fata, ramai fara clemele de la bara, si se rup prinderile de la faruri (va poate povesti andrei anghel), dar chestia e ca la toate masinile noi este asa, fie ca e logan sau bmw (cu bmw am patit eu treaba asta); s-au dus vremurile cand intrai cu un cx S1 intr-un cielo si il faceai elicopter, apoi plecai acasa linistit cu citroenul cu 2 zgarieturi pe bara de inox...
in concluzie, ai mare dreaptate cu partea de service, mai avem multe de invatat de la altii, dar nu poti spune ca mai bine dacia decat citroen.
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
Si eu am avut C3 1,4 HDI si l-am vandut din criza de bani. Masina a avut mici chestii, dar ca sa nu gasesti piese... nu cred. In ziua de azi orice magazin care aduce piese de import are si piese de Citroen. Pe de alta parte un CX din 78 are dotari pe care loganul nu le va avea niciodata, si merge inca foarte bine daca a fost intretinut corespunzator si nu a avut parte de accidente. Intrebare: ce va mai ramane dintr-un logan peste 31 de ani? Isi va mai aduce cineva aminte de logan?
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
R: isi vor mai aduce aminte de el, pentr ca vor circula in continuare de el, pentru ca va rezista
e deplasata comparatia cu cx, pentru ca: sa zicem ca la banii de cel mai praf logan iti gasesti un prestige in stare perfecta (adica cu piese de hidraulica noi, motor cu compresia din carte etc). insa tu avand suma aia iti PERMITI logan ... cand ti se strica, il duci la casco ... la cx ce faci, iti iei piesele de pe cx basis si pui ipoteca pe apartament?
ca sa nu mai zic de taxele astronomice ... (impozit, asigurare...)

e deplasata comparatia cu cx, pentru ca: sa zicem ca la banii de cel mai praf logan iti gasesti un prestige in stare perfecta (adica cu piese de hidraulica noi, motor cu compresia din carte etc). insa tu avand suma aia iti PERMITI logan ... cand ti se strica, il duci la casco ... la cx ce faci, iti iei piesele de pe cx basis si pui ipoteca pe apartament?

WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
OK, am exagerat un pic pentru ca m-a infuriat afirmatia cu loganul. dj01fad are perfecta dreptate. Eu puteam sa cumpar logan nou dar nu am facut-o am preferat sa cumpar C3 sh si nu imi pare rau.
Mie imi place Saxo mult mai mult decat logan si parerea mea e ca un saxo este mai bun decat loganul. Am fost nevoit sa conduc logan si prima impresie e buna, ulterior isi da arama pe fata... Dar eu sunt subiectiv...
Imi cer scuze daca am exagerat.
Mie imi place Saxo mult mai mult decat logan si parerea mea e ca un saxo este mai bun decat loganul. Am fost nevoit sa conduc logan si prima impresie e buna, ulterior isi da arama pe fata... Dar eu sunt subiectiv...
Imi cer scuze daca am exagerat.
deja nu are rost ... sa mai vorbim ! logan e o masina ok .. noua .. e cum e ... multi au gandirea... ce e nou e si bun!(romanu... inca nu e destupat)
multi radeau de mine la inceput cu bx`u meu diesel ... un coleg avea un logan nou ! radea de mine ... ca am harb ... dar imi placea sa`i enervez .. o mai lasam .. o mai ridicam... ii mai dadeam cu fum la nas (il ardeam cu dieselu) el era sa se rastoare cu masina de vro 3 ori ! eu inca sunt teafar .. si tintesc catre sus! el inca are logan , probabil viseaza la sandero !
nu cx`u tre comparat cu loganu ! ci cu BX sau chiar o xantia ! care adusa intr`o stare buna ... face cam toate masinile moderne in jur de 10 000 de euro ! si sigur sunt multe alte modele din anii 90` care sunt cu mult peste logan!
cx a fost si este la clasa LUX ! cine isi permite sa o cumpere... isi pe permite sa si o tina ! nu orice taran poate aprecia valoarea unei masini!!!!
multi radeau de mine la inceput cu bx`u meu diesel ... un coleg avea un logan nou ! radea de mine ... ca am harb ... dar imi placea sa`i enervez .. o mai lasam .. o mai ridicam... ii mai dadeam cu fum la nas (il ardeam cu dieselu) el era sa se rastoare cu masina de vro 3 ori ! eu inca sunt teafar .. si tintesc catre sus! el inca are logan , probabil viseaza la sandero !
nu cx`u tre comparat cu loganu ! ci cu BX sau chiar o xantia ! care adusa intr`o stare buna ... face cam toate masinile moderne in jur de 10 000 de euro ! si sigur sunt multe alte modele din anii 90` care sunt cu mult peste logan!
cx a fost si este la clasa LUX ! cine isi permite sa o cumpere... isi pe permite sa si o tina ! nu orice taran poate aprecia valoarea unei masini!!!!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
O masina face in general cat valoreaza. Mihai, tu spui de Bx-ul tau. Intradevar poate l-ai luat ieftin, dar aduna valoarea pieselor bagate in el, la care mai adaugi un adaos de 30% pentru ca tu poate le-ai luat mai ieftin pt ca esti in bransa, si mai adauga valoarea manoperei, pentru asta fara sa trisezi inmulteste numarul de ore acordate masina cu sa spunem 80 lei. Trage linie si fa totalu. Vei vedea ca pretul iese peste pretul unui logan.
Asadar loganul este o masina destul de fiabila dar si cu defecte destule de proiectare, foarte incapatoare, fara aptitudini sportive si mai ales noua.
Fata de o masina la mana a doua, cum ar fi un Bx spre exemplu poate fi mai avantajoasa in ideea in care o persoana este mai comoda si nu isi doreste sau nu are timp sa caute mecanici priceputi, piese ieftine si diverse solutii de reconditionat.
Mai exista o varianta insa..aplicabila si celui care a deschis topicul. Cu banii de logan...8000 sa spunem, isi poate lua o masina la mana a doua in jur de 4000 euro (citroen bineinteles), cu care sa o aleaga si caruia sa ii lase 3500 euro pentru o revizie si o punere la punct temeinica a masinii. Cu restul de 500euro se poate realiza spalare, degresare caroserie si motor, curatare interior inclusiv tapiterie. In final va avea cu aceiasi bani o masina net superioara loganului in aceiasi bani.
Persoana care a initiat topicul a fost suparate de niste probleme create care ar si putut fi evitate prin realizarea lucrurilor mentionate mai sus.
Asadar loganul este o masina destul de fiabila dar si cu defecte destule de proiectare, foarte incapatoare, fara aptitudini sportive si mai ales noua.
Fata de o masina la mana a doua, cum ar fi un Bx spre exemplu poate fi mai avantajoasa in ideea in care o persoana este mai comoda si nu isi doreste sau nu are timp sa caute mecanici priceputi, piese ieftine si diverse solutii de reconditionat.
Mai exista o varianta insa..aplicabila si celui care a deschis topicul. Cu banii de logan...8000 sa spunem, isi poate lua o masina la mana a doua in jur de 4000 euro (citroen bineinteles), cu care sa o aleaga si caruia sa ii lase 3500 euro pentru o revizie si o punere la punct temeinica a masinii. Cu restul de 500euro se poate realiza spalare, degresare caroserie si motor, curatare interior inclusiv tapiterie. In final va avea cu aceiasi bani o masina net superioara loganului in aceiasi bani.
Persoana care a initiat topicul a fost suparate de niste probleme create care ar si putut fi evitate prin realizarea lucrurilor mentionate mai sus.
pardon ! un bx stock ! il iei cu 1000 euro in stare ok ... mai bagi 1000 maxim 2000 cu totul ! si iesi undeva la maxim maxim 3000 de euro ! cu un bx ca nou .. care te mai tine inca 20 de ani !daca il intretii corespunzator!
eu cu bx`u stock am mers cam 10 000 km ... si i`am facut doar un schimb de ulei
si alte mici problemute ... care s`au rezolvat foarte usor ! reparatia nefiind scumpa !
sa nu uitam de comfort ! suspensia hidraulica a fost ,este si va fi peste orice suspensie de tabla + pentru romania este o exact ce trebuie sa pui pe rana!
asadar! de la 9000 de euro sau cat e un logan diesel! la 3000 maxim (sunt multi oameni care cumpara un bx pe 10 mil , mai baga in el inca 10 .. si mai merg cu el 10 ani
) , 3000 in cazul in care o faci numai cu piese noi .. si manopera cu factura cu tot! eu zic ca este rezonabil... si peste logan cu mult !
p.s. intradevar ... acum imi este frica sa trag linia sa vad cat am bagat! pentru ca stiu ca e destul! dar oricum nu asta urmaresc.... pentru ca in continuare il imbunatatesc!
eu cu bx`u stock am mers cam 10 000 km ... si i`am facut doar un schimb de ulei

sa nu uitam de comfort ! suspensia hidraulica a fost ,este si va fi peste orice suspensie de tabla + pentru romania este o exact ce trebuie sa pui pe rana!
asadar! de la 9000 de euro sau cat e un logan diesel! la 3000 maxim (sunt multi oameni care cumpara un bx pe 10 mil , mai baga in el inca 10 .. si mai merg cu el 10 ani

p.s. intradevar ... acum imi este frica sa trag linia sa vad cat am bagat! pentru ca stiu ca e destul! dar oricum nu asta urmaresc.... pentru ca in continuare il imbunatatesc!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Eu cred ca exagerati, un pic. Pe mine, pretul platit ca sa-mi mentin CX-ul in stare NOUA nu a fost mare de loc.
Dar cata satisfactie am, e vis..... Si un sfat, de la cineva care cred ca stie cu ce se mananca un CX GTI: nu mai faceti asemenea comparatii, nu exista termene, distanta este foarte mare. CX-ul intai de toate inseamna pasiune, ore de munca, dispunere financiara si multe, multe alte lucruri pe care nu toata lumea este dispusa ale face( si mai trebuie sa si poti.....visa)...este foarte important!

CX-ul meu? O pasiune pentru mine. C1-masina perfecta pentru o zi intreaga! Parerea mea.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
xm-ul actual, l-am luat pe ras de pret, am muncit o saptamana la el, am bagat rapid in piese vreo 700 de euro, dar a iesit ok dpdv tehnic. e o masina ce sta cam in 1500 de euro, si .... e cam mult peste logan, daca e sa ne referim la confort si performante. problema este ca te astepti sa se mai strice ceva, sau nu neaparat sa se strice, dar inevitabil poate sa apara cate ceva de lucrat la ea. e... cei care nu au chef sa faca asta isi vor lua masina noua, ca de exemplu logan. pana la urma, ce poate sa se strice cel mai rau la ea? sa crape cutia, motorul, dar, orice ar fi, in 2 zile e reparata inapoi. pe partea cealalta fereasca sfantul sa ti se strice ceva la o masina mai noua, mai ales daca e din gama renault. si eu vreau masina mai noua, dar tintesc la un c5, in nici un caz la logan sau fiat albeea. poate ca eu si cu mihaistan suntem cazuri mai aparte, avand unde si cu ce sa le reparam, orice s-ar intampla la ele, dar... chiar daca nu as avea loc si piese, tot nu m-ar deranja sa ma plimb cu xm.
Eu am un Logan Diesel de care sunt foarte multumit. Dupa 3 ani si 40000 km nu am schimbat decat consumabilele. Foarte multumit! Acum astept un C4
. De ce? Este un mare pas inainte fata de Logan, dar sa nu aruncam cu pietre. Pentru design si pentru confort..., pentru ca asta mi-a placut mie din toate ofertele de pe piata. (la acest pret). 


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh