Diesel vs. Benzina & poll

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

diesel sau benzina

Benzina
37
45%
Diesel
37
45%
Ambele/Indecis
9
11%
 
Voturi totale: 83

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 06-Feb-2006 14:58

Clar era mai bun la insonorizare, la 110 km la ora. Cine a vazut emisiunea poate confirma. Si am mai auzit de treaba asta, ca dieselurile moderne sunt mai bine antifonate (se aud mai putin) la viteze medii si mari. Intreaba si vei vedea ca asa e.
La start si la viteza, clar benzina era in fata, dar avea si mult mai multi cai.
Consumul e mai mic la diesel. De altfel, BMW-ul benzinar consuma enorm...

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 06-Feb-2006 15:02

Mai bine insonorizate sunt, doar zgomotul este mai mare :lol:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 06-Feb-2006 17:11

Normal, n-a spus nimeni ca fac zgomot mai putin, dar se aud mai putin ca benzinarele inauntru!

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Lun 06-Feb-2006 17:27

Top gear testat bmw seria 5 motor diesel vs bmw seria 5 motor benzina ... ghici cine a castigat .... benezina .... cu toate ca diesel`ul avea 540 nm ..comparativ cu benzinarul care aveam mult mau putin ..la jumatate din cate am inteles ..... mai e de lucrat pana sa se ajung .... la performantele unui motor benzina ..oricat ..ziceti voi ... dieselul e ptr consum ... benzina ptr alergat ....

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 06-Feb-2006 17:50

Cati dintre soferi au invatat sa conduca pe motorina? (e putin retorica intrebarea)
Cati soferi conduc o masina pe motorina???? De ce oare?

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Lun 06-Feb-2006 18:35

DMX scrie:..oricat ..ziceti voi ... dieselul e ptr consum ... benzina ptr alergat ....

În principiu aşa e, nu există maşini de Formula 1 pe motorină :P Dar pentru noi, "şoferii" normali, conducătorii auto de zi cu zi, diferenţele de performanţă se cam estompează, şi alegerea e mai mult "de gust" :roll:

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 06-Feb-2006 19:02

Normal, n-a spus nimeni ca fac zgomot mai putin, dar se aud mai putin ca benzinarele inauntru!

Deci cel mai bine este sa iei o masina diesel si sa-i pui motor pe benzina :idea:

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde daria_na » Lun 06-Feb-2006 20:42

Citez din ultimul număr al revistei QUATTRORUOTE.
Un cititor ĂŽntreabă redacţia revistei:
Sunt indecis ĂŽntre varianta pe benzină de 1,4 l şi dieselul de 1,5. În medie rulez aproximativ 10.000 Km /an. Ce mă sfătuiţi să cumpăr?
Redacţia răspunde:
Situaţia este foarte clară , având ĂŽn vedere rulajul anual pe care ĂŽl anticipaţi. Oricum diferenţa de preţ dintre benzină şi motorină a devenit aproape nesemnificativă, aşa că singurul câştig vine tot din partea cifrelor de consum.
La achiziţie o versiune echivalentă de echipare 1,5 dCi costă cu 1040 euro mai mult decât decât 1,4 MPI.
În cazul dieselului, ĂŽntreţinerea aferentă unei perioade de expolatare de 100.000 Km a fost calculată la 884 euro pentru versiunile fără aer condiţionat şi 894 euro cu aer condiţionat.
Aceste sume includ manopera şi TVA-ul, fiind calculate la nivelul lunii septembrie 2005.
Pentru comparaţie, costurile pentru pentru acelaşi rulaj ĂŽn cazul unei versiuni pe benzină sunt de 550 euro.
În urma unor scurte calcule, se observă că amortizarea se face după aproximativ 50.000 Km. În acest caz alegerea corectă ar fi varianta pe benzină, deoarece nu circulaţi foarte mulţi Km pe an pentru a se justifica investiţia iniţială.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 06-Feb-2006 20:46

Asa e, dar sunt din ce in ce mai putini cei care fac doar 10.000 pe an. Majoritatea trec de 20.000. Asadar, in 2 ani, dieselul incepe...sa produca bani! :)

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde daria_na » Lun 06-Feb-2006 20:56

paco scrie:Iata inca un argument pro-diesel: frana de motor mai puternica!

Am vazut aseara pe emsiunea gearbox a englezului... (nu stiu cum) o comparatie intre un BMW diesel de 3000 cmc si alt BMW, V8 parca, de 3500, benzina. Al doilea avea mult mai multi cai, dar l-a depasit nu cu mult pe primul, iar la insonorizare dieselul era mai bun. In fine, la consum...


Nu cu mult, ci numai cu 3,5 secunde, ceea ce ĂŽnseamnă o diferenţă enormă. Chiar m-am plictisit aşteptându-l să ajungă la finiş. :lol:
Şi primul BMW avea tot vreo 3500 cc.
Poate mai reluăm discuţia despre acest subiect după vreo câţiva ani.

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde daria_na » Lun 06-Feb-2006 21:01

paco scrie:Asa e, dar sunt din ce in ce mai putini cei care fac doar 10.000 pe an. Majoritatea trec de 20.000. Asadar, in 2 ani, dieselul incepe...sa produca bani! :)


Aceasta numai ĂŽn cazul Logan. La celelalte maşini din import amortizarea se produce după 100.000 Km, din cauza costului mai mare la piesele de schimb şi manoperă.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 06-Feb-2006 21:20

E greu sa te bat in argumente, vad ca ai urmarit emisiunea cu cronometrul in mana...Ce mai conteaza 3,5 secunde fata de eternitatea Universului?
Cat despre costuri, am gasit solutia: mergem 100.000 pe an si se amortizeaza investitia... :)

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde daria_na » Lun 06-Feb-2006 21:43

paco scrie:E greu sa te bat in argumente, vad ca ai urmarit emisiunea cu cronometrul in mana...Ce mai conteaza 3,5 secunde fata de eternitatea Universului?
Cat despre costuri, am gasit solutia: mergem 100.000 pe an si se amortizeaza investitia... :)


Apreciez foarte mult acest mod de a discuta un subiect.

Peste trei ani, o să vând benzinarul şi o să-mi iau un diesel. Sper că atunci acest subiect nu va mai fi de actualitate. :-#

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Lun 06-Feb-2006 23:17

-->100.000 km intr`un an ... mers serviciu - acasa ... si de cateva ori plecat la munte mare ... nu prea ai cum ... decat sa`ti traiesti un an in masina ... ceea ce nu cred k se sacrifica nimeni....
-->ptr cei care se orienteza spre un SH ... luati`va diesel... ca au platit altii inaintea voastra diferenta benzina-diesel .. :)

pava
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 24-Apr-2005 18:41
Localitate: Galati

Mesajde pava » Lun 06-Feb-2006 23:45

Nu uita ca diferentele la SH intre diesel si benzina nu sunt nesemnificative !
Ce spuneti de diesel-versus-benzina in cazul masinilor din clasa mica ?


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo