Vad ca destul de multi spun "costuri rezonabile de intretinere" in legatura cu Logan-ul. Legat de intretinere, eu tin minte ca discutam cu o colega, dupa prima revizie (a mea la un C4, a ei la un Logan). Eu facusem prima revizie la 10.000 km si ma costase 3.5 milioane, ea facuse prima revizie la putine mii de km (nu mai tin minte exact, 5 sau 7 mii) si o costase 7 milioane.
Asa ca, nu inteleg unde este costul rezonabil al intretinerii la Logan?
mai bine logan decat citroen
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 541
- Membru din: Dum 21-Dec-2008 20:20
- Localitate: ploiesti
io pot sa va spun ca in ceea ce priveste siguranta loganului lasa de dorit.ieri am intrat in unu si l-am facut praf. EL daune aripa fata,portiere acordeon,stalpul infundat,aripa spate indoita...EU aripa fata indoita putin bara sparta si semnalizatorul dreapta. eu unul fara suparare prefer citroen.
SUPERMANsina rama in asfalt
-
- pasionat
- Mesaje: 541
- Membru din: Dum 21-Dec-2008 20:20
- Localitate: ploiesti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cam toate masinile sunt facute acum pe banda, inclusiv citroen; nu se mai fac masini ca cx cu care pot sa rup o dacie in 2, sau xm cu care am rupt un gard metalic indoind doar aripa, si asta fara sa simt nimic dinauntru; acum, toate sunt facute din acelasi balegar: mult plastic, si tabla cu toate ca e din ce in ce mai putina, este din ce in ce mai subtire.
sincer sa fiu cu nici una din marcile frantuzesti nu mi-e rusine!
am de la servici un clio dci din 2004.
masina are 126 k iar eu o calaresc de la 100k
merge de nu ai treaba cu ea! ce-i drept, da fum, porneste greu, etc dar asta din cauza unui moldovean care a bagat in ea motorina de la tractoare...si la 100k a venit masina pe platforma!
i-am facut revizia la 120 k si a costat 3.000 ron cu tot cu distributie, uleiuri, filtre si alte mici maruntisuri.
servodirectia (care nu mai merge) costa 1.800 ron, si injectorul nr. 1 care e praf 1.200 ron! astea inca nu s-au facut
personal acasa am un logan mcv 1.5 dci (85 cai)
masina e bestiala (punctul meu de vedere) are 30 k si nu am avut nici o problema pana acum! reviziile nu m-au costat mai mult de 800 ron pana acum (placute, uleiuri, filtre) am inteles ca distributia la 60k o sa coste aprox 1.800 ron
in fine, ajungem la BX-ul din dotare!
este o masina veche, piese rare si manopera nu tocmai ieftina!
daca as merge cu ea la ATS aia s-ar uita ca viteii la poarta noua, dar tocmai dasta zic mersi ca exista oameni pasionati de asa ceva si nu ajung si eu sa ma uit la la ca bou la bariera!
sincer sa fiu, am mers cu multe masini pana acum, nu are rost sa le insir, (risc sa ziceti ca ma dau mare
) dar la capitolul confort si tren de rulare nici una, dar nici una pana acum nu a batut BX-ul!
sunt sigur ca dupa ce schimb toata bucsaraia, o sa fie ca intr-un zbor lin...
dar la celelate capitole,
, piese ieftine, service si posibilitate de reparare pe toate drumurile, ramane, prima mea dragoste, care in momentul asta zace in garaj cu rotile desumflate, Dacia Break, 1,6 , din 1998.
Masina aia, se poate repara oricand, oriunde, super ieftin... in orice service de cartier care are o rampa si un cric!
Are 100k si a fost parasita de mine in momentul in care a venit loganul si clioul de la munca! imi trag palme acum, dar este in proiect de restaurare impreuna cu BX-ul.
Pana la 100k nu mi-a facut nici o figura, si nu bat campii! am mers, usor , frumos, revizii la timp, etc! era o bijuterie. Acum e ruginita, plina de paianjeni si praf,
dar va reinvia si ea ca pasarea pheonix
bun, deja bat campii si o sa ma avertizeze moderatorii...
Concluzie:
inainte sa va luati o masina, interesati-va de garantii, revizii, costuri, etc!
la capitolul imagine ...ca e logan sau C5, e problema fiecaruia!
am de la servici un clio dci din 2004.
masina are 126 k iar eu o calaresc de la 100k
merge de nu ai treaba cu ea! ce-i drept, da fum, porneste greu, etc dar asta din cauza unui moldovean care a bagat in ea motorina de la tractoare...si la 100k a venit masina pe platforma!
i-am facut revizia la 120 k si a costat 3.000 ron cu tot cu distributie, uleiuri, filtre si alte mici maruntisuri.
servodirectia (care nu mai merge) costa 1.800 ron, si injectorul nr. 1 care e praf 1.200 ron! astea inca nu s-au facut
personal acasa am un logan mcv 1.5 dci (85 cai)
masina e bestiala (punctul meu de vedere) are 30 k si nu am avut nici o problema pana acum! reviziile nu m-au costat mai mult de 800 ron pana acum (placute, uleiuri, filtre) am inteles ca distributia la 60k o sa coste aprox 1.800 ron
in fine, ajungem la BX-ul din dotare!
este o masina veche, piese rare si manopera nu tocmai ieftina!
daca as merge cu ea la ATS aia s-ar uita ca viteii la poarta noua, dar tocmai dasta zic mersi ca exista oameni pasionati de asa ceva si nu ajung si eu sa ma uit la la ca bou la bariera!

sincer sa fiu, am mers cu multe masini pana acum, nu are rost sa le insir, (risc sa ziceti ca ma dau mare

sunt sigur ca dupa ce schimb toata bucsaraia, o sa fie ca intr-un zbor lin...
dar la celelate capitole,

Masina aia, se poate repara oricand, oriunde, super ieftin... in orice service de cartier care are o rampa si un cric!
Are 100k si a fost parasita de mine in momentul in care a venit loganul si clioul de la munca! imi trag palme acum, dar este in proiect de restaurare impreuna cu BX-ul.
Pana la 100k nu mi-a facut nici o figura, si nu bat campii! am mers, usor , frumos, revizii la timp, etc! era o bijuterie. Acum e ruginita, plina de paianjeni si praf,

dar va reinvia si ea ca pasarea pheonix

bun, deja bat campii si o sa ma avertizeze moderatorii...
Concluzie:
inainte sa va luati o masina, interesati-va de garantii, revizii, costuri, etc!
la capitolul imagine ...ca e logan sau C5, e problema fiecaruia!
Citroen BX 17. TD '89
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh