Pagina 1 din 3

Scris: Joi 15-Sep-2005 16:51
de paco
E rara, dar e urata si are putere cat un Trabant. Puah!
Plus ca piese... :oops:

Scris: Joi 15-Sep-2005 17:57
de nicum
Paco, daca nu te-ai suit niciodata intr-un 2CV, nu vorbi. Ai o senzatie foarte cool la volan, suspensia e foarte moale si reglabila, toate astea la o masina conceputa inainte de razboi. Cutia de viteze are "doar" patru trepte. Masina este personificarea simplitatii si eficientei.

Scris: Vin 16-Sep-2005 07:37
de Draku
acu' sa ma scuzati, da' in trabantul meu e mai mult loc decat in 2CV-ul asta
care este :lol:

Scris: Vin 16-Sep-2005 08:54
de eugenro2001
paco scrie:E rara, dar e urata si are putere cat un Trabant. Puah!
Plus ca piese... :oops:


:twisted: Indraznesti sa te iei de masina care impreuna cu DS-ul este simbolul Citroen? :chain:

Masinuta asta are ceva simpatic, la fel ca si VW Beetle si tinand cont ca niste francezi cam aiuriti au venit din Franta si au facut turul Romaniei cu doua astfel de masini si o dubita Akadiane, cred ca spune multe.
Este o masinuta fara pretentii, fara computere, hidraulica, electronica, etc, simplu de reparat, de intretinut si care poate merge pe drumuri foarte variate.

Scris: Vin 16-Sep-2005 17:26
de nicum
O mare bila neagra domnu' draku... :tfrag:
Inainte de a face comparatii fortate intre trabant si 2CV, nu uita ca exista nenumarate bancuri cu si despre trabanturi, pe cind bancuri cu 2CV eu inca n-am auzit :lol:

Scris: Vin 16-Sep-2005 21:18
de Draku
domnu' nicu, io cred ca vorbiti in necunostinta (completa) de cauza...
sau din cauza neatentiei....
ati studiat vreodata un trabant, da' asa, cu atentie?
bancuri despre trabant exista intrucat este cunoscut si raspandit pe plaiurile tarii noastre....
despre 2CV nu exista exact din motivul opus: nu este cunoscut pe aici (poate or fi prin Portugalia sau aiurea, unde s-a mai exportat/produs)

asa ca, s'avem pardon....
Trabi este o realizare a ingineriei est-germane (foste), ramasa dupa cortina de fier, si care chiar a reusit sa faca din - ma scuzati - kkt bici, si chiar sa si pocneasca, vorba romaneasca :lol:
pe cand capitalistii "franceji", cu toate resursele la dispozitie au facut ce au facut, la vremea aia....
desi sunt posesor si de citroen si de trabant, nu vreau sa ajung sa idolatrizez nici pe unul nici pe altul. fiecare primeste din partea mea atat cat consider eu ca merita. iar trabi, la categoria lui, te asigur ca merita ceva

in dictionar, trabant=partener, tovaras de drum
iar bine ingrijit si cu piese de calitate chiar asta e

Scris: Vin 16-Sep-2005 22:46
de nicum
Mon ami, asa cum scria si pe una din masinile francezilor cu care ne-am intilnit, 2CV-ul e mai mult decit o masina, e un mod de de viata. Nici 2CV si nici trabantul nu sint masini perfecte, dar ar fi interesant de facut o paralela intre ele, dpv, tehnic (gindeste-te ca masina asta a fost fabricata vreo 40 de ani intr-o economie cu concurenta, nu intr-una de penurie ca in est, in care nu aveai alternativa), tinuta de drum, etc. Personal, cred ca tras linie si adunat, 2CV-ul ar iesi in fata.
Ca sa iti dau si tie dreptatea ta, cred ca trabantul tau e mai spatios decit un 2CV, dar trabantul tau e break (sau combi, cum s-a numit el). Asta e mai putin important, pentru ca cele 2 masini au fost facute cu destinatii diferite. Trabantul s-a dorit masina de zi cu zi a nemtului din est, pe cind 2CV-ul s-a dorit a fi o masina ieftina, versatila (era folosit de fermierii francezi inclusiv pe drumurile de tara). Francezii mai aveau si alte clase de masini si chiar mai multi producatori (fara a-i mai pune la socoteala pe cei straini), pe cind nemtii din est nu prea aveau alternativa (ca si noi de altfel la vremea respectiva, trebuia sa ne multumim cu dacia).

Scris: Vin 16-Sep-2005 23:24
de Draku
asta era un punct pe care vroiam sa-l scot in evidenta: ceea ce a iesit din mana inginerilor est-germani, in ciuda lipsurilor cu care se confruntau la vremea aia. repet, la clasa lui (motor 2T, masina usoara, etc)
stiu om care anul asta si-a facut concediul cu trabantul. 1400 km fara sa-i puna decat benzina (si ulei, bineinteles :lol: )

PS
bre, dreptatea de care zici e a lui trabi, nu a mea. e adevarat ca al meu e Combi (Universal, daca e sa ne luam dupa denumirea data de fabrica) si e mai incapator, dar ai fi uimit sa constati ca varianta Berlina are portbagajul cel putin la fel de mare ca al citroenului tau, fara butelia de gaz..desi din afara nu pare

PS 1
hai ca am facut praf topicul asta. poate il muta Catalin la locul lui...

Scris: Sâm 17-Sep-2005 01:24
de nicum
Propun sa ne oprim aici O:)

Scris: Dum 18-Sep-2005 13:29
de paco
Ba nu, continuati, e placut sa vezi un Citroen la egalitate cu Trabantul!
Nu stiam ca meciul e nedecis. :lol:

Scris: Lun 19-Sep-2005 07:51
de Draku
paco scrie:Ba nu, continuati, e placut sa vezi un Citroen la egalitate cu Trabantul!
Nu stiam ca meciul e nedecis. :lol:

pai, specifica exact despre ce Citroen e vorba, ca Trabantul e arhicunoscut :lol: :lol: :lol:

Scris: Lun 19-Sep-2005 08:17
de paco
2CV, acest simbol necunoscut...

Scris: Lun 19-Sep-2005 08:21
de nicum
paco, in topicul asta se vorbea despre 2CV. Mi se pare inutil sa discutam in contradictoriu, doar asa de dragul contradictoriului.

Scris: Lun 19-Sep-2005 11:46
de AlexC
Pana una alta 2CV a participat la Gumball3000 pe cand Trabant nu am vazut inca :lol: :lol:

Scris: Lun 19-Sep-2005 12:03
de Draku
:lol: :lol: :lol:
topic dedicat....discutiilor contradictorii..... :twisted:

da' asa ceva ati mai vazut ?
http://people.freenet.de/MTM/stonehenge.html

"vestitul" 2CV a avut parte de asemenea tratamente ?
http://www.trabi.ro/vip.asp

PS
am voie sa le povestesc amicilor trabantisti de topicul asta? :?: :wink: