
aparat de masura
Moderator: Echipa Tehnica
Eu am luat-o prin sondaj.
dar daca nu se gaseste nimeni sa iti explice, il mai iau eu odata pe al meu la testat si revin cu solutiile.

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
prima data trebuie determinat ce fel de semnal ai de masurat. adaca ai semnal continuu si vrei sa masori voltajul (sau amplitudinea trebuie sa il dai de V= - V cu doua liniute) daca ai semnal alternativ (sinusoidal) trebuie sa il treci pe V~
..
folosind exemplul dat de tine trebuie sa pui aparatul pe V~, la sectiunea pana in 600 V. Priza de care pomenesti are un semnal sinusoidal cu o amplitudine (declarata) de 220 - 250 Volti, frecventa 60Hz (in RO) .. De exemplu in SUA vei avea 110 volti amplitudine la o frecventa de oscilatie de 50 Hz.
Insa, daca nu esti sigur pe ce faci fie incerci, insa sa nu iti para rau de aparat daca nu are protectii, sau lasi sa fie folosit aparatul de cineva avizat sau cu experienta suficienta in domeniu.
Ca recomandare, incerca sa cauti ceva pe internet.
..
folosind exemplul dat de tine trebuie sa pui aparatul pe V~, la sectiunea pana in 600 V. Priza de care pomenesti are un semnal sinusoidal cu o amplitudine (declarata) de 220 - 250 Volti, frecventa 60Hz (in RO) .. De exemplu in SUA vei avea 110 volti amplitudine la o frecventa de oscilatie de 50 Hz.
Insa, daca nu esti sigur pe ce faci fie incerci, insa sa nu iti para rau de aparat daca nu are protectii, sau lasi sa fie folosit aparatul de cineva avizat sau cu experienta suficienta in domeniu.
Ca recomandare, incerca sa cauti ceva pe internet.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
asa cum ti-a spus si dan, pt tensiuni pui pe v= sau v~ in functie de ce tensiune masori...
vreau sa adaug ca frecventa tensiunii la retea in romania este de 50Hz si nu 60...:P
ca sa masori continuitatea, pui pe ohmi, pe valoarea cea mai mica...
din pacate, aparatul tau este expresia celui mai necajit model, astfel incat nu prea ai ce face cu el, desi e suficient de bun incat sa inveti, iar daca-l vei arde, chiar nu e nicio paguba, pretul lui e undeva in jurul valorii de 10-20 roni...
pt masurarea de curenti, te sfatuiesc sa nu incerci pana nu stapanesti in detaliu cum se face, insa in cuvinte putine, dai pe A=, ca alternativ nu ai, si pui aparatul inseriat cu consumatorul, si trebuie sa mai muti si cosa de la v, ohmi, mA, la 10A, pt valori mai mari de 200mA...insa abtine-te....
daca ai ceva punctual de masurat, intai intreaba aici...
vreau sa adaug ca frecventa tensiunii la retea in romania este de 50Hz si nu 60...:P
ca sa masori continuitatea, pui pe ohmi, pe valoarea cea mai mica...
din pacate, aparatul tau este expresia celui mai necajit model, astfel incat nu prea ai ce face cu el, desi e suficient de bun incat sa inveti, iar daca-l vei arde, chiar nu e nicio paguba, pretul lui e undeva in jurul valorii de 10-20 roni...
pt masurarea de curenti, te sfatuiesc sa nu incerci pana nu stapanesti in detaliu cum se face, insa in cuvinte putine, dai pe A=, ca alternativ nu ai, si pui aparatul inseriat cu consumatorul, si trebuie sa mai muti si cosa de la v, ohmi, mA, la 10A, pt valori mai mari de 200mA...insa abtine-te....


daca ai ceva punctual de masurat, intai intreaba aici...
Ultima oară modificat Mar 10-Noi-2009 18:46 de către mesersmith, modificat 1 dată în total.

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:

Mai poti sa verifici daca este un fir intrerupt.

Incercarile astea la noroc nu sunt periculoase decat poate la priza. Eu


Ai grija si cum bagi mufele alea ca au trei lacasuri si ele sunt doar doua ;)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Aparat de masura
salut Leo, iti pot da si eu niste informatii depre masuratori, exact cum au zis si ceilalti colegi de pe site, trebuie sa ti cont de minim doua precizari, depinde ce masori, in curent alternativ sau in curent continuu, si iar, daca masori tensiune sau amperaj, cu specificatia ca la amperaj, poti masura numai in curent continuu. Daca nu esti sigur pe valoarea tensiunii care o ai in locul de masurat, mai bine incepi de la o valoare superioara pana te apropii usor pana la treapta plajei de masura, poti masura tensiuni in locuinta la prize, poti masura daca un intrerupator inchide sau deschide contactele corect, asta pe gama de "ohmi", poti masura continuitatatea unui cablu, conductor, traseu, etc, poti masura chiar si o rezistenta de izolatie, pt. a vedea daca ai scurturi sau izolatii imbatranite, poti masura la auto, filamente de becuri, tensiuni, pt. orice fel de informatii suplimentare iti stau la dispozitie
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pai restrangi aria de cautare. Il dezizolezi la jumate (eventual doar niste crestaturi in izolatie sa nu sitrugi prea mult) si verifici spre capete. Odata injumatatita aria de cautare procedezi la fel in continuare pentru jumatatea ramasa cu probleme si tot asa pana restrangi la minim aria de cautare. Apoi in final locurile dezizolate le acoperi cu banda izolatoare.
O sa restrangi la 15m apoi 7,5m apoi 3,75 1,87, 0,93m si 0,46m. Daca pe ultimul tronson nu vezi nimic dubios la ochi, il elimini pur si simplu.
O sa restrangi la 15m apoi 7,5m apoi 3,75 1,87, 0,93m si 0,46m. Daca pe ultimul tronson nu vezi nimic dubios la ochi, il elimini pur si simplu.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep