Modificare ambreiaj Mercedes
Scris: Joi 08-Dec-2005 23:51
Subiectul Mercedes E300 Sportline 1992
Ambreiaju la masina asta este cu disc fara arcuri si volanta elastica. Volanta s-a stricat si a inceput sa patineze . . . Solutia o volanta noua care costa 2000 E
Ce am facut . . . am sudat / echilibrat cele doua parti ale volantei si am transformat-o intr-o volanta fixa normala dar cu o greutate de 20 kg. Am folosit discul fara arcuri al masinii dar cu ideea ca o sa vibreze la plecare . . . era singura solutie sa facem masina sa mearga pana in sarbatori.
Surpriza de proportii . . .nici cea mai mica vibratie si o cuplare a ambreiajului de te lasa masca. Masina efectiv pleaca in diagonala daca dai drumu la 3000 de ture brusc la ambreiaj. Super senzatie . . . . Exact ca un ambreiaj de competitie . . .
Acum vin si eu cu o intrebare . . . ce rol au arcurile alea de pe discul de ambreiaj clasic . . . . ????
O sa adaug si poze . . . .
Ambreiaju la masina asta este cu disc fara arcuri si volanta elastica. Volanta s-a stricat si a inceput sa patineze . . . Solutia o volanta noua care costa 2000 E
Ce am facut . . . am sudat / echilibrat cele doua parti ale volantei si am transformat-o intr-o volanta fixa normala dar cu o greutate de 20 kg. Am folosit discul fara arcuri al masinii dar cu ideea ca o sa vibreze la plecare . . . era singura solutie sa facem masina sa mearga pana in sarbatori.
Surpriza de proportii . . .nici cea mai mica vibratie si o cuplare a ambreiajului de te lasa masca. Masina efectiv pleaca in diagonala daca dai drumu la 3000 de ture brusc la ambreiaj. Super senzatie . . . . Exact ca un ambreiaj de competitie . . .
Acum vin si eu cu o intrebare . . . ce rol au arcurile alea de pe discul de ambreiaj clasic . . . . ????
O sa adaug si poze . . . .