Pagina 1 din 1

Modificare ambreiaj Mercedes

Scris: Joi 08-Dec-2005 23:51
de Ford_V6
Subiectul Mercedes E300 Sportline 1992

Ambreiaju la masina asta este cu disc fara arcuri si volanta elastica. Volanta s-a stricat si a inceput sa patineze . . . Solutia o volanta noua care costa 2000 E

Ce am facut . . . am sudat / echilibrat cele doua parti ale volantei si am transformat-o intr-o volanta fixa normala dar cu o greutate de 20 kg. Am folosit discul fara arcuri al masinii dar cu ideea ca o sa vibreze la plecare . . . era singura solutie sa facem masina sa mearga pana in sarbatori.

Surpriza de proportii . . .nici cea mai mica vibratie si o cuplare a ambreiajului de te lasa masca. Masina efectiv pleaca in diagonala daca dai drumu la 3000 de ture brusc la ambreiaj. Super senzatie . . . . Exact ca un ambreiaj de competitie . . .

Acum vin si eu cu o intrebare . . . ce rol au arcurile alea de pe discul de ambreiaj clasic . . . . ????

O sa adaug si poze . . . .

Scris: Vin 09-Dec-2005 00:15
de tartorul
Mercedes E300 Sportline 1992 nu e cel cu suspensia pneumatica care statea "pe burta" prin vara?

Arcurile au rolul de a prelua o parte din socul care se produce in momentul cuplarii. Daca arcurile se deterioreaza plecarea de pe loc nu mai este lina, devine un pic violenta.

Sa verifici, daca ai cum, discul de ambreiaj dupa o perioada. In urma modificarii e posibil sa ai surpriza sa se uzeze mult mai repede decat in conditii normale (volanta originala).

Scris: Vin 09-Dec-2005 00:43
de Ford_V6
Mercedesul care statea pe burta sta si acum din pacate . . . . .este un S300 din 2000.

Arcurile stiu si eu ca preiau socurile . . .problema e ca fara arcuri nu exista nici un soc . . . si chiar daca se uzeaza discul mai repede fiind practic o bucata de fier poti sa bagi ferodouri pe el de 100 de ori fara probleme.

Plus de asta dupa cum am spus plecare de pe loc este dementiala cu discul asta fix. Exact ca un ambreiaj de curse.