atentie la platile cu cardul
Scris: Mie 25-Ian-2006 11:06
Atentie cand platiti cu cardul!
Undeva la inceputul anului am fost la OMV Coposu sa alimentez cu benzina si neavand cash la mine am platit cu cardul.
Cand m-am dus la ghiseu vanzatorul mi-a luat cardul l-a trecut printr-un POS identic cu unul normal si mi-a inmanat un terminal, pe care scria Raiffeisen, ca sa introduc codul PIN. Dupa ce am introdus codul PIN acesta a luat terminalul si l-a pus pe ghiseu. Dupa un minut mi-a spus ca nu a functionat tranzactia si sa mai introduc inca odata codul PIN.
De data asta el a trecut cardul prin POS-ul bancii si tranzactia s-a efectuat cu succes. Numai ca, prima data, el mi-a copiat banda magnetica a cardului si de asemenea codul PIN. Asta s-a intamplat undeva la inceputul anului pe 5 Ianuarie.
Vineri, cand m-am uitat in cont am avut surpriza sa vad ca tocmai ridicasem numerar de la Londra. Se pare ca mi-au reprodus cardul si l-au folosit pentru ridicari de numerar.
"Norocul" meu a fost ca am sesizat din timp ridicarile de numerar si am reusit sa blochez cardul. Paguba a fost destul de mare si banca oricum nu te despagubeste deoarece e "PIN based transaction".
In concluzie daca cineva iti spune ca nu a functionat tranzactia si-ti spune sa mai introduci inca odata codul PIN atunci acel cineva trebuie sa-ti arate un bon pe care scrie motivul din care nu a fost acceptata prima data tranzactia.
ps.nu am fost eu persoana in cauza.
Undeva la inceputul anului am fost la OMV Coposu sa alimentez cu benzina si neavand cash la mine am platit cu cardul.
Cand m-am dus la ghiseu vanzatorul mi-a luat cardul l-a trecut printr-un POS identic cu unul normal si mi-a inmanat un terminal, pe care scria Raiffeisen, ca sa introduc codul PIN. Dupa ce am introdus codul PIN acesta a luat terminalul si l-a pus pe ghiseu. Dupa un minut mi-a spus ca nu a functionat tranzactia si sa mai introduc inca odata codul PIN.
De data asta el a trecut cardul prin POS-ul bancii si tranzactia s-a efectuat cu succes. Numai ca, prima data, el mi-a copiat banda magnetica a cardului si de asemenea codul PIN. Asta s-a intamplat undeva la inceputul anului pe 5 Ianuarie.
Vineri, cand m-am uitat in cont am avut surpriza sa vad ca tocmai ridicasem numerar de la Londra. Se pare ca mi-au reprodus cardul si l-au folosit pentru ridicari de numerar.
"Norocul" meu a fost ca am sesizat din timp ridicarile de numerar si am reusit sa blochez cardul. Paguba a fost destul de mare si banca oricum nu te despagubeste deoarece e "PIN based transaction".
In concluzie daca cineva iti spune ca nu a functionat tranzactia si-ti spune sa mai introduci inca odata codul PIN atunci acel cineva trebuie sa-ti arate un bon pe care scrie motivul din care nu a fost acceptata prima data tranzactia.
ps.nu am fost eu persoana in cauza.