Pagina 1 din 2
Noile Anvelope Michelin
Scris: Mie 11-Ian-2012 21:50
de toro
Scris: Mie 11-Ian-2012 22:44
de silviu_79
Interesante, sa vedem insa si pretul.
Mi-ar placea sa le puna si pe flancuri un perete, sa arate mai aproape de cele clasice, nu cu spitele la vedere.
Scris: Mie 11-Ian-2012 23:54
de mbc
Si mie imi plac asa, ca si concept... dar va trebui sa schimbi rotile cu totul nu numai cauciucul. Eu nu sunt dispus sa platesc intre 2000 si 4000 de euro sa imi echipez masina cu asa ceva. Plus ca deocamdata nu am vazut teste de stabilitate, franare, etc.
Scris: Joi 12-Ian-2012 00:08
de mesersmith
Eu ma gandesc la ce s-ar intampla daca prietenul tau cel mai bun afla ca tu ii iubesti nevasta si cat de usor ii va fi sa-ti taie cateva spite.
Din ce-mi dau eu seama, o astfel de chestie va face anvelopa inutilizabila.
Morala: lasa nevasta prietenului in pace, daca vrei sa ai toate spitele.
Acum serios: daca nu vor imbraca flancurile in ceva flexibil, o sa fie mari probleme cu cutitele unora.
Plec de la premisa ca daca apar pe piata, testele de franare, suspensie, etc, au fost bune.
Scris: Joi 12-Ian-2012 10:18
de mbc
Daca luam faza cu prietenul, e mult mai simplu sa iti perforeze o anvelopa unflata cu aer decat asa ceva.
Pe piata sunt multe chestii care ne pun in pericol sanatatea si viata si sunt de multi ani, deci nu m-ar mira sa fie anvelope de astea chiar daca nu sunt la fel de sigure ca cele cu aer. Ex: Coca-Cola, McDonald's, avelopele resapate, masinile Dacia, etnobotanicele si lista poate continua.
Scris: Sâm 14-Ian-2012 21:53
de Adi78
teste s-au facut demult cu acest tip de anvelope numite TWEEL:
http://www.youtube.com/watch?v=v_mj0URD ... 7ABCE875EF
problema ar fi ca trebuie sa fie foarte exclusiviste, cum "umfli" aceste anvelope pe fata la 2,2 bari si pe spate la 2,4?
trebuie sa fie exact pentru masina mea, cu janta pentru masina mea... dat fiind faptul ca testele sunt vechi... eu unul ma indoiesc ca voi vedea asa ceva in realitate...
Scris: Dum 15-Ian-2012 17:01
de toro
@Adi78 --Daca ai bojocii le umfli cu gura daca nu cu pompa pana ti-se inrosesc urechile . Problema este cat timp i-ti ia ?. Bine-inteles am inteles aluzia ta amuzanta si tot printr-o gluma ti-am si raspuns . Stiu ca testele s-au facut mai demult si daca nu ma insel cam prin 2007. Ca dovada ca aceste pneurii se folosesc si in uz militar , atasez si o poza facuta in 2010 undeva in Irak .
http://img214.imageshack.us/img214/1853/usarmy2010.jpg . Daca azi* ni-se par de domeniul SF ...maine* o se le tratam ca un obiect banal . Nimic nu sta in loc ,totul avanseaza intr-un ritm alert .
Scris: Lun 16-Ian-2012 15:52
de Adi78
Eu nu vad avansul prea mare la aceste cauciucuri, as vrea sa stiu ce alte avantaje ar avea acestea decat acela de a nu face pana? Chestie care acum s-a rezolvat cu asa numitele run flat-uri. Probabil ca asta a fost principalul motor al dezvoltarii acestei anvelope... aaaaaa... si mai are un avantaj? preia din solicitarile suspensiei...
Run flat-urile sunt pe piata, in iarna asta am schimbat gumele de vara cu cele de iarna pe X1-le firmei, eram foarte curios ce are in el cauciucul ala... ei bine, nu are nimic, are doar flancurile mai tari si o "buza" care vine peste "buza" jantei, mai in exterior, toate astea fac ca, atunci cand ai pana, roata nu se prea lasa. Sefa a mers pe pana cu masina de la Comarnic pana la Bucuresti, fara sa strice cauciucul.
Scris: Lun 16-Ian-2012 16:09
de mbc
Lasa ca am vazut eu cum sunt run flaturile alea... is atata de tari cauciucurile incat masina devine inconfortabila.
Scris: Lun 16-Ian-2012 16:53
de mesersmith
mbc scrie:Daca luam faza cu prietenul, e mult mai simplu sa iti perforeze o anvelopa unflata cu aer decat asa ceva.
Eu ma refeream la faptul ca un cauciuc actual, daca e perforat, il mai poti vulcaniza, in functie de ce scula s-a folosit la perforarea lui.
La cauciucurile astea, daca i-ai taiat o spita, poti sa-l arunci la gunoi, pt ca nu vad cum s-ar putea reface acea spita.
Scris: Mar 17-Ian-2012 14:01
de Adi78
@mbc - asta asa e, am fost cu x1-le pe bucata de autostrada de la Turda la Gilau, am mers cu viteze de la 90 la 210 km/h, nici una din intervalul acesta nu a fost confortabila...
Scris: Mar 17-Ian-2012 14:19
de mbc
Am inteles mai greu...
Pe autostrada orice e ok pentru ca nu ai gropi, denivelari, etc. De unde dracu ai scos tu concluzia ca Romania e plina de autostrazi, nu stiu. Ia du-te cu un runflat pe gropi in oras sau peste liniile de tramvai si mai vedem atunci. Eu cel putin in calatoriile lungi mai repede dau de drumuri de 2 lei decat de autostrada.
Scris: Mar 17-Ian-2012 14:25
de Rica
am avut colegi cu runflat,tare mandri de ele,arata si da bine asta nu o neaga nimeni,da' ce pateau prin bucuresti la parcarisi cati le-au busit in gurile de canale facute ca la noi,de liniile de tramvai nici nu mai vorbesc
in final unu cate unu au renuntat si vandut mai ieftin decat au cumparat ca sa poata sarevina la talon mare
asta e romania traim aici si asta ne ocupa tot timpu'
haui noroc si lasati-le dreaqu de gume cu talon mic,nu pentru romanica
Scris: Mie 18-Ian-2012 13:04
de Adi78
nu mbc, nu ai inteles deloc. Eu am zis ca run flat-urile nu sunt bune nici macar pe autostrada.
"De unde dracu ai scos tu concluzia" ca eu as fi zis
"ca Romania e plina de autostrazi" NU STIU. Cand am zis ca "nici una din intervalul acesta nu a fost confortabila..." ma refeream la vitezele dintre 90 si 210 km/h.
Am fost cu run flat-urile si prin oras si pe drum destul de rau, stiu ca mie unul imi scutura toate maruntaiele...
@Rica - Sa nu incurcam run-flat (traducere mot-a-mot: merge pe pana) cu talon mic, pe x1 talonul este 55, atata am si eu pe citroenul meu...
Scris: Mie 18-Ian-2012 13:13
de mbc
Adi78, am crezut ca esti ironic

Dar vezi ca faza cu "talonul 55" nu e relevanta pentru ca acel 55 este procent din primul numar, nu este numar de sine statator.