diesel vs. benzina
Scris: Mar 17-Ian-2012 22:36
Acest subiect a fost iniĂžiat aici: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... &start=195
Treaba cu: "Cu 50 lei faceam X km..." e subiectiva...Diesel-ul are costuri ascunse...Stii asta...Cand incep problemele nu se mai termina...Injectoare...pompe...conducte care trag aer...curele de distributie rupte...garnituri de chiulasa arse...etc.etc..etc...
Te bucuri ca dai mai putini bani pe combustibil, dar cand incepe sa pice, te iei cu mainile de cap...si te scobesti adanc in buzunare...Ai rupt-o in fericire...Te faci tractorist...mecanic auto daca ti-ai luat Diesel...
...Pe langa toate astea mai trebuie sa suporti in permanentza vibratiile, zgomotul si fumul de la Diesel. Plus ca nu mai are nici o treaba cu sportivitatea...Trage bine la ture joase, dar nu tureaza de nici o culoare...NICI NU VREAU SA AUD DE DIESEL !!! Sub nici o forma !!!
Sper sa nu se supere colegii de forum...E doar parerea mea si stiu ce stiu !!! Fiecare este liber sa-si ia ce vrea !
....................................................................
Faptul ca pe GPL consuma 20 L (decit tot mult...) probabil nu are nici o legatura...Probabil ca era dereglata instalatia GPL...Cine stie...Oricum era separata de injectie...
......................................................................
Faptul ca masina nu trage cum trebuie e tot de la injectoare...Nici a mea nu trage cum trebuie...E pt. faptul ca benzina nu este pulverizata cum trebuie si nu arde eficient...Nu este folosita eficient...In camerele de ardere se formeaza zone in care amestecul e prea bogat si nu arde cum trebuie...si zone in care amestecul e prea sarac si creiaza puncte incandescente...pt. ca amestecul sarac genereaza tempereturi ridicate........Oricum bine nu merge...
...Nu te lega de pomana de chiulasa si de compresie !!! Dupa parerea mea, curatirea injectoarelor trebuie facuta prima data...daca tot vrei sa faci ceva....
Si a mea este in aceeasi situatie...Am studiat fenomenul...De aceea am si remuntzat sa mai demontez si sa masor diverse componente ale injectiei...Nu faceam altceva decat sa risc sa stric mai mult...
Fa treaba asta prima data si pe urma mai vorbim...
Treaba cu: "Cu 50 lei faceam X km..." e subiectiva...Diesel-ul are costuri ascunse...Stii asta...Cand incep problemele nu se mai termina...Injectoare...pompe...conducte care trag aer...curele de distributie rupte...garnituri de chiulasa arse...etc.etc..etc...
Te bucuri ca dai mai putini bani pe combustibil, dar cand incepe sa pice, te iei cu mainile de cap...si te scobesti adanc in buzunare...Ai rupt-o in fericire...Te faci tractorist...mecanic auto daca ti-ai luat Diesel...
...Pe langa toate astea mai trebuie sa suporti in permanentza vibratiile, zgomotul si fumul de la Diesel. Plus ca nu mai are nici o treaba cu sportivitatea...Trage bine la ture joase, dar nu tureaza de nici o culoare...NICI NU VREAU SA AUD DE DIESEL !!! Sub nici o forma !!!
Sper sa nu se supere colegii de forum...E doar parerea mea si stiu ce stiu !!! Fiecare este liber sa-si ia ce vrea !
....................................................................
Faptul ca pe GPL consuma 20 L (decit tot mult...) probabil nu are nici o legatura...Probabil ca era dereglata instalatia GPL...Cine stie...Oricum era separata de injectie...
......................................................................
Faptul ca masina nu trage cum trebuie e tot de la injectoare...Nici a mea nu trage cum trebuie...E pt. faptul ca benzina nu este pulverizata cum trebuie si nu arde eficient...Nu este folosita eficient...In camerele de ardere se formeaza zone in care amestecul e prea bogat si nu arde cum trebuie...si zone in care amestecul e prea sarac si creiaza puncte incandescente...pt. ca amestecul sarac genereaza tempereturi ridicate........Oricum bine nu merge...
...Nu te lega de pomana de chiulasa si de compresie !!! Dupa parerea mea, curatirea injectoarelor trebuie facuta prima data...daca tot vrei sa faci ceva....
Si a mea este in aceeasi situatie...Am studiat fenomenul...De aceea am si remuntzat sa mai demontez si sa masor diverse componente ale injectiei...Nu faceam altceva decat sa risc sa stric mai mult...
Fa treaba asta prima data si pe urma mai vorbim...
