Pagina 1 din 1

schimbare bara citroen c4 in varianta ATS

Scris: Mie 29-Mar-2006 00:07
de vlad_ltms
Am fost la ATS sa imi fac o programare ca sa imi schimbe bara fata(pe casco) care era julita.
Foarte frumos ma duc la baiatul care se ocupa de asa ceva iar primul lucru care mi-l zice :
sa stiti ca aveti noroc,ca abia saptamana asta "tehnicienii" nostri au descoperit cum sa se puna la loc pe o bara noua grila,suportul de proiectoare si bandourile fara sa le strice :shock: (vorbesc serios)
M-am uitat la baiatul ala si ma asteptam sa apara Gabriel Jugaru sau sa imi dea telefon Buzdugan dar din pacate era serioasa treaba.
Pana la urma zic:"bun,atunci faceti-mi si mie o programare".Se uita el in calculator si imi zice ca peste o luna(nu m-a surprins foarte tare stiind ca in majoritatea reprezentantelor e omor la tinichigerie).Asta insemna pe 28 aprilie.Si imi zice ca spera ca masina sa fie gata pana pe 4 mai :?: :?: :?: adica o saptamana pentru o zgarietura.Ideea de a avea bara gata vopsita si sa ma duc cu masina doar s-o monteze a cazut din start pentru ca fiind pe Casco,trebuia dat acceptul la factura integrala(manopera,etc.).Apropo,zi mai buna ca 28 nu cred ca este (29 sambata,30 duminica,1 mai nu se munceste)Peste toate astea,dupa ce e gata masina,adica pe 4,tre sa ma duc frumos sa iau factura de la ATS si sa ma prezint cu ea la societatea de asigurari(respectiv UNITA) care sa dea acceptul de plata in maxim 48 de ore pentru a-mi da masina.Deci,din 4 aprilie se face 6(din cate stiu eu,de obicei se emite o factura proforma si societatea de asigurari isi da acceptul dinainte de lucrare,asa exista posibilitatea sa nu-si dea acceptul si cine trebuie sa plateasca reparatia?)
Deja eram constient ca o sa ma duc la oricare alt service sa-mi schimb bara dar am zis sa-mi fac totusi o programare.
Se uita baiatul in calculator si imi zice,(la mine trebuie schimbat si bara si un bandou)momentan nu avem nici bara pe stoc,nici bandou dar peste 15 zile maxim ne vin,reveniti cu un telefon sa aflati cand vin.
Eu i-am zis"daca tot am programare peste o luna, de ce trebuie sa mai dau telefon peste 15 zile sa vad daca au venit" la care s-a blocat.
Am plecat dezamagit tare de tot de la ATS si tin sa spun ca nu se ridica nici macar la glezna Eurialului(ca tot vor Citroen si Peugeot sa fie frati) care nu zic ca sunt civilizati dar macar nu sunt atat de batuti in cap.
Pana la urma imi voi face masina in alta parte si ma duc la biserica sa ma rog sa nu am vreo problema pe viitor care sa ma oblige sa cad pe mana celor de la ATS.



*Am vazut ca ati desfiintat forumul ATS ca altfel as fi creat subiectul acolo,dar daca e nevoie sunt singur ca o sa-l mutati voi[/u]

Scris: Mie 29-Mar-2006 09:24
de paco
Asa e cand intr-o tara saraca vrem sa ne integram brusc in "structuri"! Nu sunt piese (de ce sa le importe daca nu e cerere?), nu sunt mecanici priceputi (cand sa invete si de la cine, de unde fonduri pt instruirea lor?), nu sunt service-uri (numar mic de clienti fideli, nu renteaza sa deschizi asa ceva), in general efortul de modernizare a mai mare decat ne permite punga valaha.
Exemplul cel mai clar: Becali a ramas fara Maybach nu stiu cate saptamani, fiindca nu se repara decat in Germania!
In mic, si voua, celor cu masini f noi, vi se intampla cam acelasi lucru, iar noua, cu vechituri...bine ca nu mai tinem mult la ele...As innebuni sa am atatea batai de cap. Noroc ca pot sa o ignor cand o doare ceva. :twisted:

Scris: Mie 29-Mar-2006 11:51
de vlad_ltms
La chestia cu maybachul ii dau dreptate lui gigi becali.sa am masina de 300.000E prefer sa i-o dau sa o repare unuia care are titlul de curtoazie Ing. decat unuia care il are Nea.
Acum stau si ii invidiez pe cei cu dacii,macar ei au unde sa-si repare masinile daca se strica,la cate servicuri sunt.Asa,noi depindem intr-o masura sau alta de ATS si ei sunt constienti de lucrul asta.
Ca pe vremea lui Ceausescu,daca un singur magazin vinde lapte in ziua aia,pai stai nene la coada 5 ore.

Scris: Mie 29-Mar-2006 12:07
de paco
Exact, Romania e o tara la nivel de Dacia, in medie vorbind. Nici macar Loganul nu e o masina populara, chit ca au din ce in ce mai multi. Vreau sa spun ca pana nu vedem 5000.000 de masini noi pe strada, statistic inseamna ca nu suntem pregatiti pentru a le intretine.
Cate C4 s-au vandut pana acum? Cateva sute sau mii, dar prea putine pentru a avea un service prompt, oameni pregatiti, amabili, cunoscatori.
La fel e cu toate marcile. Apar atatea modele noi, se cumpara putine, nu ai timp sa te adaptezi. E firesc ca service-ul sa fie aiurea. Dar si cumparatorii se reped pur si simplu spre ce e mai nou. Uneori, noutatea e un dezavantaj.

Scris: Mie 29-Mar-2006 12:26
de vlad_ltms
Uneori, noutatea e un dezavantaj.

Ai dreptate,dar sunt si ei putini dusi cu capu.Ei nu se gandesc ca atunci cand cumparatorul se va decide sa-si schimbe masina,nu va mai alege un model de citoren?De fapt,citroen ar trebui sa ia masuri,pentru ca sincer,am fost placut surprins de C4.Ma asteptam ca la banii astia,care sa recunoastem au fost destui de putini comparativ cu alte masini din acelasi segment,sa gasesc nustiucate probleme si pana acum,multumesc lui Dumnezeu,n-am avut nimic.Dar ce se intampla daca masinile sunt bune,peste medie si serviciile sunt mult sub medie?Automat masina nu mai este la fel de buna si nu te mai trage inima sa-ti iei si un al doilea citroen.
Tin sa specific ca am fost in mai multe randuri la Eurial cu Peugeotul 407 al lui taica-miu si nu a existat o data sa imi zica ca nu au nustiuce piesa,asta tinand cont ca si 407 e o masina noua,desi sunt ceva mai multe decat C4 care oricum incep sa se vanda in draci.Ar fi bine ca daca tot citroen si peugeot sunt acelasi concern,cum este si VAG sa se poata repara in acelasi loc.Nu odata cand am cumparat un accesoriu sau o piesa pt peugeot,pe cutie scria (peugeot 407 & citroen c5).
Tin sa spun ca de cate ori am fost cu o problema de tinichigerie cu matizul de la servici la Sebastian,in maxim 24 de ore a fost gata,cu programare in sub 5 zile lucratoare

Scris: Mie 29-Mar-2006 12:47
de paco
Normal ca e si indolenta aici. Multa.
Dar nu e singurul service de care se plang oamenii...Cred ca riscul pierderii clientului se diminueaza pe masura ce constientizam ca si alte marci au cam acelasi sistem de servisare. Si-atunci, ce alegi...?
Problema se pune identic la masinile vechi.
Uneori ai vrea mecanicul ideal, prietenos si de incredere, sa lucreze ieftin etc. Dar asa ceva nu exista! Sunt si ei oameni, mai gresesc, mai vor o spaga...Asta e.

Scris: Mie 29-Mar-2006 12:51
de Matrixu
Relaxati-va si nu va mai bateti capul prea tare, ca nu rezolvati nimic. Poate doar cu ceva interventii pe la ATS sa rezolvi ceva, ca altfel se merge dupa procedurile lor care sunt de-a dreptul de kko ca sa nu zic altfel.

Scris: Mie 29-Mar-2006 13:30
de vlad_ltms
Cred ca riscul pierderii clientului se diminueaza pe masura ce constientizam ca si alte marci au cam acelasi sistem de servisare. Si-atunci, ce alegi...?

Nu e chiar asa,dupa cum ti-am zis,exista serviceuri in care totul merge ok,sau destul de ok.
Nu e admisibil sa fi tratat mai bine intr-un service dacia sau daewoo decat la citroen ca,pana la urma,pe ce dai banii in plus?DOAR si subliniez DOAR PE MASINA.Tare sunt curios sa vad cum se comporta serviceurile citroen din alte localitati.
Oricum,am decis,imi fac masina pana la urma la sebastian.Am vorbit cu ei,au zis ca in maxim 10 zile comanda bara,o vopsesc si dureaza 3 ore sa mi-o monteze.Pana una alta,cei de la ATS au pierdut o lucrare de minim 15 milioane,indiferent daca banii vin de la CASCO.Si cred ca sunt mai multe persoane in situatia mea.
Intre timp,vanzarile de citroen tot vor creste acum cand au mai multe modele pe piata ca niciodata si oferte chiar bune.Atunci cum va fi in service?Ca la coada la cartelele Cosmote.
Acum intreb si eu ca prostu,daca exista posibilitatea de a face mai multi bani,prin a micsora termenul de programare si de reparatie efectiva,de ce nu o fac?pana la urma,tot ei ies in profit,ca sincer,as fi dorit ca mana de lucru sa fie a unuia de la citroen,nu daewoo.
Cei de la eurial ai inteles ideea,desi si la ei la tinichigerie e destul de lunga lista de asteptare,dar macar au 2 serviceuri multi mai mari decat ATS-ul si o gramada de personal,nu doar un ametit la receptie care ba e dupa cafea,ba e la wc,ba e in pauza de masa,ba citeste horoscopul,ba vorbeste la telefon cu soacra-sa.
Intre timp,vanzarile la Citroen o sa continue sa creasca tinand cont ca acum au mai multe modele pe piata ca niciodata si oferte chiar bune.Iar atunci cum va fi in service?Va fi cam ce a fost la coada la cartelele Cosmote.Iar daca vrei sa pleci din tara si n-ai unde sa-ti parchezi masina poti sa iti faci o reparatie minora la citroen,ca sa fii convins ca o vor tine 2 saptamani in service.

Scris: Mie 29-Mar-2006 16:22
de paco
Eu sunt relaxat...Masina mea are 21 de ani. De-acuma, Dumnezeu ii poarta de grija :o
Incercam sa transmit aceeasi stare mai departe...

Scris: Mie 29-Mar-2006 17:04
de Ford_V6
ce bine ar fii ca macar dacia sa fim capabili sa o intretinem . . . . cati mecanici stiu cu adevarat sa repare o dacie ca la carte fara sarma, ciocane sau "las ca maerge si asa ca e dacie" :cry: :cry: :cry:

Scris: Joi 30-Mar-2006 12:37
de vlad_ltms
Apropo de ce ai zis tu,stii ce mi-a zis odata mie un mecanic dacia?
"Nu exista mecanic care nu stie sa repare o masina,problema e sa si vrea"Normal ca e mai usor sa pui o sarma decat sa repari masina ca la carte.Doar necesita munca,nu

Scris: Joi 30-Mar-2006 12:49
de m.s.
paco scrie:Normal ca e si indolenta aici. Multa.
Dar nu e singurul service de care se plang oamenii...Cred ca riscul pierderii clientului se diminueaza pe masura ce constientizam ca si alte marci au cam acelasi sistem de servisare. Si-atunci, ce alegi...?
.


Stiu destui care aleg Ungaria! :lol:

Scris: Joi 30-Mar-2006 12:52
de paco
Daca esti din Cluj...
Dar cei din Constanta ce fac? Aleg Crimeea? :)

Scris: Joi 30-Mar-2006 13:16
de m.s.
daca au Volga,da :)