Pagina 1 din 2

De ce nu exista o categorie pentru C6?

Scris: Vin 26-Oct-2012 01:02
de SAMmy
Inteleg ca sunt putine, dar asta e discriminare :P

Scris: Vin 26-Oct-2012 08:12
de niq
:lol: :lol: :lol: :lol:

Scris: Vin 26-Oct-2012 08:32
de WLD
Promit ca adaug aceasta categorie dupa ce vad prima prezentare a unui coleg proprietar de C6.

Scris: Vin 26-Oct-2012 13:39
de jgr1001
Am un bun prieten cu C6 si este si pasionat auto (are mai multe masini); insa e timid :oops: si nu scrie pe forumuri, doar citeste :wink:

Scris: Vin 26-Oct-2012 18:03
de SPF
Pai spune-i ca nu are ce sa citeasca despre C6 ca nu are niciun user de pe forum ;)

Masina e bestiala, pacat ca e greu de inmatriculat si costa prea mult impozitul si asigurarea ca au motoare mari.

Si mie imi e greu cu C5 sa iau viraje stranse si sa il parchez. Cred ca C6 e o mare chinuiala sa il manevrezi in spatii stramte.

Scris: Sâm 27-Oct-2012 19:06
de jgr1001
Data viitoare cand merg pe la el (sta in Franta) poate am norocul sa-mi fac o impresie despre masina si ceva poze pe care am sa le prezint pe aici (cu permisiunea lui evident). C6-le, la cumparat intr-o oarecare masura si datorita faptului ca l-am batut la cap sa-si cumpere asa ceva :oops:

Scris: Mar 13-Noi-2012 16:47
de vvv23
am facut un drive test cu una la Focsani ;
de ce se discuta putin de ea ? cred ca din cauza pretului
asta avea o echipare ..... super dar si pretul pleca parca de 68000 E
tin minte ca discountul era de 12000 E

Scris: Mar 13-Noi-2012 18:45
de SPF
Prietene, eu sunt fan Citroen declarat. Dar crede-ma ca la 68.000 de euro imi iau BMW Seria 5, nici nu stau pe ganduri.

Scris: Mar 13-Noi-2012 19:23
de mbc
SPF scrie:Pai spune-i ca nu are ce sa citeasca despre C6 ca nu are niciun user de pe forum ;)

Masina e bestiala, pacat ca e greu de inmatriculat si costa prea mult impozitul si asigurarea ca au motoare mari.

Si mie imi e greu cu C5 sa iau viraje stranse si sa il parchez. Cred ca C6 e o mare chinuiala sa il manevrezi in spatii stramte.


In comparatie cu cat costa intretinerea unui C6 si cat consuma aceasta masina, impozitul de 900 lei pentru 2.2 si asigurarea de vreo 600 lei pe 6 luni este exact zero. La o astfel de masina, orice de la un cauciuc care costa vreo 800 lei la eventualele interventii la motor sau la cutie daca este auto sunt scumpe, deci nu pentru oricine.

Eu incap cu C5-ul la limita la mine la serviciu. In aceeasi cladire vine un C6 din cand in cand dar are loc de parcare la nivelul 0, deci nu trebuie sa coboare. Ultima data cand a venit, a agatat cu radiatorul la intrarea in curte si a plecat pe platforma. Deci exista si problema manevrabilitatii, dar, pentru mine, prima retinere este costul de intretinere.

Scris: Mie 14-Noi-2012 00:28
de dj01fad
ma... eu consider ca daca iti permiti sa iti cumperi un c6, ar trebui sa iti permiti si sa il intretii, iar aici intra asigurare, impozit, uleiuri, cauciuce, reparatii, etc. deci... eu merg pe principiul ca daca iti permiti, cumperi, daca nu... cumperi altceva ce iti permiti. e simplu de cumparat un lucru si apoi sa te uiti la el, si au patit-o multi!
referitor strict la c6... mie nu mi se pare cine stie ce spectaculos. este o tentativa jalnica de a reinventa cx-ul dupa parerea mea, dar sub nici o forma nu are eleganta si impactul pe care le-a avut cx-ul la aparitia initiala, in 74. pe deasupra, prototipul care a fost prezentat initial, sub numele "c6 lignage" a fost de-a dreptul superb, iar ce au lasnsat ei pe piata nu prea a avut mare legatura cu acesta. deci... pentru mine personal, c6 ramane o mare deceptie, si este probabil masina cu cel mai mic numar de unitati vandute, fabricata de citroen.
mbc... daca ar fi sa iti iei c6 l-ai lua cu 2.2?! hai sa fim seriosi, cred ca m-as duce direct la cea mai tare motorizare disponibila daca tot vreau sa ma arunc in gol. si legat de motorizari... aceasta masina s-a vrut rivalul lui audi a6, mercedes clasa C si bmw seria 5... da, la confort le bate clar, lucru demostrat si la top gear :lol: , le bate si la aspect, dar....din pacate cand vine vorba de performante, cred ca ramane in urma fata de toti ceilalti enumerati anterior.

Scris: Mie 14-Noi-2012 09:34
de mbc
Cred ca ai vrut sa zici Mercedes clasa E (nu C).

Daca mi-as lua sau nu 2.2 e cu cantec. Desi alegerea logica pentru aceasta masina ar fi cutie auto, ar fi o decizie destul de greu de luat daca ma arunc de tot in prapastie sa iau un 2.7 hdi auto sau incerc sa am cat mai mult din C6 dar imi iau cu cutie manuala si elimin un mare stres -- cutia auto. 3.0 hdi e si mai ok, dar sunt modele mai noi si, evident, mai scumpe.

Daca iti iei C6 pentru performanta, "you are doing it wrong, my friend". Eu mi l-as lua strict pentru cum arata si pentru cum ma simt in el, presupunand ca din toate punctele de vedere este senzatia din C5 amplificata.

Scris: Mie 14-Noi-2012 10:08
de jgr1001
mbc scrie:Daca iti iei C6 pentru performanta, "you are doing it wrong, my friend". Eu mi l-as lua strict pentru cum arata si pentru cum ma simt in el, presupunand ca din toate punctele de vedere este senzatia din C5 amplificata.


Subscriu!

Eu in general sunt fan vechituri. C6-le e printre putinele masini actuale care-mi place si sper sa-mi cumpar...vreodata :roll:
Ca idee se poate gasi un C6 cu km putintei (50-70k sau chiar mai putin), istoric cunoscut si garantie citroen la 12-15 mii (asta in Franta).
Faptul ca au fost facute putine iar imi place. Nu vreau sa dau de unu care are masina ca a mea imediat ce ies din garaj :lol:
Insa, daca se strica ceva e scump; de exemplu amicul cu C6 a incercat sa mestereasca ceva la un proiector (nu mai stiu exact motivul) si a faramat becul. Cica este 120 de euro; e un bec mai special, asa ca pt un C6 :shock:

Scris: Mie 14-Noi-2012 14:01
de dj01fad
da mbc, am vrut sa zic E

ma uit si la performante, ca doar nu dau un morman de bani pe ea doar pentru confort. cum arata.... mie unul nu prea imi place, spatele consider ca e oribil din cauza stopurilor si lampilor de la numere. am vazut o modificare in photoshop cu un c6 la care i s-a pus partea spate de la un cx... pai scuze.... arata muuuult mai bine!

Scris: Mie 14-Noi-2012 14:08
de mesersmith
Acum, stiti cum e, tine de gust.
Personal, ador masina asta si daca n-o am acum, este exact pentru motivul pe care l-a spus DJ, adica mi-am cumparat ce-mi permit.
In alta ordine de idei, am avut o oferta de 32 mii, cu 2.2 automata, piele, etc. dar tot mult era si ma sperie foarte tare si impozitul, care va creste cu siguranta in urmatorii ani.
Cam asta e tendinta in toata europa, sa amendeze cumva motoarele foarte mari.

Scris: Mie 14-Noi-2012 14:10
de Rica
poi nu vedeti ca toti fac motoare mici cu herghelie mare
poate scoate si PSA ceva de genul
auzi la astia 0.9 litri 90 CP :shock: