Schimbare ĂŽn service: Proprietarii pot asista vizual la intervenĂžie
Camera DeputaĂžilor a adoptat astĂŁzi un proiect de lege care ĂŽi dĂŁ posibilitatea proprietarului unui autovehicul sĂŁ urmĂŁreascĂŁ vizual sau prin transmisiune video operaĂžiunile de service aplicate maÂşinii sale Âşi sĂŁ le conteste dacĂŁ nu le considerĂŁ conforme.
324 de deputaĂži au votat acest proiect de lege. Doi s-au abĂžinut, iar unul a fost ĂŽmpotriva.
2010 este anul ĂŽn care a fost depus iniĂžial acest proiect la respectiva camerĂŁ decizionalĂŁ.
Camera DeputaĂžilor a adoptat astĂŁzi un proiect de lege care le va permite proprietarilor de automobile sĂŁ urmĂŁreascĂŁ intervenĂžia din service aplicatĂŁ automobilului sĂŁu, informeazĂŁ economica.net. Astfel, proprietarul poate fie sĂŁ asiste vizual la reparaĂžie direct de lângĂŁ bancul de lucru, unde va fi amenajat un spaĂžiu special, fie dintr-o ĂŽncĂŁpere dedicatĂŁ, de unde va urmĂŁri o transmisiune ĂŽn direct furnizatĂŁ de o camerĂŁ de luat vederi amplasatĂŁ ĂŽn service. Ăn cazul ĂŽn care proprietarul apreciazĂŁ cĂŁ intervenĂžia nu este conformĂŁ cu normele ĂŽn vigoare sau cĂŁ preĂžul acesteia a fost exagerat, acesta poate sĂŁ o conteste. Cei de la RAR vor avea obligaĂžia de a verifica, ĂŽn termen de Âşapte zile, contestaĂžia respectivĂŁ.
Pentru service-urile care ating cinci contestaÞii, inginerii RAR vor repeta automat auditoriul referitoare la dreptul de a repara autovehicule. Dacã auditul respectiv are loc de douã ori În 12 luni, service-ul respectiv va avea licenÞa suspendatã. Noile reglementãri referitoare la service-uri vor obliga aceste societãÞi sã fie transparente faÞã de clienÞi, urmând ca aceºtia sã explice atât toate intervenÞiile care au loc la acel autovehicul, cât ºi costurile acestora.
Nerespectarea noii legi dĂŁ dreptul proprietarului de a refuza ĂŽn scris, motivat, semnarea recepĂžiei respectivelor activitĂŁĂži derulate ĂŽn service, prevĂŁzute ĂŽn devizul de lucrĂŁri, inclusiv plata acestora, pânĂŁ ĂŽn momentul ĂŽn care nu mai are obiecĂžii ĂŽn ceea ce priveÂşte realitatea Âşi calitatea acestora. Accesul proprietarilor la procedura de service este acordat doar la cererea acestora Âşi are loc ĂŽntr-un spaĂžiu amenajat special, nefiind obligatorie prezenĂža lor ĂŽn cadrul unitĂŁĂžii de service pe parcursul efectuĂŁrii reparaĂžiei. Ăn urma fiecĂŁrei reparaĂžii, unitĂŁĂžile service vor trebui sĂŁ ĂŽnregistreze rezultatele verificĂŁrilor efectuate, sĂŁ menĂžinĂŁ dovezi care sĂŁ ateste conformitatea activitĂŁĂžilor executate cu condiĂžii tehnice Âşi de calitate impuse.
Via Economica.net
http://www.automarket.ro/stiri/schimbar ... 49765.html
Nou la service:Proprietarii pot asista vizual la interventie
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Nou la service:Proprietarii pot asista vizual la interventie
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep