Pagina 1 din 2

782 ron impozit pt xm din '91

Scris: Mar 01-Apr-2014 09:36
de awar
credeti ca e normal? am platit... oare am procedat corect? cum vi se pare? asta pentru un sat din judetul harghita,la 6 km de la odorheiu secuiesc ](*,)

Scris: Mar 01-Apr-2014 10:55
de kady28
Ce mai este normal in tara asta? Banuiesc ca are capacitate peste 2000cc, daca-i asa e "normal" la noi + ca administratiile locale au mana cam libera la stabilirea taxelor si impozitelor.

Scris: Mar 01-Apr-2014 11:07
de awar
da,are 2088cm3. asta e ultimul an cand am platit. :( (inca nu stiu ce o sa fac)

Scris: Mar 01-Apr-2014 16:28
de claus4you
poti s-o scoti de la primarie si mergi cu ea asa pana o merge, multe sunt scoase si ramase in circulatie.
faci contract vanzare cumparare cu un strain si te duci la primarie

Scris: Mie 02-Apr-2014 03:38
de dj01fad
nu mai merge figura... i-o baga automat aluia de o cumpara dupa vreo luna, chiar daca nu se duce sa o declare. acum 2 ani, am cumparat o masina, mi-am trecut-o la impozit, si dupa 3 saptamani am vandut-o. culmea... dupa inca 1-2 saptamani mi-a venit acasa instiintare trimisa de la administratia fostului proprietar sa imi trec masina la financiar, si ca ei au trimis deja documentele sa imi fie impusa; asta in conditiile in care eu o bagasem, si o si scosesem. si... cica si cel care a luat-o de la mine a primit asemenea hartie... deci... adios impozit anulat.

din cauza asta am renuntat eu la cx. nu era neaparat vorba de suma, cat m-a enervat modul cum se pune problema. astea nu sunt masini sa platesti impozit cot la cot cu cei care au limuzine noi de multe zeci de mii de euro, cu motoare de 2500! auzi domne... masini de lux...

Scris: Mie 02-Apr-2014 07:23
de awar
de scos de la primarie nu mi se pare cinstit,asta o sa fie untima solutie. ma mai gandesc sa modific de la 2088 la 1998,prin urmare ceva reparatiilor,sa zicem schimbat garnitura de chiuloasa cu unul mult mai subtire,sau alta reparatie. (doar teoretic)

sau o alta sansa: http://www.enational.ro/news/business/a ... 7165.html/
nici atunci n-o sa stau prea bine,dar va fi logic.

Scris: Mie 02-Apr-2014 08:55
de sorin.
,prin urmare ceva reparatiilor,sa zicem schimbat garnitura de chiuloasa cu unul mult mai subtire,sau alta reparatie.

:lol: Numai sa nu stie primarul ceva mecanica Poti sa si scoti garnitura, cilindreea ramane la fel

Scris: Joi 03-Apr-2014 06:47
de jgr1001
awar scrie:de scos de la primarie nu mi se pare cinstit,asta o sa fie untima solutie. ma mai gandesc sa modific de la 2088 la 1998,prin urmare ceva reparatiilor,sa zicem schimbat garnitura de chiuloasa cu unul mult mai subtire,sau alta reparatie. (doar teoretic)


Nu merge asa din punct de vedere legal. Trebuie omologat la RAR pe carte, un motor de 1998 cmc.
Poti sa ai si setul de Dacia 1300 in bloc de V8, ca tot ce scrie in hartii conteaza :!:

Scris: Joi 03-Apr-2014 07:28
de awar
sigur. cu omologare rar ma gandeam. daca as pune o garnitura cu 2mm mai subtire,ar iesi 2044cm3 dupa calculele mele. nu am masurat,dar garnitura originala cred ca are 3-4 mm.

Scris: Joi 03-Apr-2014 08:54
de sorin.
Capacitatea cilindrica este data de cursa pistonului inmultit cu alezajul
Deci o poti modifica daca montezi niste pistoane mai mici, plus camasi pe masura lor
Tu confunzi camera de ardere cu cilindreea

Scris: Joi 03-Apr-2014 09:08
de sorin.
Dar la rar se poate orice :lol:
Pe un prieten, cu xantia turboct,vazand ca pe aripa scrie turbo, incercau sa-l convinga ca masina a fost diesel

Scris: Joi 03-Apr-2014 13:44
de autoclasic
La RAR nu merg fanteziile descrise mai sus, optiunile sunt simple, pastrezi masina si platesti impozitul, scapi de masina si bineanteles si de impozit sau iti schimbi motorul cu unul de 1998 pe benzina, platesti un impozit de aproximativ 200 pe an dar te costa testul dinamic la Bucuresti :)

Scris: Joi 03-Apr-2014 15:01
de dj01fad
sau omologhezi un motor 1.9d de bx sau xantia, si scapi mult mai bine. nu trebuie test dinamic, este una omologata in bucuresti si nu o sa mai ceara. daca vrei ma suni si iti explic mai pe larg ce si cum.

Scris: Joi 03-Apr-2014 20:11
de awar
De masina n-am cum sa scap.nu prea am cu ce sa schimb,am facut teste pe membrii familiei. Benzina nu vreau deloc.
Motorul daca as schimba numai cu un hdi,care de fapt am,dar dpmdv n-o sa scap mai ieftin.
Doar ca atunci stiu la ce am cheltuit banii. Iar masina n-o sa mai fie originala. Sper ca nu ma intelegeti gresit.

Scris: Mar 27-Mai-2014 21:03
de julaikos
Pe la raliuri,cand o masina cu un motor nu se incadreaza bine la grupa,se mai practica scaderea capacitatii motorului,direct in acte;nu stau acum sa calculez dar asa ca idee daca un piston are 81mm diametru,reducand diametrul cu 1mm scade ceva litrajul motorului,si sigur iesi sub 2000cmc; insa pentru asta trebuiesc pistoane pe comanda,segmenti pe comanda sau gasiti prin echivalente ,bucsat motorul pentru pistoanele mai mici sunt costurile destul de mari,comparabile cu a omologa un motor mai mic pe masina la rar