782 ron impozit pt xm din '91

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

782 ron impozit pt xm din '91

Mesajde awar » Mar 01-Apr-2014 09:36

credeti ca e normal? am platit... oare am procedat corect? cum vi se pare? asta pentru un sat din judetul harghita,la 6 km de la odorheiu secuiesc ](*,)

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Mar 01-Apr-2014 10:55

Ce mai este normal in tara asta? Banuiesc ca are capacitate peste 2000cc, daca-i asa e "normal" la noi + ca administratiile locale au mana cam libera la stabilirea taxelor si impozitelor.

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Mar 01-Apr-2014 11:07

da,are 2088cm3. asta e ultimul an cand am platit. :( (inca nu stiu ce o sa fac)

Avatar utilizator
claus4you
pasionat
Mesaje: 415
Membru din: Vin 23-Ian-2009 15:04
Localitate: floresti - prahova

Mesajde claus4you » Mar 01-Apr-2014 16:28

poti s-o scoti de la primarie si mergi cu ea asa pana o merge, multe sunt scoase si ramase in circulatie.
faci contract vanzare cumparare cu un strain si te duci la primarie
eu :D

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 02-Apr-2014 03:38

nu mai merge figura... i-o baga automat aluia de o cumpara dupa vreo luna, chiar daca nu se duce sa o declare. acum 2 ani, am cumparat o masina, mi-am trecut-o la impozit, si dupa 3 saptamani am vandut-o. culmea... dupa inca 1-2 saptamani mi-a venit acasa instiintare trimisa de la administratia fostului proprietar sa imi trec masina la financiar, si ca ei au trimis deja documentele sa imi fie impusa; asta in conditiile in care eu o bagasem, si o si scosesem. si... cica si cel care a luat-o de la mine a primit asemenea hartie... deci... adios impozit anulat.

din cauza asta am renuntat eu la cx. nu era neaparat vorba de suma, cat m-a enervat modul cum se pune problema. astea nu sunt masini sa platesti impozit cot la cot cu cei care au limuzine noi de multe zeci de mii de euro, cu motoare de 2500! auzi domne... masini de lux...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Mie 02-Apr-2014 07:23

de scos de la primarie nu mi se pare cinstit,asta o sa fie untima solutie. ma mai gandesc sa modific de la 2088 la 1998,prin urmare ceva reparatiilor,sa zicem schimbat garnitura de chiuloasa cu unul mult mai subtire,sau alta reparatie. (doar teoretic)

sau o alta sansa: http://www.enational.ro/news/business/a ... 7165.html/
nici atunci n-o sa stau prea bine,dar va fi logic.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 02-Apr-2014 08:55

,prin urmare ceva reparatiilor,sa zicem schimbat garnitura de chiuloasa cu unul mult mai subtire,sau alta reparatie.

:lol: Numai sa nu stie primarul ceva mecanica Poti sa si scoti garnitura, cilindreea ramane la fel

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 03-Apr-2014 06:47

awar scrie:de scos de la primarie nu mi se pare cinstit,asta o sa fie untima solutie. ma mai gandesc sa modific de la 2088 la 1998,prin urmare ceva reparatiilor,sa zicem schimbat garnitura de chiuloasa cu unul mult mai subtire,sau alta reparatie. (doar teoretic)


Nu merge asa din punct de vedere legal. Trebuie omologat la RAR pe carte, un motor de 1998 cmc.
Poti sa ai si setul de Dacia 1300 in bloc de V8, ca tot ce scrie in hartii conteaza :!:

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Joi 03-Apr-2014 07:28

sigur. cu omologare rar ma gandeam. daca as pune o garnitura cu 2mm mai subtire,ar iesi 2044cm3 dupa calculele mele. nu am masurat,dar garnitura originala cred ca are 3-4 mm.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 03-Apr-2014 08:54

Capacitatea cilindrica este data de cursa pistonului inmultit cu alezajul
Deci o poti modifica daca montezi niste pistoane mai mici, plus camasi pe masura lor
Tu confunzi camera de ardere cu cilindreea

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 03-Apr-2014 09:08

Dar la rar se poate orice :lol:
Pe un prieten, cu xantia turboct,vazand ca pe aripa scrie turbo, incercau sa-l convinga ca masina a fost diesel

Avatar utilizator
autoclasic
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
Localitate: Sighisoara

Mesajde autoclasic » Joi 03-Apr-2014 13:44

La RAR nu merg fanteziile descrise mai sus, optiunile sunt simple, pastrezi masina si platesti impozitul, scapi de masina si bineanteles si de impozit sau iti schimbi motorul cu unul de 1998 pe benzina, platesti un impozit de aproximativ 200 pe an dar te costa testul dinamic la Bucuresti :)

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 03-Apr-2014 15:01

sau omologhezi un motor 1.9d de bx sau xantia, si scapi mult mai bine. nu trebuie test dinamic, este una omologata in bucuresti si nu o sa mai ceara. daca vrei ma suni si iti explic mai pe larg ce si cum.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Joi 03-Apr-2014 20:11

De masina n-am cum sa scap.nu prea am cu ce sa schimb,am facut teste pe membrii familiei. Benzina nu vreau deloc.
Motorul daca as schimba numai cu un hdi,care de fapt am,dar dpmdv n-o sa scap mai ieftin.
Doar ca atunci stiu la ce am cheltuit banii. Iar masina n-o sa mai fie originala. Sper ca nu ma intelegeti gresit.

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 27-Mai-2014 21:03

Pe la raliuri,cand o masina cu un motor nu se incadreaza bine la grupa,se mai practica scaderea capacitatii motorului,direct in acte;nu stau acum sa calculez dar asa ca idee daca un piston are 81mm diametru,reducand diametrul cu 1mm scade ceva litrajul motorului,si sigur iesi sub 2000cmc; insa pentru asta trebuiesc pistoane pe comanda,segmenti pe comanda sau gasiti prin echivalente ,bucsat motorul pentru pistoanele mai mici sunt costurile destul de mari,comparabile cu a omologa un motor mai mic pe masina la rar
Daca munca era buna o luau boierii de mult!


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv