Poate nu are ca cauta subiectul pe forumul de C4, dar nu m-am putut abtine sa nu remarc aceasta bomba din lumea automobilistica. Daca e adevarat ce scriu baietii astia aici eu o sa vind in curind C4 (cu toate ca sunt indragostit de el si nu am avut probleme) pentru asa ceva. Va reproduc textul din siteul VW "Constructorii de la Volkswagen au combinat conceptul inovator de dimensiuni reduse cu o turbina de supraalimentare, care functioneaza in gama de turatii mici a motorului, si un turbocompresor. Succesul poate fi constatat atat in ceea ce priveste puterea (170 CP), cat si consumul (7,2 litri/100 km). Motoul "putere maxima - consum minim" ilustreaza perfect avantajele conceptului TSI.
". Inca o data scuze daca am deranjat pe cineva
volkswagen cu motor 1.4 si 170 cp
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Asa cum ai banuit nu avea ce cauta la C4. L-am mutat la diverse.
Fii sigur ca puterea aia se obtine din turbina si mai putin din injectie.
Fii sigur ca puterea aia se obtine din turbina si mai putin din injectie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Conceptul este interesant (dar nu as putea spune original). Intradevar, scoate 170 CP dar in anumite conditii - ii dai talpa cat poti, intra turbina, intra compresorul si in momentul ala cosumul de 7.2 este demn de romane SF, realitatea fiind mult mai dura. Au testat niste bajeti si au scos peste 10 la mers linistit in oras (prin Europa nu la noi).
Mai trebuie luat in calcul complexitatea ansamblului motor + compresor + turbina. Daca s-a dilit ceva nu as vrea sa ma gandesc cat costa, stiind ce preturi sunt la VW.
Cireasa de pe tort insa este pretul. Am configurat un model in 2 usi cu motorul de 1.4 TSI si cutie manuala (era cea mai ieftina varianta - 17000), am mai pus niste optionale de bun simt si am ajuns la 18500 pret CIP
.
WOW
La asta mai pui niste taxe si TVA si se duce linistit in 21500-22000.
Si acum ajungem la celebra discutie BenzinaVSDiesel care se transforma in BenzinaVSBeNZiNa. De ce as da 22000 euro pe o masina care doar in anumite conditii consuma mai putin, care este foarte complexa si care costa o avere? Ca sa fac economie de 3-6 RON la 100 de km la mers in oras, ca sa iti scoti diferenta de pret dupa 10 ani?
Raspunsul este unul: doar pt senzatii tari - dar si senzatiile astea sunt cu *, ca in reclame.
Mai trebuie luat in calcul complexitatea ansamblului motor + compresor + turbina. Daca s-a dilit ceva nu as vrea sa ma gandesc cat costa, stiind ce preturi sunt la VW.
Cireasa de pe tort insa este pretul. Am configurat un model in 2 usi cu motorul de 1.4 TSI si cutie manuala (era cea mai ieftina varianta - 17000), am mai pus niste optionale de bun simt si am ajuns la 18500 pret CIP

WOW
La asta mai pui niste taxe si TVA si se duce linistit in 21500-22000.
Si acum ajungem la celebra discutie BenzinaVSDiesel care se transforma in BenzinaVSBeNZiNa. De ce as da 22000 euro pe o masina care doar in anumite conditii consuma mai putin, care este foarte complexa si care costa o avere? Ca sa fac economie de 3-6 RON la 100 de km la mers in oras, ca sa iti scoti diferenta de pret dupa 10 ani?
Raspunsul este unul: doar pt senzatii tari - dar si senzatiile astea sunt cu *, ca in reclame.
Fun Citroen
Golf V 1.4 TSI 170CP.
Masina era full asa mi-a zis cel putin ala de acolo, si sincer nu prea am vazut sa ii lipseasca nimic, piele, navigatie cu DVD, sistem audio nu stiu de care...nu am retinut..ma rog...cam tot ce trebuie pe ea.
Roti pe 19, anterra ..ciudat pt o masina de drive test. Dar tot ce era de drivetest nu avea jenti stock . Pana si Touaregul era incalat cu roti aftermarket.
Zgomotul e total diferit de al GTI-ului. nu am mers cu GTI dar l-am auzit. Nu e atat de agresiv zgomotul, insa masina te cam baga in boala.
Cutia manuala cu 6 trepte, bine etajata si destul de scurta mi s-a parut. Ambreiajul era cam tare, comparat cu a mea spre ex. Franele excelente, consumul mi l-a resetat in fata cand am plecat de acolo, si la intoarcere in ~60km era de 8.3l.
In oras am mers cam 20 km, nimic spectaculos ca era destul de aglomerat, ce m-a deranjat a fost acel ambreiaj tare, in rest...nimic de reprosat.
Pe autostrada,nu am putut sa depasesc 130 pentru ca eram pe barba mea si n-aveam chef sa dau cateva sute bune...doar pentru un pic de adrenalina. Dar am plecat de pe loc in forta de vreo 3 ori, si te tine al naibii de bine lipit in scaun...a IV a nu am reusit sa o dau, la sprinturile astea. In rest la 120 in a VI a consumul era undeva la 6l cel putin asa afisa.
Ca o concluzie ..e o bomba de masina, si consumul a fost excelent...la cat am dat in ea plus mers in oras.Motorul este desul de mic ca dimensiuni, si cand te uiti la el nu iti inspira nimic.
Ce a fost cel mai ciudat ca nu m-au lasat sa fac poze...de ce ....habar n-am, asa era politica cica.
Asa ca...si la senzatii tari consumul este al naibii de bun. Pe mine m-a impresionat, eu nefiind un fan VW golf.
@Tartorul aici in Finlanda este 36990 EUR versiunea in 2 usi....asa ca in Romania e parfum parfum
.
Cea mai gresita abordare: "Daca se strica ceva nu vreau sa ma gandesc cxat costa......" Mai bine nu mai luam nimic!!!!mergem pe jos...ca pantofii sunt ieftini
Masina era full asa mi-a zis cel putin ala de acolo, si sincer nu prea am vazut sa ii lipseasca nimic, piele, navigatie cu DVD, sistem audio nu stiu de care...nu am retinut..ma rog...cam tot ce trebuie pe ea.
Roti pe 19, anterra ..ciudat pt o masina de drive test. Dar tot ce era de drivetest nu avea jenti stock . Pana si Touaregul era incalat cu roti aftermarket.
Zgomotul e total diferit de al GTI-ului. nu am mers cu GTI dar l-am auzit. Nu e atat de agresiv zgomotul, insa masina te cam baga in boala.
Cutia manuala cu 6 trepte, bine etajata si destul de scurta mi s-a parut. Ambreiajul era cam tare, comparat cu a mea spre ex. Franele excelente, consumul mi l-a resetat in fata cand am plecat de acolo, si la intoarcere in ~60km era de 8.3l.
In oras am mers cam 20 km, nimic spectaculos ca era destul de aglomerat, ce m-a deranjat a fost acel ambreiaj tare, in rest...nimic de reprosat.
Pe autostrada,nu am putut sa depasesc 130 pentru ca eram pe barba mea si n-aveam chef sa dau cateva sute bune...doar pentru un pic de adrenalina. Dar am plecat de pe loc in forta de vreo 3 ori, si te tine al naibii de bine lipit in scaun...a IV a nu am reusit sa o dau, la sprinturile astea. In rest la 120 in a VI a consumul era undeva la 6l cel putin asa afisa.
Ca o concluzie ..e o bomba de masina, si consumul a fost excelent...la cat am dat in ea plus mers in oras.Motorul este desul de mic ca dimensiuni, si cand te uiti la el nu iti inspira nimic.
Ce a fost cel mai ciudat ca nu m-au lasat sa fac poze...de ce ....habar n-am, asa era politica cica.
Asa ca...si la senzatii tari consumul este al naibii de bun. Pe mine m-a impresionat, eu nefiind un fan VW golf.
@Tartorul aici in Finlanda este 36990 EUR versiunea in 2 usi....asa ca in Romania e parfum parfum

Cea mai gresita abordare: "Daca se strica ceva nu vreau sa ma gandesc cxat costa......" Mai bine nu mai luam nimic!!!!mergem pe jos...ca pantofii sunt ieftini
Practica a demonstrat ca service-ul VW este unul scump si asta pt masini obisnuite. Asta ma face sa cred ca pt motorul de 1.4 170 CP preturile de intretinere vor fi cel putin proportionale.
Modelul configurat de mine avea doar dotari de bun simt (aer, cd player, oglinzi si geamuri electrice si cam atat).
Modelul configurat de mine avea doar dotari de bun simt (aer, cd player, oglinzi si geamuri electrice si cam atat).
Fun Citroen
Guys, problema e in felul urmator.
Aceasta masina, la 1,4 cu 170CP.... huh... numai conteaza cat costa sau consuma, fiindca e deja sport.
Deci comparati-o cu masinile care au 170CP ;).
BTW, ganditi-va ca la citroen motorul de 1,6 dezvolta 110CP... si e un mic monstru
).
BTW, era cineva pe aici, care era foarte curios daca poate modifica un motor sa fie twin-turbo, se pare ca piata i-a luat-o totusi inainte.
Si o poza luata de pe http://www.greencarcongress.com/2005/08/inside_vws_new_.html

Aceasta masina, la 1,4 cu 170CP.... huh... numai conteaza cat costa sau consuma, fiindca e deja sport.
Deci comparati-o cu masinile care au 170CP ;).
BTW, ganditi-va ca la citroen motorul de 1,6 dezvolta 110CP... si e un mic monstru

BTW, era cineva pe aici, care era foarte curios daca poate modifica un motor sa fie twin-turbo, se pare ca piata i-a luat-o totusi inainte.
Si o poza luata de pe http://www.greencarcongress.com/2005/08/inside_vws_new_.html

Pai cine vb de comparatii aici...era doar o discutie despre micutul golf.
Cu putin peste pretul unui VTS eu zic ca e o afacere buna, chiar daca nu sufar golful. Dupa ce am facut drive test cu ea...si am vazut 8.3l in 60 km...mi-am schimbat putin parerea.
Poate era manarit computerul ala de bord cine stie :P .
Daca ar fi sa aleg, as alege VTS, insa nu trebuie ignorat nici motorasul ala minune de pe Golf.
Cu putin peste pretul unui VTS eu zic ca e o afacere buna, chiar daca nu sufar golful. Dupa ce am facut drive test cu ea...si am vazut 8.3l in 60 km...mi-am schimbat putin parerea.
Poate era manarit computerul ala de bord cine stie :P .
Daca ar fi sa aleg, as alege VTS, insa nu trebuie ignorat nici motorasul ala minune de pe Golf.
mie mi se pare ca un motor de 1,4 l dus la 170 CP e ceva ce sta sa crape la primul colt. nu cred ca se poate conta pe fiabilitatea lui cu alte cuvinte, cred ca e mult prea fortat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca va mai aduceti aminte, pe la mijlocul anilor '80 o gramada modele erau tunate incit scoteau aprox 600 CP din 2000cm3. S-a ajuns pina intr-acolo incit sa se desfiinteze grupa B parca, ca mureau aia pe capete, masinile erau prea puternice si nu mai reuseau sa le controleze si dadeau cu ele prin copaci pe la raliuri.
Alt exemplu: tipul din Anglia (CGAT la numere) a scos 400CP dintr-un motor care stock avea 170CP, iar cilindrea este de 2500cm3. Si totul nu a insemnat altceva decit modificarea motorului pentru a primi mai multa benzina si mai mult aer. Sa nu fiu inteles gresit, nu vreau sa minimizez deloc efortul respectiv, dar strict tehnic si pe scurt vorbind, despre asta e vorba.
Personal, cred ca in domeniul motoarelor si al injectiilor putem vorbi in termeni reali doar de imbunatatiri, pentru ca "revolutiile" ar insemna schimbarea tehnologiilor cu totul.
Am cautat pe net specificatiile motorului la VW cu pricina, dar nu am gasit decit chestii de marketing, ceea ce ma duce cu gindul ca se incearca oarecum acoperirea semi-esecului avut cu injectia FSi. Ma interesa presiunea din turbina, care probabil e la o valoare foarte mare.
Poate ca ar fi de apreciat performata celor de la Citroen care au scos "doar" 177CP dintr-un motor de 2000 cm3 aspirat.
Alt exemplu: tipul din Anglia (CGAT la numere) a scos 400CP dintr-un motor care stock avea 170CP, iar cilindrea este de 2500cm3. Si totul nu a insemnat altceva decit modificarea motorului pentru a primi mai multa benzina si mai mult aer. Sa nu fiu inteles gresit, nu vreau sa minimizez deloc efortul respectiv, dar strict tehnic si pe scurt vorbind, despre asta e vorba.
Personal, cred ca in domeniul motoarelor si al injectiilor putem vorbi in termeni reali doar de imbunatatiri, pentru ca "revolutiile" ar insemna schimbarea tehnologiilor cu totul.
Am cautat pe net specificatiile motorului la VW cu pricina, dar nu am gasit decit chestii de marketing, ceea ce ma duce cu gindul ca se incearca oarecum acoperirea semi-esecului avut cu injectia FSi. Ma interesa presiunea din turbina, care probabil e la o valoare foarte mare.
Poate ca ar fi de apreciat performata celor de la Citroen care au scos "doar" 177CP dintr-un motor de 2000 cm3 aspirat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats